Comentarii (57)
tandd
tandd  •  15 Octombrie 2014, 12:49
Postat de goghe pe 15 Octombrie 2014, 12:44

Exact asta este problema! Noi avem pretentii - suporterii, dar nu avem cu cine. Ca n-avem jucatori nu din alte motive. Mie mi-a venit rau sa il vad pe Torje aseara ca nu a reusit sa puna un stop mai scurt de 2 metri la mingea aia. Pina si Piturca la 5o de ani opreste mingea mai bine ... Noi ne-am invatat cu ce am vazut la Hagi, Sabau samd dar din astia nu mai vine nimic din urma. A ramas Sanmartean dar si asta are 34 de ani ...

de unde sa vina daca un copil care vrea sa dea un picior in minge trebuie sa plateasca 1.4 mil pe un teren sintetic?ca alte terenuri nu mai sunt ca pe vremuri.Ptr asta e nevoie de centre dejuniori unde sa nu vina tactu sa dea bani sa fii titular ci sa finanteze statul ca un antrenor sa aibe mana libera la alcatuirea echipei.Marea problema la noi este.......care antrenori?ala care se lauda cu wenger?sau ,,marile glorii,,,care majoritatea din ei sunt niste betivi notorii?

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  15 Octombrie 2014, 12:48
Postat de goghe pe 15 Octombrie 2014, 12:44

Exact asta este problema! Noi avem pretentii - suporterii, dar nu avem cu cine. Ca n-avem jucatori nu din alte motive. Mie mi-a venit rau sa il vad pe Torje aseara ca nu a reusit sa puna un stop mai scurt de 2 metri la mingea aia. Pina si Piturca la 5o de ani opreste mingea mai bine ... Noi ne-am invatat cu ce am vazut la Hagi, Sabau samd dar din astia nu mai vine nimic din urma. A ramas Sanmartean dar si asta are 34 de ani ...

Asa e! Avem tot mai putine satisfactii cand ne uitam la fotbal. Vrem spectacol, ne uitam la straini. Dar nu simtim nici o satisfactie, ca nu tinem cu nici unul, chiar daca poate simpatizam cu unii. Ne uitam la ai nostri, vedem cel mult victorii chinuite cu necunoscuti. Nu ne ramane decat mica noastra liga 1 in care sa ne injuram doar asa... ca sa ne treaca plictiseala.

torque07
torque07  •  15 Octombrie 2014, 12:48
Postat de sange_alb.rosu pe 15 Octombrie 2014, 12:43

Aici cam ai dreptate. Nu ma pot impaca cu gandul ca acum 10 ani jucam sferturile de finala la mondiale fiind eliminati la penaltiuri, si acum ne batem de la egal la egal cu Ungaria si Finlanda!!! Ai dreptate, sunt fixat pe asta! Dar stii ceva? Asta e problema noastra, a romanilor. Ne obisnuim cu mediocritatea si analizam victoria cu Finlanda ca pe o mare realizare. Cu mentalitatea asta in curand o sa sarbatorim un egal cu Moldova sau o super-victorie cu 1-0 impotriva Insulelor Feroe.

Trebuie sa ne uitam si la ce avem in teren. Analizat si vazut avem calitate? Hoban Pintili Sanmartean Luchin. Cu valorile astea eu sunt mai mult decat multumit cu cele 7 puncte din 3 meciuri. Cand o sa avem 7 8..9 jucatori care joaca fotbal adevarat prin occident, nu banca, sa joace. Si sa ne chinuim la un egal cu Ungaria atunci o sa spun si eu demisia. Dar si atunci, am vazut o germanie batuta de polonezi o spanie invinsa de slovaci, Moldova egal cu Rusia, ei ce sa mai zica? sa spanzure antrenorii? Nu mai e nimic cum era odata.

goghe
goghe  •  15 Octombrie 2014, 12:47
Postat de sange_alb.rosu pe 15 Octombrie 2014, 12:43

Aici cam ai dreptate. Nu ma pot impaca cu gandul ca acum 10 ani jucam sferturile de finala la mondiale fiind eliminati la penaltiuri, si acum ne batem de la egal la egal cu Ungaria si Finlanda!!! Ai dreptate, sunt fixat pe asta! Dar stii ceva? Asta e problema noastra, a romanilor. Ne obisnuim cu mediocritatea si analizam victoria cu Finlanda ca pe o mare realizare. Cu mentalitatea asta in curand o sa sarbatorim un egal cu Moldova sau o super-victorie cu 1-0 impotriva Insulelor Feroe.

Ce repede trece timpul! A fost acum 20 de ani ... '94 .... o sa imi aduc aminte toata viata :))

goghe
goghe  •  15 Octombrie 2014, 12:44
Postat de sange_alb.rosu pe 15 Octombrie 2014, 12:38

Daca am fi fost o echipa cu pretentii cat de cat, nici nu ar fi fost nevoie de strategie la meciul asta. De pilda pe vremea lui Hagi et co. antrenorul ar fi putut merge la un cico pana astia se jucau un pic cu finlandezii si ii bateau cu 4-0 cel putin. Dar acum asta e nivelul nostru: egal cu ungaria, victorie ajutata de circumstante cu Finlanda.

Exact asta este problema! Noi avem pretentii - suporterii, dar nu avem cu cine. Ca n-avem jucatori nu din alte motive. Mie mi-a venit rau sa il vad pe Torje aseara ca nu a reusit sa puna un stop mai scurt de 2 metri la mingea aia. Pina si Piturca la 5o de ani opreste mingea mai bine ... Noi ne-am invatat cu ce am vazut la Hagi, Sabau samd dar din astia nu mai vine nimic din urma. A ramas Sanmartean dar si asta are 34 de ani ...

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  15 Octombrie 2014, 12:43
Postat de torque07 pe 15 Octombrie 2014, 12:37

Lasa-i ca astia traiesc in trecut pe cand era Hagi si Petrescu in teren. Inca nu s-au trezit la realitate. Nu te mai chinui ca sunt fixati pe chestia asta.

Aici cam ai dreptate. Nu ma pot impaca cu gandul ca acum 10 ani jucam sferturile de finala la mondiale fiind eliminati la penaltiuri, si acum ne batem de la egal la egal cu Ungaria si Finlanda!!! Ai dreptate, sunt fixat pe asta! Dar stii ceva? Asta e problema noastra, a romanilor. Ne obisnuim cu mediocritatea si analizam victoria cu Finlanda ca pe o mare realizare. Cu mentalitatea asta in curand o sa sarbatorim un egal cu Moldova sau o super-victorie cu 1-0 impotriva Insulelor Feroe.

tandd
tandd  •  15 Octombrie 2014, 12:42
Postat de torque07 pe 15 Octombrie 2014, 12:35

Intrarea lui Sanmartean s-a vazut din spatiu. A fost gandita de Piturca de inainte. Nu puteau sa-l bage din min 1 sa se bata fisic cu finlandezii ca nu facea nimic si mai se si accidenta. Pana sa intre el mijlocul era rupt plecam cu 4 pase in triunghi la 20 m de poarta cu care nu avansam nici un metru iar apoi degajare pe varf. A intrat sanmartean pase lungi precise schimbare de joc de pe o banda pe alta...a castigat mijlocul terenului si a legat echipa.

nu s-a castigat mijlocul terenului c-=a intrat sanmartean,ci ptr ca ei au pierdut un mijlocas ,nu stiu ce ai vazut tu asa deosebit cand a intret sanmartean,pana la urma o faza fixa e faza fixa de aia am dat gol si dupa eliminare normal ca s-a rupt jocul la 0-1 si cu un om in minus finlandezii nu aveau decat o sansa,mingi lungi pe atacanti puternici si proaspeti si asta au si facut.Dar precum am zis,sanmartean e capital ptr echipa asta ptr ca in afara de marica e singurul jucator care poate tine de minge si e nevoie de mai multi oameni sa-l deposedeze,dezechilibreaza asta e cuvantul corect

goghe
goghe  •  15 Octombrie 2014, 12:41
Postat de sange_alb.rosu pe 15 Octombrie 2014, 12:32

Pizzdurca a gandit bine meciul??? Mai e putin si ne propui sa facem cheta sa il platim sa nu se duca la arabi! Mie mi-a fost jena de meciul asta. Ne-am chinuit cu o echipa de necunoscuti, la fel ca si cu Ungaria. Am marcat un gol cand fundasii lor au gresit, ceea ce prezinta un merit, desigur. Dar se putea si rata. Apoi au avut un om eliminat. Tu nu vezi ca Pizzdurca asta are noroc cu carul? A prins cea mai usoara grupa, se califica doua echipe, si tot are nevoie de un rosu la Finlandezi ca sa ii bata... La grupa asta, daca facea selectia corecta, si daca pregatea meciurile cum trebuie, am fi fost pe primul loc cu 9 puncte!

Fii serios! N-ai treaba cu fotbalul de azi. Daca picam cu Islanda probabil ca erai nemultumit ca nu ii bateam tur-retur, ca deh asta spune traditia, desi probabil ne dadeau aia sa sarim si acasa si la ei. Dar nu din motivul ca aia au doua varfuri de atac, unul titular la Ajax si altul la Feyenoord (golgheterul campionatului olandez acum un an - a plecat in Spania intre timp) iar Piturca trebuie sa aleaga intre Marica de la turci, B. Stancu de la turci, Rusescu esuat din Spania, Keseru esuat din Franta ..... La nivelul fotbalistilor pe care ii are la dispozitie eu raman de parere ca Piturca face minuni.

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  15 Octombrie 2014, 12:38
Postat de torque07 pe 15 Octombrie 2014, 12:35

Intrarea lui Sanmartean s-a vazut din spatiu. A fost gandita de Piturca de inainte. Nu puteau sa-l bage din min 1 sa se bata fisic cu finlandezii ca nu facea nimic si mai se si accidenta. Pana sa intre el mijlocul era rupt plecam cu 4 pase in triunghi la 20 m de poarta cu care nu avansam nici un metru iar apoi degajare pe varf. A intrat sanmartean pase lungi precise schimbare de joc de pe o banda pe alta...a castigat mijlocul terenului si a legat echipa.

Daca am fi fost o echipa cu pretentii cat de cat, nici nu ar fi fost nevoie de strategie la meciul asta. De pilda pe vremea lui Hagi et co. antrenorul ar fi putut merge la un cico pana astia se jucau un pic cu finlandezii si ii bateau cu 4-0 cel putin. Dar acum asta e nivelul nostru: egal cu ungaria, victorie ajutata de circumstante cu Finlanda.

tandd
tandd  •  15 Octombrie 2014, 12:38
Postat de goghe pe 15 Octombrie 2014, 12:33

De acord cu tine. Problema mea cea mare este ca Sanmartean are 34 de ani si nu vine NIMIC din urma!!!! Ce o sa facem acum? Jucam cu Sanmartean pina are 40?! El nu poate acum mai mult de o repriza, peste 2 ani o sa joace cit? 20 de minute?? Asta este durerea cea mai mare - finlandezii au bagat niste copii de 20-21 de ani si noi ..... nimic nimic nimic

de acord cu tine,dar la echipa nationala joaca cine e cel mai in forma nu dupa varsta.Oare crezi ca daca aveau si finlandezii un sanmartean nu-l chemau la lot ca are 34 ani?hai sa fim seriosi,nu au asta e singurul motiv,asta cu intinerirea si viitorul nationalei e cea mai mare gogoasa numai in romania creata de aia care vroiau sa-si promoveze gloabele tinere la lot ca sa le vanda afara pe bani multi.Daca nu avem alt sanmartean o sa jucam la fel de incalcit,cu dosu in poarta si asteptand mica ciupeala,alta solutie nu e cand nu ai valoare,joc de echipa mica

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează