Alte știri din fotbal
Bogdan Lobonț, avansat în funcție la Rapid » Ce post va ocupa în staff-ul lui Neil Lennon
0
Fostul fotbalist din Superliga campion cu Neil Lennon la Celtic: „Atunci devine agresiv”
0
Ce spune Viorel Moldovan despre Neil Lennon + Soluția salvatoare pentru atacul României: „Pe el aș miza”
0
Hagi a apărut în premieră la antrenamentul Generației de Aur » Cine a luat prim-planul: „Unii colegi sunt îmbălsămați. Folosește-mă, sunt o mașină de război!”
0
Știri din fotbal internațional
Gest extraordinar făcut de o finalistă de pe Wembley. Ce surpriză le-a pregătit conducerea clubului!
0
Budapest sau Bucharest? Sigur n-ați greșit? » UEFA a anunțat orașele următoarelor două finale Champions League și Europa League
0
Coșmar pentru Southgate! Fotbalistul s-a accidentat în amicalul în care a evoluat Drăgușin și riscă să rateze Euro 2024
0
Radu Drăgușin a jucat 70 de minute în controversatul Tottenham - Newcastle, pe o arenă de 100.000 de locuri » Ce notă i-au dat englezii
2
Lifestyle
Cum se antrenează cea mai rapidă femeie din România: „Ridic 100 de kg, dar nu e mult”
2
Fotbalistul făcut praf și pus pe liber de Gică Hagi s-a refugiat în brațele iubitei » A făcut pasul cel mare
21
„Există prietenie în tenis?” » Sorana Cîrstea, răspuns tranșant: „Am o poveste care va face deliciul, că e cu Simona Halep”
16
Atenție, imagini dure! Cea mai frumoasă prezentatoare, desfigurată înaintea luptei Tyson Fury - Oleksandr Usyk: „Nu privi dacă ești sensibil”
0
„Ar fi un fel de participare directă la război”. Germania refuză să doboare ...
Libertatea
Pariul riscant al lui Șucu: culisele numirii lui Neil Lennon arată ...
Adevărul
Cum poţi calcula când ieşi la pensie. Vârsta de pensionare se va modifica ...
ObservatorNews
BOOM! 10 milioane de euro dintr-un foc. Prima mare lovitură dată de Şucu ...
OrangeSport
cele mai bune biciclete de oras sunt cele olandeze...Batavus!Din pacate cea mai ieftina pleaca de la 4-500 de euro.
la preturile astea intreb si eu ca prostu' : EXISTA CUMVA SI LA BICICLETE UN PROGRAM "RABLA"?
voi n-aveti drumuri pentru masini, dar vorbiti de biciclete. fiecare folosire a bicicletei, mai ales prin bucuresti, e un pariu cu viata.
Aveti grija ce va cumparati si ce asteptari aveti de la bicicleta. Conteaza foarte mult marimea bicicletei si greutatea biciclistului. Multi au impresia ca diferenta de la 400 de RON la 4000 RON nu se justifica, pentru ca nu-i asa?... "e tot o bicicleta". Nu va duceti cu biciclete de 500 RON pe dealuri ca o sa mai dati inca vreo 10.000 sa va puneti dintii la loc. Asta in cel mai fericit caz.
si altele.. Am utilizat bicicleta zi de zi timp de 4 ani in Bucuresti, am descoperit pe pielea mea ce inseamna un gen sau altul de bicicleta. Cu cat e mai noua / "performanta", cu atat costa mai mult de intretinut, iar un MTB cu suspensii, de exemplu, va trebui inlocuit dupa vreo 3 ani. Atat sunt facute sa reziste, iar factorii - traficul haotic, lipsa de spatiu dedicat, calitatea asfaltului nu ajuta deloc. Ca sa nu mai vorbim de imagine, nu stiu cati isi permit sa o lase (legata!!!, pe timp de zi) in strada. Noroc cu alegerile, oameni buni!
si tinta hotilor. BMX-uri, idem, le poti folosi in cateva locuri, si alea facute inadins sa nu te poti relaxa. Pana la urma, oamenii vor face ce vor, gusturile nu se discuta, dar scopul articolului e sa informeze o cat mai mare parte a posibililor amatori. Eu, unul, dupa cateva bicle rulate in 14 ani de mers pe sosele, am ajuns sa detin un Peugeot de oras. Cu un cadru clasic, roti adaptate de mine oricaror conditii, utilitate maxima. Orice problema am avut, a fost facil sa inlocuiesc / adaptez, nu m-a costat nici mult, bicicleta e gandita simplu dar eficient. Iar cadrul e garantat moral 20 de ani. Locuiesc in Franta si nici nu exista vreo comparatie intre tip (de oras), nu marca, si alte
Ideea articolului este buna, insa realizarea lasa de dorit si practic incurajeaza consumerismul. Normal, ai stat de vorba cu un om din domeniu, e interesul lui sa vanda, ce ar putea sa-ti spuna? Toata vorbaraia despre nou si inovatie e praf in ochi. Cascam ochii si nu numai la ultima idee, cea mai noua, lucioasa.. Dar la cea mai veche se gandeste cineva? Poate ca cele mai "vechi" marci sunt de fapt cele mai de succes, din moment ce au rezistat atata.. Niciun oras romanesc nu permite utilizarea decat a unui tip de bicla, o adaptare a celei de oras la nevoi si conditii. Cursiere, nu poate fi vorba, traficul e infernal iar soselele de groaza. MTB-uri, poate, dar sunt greoaie si tint
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.