Comentarii (69)
2099364050346768
Maria Hotea  •  03 Ianuarie 2020, 17:26

Doamne ferește! Ce vroiati să îl duceți la pușcărie la 70 de ani, pt un pahar de vin in plus? Și ce mai vroiati? S -a terminat cu Romania daca credeti ca toate legendele le duceti la puscarie prntru nimicuri. L-ati dus pe GicaPopescu, o legenda...dati_i înainte si peste 20 ani se va alege praful de tot. Ce sa spun...e clar ca a fost pazit si omului nu ii venea sa creada ce i se întîmplă. Trebuia din chestia asta de 2 lei să se ajungă la instanța și la Curtea de Apel? Trist...

bulletproof
bulletproof  •  03 Ianuarie 2020, 13:37

Bravo Nasty, dar și judecătorilor! Năstase trebuie repus în totalitatea drepturilor, că doar n-o fi mai periculos decât fiu' lui Sile Cămătaru!

cfrinho
cfrinho  •  03 Ianuarie 2020, 20:40
Postat de Maria Hotea pe 03 Ianuarie 2020, 19:56

Suntem in povestea cu drobul de sare care ar putea să cadă în capul copilului? NU A FACUT NICI UN ACCIDENT. A IESIT DE LA UN LOCAL SI MERGEA ACASA. ACESTEA SUNT FAPTELE. E DE NOAPTEA MINTII SA VORBIM DE ACCIDENTE, MORTI S.A....VORBIM DE REALITATI. MAI ALES LA CURTEA DE APEL..EU NU IMI PERMIT SA PUN IN DISCUTIE DECIZIA CURTII. DVS???

"A iesit de la un local si mergea acasa. Acestea sunt faptele". Nu, acestea sunt faptele: a fost gasit conducand masina pe drumuri publice beat, fara permis, fiind recidivist cu doua dosare penale la activ, situatii cand a fost prins tot beat la volan, a refuzat prelevarea de probe biologice, dupa care s-a urcat pe un alt vehicul (scuter), beat si fara permis, bineinteles, cu care mergea pe mijlocul drumului. Acestea sunt faptele. Aici nu vorbim de droburi de sare, ci de un pericol social real pe care Justitia se face ca nu-l vede.

cfrinho
cfrinho  •  03 Ianuarie 2020, 17:06
Postat de catalynn pe 03 Ianuarie 2020, 16:36

Ai perfecta dreptate, cazul moșului însă e mai degrabă unul social, nu trebuia ca intr-o țara UE in 2020 un cetățean sa nu aibă efectiv ce mânca și de asemenea ca nu exista acel minim de care spuneam ... De asemenea, moșul probabil ca se și bucura ca intra la pușcărie, vine frigul și in plus are acum asigurate 3 mese pe zi și un loc de dormit. In cazul lui Nastase nu se impunea pușcăria, judecătorii au apreciat corect.

Un individ care se urca beat la volan, fara permis, care se opune anchetei refuzand prelevarea de probe biologice, si care cateva ore mai tarziu conduce un alt vehicul pe drumuri publice este considerat oriunde in lume un pericol social si deci care trebuie izolat, nu si in Romania, fiindca "trebuie tinut cont de performantele avute". Pe cale de consecinta, orice fost individ cu realizare profesionale notabile are dreptul sa faca orice isi doreste, fara a raspunde legal pentru faptele sale, indiferent de gravitatea lor. Cand justitia lasa liber un individ ce conduce masina pe drumuri publice beat fiindca are o cariera in spate, mesajul transmis publicului e ca viata romanului de rand nu valoreaza nimic. Statul nu doar ca nu ne protejeaza, ci ne expune poftelor si toanelor cuiva doar pentru ca el a avut "performante", iar noi cei de rand nu. Un astfel de stat, devenit de tip mafiot, isi inceteaza efectele de drept, fiindca sensul existentei sale este de a proteja si veghea asupra libertatii cetatenilor sai. Daca statul roman nu ma poate proteja de indivizii periculosi social ca Ilie Nastase atunci acel stat nu exista, decat pe hartie.

112914666315881
Gargantua Egor  •  03 Ianuarie 2020, 15:56

Bai desteptii lumii , v-ati trezit voi cavalerii dreptatii, voi aparatorii patriei sa va luati de Ilie Nastase, care vorba unuia, a baut si el trei beri si oricum n-a atins nici o pisica! L-a oprit un neica nimeni care l-a recunoscut si a vrut sa devina el " erou " al Militiei Romane, curate , neatinsa de coruptie de sus pina jos, lacrima lui Ovidiu , ce sa zic! Da' aia care au furat Romania de-au lasat -o in pielea goala in treizeci de ani ce-au patit , baaaaa ??? Acolo, mucles, nu mai miauna niciunul ! A platit cu rusinea acelor zile, a luat intr-un fel cu suspendare, gata , ce vreti sa muscati din el pina la singe ? Neamul de romani ratati, tot neam de traista ramine , nene ! Gata, l-ati terminat pe asta, acum altul la rind: pe cine mai tabariti, bai shakalilor ???

152919061803427
Viorel Dan  •  03 Ianuarie 2020, 12:02

De cand GSP publica articole "NESEMNATE", (fara autor)!!! La toti marii deontologi si specialisti lea disparut simtul civic !!! Rusine GSP !!! PS; Ce parere are redactorul sef despre acest lucru !!!

chiorul
chiorul  •  03 Ianuarie 2020, 19:39
Postat de Maria Hotea pe 03 Ianuarie 2020, 17:26

Doamne ferește! Ce vroiati să îl duceți la pușcărie la 70 de ani, pt un pahar de vin in plus? Și ce mai vroiati? S -a terminat cu Romania daca credeti ca toate legendele le duceti la puscarie prntru nimicuri. L-ati dus pe GicaPopescu, o legenda...dati_i înainte si peste 20 ani se va alege praful de tot. Ce sa spun...e clar ca a fost pazit si omului nu ii venea sa creada ce i se întîmplă. Trebuia din chestia asta de 2 lei să se ajungă la instanța și la Curtea de Apel? Trist...

În viitor poate, Doamne ferește, o "legendă" de genul ăsta îți poate omorî pe stradă copilul nevinovat! Aș vrea să te văd atunci cum și dacă îi vei mai găsii scuze, când aceeași judecători îți vor spune că a fost doar "un accident"... și ținând cont de "performanțele"extraordinare ... ar scăpa, "nefiind necesară o modalitate de individualizare mai aspră"!!! Așa-i că-i de noaptea minții? Puțin spus lumea a III-a... Nicăieri în lume, în fața legii (mai ales celei penale) nu ești mai puțin răspunzător, doar pt faptul că ai "performante" profesionale într-un domeniu sau altul... În Românica DA!!! Dar suntem din cale afara de ofuscați că de sărbători, în 3 zile de Crăciun, au murit 31 de oameni în aproape 60 de accidente!!! În Românica, acolo unde condusul sub influența băuturilor alcoolice și/cu viteza mai mult decât excesivă au devenit sport national... Iar unii caută scuze în "performanțe"!!! Dacă ar durea prostia...

ciuleavvictorms
ciuleavvictorms  •  03 Ianuarie 2020, 17:48
Postat de Vladescu Mircea pe 03 Ianuarie 2020, 12:30

*** !!!! Un bagabont batran , *** si recalcitrant si fara scuza !!!! Vad insa ca unii ii gasesc acestui *** al carui singur merit e ca a jucat tenis si a ajuns gheneral pt asta , scuze !!!! Pacat , ACUM face Romania de ras !!!! DARA LEX , SED LEX !!!!!!

Bietul de tine, invata carte intai si apoi vino cu pretentii! Dar poate mai intai de toate ar trebui sa inveti sa fii OM!

catalynn
catalynn  •  03 Ianuarie 2020, 16:36
Postat de cfrinho pe 03 Ianuarie 2020, 16:22

Mai am o adaugire la gandurile de mai sus, cred de bun simt. Din moment ce legea se aplica in mod discretionar in Romania, dovada exemplul cu acest batran din Barlad in comparatie cu Ilie Nastase e firesc sa tragem concluzia ca un stat care tolereaza si promoveaza un asemenea comportament al justitiei este unul de tip mafiot, al intereselor de grup(sau de clan mai corect spus), care nu este interesat de binele comunitatii, ci de al clanului care detine puterea.

Ai perfecta dreptate, cazul moșului însă e mai degrabă unul social, nu trebuia ca intr-o țara UE in 2020 un cetățean sa nu aibă efectiv ce mânca și de asemenea ca nu exista acel minim de care spuneam ... De asemenea, moșul probabil ca se și bucura ca intra la pușcărie, vine frigul și in plus are acum asigurate 3 mese pe zi și un loc de dormit. In cazul lui Nastase nu se impunea pușcăria, judecătorii au apreciat corect.

cfrinho
cfrinho  •  03 Ianuarie 2020, 16:22
Postat de cfrinho pe 03 Ianuarie 2020, 16:13

Bineinteles ca sunt sigur, stirea exista si in presa. Furtul s-a petrecut intr-un magazin Penny din Barlad. A fost condamnat cu executare fiindca este recidivist, ultima data furand si ceva branza, tot pentru a manca. Omul este sarac si a furat pentru ca ii era foame. Chiar daca este recidivist, este inadmisibil sa trimiti la aproape jumatate de an de inchisoare un batran care a furat mancare de aprox. 45 lei din dorinta de a trai. Unde este moralitatea in aceasta tara? Unde este omenia, logica si normalitatea?! Bun, vor zice unii...nu conteaza, a furat, deci hai sa fim corecti, a incalcat legea, a furat, sa plateasca conform legii, nici o problema, dar de ce un iresponsabil care pune in pericol vietile altora este absolvit de orice vina? De ce legea se aplica in Romania discretionar?!

Mai am o adaugire la gandurile de mai sus, cred de bun simt. Din moment ce legea se aplica in mod discretionar in Romania, dovada exemplul cu acest batran din Barlad in comparatie cu Ilie Nastase e firesc sa tragem concluzia ca un stat care tolereaza si promoveaza un asemenea comportament al justitiei este unul de tip mafiot, al intereselor de grup(sau de clan mai corect spus), care nu este interesat de binele comunitatii, ci de al clanului care detine puterea.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează