Comentarii (49)
balauru48
balauru48  •  11 Martie 2015, 14:23
Postat de balauru48 pe 11 Martie 2015, 14:19

dobrin a fost mare fotbalist numai pentru romani. discutiile despre cum ar fi putut sa ajunga dobrin sunt puerile. din moment ce nu-ti plage sa alergi, sa tragi de tine, cand n-ai ambitie, esti delasator, iti place sa bei si sa fumezi si sa-ti pierzi timpul prin baruri cu femei de 2 bani, atunci n-ai nici o sansa sa ajungi mare fotbalist, asa ca mai lasati-ma cu alde dobrin, dumitriu si altii ca ei...

hagi a fost mult peste dobrin si dumitriu, tocmai pentru ca a avut ambitie, a muncit, i-a placut fotbalul. in ziua de azi, dobrin sau dumitriu ar fi jucat la echipe precum getafe sau bastia, dar nu garantez ca ar fi fost titulari.

balauru48
balauru48  •  11 Martie 2015, 14:19
Postat de madskills pe 11 Martie 2015, 14:13

Au fost multi care nu si-au valorificat potentialul. Si asta in primul rand din cauza ca nu avea cine sa-i invete. Dobrin a fost, fara exagerare, de nivelul lui Pele. Dar cine sa-l invete pe bietul Gicu ce inseamna profesionalismul? Nu stiu cati stiu ca el a fost 2 saptamani in probe la Real, dupa amicalul ala celebru si Ceausescu i-ar fi dat drumu pana la urma. Dar dupa 2 ture de alergat la antrenamente, cand a vazut ce nivel e acolo, s-a asezat epuizat si speriat pe iarba, ca el pleaca in iubita lui Trivale. Nu e de condamnat, acolo umplea stadioane si se ducea la meci direct din carciuma si tot magic era. Dar la Real niciodata nu a fost de ajuns talentul fara munca :)

dobrin a fost mare fotbalist numai pentru romani. discutiile despre cum ar fi putut sa ajunga dobrin sunt puerile. din moment ce nu-ti plage sa alergi, sa tragi de tine, cand n-ai ambitie, esti delasator, iti place sa bei si sa fumezi si sa-ti pierzi timpul prin baruri cu femei de 2 bani, atunci n-ai nici o sansa sa ajungi mare fotbalist, asa ca mai lasati-ma cu alde dobrin, dumitriu si altii ca ei...

madskills
madskills  •  11 Martie 2015, 14:17
Postat de balauru48 pe 11 Martie 2015, 14:08

hagi nu este nici macar 1% din messi. dar cum sa faci asemenea comparatii??? hagi a jucat si la barcelona si la real. si ce a realizat? cine l-a impiedicat sa demonstreze ca este cu adevarat bun? hagi a fost mai bun decat messi la suturi de la distanta, dar atat. hagi incetinea jocul echipei, era lent , tinea prea mult mingea si isi enerva coechipierii. a fost bunicel la echipe mici si medii, gen brescia si galatasaray, dar la echipe cu adevarat mari n-a putut sa se impuna. de fapt singura echipa la care a jucat si el fotbal a fost galatasaray. la real a dat rateu, la barcelona la fel, iar cu brescia lui lucescu a retrogradat de 2 ori...un jucator absolut normal.

Tu realizezi ca diferenta de mentalitate era incomensurabila pe vremea aia? Hagi lent in tinerete?:))) Probabil nu l-ai prins jucand, omul era o zvarluga pe vremea cand juca mult mai avansat. Dar cum am zis si la Dobrin si la Lita si la multi altii, ei au jucat fotbal aproape exclusiv din talent. Formati de mici si tehnic si ca oameni...Pai prietene, acum Romania era "Brazilia" Europei, la ce jucatori dadeam. Alt exemplu, Marcel Raducanu. El cat de cat a realizat ceva in Germania, dar gandeste-te ce ar fi facut oamenii astia in fotbalul actual, cu alimentatia si medicamentatia de acum si mai ales pregatirea tehnico-tactica plus cea fizica. Erau "monstrii" ai fotbalului.:)

balauru48
balauru48  •  11 Martie 2015, 14:13
Postat de gazetadetumbe pe 11 Martie 2015, 14:00

In buna masura ai dreptate in interpretarea spuselor lui Matei,care,deh,a fost un turcar,nu un literat sau un cugetator.Putini il mentioneaza pe Lita,care si-a batut joc de toata viata lui,dar si mai putini stiu si recunosc faptul ca omul a avut calitati extraordinare,dus la o echipa din vest s-ar fi vorbit cu totul si cu totul altfel despre el.De fapt asta a fost drama marilor jucatori de atunci,izolarea la care au fost supusi.Mai cititi si despre Dobrin,si-o sa vedeti unde ar fi putut ajunge,nu-i vorba de patriotism fudul si stupid in cazul multora dintre acei jucatori la vremea lor...

discutam despre ce ar fi putut ajunge sau despre ceea ce sunt sau au fost? asa pot sa zic si eu ca mutu ar fi putut fi cel mai mare fotbalist roman daca ar fi avut mai multa minte si ar fi fost mai atent cu viata personala, iar la echipa nationala ar fi avut mai multi colegi de valoare apropiata cu care sa fi ajuns in semifinalele vreunui campionat mondial sau european.

madskills
madskills  •  11 Martie 2015, 14:13
Postat de gazetadetumbe pe 11 Martie 2015, 14:00

In buna masura ai dreptate in interpretarea spuselor lui Matei,care,deh,a fost un turcar,nu un literat sau un cugetator.Putini il mentioneaza pe Lita,care si-a batut joc de toata viata lui,dar si mai putini stiu si recunosc faptul ca omul a avut calitati extraordinare,dus la o echipa din vest s-ar fi vorbit cu totul si cu totul altfel despre el.De fapt asta a fost drama marilor jucatori de atunci,izolarea la care au fost supusi.Mai cititi si despre Dobrin,si-o sa vedeti unde ar fi putut ajunge,nu-i vorba de patriotism fudul si stupid in cazul multora dintre acei jucatori la vremea lor...

Au fost multi care nu si-au valorificat potentialul. Si asta in primul rand din cauza ca nu avea cine sa-i invete. Dobrin a fost, fara exagerare, de nivelul lui Pele. Dar cine sa-l invete pe bietul Gicu ce inseamna profesionalismul? Nu stiu cati stiu ca el a fost 2 saptamani in probe la Real, dupa amicalul ala celebru si Ceausescu i-ar fi dat drumu pana la urma. Dar dupa 2 ture de alergat la antrenamente, cand a vazut ce nivel e acolo, s-a asezat epuizat si speriat pe iarba, ca el pleaca in iubita lui Trivale. Nu e de condamnat, acolo umplea stadioane si se ducea la meci direct din carciuma si tot magic era. Dar la Real niciodata nu a fost de ajuns talentul fara munca :)

new_philips
new_philips  •  11 Martie 2015, 14:13

zici ca este discursului lui Ponta din campanie:)

balauru48
balauru48  •  11 Martie 2015, 14:08

hagi nu este nici macar 1% din messi. dar cum sa faci asemenea comparatii??? hagi a jucat si la barcelona si la real. si ce a realizat? cine l-a impiedicat sa demonstreze ca este cu adevarat bun? hagi a fost mai bun decat messi la suturi de la distanta, dar atat. hagi incetinea jocul echipei, era lent , tinea prea mult mingea si isi enerva coechipierii. a fost bunicel la echipe mici si medii, gen brescia si galatasaray, dar la echipe cu adevarat mari n-a putut sa se impuna. de fapt singura echipa la care a jucat si el fotbal a fost galatasaray. la real a dat rateu, la barcelona la fel, iar cu brescia lui lucescu a retrogradat de 2 ori...un jucator absolut normal.

ando89
ando89  •  11 Martie 2015, 14:07

Asa este, are dreptate! Sa nu uitam ca scumpa noastra patrie este cea mai frumoasa din lume, avem si munti maiestuosi, campii bogate, codrii seculari, litoral de vis, cine mai are asa ceva si toate la superlativ? Si un popor ospitalier, pasnic si harnic, extrem de talentat, nu vedeti cate emisiuni tv de mare audienta reliefeaza aceste aspecte? Trebuie sa fim patrioti si cu toata modestia sa recunoastem aceasta realitate de care ne lovim zi de zi. Si sa fim mandri!

new_philips
new_philips  •  11 Martie 2015, 14:04
Postat de submarina pe 11 Martie 2015, 13:34

Hagi a fost aproape de Balonul de Aur in 94...era cel mai bun...daca juca pentru o nationala de top, cu siguranta castiga "Balonul".

nu cred ca are importanta asta. Si datorita parcursului nationalei a fost printre nominalizati si a prins transferul la Barcelona. De exemplu Shevcenko a luat de doua ori Balonul de Aur, chiar daca facea parte dintr-o nationala care nu era de top, De George Weah cu Liberia...nici nu se mai pune problema:)

gazetadetumbe
gazetadetumbe  •  11 Martie 2015, 14:00
Postat de madskills pe 11 Martie 2015, 13:34

Omul nu vorbeste de performantele lui Hagi sau Lita in raport cu performantele ireale ale lui Messi sau Ronaldo. Spune doar ca aveau niste calitati pe care Messi nu le are, atata tot. Si nu vad cu ce exagereaza. Hagi dadea niste diagonale de 40 de m direct in bocancul coechipierului. Lita facea la fel. Si Messi e super bun la pase filtrante (defapt la ce nu e bun Messi) dar asta nu inseamna ca Hagi, la pasele lungi, nu era mai bun ca Puricele. Nu mai scoateti vorbele din context, ca nu a zis omul ca Messi e un nimic pe cand Hagi era un zeu. Daca Hagi nu era roman acum era pus alaturi de Cruyff sau Platini, fara nicio exagerare.

In buna masura ai dreptate in interpretarea spuselor lui Matei,care,deh,a fost un turcar,nu un literat sau un cugetator.Putini il mentioneaza pe Lita,care si-a batut joc de toata viata lui,dar si mai putini stiu si recunosc faptul ca omul a avut calitati extraordinare,dus la o echipa din vest s-ar fi vorbit cu totul si cu totul altfel despre el.De fapt asta a fost drama marilor jucatori de atunci,izolarea la care au fost supusi.Mai cititi si despre Dobrin,si-o sa vedeti unde ar fi putut ajunge,nu-i vorba de patriotism fudul si stupid in cazul multora dintre acei jucatori la vremea lor...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează