Comentarii (164)
lewis.hamilton
lewis.hamilton  •  18 Iulie 2020, 11:43
Postat de lewis.hamilton pe 18 Iulie 2020, 11:40

Ce e AFC? Chiar nu stii?? "Asociatia Fotbal Club Steaua Bucuresti”, care urma sa preia fraiele sectiei de fotbal. Jucatorii, antrenorii si ceilalti angajati ai sectiei au fost trecuti la non-profit, pentru a putea fi platiti, au fost facute intelegeri, au fost alesi membri si, in cele din urma, un presedinte, adica viorel paunescu.

Jiji a aparut in viata Stelei in vara lui 2000. Intr-un interviu dat atunci, spunea urmatoarele: „Vreau sa se stie din capul locului ca eu nu urmaresc preluarea Stelei, asa cum o spun unii si altii. Eu am bani multi si vreau sa ajut Steaua, nu sa obtin profit de pe urma ei. Voi imprumuta cu bani clubul atunci cind nu sunt de-ajuns si-i voi recupera de la conducere fara sa cer un leu in plus.” S-a dovedit ulterior, ca totul a fost o minciuna ordinara

lewis.hamilton
lewis.hamilton  •  18 Iulie 2020, 11:40
Postat de florar pe 18 Iulie 2020, 11:34

Iarasi nu stii ce vorbesti!!!!Ce era AFC?Si putea decide Becali in AFC?

Ce e AFC? Chiar nu stii?? "Asociatia Fotbal Club Steaua Bucuresti”, care urma sa preia fraiele sectiei de fotbal. Jucatorii, antrenorii si ceilalti angajati ai sectiei au fost trecuti la non-profit, pentru a putea fi platiti, au fost facute intelegeri, au fost alesi membri si, in cele din urma, un presedinte, adica viorel paunescu.

lewis.hamilton
lewis.hamilton  •  18 Iulie 2020, 11:36
Postat de florar pe 18 Iulie 2020, 11:32

Esti neinformat!!!In 2003 Becali a primit 51 % din actiunile unei noi societati Steaua pentru banii dati prin acte legale la AFC care ramanea cu aproximativ30%....Becali in 2003 nu a facut el nici o societate ca nu putea!!!!

Citeste comentariul meu dinaintea astuia caruia i-ai dat reply. Acolo vezi si cum au fost umflate sumele in contabilitate. Nu mai scriu din nou. E acolo. Citeste.

florar
florar  •  18 Iulie 2020, 11:34
Postat de lewis.hamilton pe 18 Iulie 2020, 11:25

Domnule, jiji apare in anturajul Stelei, al AFC Steaua, prin 2000, adus de Piturca. Imbogatit peste noapte din specula cu terenuri in zona de nord a Capitalei, Becali este vazut initial ca o vaca de muls. Latifundiarul imprumuta AFC-ul cu diverse sume de bani care sunt folosite pentru unele transferuri. Aici este o alta discutie pentru ca sunt voci, inclusiv cea a lui jiji din unele interventii, care spun ca sumele vehiculate pentru transferuri au fost mult umflate. Spre exemplu, daca pe un jucator se plateau, sa zicem, 300 de mii de dolari, contabilitatea Stelei il arata de 800 de mii de dolari, banii acestia reprezentand datorii catre jiji. Observand ca prezenta in fruntea celei mai faimoase echipe de fotbal a Romaniei ii aduce beneficii uriase de imagine, latifundiarul forteaza preluarea clubului. Armata se opune, insa jiji apeleaza la un artificiu: schimba componenta membrilor AFC Steaua, care la inceput includea toate numele mari din istoria clubului, si forteaza un vot prin care noii membri sunt de acord cu incorporarea acesteia intr-o noua firma. In paralel infiinteaza FC Steaua Bucuresti SA si include in noua firma si AFC-ul, ca actionar minoritar.Realizand ca asociatia nu detine practic Steaua, ci numai dreptul de a folosi brandul cu tot ce inseamna asta, solicita Ministerului Apararii dreptul de a o folosi si el, pe noua firma. Este refuzat, iar in acel moment incepe operatiunea de clonare, jiji inregistrand o noua marca, una copiata dupa cea istorica.

Iarasi nu stii ce vorbesti!!!!Ce era AFC?Si putea decide Becali in AFC?

florar
florar  •  18 Iulie 2020, 11:32
Postat de lewis.hamilton pe 18 Iulie 2020, 11:29

Practic, jiji si-a facut propria clona a Stelei in 2003. Profita de problemele si, probabil, complicitatea Clubului Sportiv al Armatei si da o nota de legalitate prin incheierea unor contracte intre cele doua Stele, cea reala si cea clonata, iar restul este istorie.

Esti neinformat!!!In 2003 Becali a primit 51 % din actiunile unei noi societati Steaua pentru banii dati prin acte legale la AFC care ramanea cu aproximativ30%....Becali in 2003 nu a facut el nici o societate ca nu putea!!!!

florar
florar  •  18 Iulie 2020, 11:30
Postat de xclx pe 18 Iulie 2020, 11:22

Ce sa caute la TAS cand ei nu fac aprte din proces? A fost FRF vs FCSB...

Ba eu as vrea ca Dinamo sa se duca la TAS...Asa se vor convinge ca Steaua nu a gresit....Pacat ca si Becali in relatia cu Dinamo nu procedeaza la fel si am acum in vedere atati jucatori care au fost loviti de suporterii dinamovisti si asta se intampla la fiecare meci...Sau Becali poate merge la TAS cu declaratia lui Dinu cu Valiza 2 cand Dinamo a primit bani de la CFR...Sau poate reclama la TAS ca Mircea Lucescu si galeria au mers la Saftica si asta a incalcat normele in vigoare care dupa pozitivii de la Dinamo ar trebui sa se lase cu excluderea din competitie....

lewis.hamilton
lewis.hamilton  •  18 Iulie 2020, 11:25
Postat de florar pe 18 Iulie 2020, 11:17

Iar demonstrezi ca nu cunosti din termenii de care vorbesti!Becali a dat bani la AFC Steaua prin acte legale in care i se promitea actiuni la o noua societate!!!!Actele la orice organizatie au un compartiment tehnic specializat ,ba mai mult ,trece prin mana la toata conducerea!Te asigur ca de astea nu se ocupa Piturca!Sa aduci un sponsor este una sa te imprumti la un privat este altceva...Dar si pe rationamentul tau Tlpan cel bun de ce nu se ocupa si de Piturca ?

Domnule, jiji apare in anturajul Stelei, al AFC Steaua, prin 2000, adus de Piturca. Imbogatit peste noapte din specula cu terenuri in zona de nord a Capitalei, Becali este vazut initial ca o vaca de muls. Latifundiarul imprumuta AFC-ul cu diverse sume de bani care sunt folosite pentru unele transferuri. Aici este o alta discutie pentru ca sunt voci, inclusiv cea a lui jiji din unele interventii, care spun ca sumele vehiculate pentru transferuri au fost mult umflate. Spre exemplu, daca pe un jucator se plateau, sa zicem, 300 de mii de dolari, contabilitatea Stelei il arata de 800 de mii de dolari, banii acestia reprezentand datorii catre jiji. Observand ca prezenta in fruntea celei mai faimoase echipe de fotbal a Romaniei ii aduce beneficii uriase de imagine, latifundiarul forteaza preluarea clubului. Armata se opune, insa jiji apeleaza la un artificiu: schimba componenta membrilor AFC Steaua, care la inceput includea toate numele mari din istoria clubului, si forteaza un vot prin care noii membri sunt de acord cu incorporarea acesteia intr-o noua firma. In paralel infiinteaza FC Steaua Bucuresti SA si include in noua firma si AFC-ul, ca actionar minoritar.Realizand ca asociatia nu detine practic Steaua, ci numai dreptul de a folosi brandul cu tot ce inseamna asta, solicita Ministerului Apararii dreptul de a o folosi si el, pe noua firma. Este refuzat, iar in acel moment incepe operatiunea de clonare, jiji inregistrand o noua marca, una copiata dupa cea istorica.

catalynn
catalynn  •  18 Iulie 2020, 11:25
Postat de florar pe 18 Iulie 2020, 10:41

Loguica de prescolar....Vreti banii lui Becali acum dar sa nu va zica nimeni ca ati luat bani de la Becali pe care acum ii vreti uitati....Eu in locul lui Becali dadeam in judecata pe toti cei care au semnat in 2003 pentru infiintarea societatii pe actiunii...Ati luat bani si va mai si laudati ca nu ati dat nimic in schimb...Asa as fi transat si despagubirea pentru folosirea marcii...Este vinovat Becali ca spre suta de ofiteri si civili din anturajul CSA in 2003 il asigurau ca ii da Steaua?

Bai tantalaule, care parte a faptului ca nen-tu jjijji, deși într-adevăr inițial adus de Piți pt a fi jumulit de niște parai, a făcut toată manaria aia in cârdășie cu aia pe care vrei tu sa ii dea acum in judecată, nu o înțelegi!? Am mai făcut analogia asta, a fost o tranzacție cum s-au făcut multe in talciocul de rable când un țepar aducea un Merțan nou nouț din Jermănika, furat, și i-l vindea la sfert de preț unui client la fel de “onest” ca ne-a jjijji. “Clientul” știe foarte bine ca mașina e de furat, știa ca intr-o zi poate fi prins și rămâne pieton, însă cu toate astea, pt a se lauda peste tot cu mașina lui noua, atât timp cât vânzătorul ii asigura înmatriculare prin pilele lui din Poliție încheie afacerea. Pt ca sa fim bine înțeleși, doar nu au neobrăzarea sa încerci sa ne insulți intelingenta (așa puțină câtă e) și sa vii sa minti cu nerușinare ca ne-a jjijji e nevinovat ca o balaioara și nu știa bietul de el in ce se bagă, nu!? :-))) Exact din cauza aia și merge acum pe burta, nu vrea sa își bage in belea complicii, unii și azi in funcții ... Din păcate faptele s-au prescris dpdv penal, deci Parchetul sau DNA nu au ce sa mai facă acum nici sa vrea. Talpan!? Omul nu e procuror, nu e treaba lui sa facă așa ceva, nu e in fisa postului, el doar reprezintă Steaua in spete civile și cam atât ...

randoomk
randoomk  •  18 Iulie 2020, 11:20

hai sa vedem daca au tupeul sa mearga la tas. dar i-am umilit inuman si pe teren si la comisii pe astia din vitan barzesti. plus ca i-am depasit la meciurile directe avand 61 de victorii.

xclx
xclx  •  18 Iulie 2020, 11:18

1. Viseaza fasole 2. Un punct de vedere nu este egal cu o pronuntare 3. O cotnestatie conform regulamentului se depunde in 24 de ore nu dupe meciul retur

  • 1
  • •••
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • •••
  • 17
Comentează