Comentarii (64)
un.baiat
un.baiat  •  22 August 2014, 09:02
Postat de pbogdan pe 22 August 2014, 08:27

Tipic romanesc, cum cineva e la pamant, mai dai si tu cateva. Daca era 3-1 pentru Petrolul, nu mai zicea nimic. Contra, un nesimtit.

Pai daca era 3 - 1 pentru petrolu normal ca nu zicea nimeni nimic, ar fi insemnat ca tactica aleasa de stralucescu a fost cea buna, ce sa mai zici atunci? oricum stralucescu e varza ca antrenor, e un antrenor fortat

jamon
jamon  •  22 August 2014, 08:59

tipic romanesc,nu poate cineva sa isi dea cu parerea ca gata sa jignim,pacat,deocamdata contra este antrenor in La Liga,si mult mai pregatit fata de multi antrenori din Romania,sa nu uitam ca echipa Petrolul este formata de el,contra sa facut cunoscut prin munca lui,nu prin numele tatalui,corect???bravo COSMIN o parere buna.

pbogdan
pbogdan  •  22 August 2014, 08:27

sorindrag
sorindrag  •  22 August 2014, 08:03

nu degeabai zice lumea gurita, s-a trezit si "inventatorul apei calde" sa critice! - taci ba ca fara banii spaniolilor nu ramaneai tu in prima liga spaniola, erai acum chibit in parc

roadster1988
roadster1988  •  22 August 2014, 08:02

da....singura victorie a steoiii in grupele ligii campionilor in secolul 21.......scuze.a mai fost una in blatul cu dinamo kiev.

roadster1988
roadster1988  •  22 August 2014, 07:55

sa vezi scandal daca aude il muce-senior ca contra l-a atacat pe puradel....

madskills
madskills  •  22 August 2014, 06:47

daca va uitati in tot fotbalul modern (adica ala din care noi nu facem parte) nu o sa vedeti vreodata fosti tehnicieni ai echipelor sa-si "taxeze" succesorii. Ferguson nu a comentat nimic de catastrofa Moyes, desi el l-a adus si putea sa "guite" ceva. Mourinho cat e el de antipatic, nu si-a dat cu parerea despre tactica unei foste echipe. Ca si-a spus parerea daca a fost intrebat, poate, dar niciodata n-a lovit in antrenor. Si ne miram de ce nu scoatem capul in lume dar cu asa oameni nicio sansa. Isi da Contra cu parerea, adica ala care a fost eliminat in prima sau a 2a etapa in Spania, ca s-a comportat ca un gibon turbat.

borat101
borat101  •  22 August 2014, 06:21

Contra, dute in Spania si antreneaza ceva pe acolo. Ca antrenor ai fost ZERO deocamdata, intai sa ajungi in ceva sferturi sau optimi de finala in Europa League, ca de Champions League ca antrenor nu ai fata de asa ceva!

borat101
borat101  •  22 August 2014, 06:12
Postat de cocojambo1 pe 22 August 2014, 03:56

Pai si de unde jucatori Romani? Ca tineretul in mare majoritate joaca Fotbal pe Xbox sau tablete. Si astia de se ridica jucand Fotbal la 18 ani gata s vedete: Iancu, Daminuta etc nascuti talente si se retrag sperante. Nu mai avem jucatori Romani cu care sa facem nici 5 echipe de liga 1 si sa avem pretentii. Asta e? Cred ca avem de 1000 de ori mai putini jr decat pe vremea lui Ceausescu

Este destul de complicata situatia, stai calm. Am avut valuri de jucatori buni, care erau la Timisoara, RAPID, UTA, CFR Cluj, Vaslui, Univ. Craiova, etc... Dar nu au fost lasati sa isi arate talentul pe gazon, asta din cauza Patronilor si Samsarilor de la 5teaua, dinamo, Otelul, urziceni, si pana la urma si CFR Cluj (1-2 sezoane). Au fost jucatori Romani super buni care trebuia sa ajung la echipe din OCCIDENT pentru 1-2 milioane Euro, dar nu au fost lasati, pt. ca Patronii si Samsarii visa la cai verzi pe pereti cu 4-6 milioane Euro pe fiecare jucator Roman. Si uite asa la multi jucatori Romani li sa stricat VIITORUL ... din cauza unor lacomi t.ig.ani si co.c.alari dusmani ai Poporului.

cocojambo1
cocojambo1  •  22 August 2014, 03:56
Postat de khal_37 pe 21 August 2014, 23:48

un lot de mercenari(unsprezece, toti straini, fara nici un jucator roman in lot, au aratat in seara asta ce inseamna foamea dupa bani, sacrificand in schimb jucatorii tarii in care te-ai nascut..dupa fapta si rasplata cap de porc), au reprezentat in aceasta seara o echipa asa zisa romaneasca, sustinuta de un public, asa zis roman...si au ucis visele tuturor odata cu schimbarea lui Mutu. Unsprezece mercenari platiti regeste in detrimentul a unsprezece tineri jucatori romani care se multumeau cu jumatate din salariul mercenarilor...trist, foarte trist. Si o gramada de oameni care-i sustin pe mercenari, nu contesta(au stadion nou, au jucatori cu creste tuciurii, il au pe mutu...

• 1
  • 2
  • 3