Comentarii (80)
dinamo_fan
dinamo_fan  •  17 Octombrie 2016, 13:39
Postat de eugen76_pan pe 17 Octombrie 2016, 13:17

*** Daca esti afiliat la o federatie te supui regulilor, daca nu, la revedere. Vrei numai bani, bani , bani, cati *** bani vrei? ati nenoroci fotbalul romanesc cu desfiintarea echipelor de juniori.. , ***.

Stai un pic, ce este aceea o federatie. Asta este una din acele anomalii ale sistemului democratic modern. Federatia este o entitate creeata de cluburi ca sa le reprezinte interesele si sa organizeze competitia interna. Anomalia s-a produs cand Federatia a devenit prea puternica si s-a transformat intr-un organ care dicteaza cluburilor. Acolo se dau reguli la liga 1 unde sunt pusi sa voteze reprezentati de la fotbal feminin, de la fotbal in sala, de la divizia X samd. Despre ce vorbim aici ?? In mod normal in secunda 2 daca cluburile din liga 1 nu sunt de acord cu aceasta regula, se dezafiliaza toate de la Federatie si isi creeaza o noua federatie. Uitam ca FRF tocmai a pierdut un proces de sute de milioane de euro cu Univesitatea Craiova ???????????????

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  17 Octombrie 2016, 13:33
Postat de fcsb.86 pe 17 Octombrie 2016, 13:26

Sunt de acord cu tine cand te referi la el. Dar din pacate aceasta "regula" este una extrem de abuziva. Spui ca trebuie sa te "supui" ca si club la federatia respectiva atat timp cat esti afiliat, dar si acea federatie este afiliata la randul ei catre o alta (FIFA / UEFA) si trebuie sa respecte, lucru care nu il face FRF-ul. Nu ii poti impune unui club ce iti tuna tie peste noapte, in primul rand se bate "cap-in-cap" cu legile Europene dar si sportive, pe asta se bazeaza Argaseala. Actuala Federatie ca si vechia Federatie cat si restul cluburilor si patronilor din Liga1, creaza haos, totul este un haos, nu exista legi, standarde, respect. Il injuram pe Becali, dar si restul patronilor sunt la fel, cand a fost unul mai "altfel" am spus toti WOW, intr-un final fiind mai rau de cat restul la un loc, spre ex cel care a fost la Cfr sau Unirea Urziceni, de ii laudam toti.

Regula nu e abuziva deloc atata timp cat se aplica tuturor echipelor. Daca tu joci cu un junior in teren, la fel face si adversarul tau. Regula asta te obliga sa promovezi tineri, stimuleaza tinerii sa joace mai bine si in final, asigura viitorul fotbalului romanesc. Asa se produc fotbalisti. Asa se planifica viitorul fotbalistic la nivel national. Si regula asta nu a inventat-o FRF-ul, ea se aplica in mai toate tarile din elita fotbalului mondial.

gigelos
gigelos  •  17 Octombrie 2016, 13:33

Toata lumea vrea titluri nationale , campionate ce sa-ti povestesc , conteaza la ceva . Ok , ceva bani in cupele europene , Cateva milioane . Croatul vinde tanar cu 30 milioane , Sarbul si bulgarul chiar . Trebuie sa cresti tineri , trebuie timp ,trebuie sa incepi odata , sa rupi coada pisicii , altfel frectie la picior de lemn , moarte sigura . Steaua a castigat CCE in 85-86 , dar din 77 cred pana in 84-85 nu au castigat nici un titlu . A meritat ? Eu zic ca da . Apoi a luat fara numar . Atentie , nu sunt stelist

dinamo_fan
dinamo_fan  •  17 Octombrie 2016, 13:29
Postat de asap pe 17 Octombrie 2016, 12:23

Cum să fie sănătoasă acestă regulă ridicolă? Cu ce îl ajută pe un tânăr să fie băgat cu japca în echipă timp de un an sau doi cât timp e eligibil? Un jucător progresează dacă e băgat pe merit în primul 11 (se antrenează bine) nu dacă e impus de nişte criterii samavolnice dictate de nişte birocraţi.

pai i se da sansa sa joace...sa arate daca e sau nu bun. teoretic ai mai multi jucatori tineri in lotul largit si daca primul nu da randament mai incerci unul si poate il descoperi pe noul Stanciu. Fara regula asta s-ar aduce in continuare pe acel post jucatori expirati din strainatate sau cine stie ce plafonati din liga 1. Uite vorbind strict la Steaua...Popescu ala nu a jucat rau la fel cum nu cred ca Tudorie poate sa fie mai ineficient decat Golubovic. La Steaua jucatorul U21 e problema ? sa fim sinceri. Am vazut jucatori U21 slabi sezonul asta in liga 1 dar am si vazut unii care ar merita sa fie titulari meci de meci. Uite Boiciuc ala de la Iasi mi se pare un jucator foarte interesant, Trifu de la Pandurii daca ar fi un pic mai ordonat ar fi iarasi un jucator excelent. Miron de la Botosani se misca bine, Horj de la CFR a intrat 3-4 meciuri si joaca mult mai bine decat cine stie ce rebuturi de fundasi adusi prin liga 1 in ultimii ani carora ajungeai sa le dai bani ca sa plece de la echipa.

fcsb.86
fcsb.86  •  17 Octombrie 2016, 13:26
Postat de eugen76_pan pe 17 Octombrie 2016, 13:17

*** Daca esti afiliat la o federatie te supui regulilor, daca nu, la revedere. Vrei numai bani, bani , bani, cati *** bani vrei? ati nenoroci fotbalul romanesc cu desfiintarea echipelor de juniori.. , ***.

Sunt de acord cu tine cand te referi la el. Dar din pacate aceasta "regula" este una extrem de abuziva. Spui ca trebuie sa te "supui" ca si club la federatia respectiva atat timp cat esti afiliat, dar si acea federatie este afiliata la randul ei catre o alta (FIFA / UEFA) si trebuie sa respecte, lucru care nu il face FRF-ul. Nu ii poti impune unui club ce iti tuna tie peste noapte, in primul rand se bate "cap-in-cap" cu legile Europene dar si sportive, pe asta se bazeaza Argaseala. Actuala Federatie ca si vechia Federatie cat si restul cluburilor si patronilor din Liga1, creaza haos, totul este un haos, nu exista legi, standarde, respect. Il injuram pe Becali, dar si restul patronilor sunt la fel, cand a fost unul mai "altfel" am spus toti WOW, intr-un final fiind mai rau de cat restul la un loc, spre ex cel care a fost la Cfr sau Unirea Urziceni, de ii laudam toti.

138672209828437
Gelu Oanca  •  17 Octombrie 2016, 13:25

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  17 Octombrie 2016, 13:22
Postat de conasu_boeru pe 17 Octombrie 2016, 13:20

"În finalul campionatului, când vom fi deja campioni,.....” ***

Sa inteleg ca o Steaua o sa fie deja campiona de la jumatatea campionatului, si nu spre sfarsitul campionatului ? Sau ce vrei sa spui ? :) ))) Muhahahahahaaa ! ;))

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  17 Octombrie 2016, 13:21
Postat de eugen76_pan pe 17 Octombrie 2016, 13:20

ar trebuit chemat la comisie si pentru declaratiile astea srl lui de "afaceri" sa fie depunctat.nu se poate asa ceva!

Eu zic sa il bage si la bulau pentru ca te-a deranjat cu declaratiile :))) O sa vorbesc eu cu jiji sa te sune sa isi ceara scuze, si sa promnita ca alta data nu mai face ! :))))))))

manty_one
manty_one  •  17 Octombrie 2016, 13:21
Postat de ticbis pe 17 Octombrie 2016, 12:56

Un campionat de tineret-sperante este foarte util si benefic din toate punctele de vedere. De ani de zile sustin acest lucru. Toate cluburile din liga I-a ar fi obligate sa-si faca si sa intretina o echipa de tineret care sa joace in fiecare etapa pe acelasi stadion in deschiderea partidelor dintre echipele mari. Ar fi atractiv si pentru spectatorii care in acelasi pret ar viziona doua partide in loc de una (deci s-ar mari substantial numarul acestora), ar fi util si pentru antrenorii lotului mare care si-ar putea urmari pe viu potentialele talente din ograda proprie si ar fi util si pentru selectionerii loturilor de tineret in vederea alcatuirii nationalelor respective. Consider ca decat sa ai o echipa a II-a prin ligile a III-a sau a IV-a care joaca pe terenuri satesti si desfundate si la care nici antrenorul echipei mari si nici cei ai loturilor nationale nu prea au timp sa le urmareasca live, este mult mai bine sa ai un campionat de tineret-sperante paralel cu cel din liga I-a. Chiar si jucatorii, stiindu-se urmariti atat de ochii suporterilor cat si de cei ai diversilor antrenori vor avea o alta motivatie de a juca bine, o alta atitudine. Regula de acum cu obligativitatea folosirii unui jucator de sub 21 de ani este o prostie imensa si nu ajuta cu nimic fotbalul romanesc, dimpotriva!

cu f multi ani in urma exista campionatul de tineret-sperante al Div A(cand cluburile de fotbal din Romania erau de amatori)odata cu trecerea la profesionism au disparut ...de acord cu ceea ce zici,insa si asa cluburile din liga 1-a se chinuie din pct de vedere financiar..daca ar mai fi obligate sa intretina si echipa de tineret sperante,deplasari..cazare,echipament...salarii s.a.m.d,nu cred ca ar rezista,e adevarat ca unele cluburi au si echipe prin liga 3-a insa nu e obligatoriu..deplasarile sunt scurte si nu necesita cheltuieli f mari!

conasu_boeru
conasu_boeru  •  17 Octombrie 2016, 13:20

"În finalul campionatului, când vom fi deja campioni,.....” ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 8
Comentează