SPORTURI  »  AUTO  »  NOUA DACIE

Dacia va lansa la Geneva noua maşină » După Logan, vine Lodgy

Articol de - Publicat miercuri, 16 noiembrie 2011 00:00 / Actualizat marti, 15 noiembrie 2011 22:13

Dacia Lodgy este monovolumul care va fi lansat anul viitor la Geneva. Va fi cea de-a 7 şaptea maşină din gamă în noua istorie a mărcii care a început acum 7 ani cu Logan


Dacia se pregăteşte să arate ultimul model care va intra în gamă. Se va întîmpla anul viitor, în martie, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Deocamdată un lucru este clar: se va numi Lodgy, primul monovolum din istoria mărcii. Oficialii lui Renault au prezentat doar maşina de competiţie Dacia Lodgy, care va fi pilotată de Alain Prost în Trofeul Andros.

Cum va arăta modelul de serie? Sigur vor fi modificări. Farurile, stopurile, grila frontală şi spatele MPV-ului vor fi aproape identice cu ce-au prezentat francezii la Paris luni seară.

Aşa s-a întîmplat şi la Duster, SUV-ul de serie arătat ulterior maşinii pentru competiţia de gheaţă avea elementele amintite mai sus neschimbate.

De ce nu se fabrică la Mioveni?
Dacia Lodgy nu se va produce în România, la uzina din Mioveni, francezii hotărînd varianta Maroc la fabrica din Tanger. Cu siguranţă există şi avantaje economice, însă liniile de producţie din Mioveni nu suportă fabricarea simultană a mai mult de 6 modele diferite, iar Lodgy este deja maşina cu numărul 7 din gamă.

Oficialii lui Renault au şi un target pentru Lodgy: Europa de Vest. De altfel, ea va fi vîndută pe pieţele emergente sub marca Renault, iar în Marea Britanie ar putea purta logo-ul "By Renault". Şi transportul către ţările occidentale va fi mult mai uşor, avînd în vedere că Tanger este la o aruncătură de băţ faţă de Spania.

De ce se numeşte Lodgy?
Logan, Lodgy, parcă sună cam la fel. Din engleză lodging se traduce în româneşte cu cazare. Asta înseamnă spaţiu pe care orice familie îl caută atunci cînd caută să-şi cumpere un monovolum. Nu mai este nici o noutate că în Europa de Vest sînt la mare căutare maşinile hatchback, break (combi) şi MPV-urile. Interesant cum va fi primită această maşină de români, fani declaraţi ai berlinelor!

Citește și:

Lui Boloni nu i-a venit să creadă » Ce a putut să facă elevul lui în minutul 6 al barajului Metz - Saint-Etienne
Stranieri
Lui Boloni nu i-a venit să creadă » Ce a putut să facă elevul lui în minutul 6 al barajului Metz - Saint-Etienne
„Cine este cea mai faimoasă persoană din agenda ta?” » Răspunsul lui Mourinho a stârnit hohote de râs în studio
Campionate
„Cine este cea mai faimoasă persoană din agenda ta?” » Răspunsul lui Mourinho a stârnit hohote de râs în studio
Românul care a refuzat să mai stea în Superliga a semnat și va juca în Europa League: „Am venit să câștig trofee cu acest mare club”
Superliga
Românul care a refuzat să mai stea în Superliga a semnat și va juca în Europa League: „Am venit să câștig trofee cu acest mare club”

Cine stă în poarta României la Euro 2024? Numărul 1 are o mare problemă: „Mă aștept ca Edi să meargă la sigur”

3 MARI întrebări despre selecția lui Edi Iordănescu în apărare: chiar nu exista o alternativă autentică?!


Comentarii (2)
gazistu
gazistu  •  16 Noiembrie 2011, 11:42

cu asa cv sunt mandru cas roman

drack009
drack009  •  16 Noiembrie 2011, 09:53

ati fu putut arunca si voi in scarba vreo 3-4 poze sau schite cu noul model. Dar pentru a face asta trebuia sa fi muncit un ul dintre voi... asa ca traiasca google translate si copy-paste!

Vezi toate comentariile (2)
Comentează