Articol de Aurelian Botezatu - Publicat joi, 04 iulie 2013 00:00 / Actualizat miercuri, 03 iulie 2013 20:56
Bavarezii şi managementul jucătorului şi-au cerut imediat scuze: ”Ne-a scăpat din vedere din cauza agitaţiei create în jurul lui Mario”.
Să fie blestemul Dortmundului? După scandalul generat de transferul său la marea rivală Bayern, Mario Gotze a călcat în străchini chiar la prezentare! Mijlocaşul în vîrstă de 21 de ani s-a prezentat în faţa presei într-un tricou cu logo-ul sponsorului personal, Nike, deşi campioana Europei e partener Adidas, care deţine şi 9,4 la sută din acţiunile clubului!
O gafă "Erste Klasse!", cum ar spune chiar nemţii, taxată prompt de şefii cunoscutului producător de echipament sportiv: "Imaginile de la conferinţa de presă a lui Gotze ne-au surprins neplăcut. Aşa ceva nu putem accepta!".
Managementul jucătorului şi-a cerut imediat scuze, la fel Bayern: "Ne-a scăpat din vedere din cauza agitaţiei create în jurul lui Mario. Dar promitem că aşa ceva nu se va mai întîmpla".
37 de milioane de euro a costat-o pe Bayern transferul lui Gotze de la Dortmund
77 de milioane de euro e valoarea acţiunilor deţinute de Adidas la Bayern
Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”