GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  NEGOCIERI

"Ne extindem"

Articol de - Publicat marti, 12 august 2008 00:00

Ovidiu Ghiman, director comercial la RCS&RDS, spune că, pentru recepţia GSP TV, oamenii pot apela la sistemul DIGI TV din orice colţ al ţării


Director comercial la RCS&RDS, Ovidiu Ghiman explică modul în care cei care nu recepţionează încă GSP TV îl pot avea pe propriile televizoare, chiar şi înainte de a se fi finalizat vreun contract cu operatorii UPC sau Dolce pentru preluarea în grilă a postului care transmite meciurile din Liga I.

- Domnule Ghiman, care e stadiul tratativelor cu ceilalţi operatori de cablu pentru retransmiterea partidelor Ligii întîi?
- Discuţiile sînt purtate de grupul Intact, există mai multe negocieri în derulare, dar nu ştim să se fi finalizat vreuna. RCS&RDS are în acest moment, la nivel naţional, 1,3 milioane de abonaţi la serviciul de televiziune prin cablu terestru şi peste 1,1 milioane pe platforma digitală, iar numărul abonaţilor păstrează trendul ascendent.

"Nu există taxe de racordare"

- Cum meciurile se văd deocamdată doar pentru abonaţii RCS&RDS, ce perspective au ceilalţi doritori să urmărească partidele dacă aceste tratative se prelungesc?
- Pe măsură ce, din punct de vedere economic, s-a justificat, am extins aria de acoperire a reţelei în tot mai multe zone, inclusiv în oraşe noi. Astfel, în funcţie de cererile pe care le primim de la oameni, avem posibilitatea de conectare pe întreg teritoriul ţării. Fie prin reţeaua terestră, unde există infrastructura necesară, fie prin sistemul pe satelit, prin serviciul DigiTV.

- Sînt potenţiali clienţi care se plîng de faptul că, deşi au făcut cereri de săptămîni bune, conectarea întîrzie.
- Am mobilizat forţe suplimentare pentru a face faţă cererilor, astfel încît, dacă azi semnăm un contract, cel mai tîrziu a doua zi clientul să fie deja conectat. Iar acest lucru este valabil la nivel naţional. Lucrurile sînt foarte simple şi se rezolvă printr-un contract la orice punct RCS&RDS. Pe site-urile www.rcs.ro şi www.digitv.ro se găsesc, de altfel, adresele acestor sedii. Pentru DIGI TV, se poate suna într-un call center, la numărul 031/4004003, clientul e preluat şi contactat imediat de un instalator autorizat pentru oferirea serviciului la domiciliu. Nu există nici o taxă de conectare specială, nici o taxă de urgenţă!

"S-ar naţionaliza contractul!"

- Cum interpretaţi intenţia CNA de a declara Liga I ca eveniment de importanţă naţională?
- E surprinzătoare intenţia CNA de a declanşa procedurile pentru declararea Ligii I ca eveniment de importanţă naţională, ceea ce ar oferi alt statut de prezentare pe TV a competiţiei. Atribuirea drepturilor de retransmisie a întîlnirilor din Liga I e rezultatul unui contract comercial încheiat în urma unei licitaţii publice. Ca urmare, dacă s-ar ajunge la o situaţie precum cea descrisă de CNA, ar echivala cu o naţionalizare a acestui contract!


Măsuri anti-Internet
Ovidiu Ghiman spune că preluarea pe Internet a meciurilor Ligii I e o încălcare flagrantă a drepturilor de retransmisie: "E clar piraterie! Probabil că va exista un procent nesemnificativ de clienţi care se va îndrepta momentan către acel mediu de transmisie, numai că noi analizăm implicaţiile juridice şi vom lua măsurile ce se impun pentru preluarea unor evnimente fără să existe drepturile de rigoare".


35% este cota de piaţă deţinută în prezent de RCS pe serviciile de televiziune prin cablu şi pe sistem digital

Ce zice Dolce
Cristina Popescu, PR Manager la Romtelecom: "Negocierile cu deţinătorii drepturilor de difuzare sînt în derulare şi considerăm că preţurile solicitate sînt nerezonabile. Pentru a putea satisface pretenţiile RCS&RDS privind sumele cerute pentru includerea GSP TV în grila Dolce, am fi nevoiţi să majorăm preţul abonamentelor noastre. Majoritatea clienţilor Dolce nu sînt interesaţi să plătească o taxă suplimentară doar pentru a viziona meciurile".

Ce zice UPC
Adina Deaconu, PR Specialist UPC România: "Avem aceeaşi dorinţă ca şi clienţii noştri de a include GSP TV în grila noastră de programe. Ne aflăm în cadrul unui proces de negociere cu grupul Antena 1 în ce priveşte condiţiile de transmitere a noului canal de sport GSP TV, care deocamdată nu e disponibil în reţeaua UPC. Facem tot posibilul pentru a satisface dorinţele clienţilor, dar aceasta nu depinde doar de UPC, ci şi de cealaltă parte implicată în procesul de negociere".


Steaua - Poli, audienţă de 6,5%

Meciul Poli Iaşi - Steaua a fost urmărit de circa 750.000 de telespectatori din mediul urban, partida de pe Antena 1 înregistrînd 6,5 puncte de rating. Derby-ul Rapid - CFR Cluj, televizat de GSP TV, a atins un vîrf de rating de 2,7 puncte, cu 2% audienţă în mediul urban (230.000 de telespectatori). GSP TV poate fi urmărit numai de o treime din piaţa românească de abonaţi TV. (Cristi Scutariu)

Ovidiu Ghiman, director comercial la RCS&RDS, spune că, pentru recepţia GSP TV, oamenii pot apela la sistemul DIGI TV din orice colţ al ţării

Director comercial la RCS&RDS, Ovidiu Ghiman explică modul în care cei care nu recepţionează încă GSP TV îl pot avea pe propriile televizoare, chiar şi înainte de a se fi finalizat vreun contract cu operatorii UPC sau Dolce pentru preluarea în grilă a postului care transmite meciurile din Liga I.

- Domnule Ghiman, care e stadiul tratativelor cu ceilalţi operatori de cablu pentru retransmiterea partidelor Ligii întîi?
- Discuţiile sînt purtate de grupul Intact, există mai multe negocieri în derulare, dar nu ştim să se fi finalizat vreuna. RCS&RDS are în acest moment, la nivel naţional, 1,3 milioane de abonaţi la serviciul de televiziune prin cablu terestru şi peste 1,1 milioane pe platforma digitală, iar numărul abonaţilor păstrează trendul ascendent.

"Nu există taxe de racordare"

- Cum meciurile se văd deocamdată doar pentru abonaţii RCS&RDS, ce perspective au ceilalţi doritori să urmărească partidele dacă aceste tratative se prelungesc?
- Pe măsură ce, din punct de vedere economic, s-a justificat, am extins aria de acoperire a reţelei în tot mai multe zone, inclusiv în oraşe noi. Astfel, în funcţie de cererile pe care le primim de la oameni, avem posibilitatea de conectare pe întreg teritoriul ţării. Fie prin reţeaua terestră, unde există infrastructura necesară, fie prin sistemul pe satelit, prin serviciul DigiTV.

- Sînt potenţiali clienţi care se plîng de faptul că, deşi au făcut cereri de săptămîni bune, conectarea întîrzie.
- Am mobilizat forţe suplimentare pentru a face faţă cererilor, astfel încît, dacă azi semnăm un contract, cel mai tîrziu a doua zi clientul să fie deja conectat. Iar acest lucru este valabil la nivel naţional. Lucrurile sînt foarte simple şi se rezolvă printr-un contract la orice punct RCS&RDS. Pe site-urile www.rcs.ro şi www.digitv.ro se găsesc, de altfel, adresele acestor sedii. Pentru DIGI TV, se poate suna într-un call center, la numărul 031/4004003, clientul e preluat şi contactat imediat de un instalator autorizat pentru oferirea serviciului la domiciliu. Nu există nici o taxă de conectare specială, nici o taxă de urgenţă!

"S-ar naţionaliza contractul!"

- Cum interpretaţi intenţia CNA de a declara Liga I ca eveniment de importanţă naţională?
- E surprinzătoare intenţia CNA de a declanşa procedurile pentru declararea Ligii I ca eveniment de importanţă naţională, ceea ce ar oferi alt statut de prezentare pe TV a competiţiei. Atribuirea drepturilor de retransmisie a întîlnirilor din Liga I e rezultatul unui contract comercial încheiat în urma unei licitaţii publice. Ca urmare, dacă s-ar ajunge la o situaţie precum cea descrisă de CNA, ar echivala cu o naţionalizare a acestui contract!

Măsuri anti-Internet
Ovidiu Ghiman spune că preluarea pe Internet a meciurilor Ligii I e o încălcare flagrantă a drepturilor de retransmisie: "E clar piraterie! Probabil că va exista un procent nesemnificativ de clienţi care se va îndrepta momentan către acel mediu de transmisie, numai că noi analizăm implicaţiile juridice şi vom lua măsurile ce se impun pentru preluarea unor evnimente fără să existe drepturile de rigoare".

35% este cota de piaţă deţinută în prezent de RCS pe serviciile de televiziune prin cablu şi pe sistem digital

Ce zice Dolce
Cristina Popescu, PR Manager la Romtelecom: "Negocierile cu deţinătorii drepturilor de difuzare sînt în derulare şi considerăm că preţurile solicitate sînt nerezonabile. Pentru a putea satisface pretenţiile RCS&RDS privind sumele cerute pentru includerea GSP TV în grila Dolce, am fi nevoiţi să majorăm preţul abonamentelor noastre. Majoritatea clienţilor Dolce nu sînt interesaţi să plătească o taxă suplimentară doar pentru a viziona meciurile".

Ce zice UPC
Adina Deaconu, PR Specialist UPC România: "Avem aceeaşi dorinţă ca şi clienţii noştri de a include GSP TV în grila noastră de programe. Ne aflăm în cadrul unui proces de negociere cu grupul Antena 1 în ce priveşte condiţiile de transmitere a noului canal de sport GSP TV, care deocamdată nu e disponibil în reţeaua UPC. Facem tot posibilul pentru a satisface dorinţele clienţilor, dar aceasta nu depinde doar de UPC, ci şi de cealaltă parte implicată în procesul de negociere".

Steaua - Poli, audienţă de 6,5%

Meciul Poli Iaşi - Steaua a fost urmărit de circa 750.000 de telespectatori din mediul urban, partida de pe Antena 1 înregistrînd 6,5 puncte de rating. Derby-ul Rapid - CFR Cluj, televizat de GSP TV, a atins un vîrf de rating de 2,7 puncte, cu 2% audienţă în mediul urban (230.000 de telespectatori). GSP TV poate fi urmărit numai de o treime din piaţa românească de abonaţi TV. (Cristi Scutariu)

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (120)
 •  20 Septembrie 2008, 18:54

Sunteti neseriosi,nu aveti capacitate de a absorbii toti abonatii.Cereti plata pe echipament care este f,mare in plus instalatia dureza luni de zile.Pentru a rezilia contractele cu alti furnizori trebuie sa suportam cheltuelili cu instalatia plus facilitatile acordate in plus instalatia ramane in proprietatea furnizorului asa ca pentru a ne abona la alt furnizor de tv cazul Digi trebuie sa scoatem din buzunare vreo 1000 lei ceace nu este la indemana oricui

 •  19 August 2008, 01:32

E BINE ASA CA SI EU MAI URMARESC MECIURI DIN LIGA I PE CELE 3 TELEVIZIUNI FAN.FOTBAL.NET,EUROSPORT LIVE SI REALITATEA TV UNDE SE POATE VEDEA GSP TV IN CONDITII MAI BUNE,SI DIN PACATE NU REUSESC NICI PE SITE-UL GSP TV LIVE

 •  18 August 2008, 17:42

Cei care ati trecut la digi tv sunteti gaini, ati demonstrat ca n-aveti pic de onoare si sunteti usor santajabili. Haideti sa luam atitudine! Sa fim uniti, sa nu ne lasam santajati. Sper ca UPC sa nu bage gesepeurile in grila, astfel nu exista tentatia de a ma uita la meciuri, si am mai mult timp pentru alte activitati mai placute si utile. Inca o data, nu fiti gaini !!

Vezi toate comentariile (120)
Comentează