Comentarii (277)
timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 22:19
Postat de vasglo pe 20 Septembrie 2016, 22:11

Bai tata, CSA Steaua a renuntat la obiectul ei de activitate, respectiv "copilul" numit "fotbal profesionist". L-a dat unui nou "parinte"! Ce facem, copilul e un nou nascut, o ia de la 0 amintiri, ori merge mai departe cu trecutul si cu amintirile lui? Ce zice mintea matale?...

Scrie expres la ce a renuntat. Te intreb si pe tine de ce nu sustii ca si stadionul Ghencea e al FCSB??? Palmares drept de proprietate intelectuala Stadion drept de proprietate imobiliara. Ambele au apartinut echipei de fotbal. Pe nici unul FCSB nu are acte.

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 22:18
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 22:03

Iti pun o intrebare si poate intelegi? In patrimoniul unei socieati ai mai multe drepturi ai palmares drept de proprietate intelectuala si ai stadionul drept imobiliar. Amnadaoua aprtin ecipei de fotbal. Atunci de ce nu sustii ca si stadionul e al FCSB doar palmaresul? Poate acum ai inteles. Uefa si FRF nu are 2 membrii care ca dispute un drept. Doar FCSB este membru FRF si UEFA. Cand va fii un nou membru FRF si UEFA care va contesta dreptul FCSB, se vor uita pe acte cine detine palmaresul.

Ai ajuns la vorba mea, prietene. In momentul de fata exista o singura echipa de fotbal care este continuitoarea sectiei de fotbal a CSA. S-a stabilit asta prin protocolul semnat in 2003 si care este stipulat si in statusul societatii FC Steaua Bucuresti. Despre ce vorbim !!?

catalynn
catalynn  •  20 Septembrie 2016, 22:17
Postat de grandetorito pe 20 Septembrie 2016, 21:21

Luati-va de mana si mergeti la studiat... daca nu cumva sunteti unul clona celuilalt.... Directorul general al OSIM, Andrei Alexandru Ioan, sustine ca decizia Inaltei Curti de Casatie si Justitie, care a anulat marca Steaua detinuta de Becali, nu se refera si la palmaresul echipei. "Ca sa se inteleaga foarte clar. Noi discutam aici doar despre emblema. FCSB a inregistrat o marca total diferita fata de cea a celor de la CSA. FC Steaua Bucuresti SA a pierdut drepturile exclusive pentru marca in instanta, nu si palmaresul sau tot ce s-a mai discutat! OSIM a inregistrat marca FCSB, iar detinatorul are drepturi exclusive asupra ei si beneficiaza de protectie", a spus directorul OSIM.

Faptul ca si mie imi place tot Jacobs Kronung ca si tie nu ne face clone, la fel si cu timm. Eu spre deosebire de el nu mai imi bat capul cu legalitatile, am spus si repet legile romanești sunt interpretabile, judecătorul va da sentința care "trebuie", cea impusă de dirijorii "câmpului tactic". Aici nu avem un proces intre 2 nimeni care se judeca daca perele căzute in curtea vecinului sunt ale lui sau nu, ci sunt interse mari, mult peste jiji. Daca am drepate sau nu vedem foarte curand :-) Acum 2 luni ati zis ca am înnebunit si ca aiurez, ei bine, uite ca deja se lucrurile capată contur. Din punct de vedere al democrației si statului de drept este un mare minus, in mod normal as fi primul care as iesi in strada pt a protesta, insa pe jiji il urasc mai mult decat iubesc democrația :-)))

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 22:15
Postat de vasglo pe 20 Septembrie 2016, 21:21

In materie de continuitate sportiva, eu stiu ca "judecatorii" sunt: FRF, UEFA, FIFA, TAS......Crezi ca madame Stanciu stie si in materia asta?...-:)

Uite cine judeca spetele de marca palmares. Tribunalul Bucureşti a decis ieri că marca " Universitatea Craiova" nu îi aparţine lui Adrian Mititelu, ci echipei CSU Craiova, potrivit gsp.ro. Astfel, denumirea, stemele şi palmaresul Universității Craiova aparţin celor de la CSU, club de drept public condus de Pavel Badea şi a cărui echipă de fotbal, refondată în 2013, activează acum în Liga I.

vasglo
vasglo  •  20 Septembrie 2016, 22:11
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 21:50

In cazul vostru o firma mare a dat o particica din ea. Au rezultat 2 firme. Prima nu a instrainat isoria si alte drepturi.

Bai tata, CSA Steaua a renuntat la obiectul ei de activitate, respectiv "copilul" numit "fotbal profesionist". L-a dat unui nou "parinte"! Ce facem, copilul e un nou nascut, o ia de la 0 amintiri, ori merge mai departe cu trecutul si cu amintirile lui? Ce zice mintea matale?...

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 22:11
Postat de grandetorito pe 20 Septembrie 2016, 21:54

Care e firma mare si care sunt cele doua care au rezultat ulterior?

Csa firma mare si ainstrainat o particica FCSB. Nu a instrainat si istoria.

catalynn
catalynn  •  20 Septembrie 2016, 22:04
Postat de vasglo pe 20 Septembrie 2016, 21:21

In materie de continuitate sportiva, eu stiu ca "judecatorii" sunt: FRF, UEFA, FIFA, TAS......Crezi ca madame Stanciu stie si in materia asta?...-:)

Ăia in echipa cu madam Staciu stiu, si mai ales asculta tot :-) Burleanu ala cum crezi ca a ajuns la FRF?! Ajuns acolo, crezi ca nu va raspunde cererii celor care l-au numit? In clipa in care FRF va spune ca Steaua si tot ce însemna ea e a CSA iar jiji era doar un mandatar temporar, cei de afara nu au ce comenta. Ăia ți-au dat Presedintele si ai impresia ca tu l-ai ales :-), daca esti un tânăr frumos si liber desigur, il au pe Iohannis la mâna cu ce vor si ce nu vor, chiar crezi ca se împiedica de un jiji? Pana acum nu au avut interesul sa sa il faca, aveau pești mai mari de pus la tigaie, insa acum in mod cert exista interes. Desigur e dreptul lui jiji sa încerce sa se apere, insa știe si el ca șansele sa castige sunt practic nule, si risca sa ajungă iar la bulău (intr-o prima faza anulată eliberarea condiționata pe motiv ca a mințit susținând ca a scris singur "lucrările științifice" iar ulterior i se vor mai face ai alte dosare, ca nu e deloc greu, iar jiji este victima perfecta, si daca are dreptate lumea se bucura ca il baga la pușcărie, gen Catalin Voicu, Haissam, Oprea).

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 22:03
Postat de grandetorito pe 20 Septembrie 2016, 21:57

Nu. Palmaresul este la echipa de fotbal. Asta spune si nea Ioan ala: ca ceea ce a anulat ICCJ a fost inregistrarea marcii de catre FC Steaua si nu are legatura cu palmaresul sau locul echipei in Liga 1. CSA-ul nici nu a contestat existenta sau legalitatea FC Steaua, deci nici posesia palmaresului. Eu asta am inteles din toate documentele vehiculate pe aici. Tu ce ai inteles?

Iti pun o intrebare si poate intelegi? In patrimoniul unei socieati ai mai multe drepturi ai palmares drept de proprietate intelectuala si ai stadionul drept imobiliar. Amnadaoua aprtin ecipei de fotbal. Atunci de ce nu sustii ca si stadionul e al FCSB doar palmaresul? Poate acum ai inteles. Uefa si FRF nu are 2 membrii care ca dispute un drept. Doar FCSB este membru FRF si UEFA. Cand va fii un nou membru FRF si UEFA care va contesta dreptul FCSB, se vor uita pe acte cine detine palmaresul.

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 21:57
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 21:54

Palmaresul e la OSIM cumva?

Nu. Palmaresul este la echipa de fotbal. Asta spune si nea Ioan ala: ca ceea ce a anulat ICCJ a fost inregistrarea marcii de catre FC Steaua si nu are legatura cu palmaresul sau locul echipei in Liga 1. CSA-ul nici nu a contestat existenta sau legalitatea FC Steaua, deci nici posesia palmaresului. Eu asta am inteles din toate documentele vehiculate pe aici. Tu ce ai inteles?

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 21:54
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 21:50

In cazul vostru o firma mare a dat o particica din ea. Au rezultat 2 firme. Prima nu a instrainat isoria si alte drepturi.

Care e firma mare si care sunt cele doua care au rezultat ulterior?

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 28
Comentează