Comentarii (28)
sakazuke
sakazuke  •  26 Iulie 2014, 21:39
Postat de robertssandu pe 26 Iulie 2014, 11:29

Deci, treaba e simplă. Să zice că s-au vândut cam jumătate de milion de tricouri. Suma cheltuită de fani, per total, este undeva în jurul a 35-40 de milioane de euro (85 de euro per tricou). Din ăștia 35-40 o mare parte ajunge la poducător. Adică Adidas. Ce mai rămâne, sub 20% e împărțit între Real Madrid și jucător (60 cu 40 parcă zicea cineva pe aici). Asta înseamnă că Madridul are undeva în jur la 8-10% din suma totală încasări din vânzările de tricouri până acum. Deci cam 4 milioane din 80 câte se zice că s-au cheltuit pe James Rodriguez. Asta în condițiile în care cele mai multe vânzări de tricouri au loc imediat după transfer. După, ritmul de vînzare scade considerabil.

nu are cum sa imparta real madrid bani proveniti din reclame si sponsorizari cu jucatorul ....real madrid are procentele alea pe drepturile de imagine personale ale jucatorului , cele facute in cadrul clubului si cu imaginea clubului nu se incadreaza acolo . mai pe romaneste : cand james face reclama la pantene, in blugi ,chiloti sau orice altceva fara sa aibe insemnele REAL MADRID. , X-% revin clubului.asa ca la treaba cu tricourile nu se aplica treaba cu procentele

sakazuke
sakazuke  •  26 Iulie 2014, 21:24
Postat de robertssandu pe 26 Iulie 2014, 11:08

Un articol tâmpit și nedocumentat, așa cum sunt mai toate de pe gsp. Un foarte mare procent din vânzările de tricouri ajung la Nike, Adidas, Puma, depinde cine fabrică tricoul care este vîndut. Cluburile primesc maximum 10% din vânzări. Voi de ce credeți că Nike și Adidas plătesc bani grei pentru sponsorizări? Astea cu bani recuperați din tricouri sunt povești de adormit copilași care nu știu cum funcționează într-adevăr lucrurile. Adidas produce tricourile cu James Rodriguez și Adidas are dreptul de a folosi brandul clubului Real Madrid, în schimbul zecilor de milioane pe care le plătește anual. Deci, logic și corect, la Adidas ajunge caimacul din vânzările de tricouri.

nu ai nici o ,,idee" despre ce vb ...real madrid incaseaza 65 % din costul unui tricou,restul il ia adidas.iar la magazinul oficial ADIDAS de pe bernabeu incasarile sunt 100% pt real madrid., iar cei care vb de 50% sunt pt james se inseala , real madrid detine procentaje din drepturile personale de imagine a lui james ,adica reclamele si prezentele publicitare cu sponsorii personali a lui james ( pantene sau boss de ex).... atunci clubul incaseaza respectivele procente . iar in cazul de fata tricourile reperezinta afacerea clubului si nu reclama personala facuta de james . ...baltazar3000 si tu esti pe langa rau de tot .

agb87
agb87  •  26 Iulie 2014, 18:08

Cand s-a transferat Ronaldo scriati altceva. Atunci ziceati ca omul a venit pre vreo 94 milioane, iar in primele 3 zile s-au vandut tricouri de 107 milioane. Acum, stirea asta trebuie sa fie senzationala. Oricum, nu e vina voastra, ci a celor din Spania, voi doar ctrl+a, ctrl+c -> ctrl+v

cezar_patru
cezar_patru  •  26 Iulie 2014, 15:59
Postat de baltazar3000 pe 26 Iulie 2014, 14:14

Un club care vinde anual peste 1.5 milioane de tricouri cred ca are un stoc de cateva sute de mii. La magazinul stadionului tricourile sunt imprimate pe loc, dureaza 5 min. Iar 350mii de fraieri s-au gasit in columbia si prin asia. Oricum tricourile au fost comandate/vandute nu si livrate deci e timp sa le produca....tre sa fi putin informat si sa te duca si capul

pai ce sa -i ceri lui re...tardelli, clonatul?

baltazar3000
baltazar3000  •  26 Iulie 2014, 14:20
Postat de robertssandu pe 26 Iulie 2014, 11:17

În primul rând, tricourile nu sunt ale tale, ca club, doar brandul e al tău. Tu ți-ai vândit numele lui Adidas, pentru un contract de multe zeci de milioane, întins de obicei pe cel puțin 4-5 ani. Adidas are dreptul, legal, să confecționeze tricouri cu însemnele clubului RM și implicit ale jucătorilor acestui club, inclusiv tricouri oficiale. Procentul care le revine celor de la Madrid în urma acestor vânzări de retail e negociat în acel contract de sponsorizare, și te asigur că nu depășește procentul de 10%. Așa că, cine câștigă cel mai mult din toată afacerea asta e Adidas. De aceea au și apărut acele zvonuri cum că firmele de echipament sportiv ar finanța parțial astfel de transferuri.

Eu te asigur ca e 35% din orice vinde adidas cu sigla Real Madrid! Iar pentru acest privilegiu adidas plateste 80 milioane de euro anual.

baltazar3000
baltazar3000  •  26 Iulie 2014, 14:14
Postat de tardelli pe 26 Iulie 2014, 12:42

Calcule aberante.. In primul rand nu aveau cand sa produca 345 mii de tricouri In al doilea rand ,in doar 48 de ore nu se gasesc 345 mii de fraieri sa comnde online un tricou de 100 euro. Cred ca la stirea asta au uitat sa puna o virgula undeva ,fiind vorba de doar 34,5 mii de tricouri in 48 de ore

Un club care vinde anual peste 1.5 milioane de tricouri cred ca are un stoc de cateva sute de mii. La magazinul stadionului tricourile sunt imprimate pe loc, dureaza 5 min. Iar 350mii de fraieri s-au gasit in columbia si prin asia. Oricum tricourile au fost comandate/vandute nu si livrate deci e timp sa le produca....tre sa fi putin informat si sa te duca si capul

baltazar3000
baltazar3000  •  26 Iulie 2014, 14:04
Postat de robertssandu pe 26 Iulie 2014, 11:29

Deci, treaba e simplă. Să zice că s-au vândut cam jumătate de milion de tricouri. Suma cheltuită de fani, per total, este undeva în jurul a 35-40 de milioane de euro (85 de euro per tricou). Din ăștia 35-40 o mare parte ajunge la poducător. Adică Adidas. Ce mai rămâne, sub 20% e împărțit între Real Madrid și jucător (60 cu 40 parcă zicea cineva pe aici). Asta înseamnă că Madridul are undeva în jur la 8-10% din suma totală încasări din vânzările de tricouri până acum. Deci cam 4 milioane din 80 câte se zice că s-au cheltuit pe James Rodriguez. Asta în condițiile în care cele mai multe vânzări de tricouri au loc imediat după transfer. După, ritmul de vînzare scade considerabil.

Un tricou fara nume costa 85 de euro, cu nume 99.93 euro din care real imparte cu james 60-40 doar 35% restu pentru adidas.

unfand
unfand  •  26 Iulie 2014, 13:14
Postat de robertssandu pe 26 Iulie 2014, 11:29

Deci, treaba e simplă. Să zice că s-au vândut cam jumătate de milion de tricouri. Suma cheltuită de fani, per total, este undeva în jurul a 35-40 de milioane de euro (85 de euro per tricou). Din ăștia 35-40 o mare parte ajunge la poducător. Adică Adidas. Ce mai rămâne, sub 20% e împărțit între Real Madrid și jucător (60 cu 40 parcă zicea cineva pe aici). Asta înseamnă că Madridul are undeva în jur la 8-10% din suma totală încasări din vânzările de tricouri până acum. Deci cam 4 milioane din 80 câte se zice că s-au cheltuit pe James Rodriguez. Asta în condițiile în care cele mai multe vânzări de tricouri au loc imediat după transfer. După, ritmul de vînzare scade considerabil.

Nu te-ai gandit niciodata ca si sponsorul contribuie la suma de transfer? Si nu numai sponsorul.

tardelli
tardelli  •  26 Iulie 2014, 12:42

Calcule aberante.. In primul rand nu aveau cand sa produca 345 mii de tricouri In al doilea rand ,in doar 48 de ore nu se gasesc 345 mii de fraieri sa comnde online un tricou de 100 euro. Cred ca la stirea asta au uitat sa puna o virgula undeva ,fiind vorba de doar 34,5 mii de tricouri in 48 de ore

bobinatul
bobinatul  •  26 Iulie 2014, 12:16
Postat de robertssandu pe 26 Iulie 2014, 11:29

Deci, treaba e simplă. Să zice că s-au vândut cam jumătate de milion de tricouri. Suma cheltuită de fani, per total, este undeva în jurul a 35-40 de milioane de euro (85 de euro per tricou). Din ăștia 35-40 o mare parte ajunge la poducător. Adică Adidas. Ce mai rămâne, sub 20% e împărțit între Real Madrid și jucător (60 cu 40 parcă zicea cineva pe aici). Asta înseamnă că Madridul are undeva în jur la 8-10% din suma totală încasări din vânzările de tricouri până acum. Deci cam 4 milioane din 80 câte se zice că s-au cheltuit pe James Rodriguez. Asta în condițiile în care cele mai multe vânzări de tricouri au loc imediat după transfer. După, ritmul de vînzare scade considerabil.

Degeaba te chinuiesti, la gsp lucreaza numai Dodei, nu inteleg ei cum functioneaza asta. E ca si cand eu cumpar un pepene de la tarani (pe factura) cu 1 leu si il vand cu 2. Profitul meu este de 2-1-taxe- transport-alte cheltuieli. Iar la aia 80 de milioane de euro NET pe care i-au platit lui Monaco s-au mai adaugat si taxe

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează