SPORTURI  »  AUTO  »  VIP DRIVE TEST

Shogun vs Gheişă

Raluca Lazarut, Antena 3, drive test
Raluca Lazarut, Antena 3, drive test

Articol de - Publicat vineri, 28 august 2009 00:00

Infiniti G37S Coupe i-a fost partener într-un drive test Ralucăi Lăzăruţ, prezentatoarea Ştirilor Sportive ale Antenei 3

Prezentare. Infiniti G37S Coupe. Platforma de lux a lui Nissan. Motor V6, 3.7 litri, 320 CP. Raluca Lăzăruţ. 26 de ani, ardeleancă din Deva. Prezintă de 3 ani ştirile din sport ale Antenei 3. Loc de întîlnire: pădurea Snagov.

E doar un drive test, nu o confruntare, dar cele două părţi se studiază la început, înainte de a vedea fiecare ce poate celălalt. Impactul vizual este puternic. "Doamne, ce maşină! Arată futurist şi sigur e plină de personalitate. Nu pare o brută, dar cred că poate multe. O apariţie exotică indiferent de mediul în care ajunge", a punctat Raluca. De partea cealaltă, Coupe-ul japonez are şi el o părere.

"E frumoasă fata asta! Sigur îi plac maşinile sport. Sînt curios dacă mă poate stăpîni? De îmblînzit, niciodată!". Asta a fost la început. Raluca s-a împrietenit repede cu noul său companion. I-a descoperit multe calităţi. Tot timpul a stat cu ochii pe vitezometru pentru că partenerul ei era puternic, iar pe DN1 viteza mare face ravagii printre permisele de conducere. "Bine că este setată pînă la 250 km/h japoneza asta, care nici nu se aude cînd mîrîie. La 130 km/h, acul turometrului avea doar 2.500 de turaţii", a observat Raluca. Nu ştia că puterea maximă a partenerului ei se atinge abia la 7.000 rpm.

Direcţie activă pe 4 roţi
Normal, întreabă cît consumă G37 Coupe. Dacă te porţi ca un gentleman cu ea şi n-o hărţuieşti, la o viteză constantă de 90 km/h, constructorul nipon a anunţat 7,9 l/100 km. Dacă mergi pe autostradă cu viteza maximă legală, 130 km/h, asiatica nu sare de 10 litri. În oraş este un pic dezastru. 16-17 litri pentru 100 km parcurşi. "Cine îşi cumpără astfel de bijuterie nu cred că se uită la consum! Poate nici nu e aşa mult! Vrei adrenalină? Atunci scoate banii de pe card", a fost concluzia practică a prezentatoarei. Plină de curaj, Raluca abordează virajele. Nici o emoţie, maşina e ţeapănă.  "Am direcţie activă pe patru roţi (4 Wheel Active Steering) şi sistemul de stabilitate VDC", murmură asiatica.

Interior de lux
Cei doi s-au plăcut. Raluca chiar i-a făcut complimente lui G37S Coupe atunci cînd a venit vorba de interior. "Totul este la superlativ. Confort, materiale plăcute, finisări de calitate. Îmi place ceasul analogic din centrul consolei. Scaunele sport au multe setări, iar muzica se aude demenţial". "E sistemul audio Bose cu un înalt grad de fidelitate", s-a auzit un alt murmur. Apoi află şi de tehnologia din dotarea asiaticei. Ecran LCD de 7 inch pe care urmăreşti navigaţia GPS, climatizare pe două zone, senzori de parcare, încălzire în scaune şi cîte şi mai cîte. Doar vorbim de o japoneză, unde tehnologia e împămîntenită.

Întîlnirea se termină. Acum, cei doi sînt prieteni. Infiniti G37S Coupe a cedat în faţa farmecelor irezistibile ale Ralucăi. Shogun vs Gheişă nu mai există!

48.400 de euro (TVA inclus) costă Infiniti G37S Coupe

Adversari
» Audi A5
» BMW Seria 3 Coupe
» Lexus SC430
» Nissan 370 Z
» Alfa Romeo Brera

FCSB se întoarce oficial pe Ghencea! Mihai Stoica a făcut anunțul: „Da, sigur! Pe 6 iulie vom juca acolo”

FCSB poate pierde „un jucător excepțional” » Au început negocierile: „E diferență mare între ce solicită și ce e dispus Gigi să ofere!”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează