Comentarii (80)
sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  17 Octombrie 2016, 14:42
Postat de manty_one pe 17 Octombrie 2016, 13:21

cu f multi ani in urma exista campionatul de tineret-sperante al Div A(cand cluburile de fotbal din Romania erau de amatori)odata cu trecerea la profesionism au disparut ...de acord cu ceea ce zici,insa si asa cluburile din liga 1-a se chinuie din pct de vedere financiar..daca ar mai fi obligate sa intretina si echipa de tineret sperante,deplasari..cazare,echipament...salarii s.a.m.d,nu cred ca ar rezista,e adevarat ca unele cluburi au si echipe prin liga 3-a insa nu e obligatoriu..deplasarile sunt scurte si nu necesita cheltuieli f mari!

O echipa de fotbal presupune anumite cheltuieli. Salariile jucatorilor si staff-ului, terenul, echipamente, deplasari, cantonamente, etc. Si ca in orice business trebuie sa produci mai mult decat cheltuiesti. Aproape toate echipele din Romania sunt in mare dificultate financiara, cu exceptia Viitorului si fcsb. De ce are fcsb bani? Pentru ca s-a calificat in cupele europene. Cati bani are fcsb? Mai putini decat in anii trecuti. Asta pentru ca de la grupele UCL s-a ajuns la grupele europa league unde se afla pe ultimul loc. Concluzia? Banii de la UEFA nu ajung sa progresezi. Sa trecem la Viitorul? De ce are viitorul bani? Pentru ca produce jucatori. Are o academie. Echipa aia e practic o academie in sine. Viitorul nu regreseaza, Viitorul joaca tot mai bine si uite ce jucatori tineri a dat mai nou la nationala si ce jucatori tineri a vandut in ultima perioada. O echipa de juniori nu e o cheltuiala, e o sursa de bani. Echipele romanesti abia supravietuiesc in liga 1 tocmai pentru ca nu au echipe de tineret-sperante ca pe vremuri.

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  17 Octombrie 2016, 14:31
Postat de sooos1ck pe 17 Octombrie 2016, 14:14

Deciziile astea trebuie acceptate de toate echipele, regula asta s-a impus unilateral, deci nu e corecta si o sa aiba castig de cauza Steaua la TAS/UEFA

Gresit. Orice regula emisa de un organism precum FRF nu trebuie sa fie agreeata de TOATE echipele. Ca in orice democratie, minoritatea se supune majoritatii. Se voteaza. S-a introdus regula U21 fara un vot? Sau are fcsb drept de veto? Cred ca raspunsul e nu in ambele cazuri. Atunci cu ce drept fcsb nu vrea sa respecte o regula dictata de un for superior? Uite, mie mi s-a parut ca e un abuz sa fiu obligat sa platesc rovigneta cand noi nu avem autostrazi. Dar daca am vrut sa traiesc in Romania, trebuia sa respect si regula asta. Nu mi-a convenit si am plecat. Regula U21 are o logica si e singura masura de imbunatatire a fotbalului romanesc luata in ultimii 25 de ani. Nu o fi ea cea mai buna idee, dar daca are cineva alta, sa o aduca in duscutie. Pana una alta regula exista si trebuie respectata de catre toata lumea. TAS si UEFA nu vor da niciodata dreptate unei echipe care nu respecta un regulament adoptat de catre o federatie nationala.

nebraska
nebraska  •  17 Octombrie 2016, 14:20

Burleanu e de vina ca fcsb e echipa de trei lulele ce pierde pe teren propriu cu nou promovate sau castiga cu arbitri.

ticbis
ticbis  •  17 Octombrie 2016, 14:19
Postat de manty_one pe 17 Octombrie 2016, 13:21

cu f multi ani in urma exista campionatul de tineret-sperante al Div A(cand cluburile de fotbal din Romania erau de amatori)odata cu trecerea la profesionism au disparut ...de acord cu ceea ce zici,insa si asa cluburile din liga 1-a se chinuie din pct de vedere financiar..daca ar mai fi obligate sa intretina si echipa de tineret sperante,deplasari..cazare,echipament...salarii s.a.m.d,nu cred ca ar rezista,e adevarat ca unele cluburi au si echipe prin liga 3-a insa nu e obligatoriu..deplasarile sunt scurte si nu necesita cheltuieli f mari!

Efortul financiar de care vorbesti este minim. Lotul mare al oricarui club din liga I-a cuprinde cel putin 25-26 de jucatori. Pe foaia de joc pot fi trecuti cel mult 17 (11 titulari + 6 rezerve). Iti raman disponibili 8-9 jucatori pe care-i platesti sa sparga seminte in tribune, in loc sa-i pui la treaba si sa joace in deschiderea partidei intr-un meci de tineret sperante alaturi de inca 8-9 alti tineri. Loturile actuale ar avea nevoie sa fie completate cu max inca 10 jucatori, nu mai mult. Iar in avioanele sau in autocarele cu care se face deplasarea au loc suficient inca 10 jucatori in plus. Sunt ceva cheltuieli suplimentare, dar nu de speriat. Nu din cauza unor 10-12 tineri in plus platiti cu 500 de euro lunar intra in faliment cluburile!

ang3ldev1l
ang3ldev1l  •  17 Octombrie 2016, 14:15

Aceasta regula mai mult incurca decat sa ajute cu ceva fotbalul romanesc. Steaua, ba chiar si Dinamo, deja foloseau foarte multi jucatori romani, unii dintre ei chiar foarte tineri, dar sa te oblige cineva sa tii in permanenta un jucator sub 21 de ani, asta deja e prostie curata. Ce se intampla daca in ziua meciului, jucatorul u21 va implini 22 de ani, ori poate ca meciul e programat seara la ora 23 si dupa ora 12, jucatorul va implini 22 de ani, trebuie sa-l schimbi inainte de ora 12 noaptea ? Ca sa nu mai spun, oare de cati jucatori u 21 are nevoie un club ca sa evite toate situatiile neplacute: suspendarile, accidentarile acestui jucator u 21, ori daca se accidenteaza ala din teren, iar cel de pe banca a fost eliminat de arbitru ca se ratoia cu galeria adversa, pierzi meciul la masa verde ca nu ai mai avut un al 3-lea, al 7-lea jucator u 21 disponibil ? Regula asta parca a fost gandita de fratii lui Pacala si Tandala, nu asa ajuti fotbalul romanesc. Mai bine punea o limita si obligau cluburile sa nu foloseasca mai mult de 3, 4, 5 jucatori straini in acelasi timp pe teren

sooos1ck
sooos1ck  •  17 Octombrie 2016, 14:14
Postat de sange_alb.rosu pe 17 Octombrie 2016, 14:10

Vezi ca esti prost? Daca regula ar spune ca trebuie sa folosesti 11 jucatori U21 ar fi abuziv, pentru ca nu e campionat de juniori. Regula in sine nu e abuziva, asa cum impozitul pe profit nu e abuziv. Numarul de jucatori sau procentul de impozitare ar putea fi abuzuri, dar sa fim seriosi: 1 singur junior mi se pare de bun simt. Uita-te la nationala noastra: ne batem de la egal la egal cu Kazahstan, Muntenegru, Ungaria sau mai rau, o luam de la Albania. Regula U21 ar putea imbunatati viitorul fotbalului romanesc. Desigur ca nu e o garantie, dar alte tari care au facut asta au avut succes. Daca tu ca echipa de club nu ai nici o intentie sa investesti intr-o academie, asta e treaba ta. Dar rostul FRF nu e sa apere interesele cluburilor, ci a fotbalului romanesc in ansamblu. Regula U21 ar fi abuziva daca te-ar dezavantaja cu ceva in competitia cu adversarul direct. Deci, atata timp cat toate echipele au in teren un astfel de jucator, esti afectat in egala masura. Vrei sa castigi? Ai nevoie de jucatori mai buni. Inclusiv de un junior. Rezultatul? In cativa ani Romania va produce mai multi jucatori de o valoare mai mare decat avem acum. Ca la ora actuala daca nu ar fi Hagi cu academia lui, singurii juniori (viitorul fotbalului romanesc) ar fi Dragomir.

Deciziile astea trebuie acceptate de toate echipele, regula asta s-a impus unilateral, deci nu e corecta si o sa aiba castig de cauza Steaua la TAS/UEFA

sooos1ck
sooos1ck  •  17 Octombrie 2016, 14:11
Postat de polistul68 pe 17 Octombrie 2016, 14:05

FRF e o entitate autonoma, cu reguli proprii..daca doresti sa te afiliezi, bine, daca nu doresti, nu te obliga nimeni. dar daca te afiliezi, te supui regulilor si regulamentelor lor. Daca la regulament scrie ca ce se voteaza in COmitetul Executiv e lege....se aplica la toti. Asa ca ciobansul nu poate sa schimbe EL, la tribunal, o regula cu caracter sportiv. Se pot schimba la tribunal reguli care contravin legilor tarii, gen contracte de munca, sanatate si securitate in munca, etc...

Afilierea nu s-a facut anul trecut, nu poti sa schimbi tu regulile cand vrei...e ca si cum iti impune patronul sa iei salariu mai mic, ca esti *** lui!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1228872587155639
Kristyne Kris  •  17 Octombrie 2016, 14:11
Postat de dinamo_fan pe 17 Octombrie 2016, 13:47

asta e mirajul cupelor Europene. Astra a 2 participari consecutive in grupele EL si se destrama. Unde sunt banii de la UEFA ? Urziceni, Otelul s-au destramat fix dupa istorica performanta de a juca in grupele UCL. e un paradox pentru ca la noi sistemul e atat de corupt incat banii aia de la UEFA ajung oriunde numai la echipa nu.

Arata și mie 3 meciuri măcar unde au fost manevre la meciurile otelului....?..daca vrei iti arata eu faze la otelul - Dinamo....si Dinamo-otelul..unde a fost favorizată Dinamo....

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  17 Octombrie 2016, 14:10
Postat de dinamo_fan pe 17 Octombrie 2016, 13:43

Adica argumentul tau este ca " O REGULA NU ESTE ABUZIVA DACA SE APLICA TUTUROR" ? iti dai sama cat de eronat este acest rationament ?Pai sa zicem ca se da o regula sa fie folositi 10 jucatori U21 si se aplica tuturor, nu este abuziv ? Voi mai si ganditi inainte sa scrieti pe aici sau v-a dat Dzeu cap doar ca sa nu va ploua in gat. Daca maine guvernul stabileste impozit 99% pe profit aplicabil TUTUROR dupa rationamentul tau acesta nu reprezinta un abuz. Stai jos, 3.

Vezi ca esti prost? Daca regula ar spune ca trebuie sa folosesti 11 jucatori U21 ar fi abuziv, pentru ca nu e campionat de juniori. Regula in sine nu e abuziva, asa cum impozitul pe profit nu e abuziv. Numarul de jucatori sau procentul de impozitare ar putea fi abuzuri, dar sa fim seriosi: 1 singur junior mi se pare de bun simt. Uita-te la nationala noastra: ne batem de la egal la egal cu Kazahstan, Muntenegru, Ungaria sau mai rau, o luam de la Albania. Regula U21 ar putea imbunatati viitorul fotbalului romanesc. Desigur ca nu e o garantie, dar alte tari care au facut asta au avut succes. Daca tu ca echipa de club nu ai nici o intentie sa investesti intr-o academie, asta e treaba ta. Dar rostul FRF nu e sa apere interesele cluburilor, ci a fotbalului romanesc in ansamblu. Regula U21 ar fi abuziva daca te-ar dezavantaja cu ceva in competitia cu adversarul direct. Deci, atata timp cat toate echipele au in teren un astfel de jucator, esti afectat in egala masura. Vrei sa castigi? Ai nevoie de jucatori mai buni. Inclusiv de un junior. Rezultatul? In cativa ani Romania va produce mai multi jucatori de o valoare mai mare decat avem acum. Ca la ora actuala daca nu ar fi Hagi cu academia lui, singurii juniori (viitorul fotbalului romanesc) ar fi Dragomir.

polistul68
polistul68  •  17 Octombrie 2016, 14:05

FRF e o entitate autonoma, cu reguli proprii..daca doresti sa te afiliezi, bine, daca nu doresti, nu te obliga nimeni. dar daca te afiliezi, te supui regulilor si regulamentelor lor. Daca la regulament scrie ca ce se voteaza in COmitetul Executiv e lege....se aplica la toti. Asa ca ciobansul nu poate sa schimbe EL, la tribunal, o regula cu caracter sportiv. Se pot schimba la tribunal reguli care contravin legilor tarii, gen contracte de munca, sanatate si securitate in munca, etc...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează