Comentarii (143)
iulian069
iulian069  •  23 Iulie 2014, 18:31

Lol sunt nelimitate sursele online de vizionare a meciurilor. Eu fac legatura laptop televizor si gata, vad meciul fara probleme. Intr-adevar e prea multa "munca" pt doar 10 lei pe luna dar asta e. Nu ma mut de la digi doar pt asta. Am nelimitat de la ei telefonie mobila la 5E, net si minute si am semnal peste tot pe unde ma duc in oras. Net pe laptop ai varianta 1000 MB/s (nu e atat dar e de departe cel mai bun).

solomon_i
solomon_i  •  23 Iulie 2014, 18:24

Rcs Rds din respect pentru clientii sai de ce nu permite difuzarea pachetului extra fotbal al UPC ?

the_champions
the_champions  •  23 Iulie 2014, 17:58
Postat de adrian.1984 pe 23 Iulie 2014, 17:08

Sunt de acord cu qpax. Formula 1 a devenit un "mare circ", unde cursele se castiga de anvelope si strategii. Nu mai exista batalii intre piloti ci batalii intre mecanici si ingineri. Masinile sunt mult mai slabe, motoarele parca sunt de masini de tuns iarba, asa se aud. Au aparut fel si fel de restrictii, astfel incat, se va ajunge in viitorul apropiat sa nu mai ai voie sa depasesti nici pe linia dreapta. Kers, DRS, niste porcarii. formula 1 a inceput sa paleasca atunci cand s-a trecut la pus piedici lui Schumacher in 2004...insa si asa, neamtul a mai reusit un sezon extraordinar in 2006. Dupa 2008, F1 a murit.

Asa este...uita-te la Indycar !!!

fanexxl
fanexxl  •  23 Iulie 2014, 17:49
Postat de sanatate pe 23 Iulie 2014, 16:53

futemas pe mortii vostri , ca odata la 2 ani trebuie sa stau sa ma mut de la o firma la alta

Muta-te si acum, dupa care iti promiti ca va fi ultima data :)))))) Asta e economia de piata nene, n-ai ce face.

qpax
qpax  •  23 Iulie 2014, 17:20
Postat de qpax pe 23 Iulie 2014, 17:18

Hai sa vedem ce conteaza la F1 ... in ordine ... puterea motorului (1) ... constructia aero-dinamoca a bolidului (2), viteza de reactie a mecanicilor (3), insipratia pilotului (4) : sunt cateva chestii ... care tin de decizia de a intra la cabine, cat combustibil sa aibe in motor, etc ... skillul de pilotaj (5) ... printre ultimele ... pe cand la indicar, nasca ... skillul si inspiratia pilotului sunt pe undeva pe la egalitate cu caii putere ... vezi depasiri ... te uiti cu lupa la un circuit de F1 ... sa vezi 2 masini una langa alta ... o depasire (?) ... da 3-4 depasiri in aceslasi tim ... tot ce zic ... indicar, nascar chiar si formula 3 sunt mai spectaculoase...poate nu la fel de stateg

Si ca si side note ... au fost cativa piloti spectaculosi si in F1 ... de la Sena, Prost, Nygel, Schumi ... azi nu mai e nici unul! ...:)) Asta nu inseamna ca mort dupa curse de indicar, dar mi se par mult mai dinamice ... la F1 ma mai uit ... doar asa din inertie!

qpax
qpax  •  23 Iulie 2014, 17:18
Postat de iulian069 pe 23 Iulie 2014, 17:01

Spectaculozitatea NASCAR ? Ai vazut vreodata vreo "cursa" de nascar ??? Pur si simplu aia fac stanga si atat ?? Acolo spui tu ca trebuie sa fii pilot bun, sa tragi stanga si sa apesi toata cursa pe o singura pedala ??? La F1 ai diferite circuite, cu diferente de nivel(spa-francochamps), stradale(monaco), ai kers (practic noos pt cei mai putin cunoscatori) care trebuie sa il aplici cand trebuie, ai sistemul drs, care te ajuta la depasire daca esti in mai putin de 1sec de cel din fata. Ai noile cauciucuri, vreo 4 feluri, care trebuiesc pastrate si incalzite cat mai bine, e nevoie de o strategie si aici si desigur de un pilot care sa stie sa o implementeze.

Hai sa vedem ce conteaza la F1 ... in ordine ... puterea motorului (1) ... constructia aero-dinamoca a bolidului (2), viteza de reactie a mecanicilor (3), insipratia pilotului (4) : sunt cateva chestii ... care tin de decizia de a intra la cabine, cat combustibil sa aibe in motor, etc ... skillul de pilotaj (5) ... printre ultimele ... pe cand la indicar, nasca ... skillul si inspiratia pilotului sunt pe undeva pe la egalitate cu caii putere ... vezi depasiri ... te uiti cu lupa la un circuit de F1 ... sa vezi 2 masini una langa alta ... o depasire (?) ... da 3-4 depasiri in aceslasi tim ... tot ce zic ... indicar, nascar chiar si formula 3 sunt mai spectaculoase...poate nu la fel de stateg

iulian069
iulian069  •  23 Iulie 2014, 17:17
Postat de adrian.1984 pe 23 Iulie 2014, 17:14

Asta este parerea ta si o respect. Eu imi mentin parerea.

Da corect, fiecare cu o opinie. Dar chestia cu puterea motoarelor sa se mentina ca in anii 2004 era imposibila datorita progreselor mari aerodinamice. Sunt de acord cu tine la sunetul motoarelor, le-au facut mai ECO, ceea ce mi se pare o tampenie, la F1 trebuie sa auzi motoarele de sa iti sara timpanele cand trec monoposturile pe langa tine...

adrian.1984
adrian.1984  •  23 Iulie 2014, 17:14
Postat de iulian069 pe 23 Iulie 2014, 17:12

DRS si KERS au facut cursele mai spectaculoase, inainte stateam 20 de tururi sa asteptam o depasire. Cand iesea masina 2 din spatele masinii 1 intampina vantul si era greu de facut depasirea. Acum poate mult mai usor sa treaca masina 2 de masina 1 dar si masina 1 poate sa revina imediat prin aceleasi metode. Eu cred ca e un plus. Cat despre puterea masinilor mai mica, e normal, pai nu mai puteau sa le tina pe pamant la ce progrese s-au facut daca nu interveneau cu reguli. Daca cumva reuseasu le tina pe pista, la o anumita viteza si fortele G exista riscul ca pilotul sa lesine, risc care exista in ziua de azi la moto GP pe unele circuite...

Asta este parerea ta si o respect. Eu imi mentin parerea.

iulian069
iulian069  •  23 Iulie 2014, 17:12
Postat de adrian.1984 pe 23 Iulie 2014, 17:08

Sunt de acord cu qpax. Formula 1 a devenit un "mare circ", unde cursele se castiga de anvelope si strategii. Nu mai exista batalii intre piloti ci batalii intre mecanici si ingineri. Masinile sunt mult mai slabe, motoarele parca sunt de masini de tuns iarba, asa se aud. Au aparut fel si fel de restrictii, astfel incat, se va ajunge in viitorul apropiat sa nu mai ai voie sa depasesti nici pe linia dreapta. Kers, DRS, niste porcarii. formula 1 a inceput sa paleasca atunci cand s-a trecut la pus piedici lui Schumacher in 2004...insa si asa, neamtul a mai reusit un sezon extraordinar in 2006. Dupa 2008, F1 a murit.

DRS si KERS au facut cursele mai spectaculoase, inainte stateam 20 de tururi sa asteptam o depasire. Cand iesea masina 2 din spatele masinii 1 intampina vantul si era greu de facut depasirea. Acum poate mult mai usor sa treaca masina 2 de masina 1 dar si masina 1 poate sa revina imediat prin aceleasi metode. Eu cred ca e un plus. Cat despre puterea masinilor mai mica, e normal, pai nu mai puteau sa le tina pe pamant la ce progrese s-au facut daca nu interveneau cu reguli. Daca cumva reuseasu le tina pe pista, la o anumita viteza si fortele G exista riscul ca pilotul sa lesine, risc care exista in ziua de azi la moto GP pe unele circuite...

adrian.1984
adrian.1984  •  23 Iulie 2014, 17:08
Postat de iulian069 pe 23 Iulie 2014, 17:01

Spectaculozitatea NASCAR ? Ai vazut vreodata vreo "cursa" de nascar ??? Pur si simplu aia fac stanga si atat ?? Acolo spui tu ca trebuie sa fii pilot bun, sa tragi stanga si sa apesi toata cursa pe o singura pedala ??? La F1 ai diferite circuite, cu diferente de nivel(spa-francochamps), stradale(monaco), ai kers (practic noos pt cei mai putin cunoscatori) care trebuie sa il aplici cand trebuie, ai sistemul drs, care te ajuta la depasire daca esti in mai putin de 1sec de cel din fata. Ai noile cauciucuri, vreo 4 feluri, care trebuiesc pastrate si incalzite cat mai bine, e nevoie de o strategie si aici si desigur de un pilot care sa stie sa o implementeze.

Sunt de acord cu qpax. Formula 1 a devenit un "mare circ", unde cursele se castiga de anvelope si strategii. Nu mai exista batalii intre piloti ci batalii intre mecanici si ingineri. Masinile sunt mult mai slabe, motoarele parca sunt de masini de tuns iarba, asa se aud. Au aparut fel si fel de restrictii, astfel incat, se va ajunge in viitorul apropiat sa nu mai ai voie sa depasesti nici pe linia dreapta. Kers, DRS, niste porcarii. formula 1 a inceput sa paleasca atunci cand s-a trecut la pus piedici lui Schumacher in 2004...insa si asa, neamtul a mai reusit un sezon extraordinar in 2006. Dupa 2008, F1 a murit.

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 15
Comentează