Alte știri din fotbal
Mihai Stoica a consultat telefonul și a aruncat „bomba”: „Pe 3 mai, mai exact!”
0
Bogdan Andone, aproape de încă un sezon în Superligă: „Suntem favoriți!”
0
Final norocos pentru Bogdan Andone » Botoșani o învinge pe Mioveni în manșa tur a barajului
16
Constantin Schumacher rămâne optimist: „Au fost niște eroi!”
0
Știri din fotbal internațional
Un șervețel istoric! Înțelegerea lui Messi cu Barcelona s-a vândut pe o sumă fabuloasă
0
Răzvan Lucescu, dorit de un colos în suferință » Ce clauză are tehnicianul român la PAOK
1
Cel mai vechi fotbalist din lotul lui Arsenal și-a anunțat plecarea: „Nu vă voi uita niciodată!”
0
Emoții cu Harry Kane » E accidentat mai rău decât se estima
0
Lifestyle
Diana Munteanu, despre viața amoroasă, la 10 ani de la divortul de Claudiu Niculescu: „Era un inel care arată a inel de logodnă”
0
Profită de val! Iubita lui Horațiu Moldovan a lansat o nouă variantă a manelei virale „Made in Romania”, alături de un videoclip special
9
O actriță celebră face dezvăluiri picante despre fotbaliști: „Toți fac asta în mesaje și mă enervează la culme”
3
ȘOC: Anamaria Prodan și Reghecampf s-au împăcat! „Mulți oameni ne-au dorit despărțirea”
10
Directorul Curții de Conturi Timiș a dat în judecată o subalternă pentru ...
Libertatea
Profesoară în vârstă de 30 de ani, găsită vinovată după ce a făcut sex cu ...
Adevărul
1.000 de joburi disponibile şi doar 450 de absolvenţi. Domeniul în care ...
ObservatorNews
Surpriză totală! Prima lovitură dată de FCU Craiova 1948 după retrogradare. ...
OrangeSport
:)))) costul de productie al unui iphone 5s este de 65usd si tu cunoscatorule ne spui ca un tricou amarat costa 45usd?:))))) Un tricou costa 10 11 usd ajuns la magazinele de desfacere iar adidas sau alt sponsor nu opreste bani extra ei prin sport isi fac reclama ca noi sa cumpar afidasi si treninguri etc inteligentilor:)
Deci, treaba e simplă. Să zice că s-au vândut cam jumătate de milion de tricouri. Suma cheltuită de fani, per total, este undeva în jurul a 35-40 de milioane de euro (85 de euro per tricou). Din ăștia 35-40 o mare parte ajunge la poducător. Adică Adidas. Ce mai rămâne, sub 20% e împărțit între Real Madrid și jucător (60 cu 40 parcă zicea cineva pe aici). Asta înseamnă că Madridul are undeva în jur la 8-10% din suma totală încasări din vânzările de tricouri până acum. Deci cam 4 milioane din 80 câte se zice că s-au cheltuit pe James Rodriguez. Asta în condițiile în care cele mai multe vânzări de tricouri au loc imediat după transfer. După, ritmul de vînzare scade considerabil.
costurile de productie a unui tricou este de aproximativ 20 de euro + \-, in functie de materia prima folosita . Avand in vedere ca vorbim de adidas acestea ar putea sari undeva la 35 de euro chiar 40. Deci adaos, tva si alte taxe nu are cum sa vina mai mult de 35\40 de euro. Lucrez in domeniu si stiu ce vb. Iar replicile ieftine din Columbia cred ca nici nu se pun. Si eu fac replici si mai ieftin de 10 euro , ca si cost de productie nu le putem scoate. S-au facut in China probabil si mai mult de 3 euro profit nu iese asadar, mai are de vandut.
În primul rând, tricourile nu sunt ale tale, ca club, doar brandul e al tău. Tu ți-ai vândit numele lui Adidas, pentru un contract de multe zeci de milioane, întins de obicei pe cel puțin 4-5 ani. Adidas are dreptul, legal, să confecționeze tricouri cu însemnele clubului RM și implicit ale jucătorilor acestui club, inclusiv tricouri oficiale. Procentul care le revine celor de la Madrid în urma acestor vânzări de retail e negociat în acel contract de sponsorizare, și te asigur că nu depășește procentul de 10%. Așa că, cine câștigă cel mai mult din toată afacerea asta e Adidas. De aceea au și apărut acele zvonuri cum că firmele de echipament sportiv ar finanța parțial astfel de transferuri.
REAL MADRID are 60% din drepturile de imagine ale jucatorului si 35% din pretul tricoului
Real Madrid castiga 35 de euro din fiecare tricou vandut iar din astia imparte 60-40 cu James Rodriguez. Mai exact Real a scos doar putin peste 7 milioane de euro pe el iar jucatorul a facut o caruta de bani fara sa intre in vestiarul echipei....buna treaba. Inca un articol de kko facut de amatori.
Un articol tâmpit și nedocumentat, așa cum sunt mai toate de pe gsp. Un foarte mare procent din vânzările de tricouri ajung la Nike, Adidas, Puma, depinde cine fabrică tricoul care este vîndut. Cluburile primesc maximum 10% din vânzări. Voi de ce credeți că Nike și Adidas plătesc bani grei pentru sponsorizări? Astea cu bani recuperați din tricouri sunt povești de adormit copilași care nu știu cum funcționează într-adevăr lucrurile. Adidas produce tricourile cu James Rodriguez și Adidas are dreptul de a folosi brandul clubului Real Madrid, în schimbul zecilor de milioane pe care le plătește anual. Deci, logic și corect, la Adidas ajunge caimacul din vânzările de tricouri.
Real si Barcelona sunt branduri internationale, isi amortizeaza usor investitiile in jucatori. Pe asta si mizeaza cand se cumpara pe sume colosale jucatorii cei mai in voga din lume. Pe de alta parte calculele prezentate in articol sunt superficiale. Atata vreme cat tricourile nu le-ai produs pe gratis nu poti sa pretinzi ca faci 97 euro profit la fiecare. E costul de productie + taxe de vanzare, m-ar mira sa fie mai mult de 50 euro profit. Ziaristii in cautare de senzational sunt ignoranti ca mai mereu.
din 34 mil e, real ramane cu cel putin 25 mil e dupa ce se scad cheltuielile cu fabricarea tricourilor si poate un procent la jucator .pai sa recuperezi minim 25 mil e in doar 48 de ore ti se pare ca este putin ?
50%
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.