Comentarii (80)
1814817768742407
Tatar Alexandru Ioan  •  17 Octombrie 2016, 14:01

Imaginea ...reala a Romaniei?*** nesimtit,un puscarias sadea isi bate joc de justitie,de legi,de regulamente,de institutii,de societate!!!Pai sa nu iti fie scarba?Si sa nu ii intrebi pe cei ce ii tolereaza metehnele si apucaturile: mai...indivizilor sunteti corupti sau ocupati ABUZIV functiile platite din banii romanului de rand???

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

eedy71
eedy71  •  17 Octombrie 2016, 14:01
Postat de sange_alb.rosu pe 17 Octombrie 2016, 13:33

Regula nu e abuziva deloc atata timp cat se aplica tuturor echipelor. Daca tu joci cu un junior in teren, la fel face si adversarul tau. Regula asta te obliga sa promovezi tineri, stimuleaza tinerii sa joace mai bine si in final, asigura viitorul fotbalului romanesc. Asa se produc fotbalisti. Asa se planifica viitorul fotbalistic la nivel national. Si regula asta nu a inventat-o FRF-ul, ea se aplica in mai toate tarile din elita fotbalului mondial.

Se vede că eşti alb-roşu,de aia eşti aşa deştept... Nu există regula asta în nici o ţară,inteligentul pământului

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  17 Octombrie 2016, 14:00
Postat de dinamo_fan pe 17 Octombrie 2016, 13:47

asta e mirajul cupelor Europene. Astra a 2 participari consecutive in grupele EL si se destrama. Unde sunt banii de la UEFA ? Urziceni, Otelul s-au destramat fix dupa istorica performanta de a juca in grupele UCL. e un paradox pentru ca la noi sistemul e atat de corupt incat banii aia de la UEFA ajung oriunde numai la echipa nu.

Nu e nimic ciudat , e normal ! Otelul , Unirea Urziceni, CFR Cluj au investit masiv in arbitrii in cei 3 ani in care campioana Romaniei mergea DIRECT in Champions League ( pe meritul Stelei ) apoi normal ca au dat faliment. Astra a făcut la fel anul trecut și anul ăsta dispare si Astra. ...

dinamo_fan
dinamo_fan  •  17 Octombrie 2016, 13:47
Postat de gigelos pe 17 Octombrie 2016, 13:33

Toata lumea vrea titluri nationale , campionate ce sa-ti povestesc , conteaza la ceva . Ok , ceva bani in cupele europene , Cateva milioane . Croatul vinde tanar cu 30 milioane , Sarbul si bulgarul chiar . Trebuie sa cresti tineri , trebuie timp ,trebuie sa incepi odata , sa rupi coada pisicii , altfel frectie la picior de lemn , moarte sigura . Steaua a castigat CCE in 85-86 , dar din 77 cred pana in 84-85 nu au castigat nici un titlu . A meritat ? Eu zic ca da . Apoi a luat fara numar . Atentie , nu sunt stelist

asta e mirajul cupelor Europene. Astra a 2 participari consecutive in grupele EL si se destrama. Unde sunt banii de la UEFA ? Urziceni, Otelul s-au destramat fix dupa istorica performanta de a juca in grupele UCL. e un paradox pentru ca la noi sistemul e atat de corupt incat banii aia de la UEFA ajung oriunde numai la echipa nu.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  17 Octombrie 2016, 13:43
Postat de sange_alb.rosu pe 17 Octombrie 2016, 13:33

Regula nu e abuziva deloc atata timp cat se aplica tuturor echipelor. Daca tu joci cu un junior in teren, la fel face si adversarul tau. Regula asta te obliga sa promovezi tineri, stimuleaza tinerii sa joace mai bine si in final, asigura viitorul fotbalului romanesc. Asa se produc fotbalisti. Asa se planifica viitorul fotbalistic la nivel national. Si regula asta nu a inventat-o FRF-ul, ea se aplica in mai toate tarile din elita fotbalului mondial.

Adica argumentul tau este ca " O REGULA NU ESTE ABUZIVA DACA SE APLICA TUTUROR" ? iti dai sama cat de eronat este acest rationament ?Pai sa zicem ca se da o regula sa fie folositi 10 jucatori U21 si se aplica tuturor, nu este abuziv ? Voi mai si ganditi inainte sa scrieti pe aici sau v-a dat Dzeu cap doar ca sa nu va ploua in gat. Daca maine guvernul stabileste impozit 99% pe profit aplicabil TUTUROR dupa rationamentul tau acesta nu reprezinta un abuz. Stai jos, 3.

robotzel
robotzel  •  17 Octombrie 2016, 13:39
Postat de sange_alb.rosu pe 17 Octombrie 2016, 13:33

Regula nu e abuziva deloc atata timp cat se aplica tuturor echipelor. Daca tu joci cu un junior in teren, la fel face si adversarul tau. Regula asta te obliga sa promovezi tineri, stimuleaza tinerii sa joace mai bine si in final, asigura viitorul fotbalului romanesc. Asa se produc fotbalisti. Asa se planifica viitorul fotbalistic la nivel national. Si regula asta nu a inventat-o FRF-ul, ea se aplica in mai toate tarile din elita fotbalului mondial.

regula este abuziva chiar daca se aplica tuturor cluburilor. daca maine s-ar introduce o regula cum ca orice echipa este obligata sa foloseasca un jucator vorbitor de limba zulu ti se pare ca este corect regula? sau daca apare o regula cum ca unul dintre jucatori trebuie sa umble dezbracat pe teren este abuziva sau nu? hai mai bine sa vina burleanu si sa ofere de la federatie un bonus pentru fiecare jucator sub 21 de ani folosit si atunci este ok dar asa este abuziva.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  17 Octombrie 2016, 13:39
Postat de eugen76_pan pe 17 Octombrie 2016, 13:17

*** Daca esti afiliat la o federatie te supui regulilor, daca nu, la revedere. Vrei numai bani, bani , bani, cati *** bani vrei? ati nenoroci fotbalul romanesc cu desfiintarea echipelor de juniori.. , ***.

Stai un pic, ce este aceea o federatie. Asta este una din acele anomalii ale sistemului democratic modern. Federatia este o entitate creeata de cluburi ca sa le reprezinte interesele si sa organizeze competitia interna. Anomalia s-a produs cand Federatia a devenit prea puternica si s-a transformat intr-un organ care dicteaza cluburilor. Acolo se dau reguli la liga 1 unde sunt pusi sa voteze reprezentati de la fotbal feminin, de la fotbal in sala, de la divizia X samd. Despre ce vorbim aici ?? In mod normal in secunda 2 daca cluburile din liga 1 nu sunt de acord cu aceasta regula, se dezafiliaza toate de la Federatie si isi creeaza o noua federatie. Uitam ca FRF tocmai a pierdut un proces de sute de milioane de euro cu Univesitatea Craiova ???????????????

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  17 Octombrie 2016, 13:33
Postat de fcsb.86 pe 17 Octombrie 2016, 13:26

Sunt de acord cu tine cand te referi la el. Dar din pacate aceasta "regula" este una extrem de abuziva. Spui ca trebuie sa te "supui" ca si club la federatia respectiva atat timp cat esti afiliat, dar si acea federatie este afiliata la randul ei catre o alta (FIFA / UEFA) si trebuie sa respecte, lucru care nu il face FRF-ul. Nu ii poti impune unui club ce iti tuna tie peste noapte, in primul rand se bate "cap-in-cap" cu legile Europene dar si sportive, pe asta se bazeaza Argaseala. Actuala Federatie ca si vechia Federatie cat si restul cluburilor si patronilor din Liga1, creaza haos, totul este un haos, nu exista legi, standarde, respect. Il injuram pe Becali, dar si restul patronilor sunt la fel, cand a fost unul mai "altfel" am spus toti WOW, intr-un final fiind mai rau de cat restul la un loc, spre ex cel care a fost la Cfr sau Unirea Urziceni, de ii laudam toti.

Regula nu e abuziva deloc atata timp cat se aplica tuturor echipelor. Daca tu joci cu un junior in teren, la fel face si adversarul tau. Regula asta te obliga sa promovezi tineri, stimuleaza tinerii sa joace mai bine si in final, asigura viitorul fotbalului romanesc. Asa se produc fotbalisti. Asa se planifica viitorul fotbalistic la nivel national. Si regula asta nu a inventat-o FRF-ul, ea se aplica in mai toate tarile din elita fotbalului mondial.

gigelos
gigelos  •  17 Octombrie 2016, 13:33

Toata lumea vrea titluri nationale , campionate ce sa-ti povestesc , conteaza la ceva . Ok , ceva bani in cupele europene , Cateva milioane . Croatul vinde tanar cu 30 milioane , Sarbul si bulgarul chiar . Trebuie sa cresti tineri , trebuie timp ,trebuie sa incepi odata , sa rupi coada pisicii , altfel frectie la picior de lemn , moarte sigura . Steaua a castigat CCE in 85-86 , dar din 77 cred pana in 84-85 nu au castigat nici un titlu . A meritat ? Eu zic ca da . Apoi a luat fara numar . Atentie , nu sunt stelist

dinamo_fan
dinamo_fan  •  17 Octombrie 2016, 13:29
Postat de asap pe 17 Octombrie 2016, 12:23

Cum să fie sănătoasă acestă regulă ridicolă? Cu ce îl ajută pe un tânăr să fie băgat cu japca în echipă timp de un an sau doi cât timp e eligibil? Un jucător progresează dacă e băgat pe merit în primul 11 (se antrenează bine) nu dacă e impus de nişte criterii samavolnice dictate de nişte birocraţi.

pai i se da sansa sa joace...sa arate daca e sau nu bun. teoretic ai mai multi jucatori tineri in lotul largit si daca primul nu da randament mai incerci unul si poate il descoperi pe noul Stanciu. Fara regula asta s-ar aduce in continuare pe acel post jucatori expirati din strainatate sau cine stie ce plafonati din liga 1. Uite vorbind strict la Steaua...Popescu ala nu a jucat rau la fel cum nu cred ca Tudorie poate sa fie mai ineficient decat Golubovic. La Steaua jucatorul U21 e problema ? sa fim sinceri. Am vazut jucatori U21 slabi sezonul asta in liga 1 dar am si vazut unii care ar merita sa fie titulari meci de meci. Uite Boiciuc ala de la Iasi mi se pare un jucator foarte interesant, Trifu de la Pandurii daca ar fi un pic mai ordonat ar fi iarasi un jucator excelent. Miron de la Botosani se misca bine, Horj de la CFR a intrat 3-4 meciuri si joaca mult mai bine decat cine stie ce rebuturi de fundasi adusi prin liga 1 in ultimii ani carora ajungeai sa le dai bani ca sa plece de la echipa.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează