GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  SUA ANUNŢĂ ROCADA

Publicitatea online peste cea din presa scrisă!

Articol de - Publicat marti, 09 martie 2010 00:00

Pe parcursul acestui an sumele alocate publicităţii pe Internet vor depăşi în premieră cele investite în ziare, reviste şi alte publicaţii pe zona de print în Statele Unite ale Americii. Acesta este rezultatul studiului publicat de societatea Outsell.

 

În 2010, inserţiile publicitare online ar trebui să totalizeze 119,6 miliarde de dolari, cu 8,1 miliarde în plus faţă de cele 111,5 miliarde de dolari, cît va înghiţi piaţa de presă scrisă. Potrivit aceleiaşi surse, investiţiile totale în reclamă în acest an vor creşte în SUA cu 1,2 procente, atingînd 368 de milioane de dolari.

 

Cît priveşte publicitatea online, 52,5% se va concentra pe site-urile respectivelor publicaţii. Reclama pentru print va înregistra o scădere de 8,2 procente, tradusă în bani în suma de 27 de miliarde de dolari. În schimb, săptămînalele şi publicaţiile lunare vor avea o creştere de 1,9% din publicitate, adică un plus faţă de 2009 de 9,4 miliarde de dolari.

SPECIAL GSP | A primit 3 lovituri în figură, a revenit după un an: „Vedeam în ceață, mă deranja orice zgomot” » Ce spun Luminița Huțupan Dinu sau Paula Ungureanu și opinia specialiștilor despre brutalitatea loviturilor frontale în handbal

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează