Comentarii (277)
timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 21:54
Postat de grandetorito pe 20 Septembrie 2016, 21:21

Luati-va de mana si mergeti la studiat... daca nu cumva sunteti unul clona celuilalt.... Directorul general al OSIM, Andrei Alexandru Ioan, sustine ca decizia Inaltei Curti de Casatie si Justitie, care a anulat marca Steaua detinuta de Becali, nu se refera si la palmaresul echipei. "Ca sa se inteleaga foarte clar. Noi discutam aici doar despre emblema. FCSB a inregistrat o marca total diferita fata de cea a celor de la CSA. FC Steaua Bucuresti SA a pierdut drepturile exclusive pentru marca in instanta, nu si palmaresul sau tot ce s-a mai discutat! OSIM a inregistrat marca FCSB, iar detinatorul are drepturi exclusive asupra ei si beneficiaza de protectie", a spus directorul OSIM.

Palmaresul e la OSIM cumva?

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 21:50
Postat de vasglo pe 20 Septembrie 2016, 21:26

Nu cumva in cazul nostru "muncitorul" e echipa?...-:)

In cazul vostru o firma mare a dat o particica din ea. Au rezultat 2 firme. Prima nu a instrainat isoria si alte drepturi.

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 21:34
Postat de vasglo pe 20 Septembrie 2016, 21:26

Nu cumva in cazul nostru "muncitorul" e echipa?...-:)

Omu' face confuzie mare intre palmares si patrimoniu si de aici si discutiile aparute. CSA-ul a contestat folosirea siglei si acum vrea despagubiri pt asta. Nu stiu exact pe ce motiv se bazeaza si ce documente au ca sa primeasca acest "drept". Mie mi s-ar pare curios ca o instanta sa le acorde "prejudiciu" din 2003 de cand cer ei, cand sigla a fost declarata definitiv si irevocabil ca fiind a lor in 2014. Nu exista niciun document care sa demonstreze ca Stelei i-a fost interzisa folosirea marcii respective inainte de 2014.

vasglo
vasglo  •  20 Septembrie 2016, 21:26
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 21:09

Te transferi cu trecutul tau de muncitor. Dar performantele apartin firmei. Tu ai un trecut firma are un alt trecut. Ai inteles?

Nu cumva in cazul nostru "muncitorul" e echipa?...-:)

vasglo
vasglo  •  20 Septembrie 2016, 21:21
Postat de utilizator șters pe 20 Septembrie 2016, 21:13

Este interpretabil, deci la mâna Judecaturului :-) Se poate judeca si cum zici tu, dar se poate judeca si ca peformanțele si proiectele făcute in solda primului patron raman la acesta. De altfel in business, daca de exemplu esti cercetător, si ai facut o Invenție, Invenție făcuta in timpul programului (nu la tine in garaj in timpul liber) ea aparține firmei angajatoare, daca te muți la alta firma nu ai dreptul la folosirea ei chiar daca tu esti autorul ...

In materie de continuitate sportiva, eu stiu ca "judecatorii" sunt: FRF, UEFA, FIFA, TAS......Crezi ca madame Stanciu stie si in materia asta?...-:)

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 21:21
Postat de utilizator șters pe 20 Septembrie 2016, 21:16

La fel, hai ca ma retrag si io, il lasam pe jiji sa aibă dreptate in continuare, la urma rade cine trebuie :-)

Luati-va de mana si mergeti la studiat... daca nu cumva sunteti unul clona celuilalt.... Directorul general al OSIM, Andrei Alexandru Ioan, sustine ca decizia Inaltei Curti de Casatie si Justitie, care a anulat marca Steaua detinuta de Becali, nu se refera si la palmaresul echipei. "Ca sa se inteleaga foarte clar. Noi discutam aici doar despre emblema. FCSB a inregistrat o marca total diferita fata de cea a celor de la CSA. FC Steaua Bucuresti SA a pierdut drepturile exclusive pentru marca in instanta, nu si palmaresul sau tot ce s-a mai discutat! OSIM a inregistrat marca FCSB, iar detinatorul are drepturi exclusive asupra ei si beneficiaza de protectie", a spus directorul OSIM.

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 21:17
Postat de utilizator șters pe 20 Septembrie 2016, 21:13

Este interpretabil, deci la mâna Judecaturului :-) Se poate judeca si cum zici tu, dar se poate judeca si ca peformanțele si proiectele făcute in solda primului patron raman la acesta. De altfel in business, daca de exemplu esti cercetător, si ai facut o Invenție, Invenție făcuta in timpul programului (nu la tine in garaj in timpul liber) ea aparține firmei angajatoare, daca te muți la alta firma nu ai dreptul la folosirea ei chiar daca tu esti autorul ...

Pai exact asta este cazul si la Steaua: palmaresul sta cu echipa, nu cu jucatorii sau cu patronul :) Palmaresul nu poate fi instrainat de echipa si nu poate fi transferat de la una la alta. E simplu!!! Si asta nu are nicio legatura cu instantele civile, doar sportive(unde CSA-ul nu are ce cauta)

utilizator șters
utilizator șters  •  20 Septembrie 2016, 21:16
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 21:10

Va doresc o seara placuta in continuare.

La fel, hai ca ma retrag si io, il lasam pe jiji sa aibă dreptate in continuare, la urma rade cine trebuie :-)

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 21:14
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 21:07

Nu ai dreptate.CraiOlguta sa judecat pentru palmares in instantele romanesti si l-a castigat. FRF a avut a clauza abuziva in regulament, cum ca nu ai avea voie sa te judeci in instantele civile ci doar in instantele sportive, ca altfel exclude echipa.

Tocmai de aceea palmaresul a ramas la CS... pentru ca FC-ul nu a fost cine a pretins ca este. Dar la Steaua nu exista aceasta problema :) FC Steaua este fosta sectie de fotbal si este recunoscuta de UEFA. Numai TAS-ul ii poate lua palmaresul Stelei, dar asta inseamna sa fie contestat de o alta echipe de fotbal inregistrata la FRF... ceea ce in momentul de fata, NU EXISTA!

vasglo
vasglo  •  20 Septembrie 2016, 21:14
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 21:01

Gresesti palmaresul este transferabil. Dupa cum stii la Craiova a fost proces exact pentru palmares. Si CraiOguta a obtinut palmaresul prin sentinta judecatoreasca.

NU EXISTA PALMARES TRANSFERABIL SAU NU! Ori ai palmares (trecut) ori nu! Iata ce scrie chiar CraiOlguta pe site-ul ei. "Din 1948 până în 1992, cât timp clubul și implicit secția sa de fotbal s-au aflat sub tutela Ministerului Educației Naționale, CS Universitatea Craiova a realizat marile performanțe: patru titluri naționale și cinci cupe ale României, plus calificarea în premieră pentru o echipă românească în semifinalele unei cupe europene. În 1992, secția de fotbal a CS Universitatea Craiova s-a desprins de clubul-mamă. În 2013, după numeroase cereri depuse la Ministerul Educației, CS Universitatea Craiova a primit acceptul reînființării secției de fotbal, pasul esențial pentru demararea noului proiect." Deci, unde a fost U. Craiova dupa 1992?....De ce Craiolguta a luat-o "de jos", ca echipa noua creata? Nu cumva echipa asta are un palmares/trecut de numai 3 ani?.....-:)

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 28
Comentează