Comentarii (277)
catalynn
catalynn  •  20 Septembrie 2016, 21:13
Postat de vasglo pe 20 Septembrie 2016, 21:04

"In patrimoniul CSA se afla mai multe drepturi unul dintre ele este si palmaresul" Pe ce te bazezi? Eu stiu ca daca ma transfer la alt patron ma transfer cu tot trecutul meu, ala trecut in CV. Tu lasi trecutul la vechiul patron si renasti la noul?...-:)

Este interpretabil, deci la mâna Judecaturului :-) Se poate judeca si cum zici tu, dar se poate judeca si ca peformanțele si proiectele făcute in solda primului patron raman la acesta. De altfel in business, daca de exemplu esti cercetător, si ai facut o Invenție, Invenție făcuta in timpul programului (nu la tine in garaj in timpul liber) ea aparține firmei angajatoare, daca te muți la alta firma nu ai dreptul la folosirea ei chiar daca tu esti autorul ...

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 21:10

Va doresc o seara placuta in continuare.

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 21:09
Postat de vasglo pe 20 Septembrie 2016, 21:04

"In patrimoniul CSA se afla mai multe drepturi unul dintre ele este si palmaresul" Pe ce te bazezi? Eu stiu ca daca ma transfer la alt patron ma transfer cu tot trecutul meu, ala trecut in CV. Tu lasi trecutul la vechiul patron si renasti la noul?...-:)

Te transferi cu trecutul tau de muncitor. Dar performantele apartin firmei. Tu ai un trecut firma are un alt trecut. Ai inteles?

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 21:09
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 21:01

Gresesti palmaresul este transferabil. Dupa cum stii la Craiova a fost proces exact pentru palmares. Si CraiOguta a obtinut palmaresul prin sentinta judecatoreasca.

La Craiova a fost alta poveste.. FC U Craiova nu era continuitoarea CS-ului, nu a avut dreptul sa foloseasca marca si, in plus de asta, instanta a decis ca Mititelul a inregistrat cu rea-vointa marca respectiva. Niciuna nu se aplica la Steaua!

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 21:07
Postat de grandetorito pe 20 Septembrie 2016, 21:01

Mai timm. eu cred ca faci o mare confuzie aici... Palmaresul Stelei este o insiruire de trofee castigate de echipa de fotbal. Corect?! Fiind vorba de activitate fotbalistica, acesta este recunoscut de institutiile care conduc fotbalul, in speta UEFA si FIFA. Corect?! Singura cale de atac al palmaresului este la TAS. Instanta civila nu poate lua nicio decizie legata da palmares!!! :) Nu crezi ca am dreptate?

Nu ai dreptate.CraiOlguta sa judecat pentru palmares in instantele romanesti si l-a castigat. FRF a avut a clauza abuziva in regulament, cum ca nu ai avea voie sa te judeci in instantele civile ci doar in instantele sportive, ca altfel exclude echipa.

vasglo
vasglo  •  20 Septembrie 2016, 21:04
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 20:54

prin protocolul încheiat, în 1999, Asociaţia nonprofit a primit, în esenţă, dreptul de a folosi gratuit anumite spaţii, au fost detaşaţi la aceasta angajaţii fostei secţii de fotbal profesionist , au fost transferate datoriile şi creanţele contractate înainte de 8 iulie 1998 în legătură cu această secţie de fotbal, nefiind vorba despre transferul patrimoniului reclamantului la Asociaţia nonprofit". In patrimoniul CSA se afla mai multe drepturi unul dintre ele este si palmaresul . ICCJ spune ca CSA nu a transferat nimic din patrimoniu.

"In patrimoniul CSA se afla mai multe drepturi unul dintre ele este si palmaresul" Pe ce te bazezi? Eu stiu ca daca ma transfer la alt patron ma transfer cu tot trecutul meu, ala trecut in CV. Tu lasi trecutul la vechiul patron si renasti la noul?...-:)

grandetorito
grandetorito  •  20 Septembrie 2016, 21:01
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 20:54

prin protocolul încheiat, în 1999, Asociaţia nonprofit a primit, în esenţă, dreptul de a folosi gratuit anumite spaţii, au fost detaşaţi la aceasta angajaţii fostei secţii de fotbal profesionist , au fost transferate datoriile şi creanţele contractate înainte de 8 iulie 1998 în legătură cu această secţie de fotbal, nefiind vorba despre transferul patrimoniului reclamantului la Asociaţia nonprofit". In patrimoniul CSA se afla mai multe drepturi unul dintre ele este si palmaresul . ICCJ spune ca CSA nu a transferat nimic din patrimoniu.

Mai timm. eu cred ca faci o mare confuzie aici... Palmaresul Stelei este o insiruire de trofee castigate de echipa de fotbal. Corect?! Fiind vorba de activitate fotbalistica, acesta este recunoscut de institutiile care conduc fotbalul, in speta UEFA si FIFA. Corect?! Singura cale de atac al palmaresului este la TAS. Instanta civila nu poate lua nicio decizie legata da palmares!!! :) Nu crezi ca am dreptate?

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 21:01
Postat de grandetorito pe 20 Septembrie 2016, 20:47

In primul rand ca PALMARESUL este o lista a performantelor sportive (in cazul de fata) si este decernat/recunoscut de institutiile care conduc fotbalul (UEFA si FRF). Asadar palmaresul nu poate fi vandut, cedat, cumparat, pierdut sau anulat de nicio instanta civila din lume. Din sentita ICCJ nu reiese absolut deloc ca cineva contesta existenta, legalitatea si activitatea clubului de fotbal FC Steaua Bucuresti. Eu am inteles ca CSA-ul a contesta inregistrarea marcii Steaua la OSIM de catre becali, lucru acceptat de ICCJ si aplicat. Mai departe, te rog, explica-mi tu ce nu am inteles sau ce am inteles gresit.

Gresesti palmaresul este transferabil. Dupa cum stii la Craiova a fost proces exact pentru palmares. Si CraiOguta a obtinut palmaresul prin sentinta judecatoreasca.

vasglo
vasglo  •  20 Septembrie 2016, 21:00
Postat de timm pe 20 Septembrie 2016, 20:26

Da. Nu intelegi ce este propritatea intelectuala si ce rezulta din faptul ca FCSB a pierdut. Rezultatul este exact noul proces in care se cer 37 de milioane.

Noul proces e pornit din inconstienta unuia ca Talpan care, dupa ce a prapadit cateva sute de mii de euro pe o evaluare facuta de un penal, nu are alta cale decat sa continuie, ca altfel ii imputa armata banii pe evaluare si procese. Cum isi inchipuie cineva ca FC Steaua S.A., societatea care administreaza echipa de fotbal la care armata A RENUNTAT IN 1998, va plati 40 milioane de euro pentru ca a continuat activitatea de performanta, unica in Romania, a investit in Stadionul si Baza Ghencea si a jucat an de an in Europa? In toata aceasta perioada, armata a bagat vreun ban in echipa de fotbal, ori a luat de la ea?....

timm
timm  •  20 Septembrie 2016, 20:54
Postat de grandetorito pe 20 Septembrie 2016, 20:47

In primul rand ca PALMARESUL este o lista a performantelor sportive (in cazul de fata) si este decernat/recunoscut de institutiile care conduc fotbalul (UEFA si FRF). Asadar palmaresul nu poate fi vandut, cedat, cumparat, pierdut sau anulat de nicio instanta civila din lume. Din sentita ICCJ nu reiese absolut deloc ca cineva contesta existenta, legalitatea si activitatea clubului de fotbal FC Steaua Bucuresti. Eu am inteles ca CSA-ul a contesta inregistrarea marcii Steaua la OSIM de catre becali, lucru acceptat de ICCJ si aplicat. Mai departe, te rog, explica-mi tu ce nu am inteles sau ce am inteles gresit.

prin protocolul încheiat, în 1999, Asociaţia nonprofit a primit, în esenţă, dreptul de a folosi gratuit anumite spaţii, au fost detaşaţi la aceasta angajaţii fostei secţii de fotbal profesionist , au fost transferate datoriile şi creanţele contractate înainte de 8 iulie 1998 în legătură cu această secţie de fotbal, nefiind vorba despre transferul patrimoniului reclamantului la Asociaţia nonprofit". In patrimoniul CSA se afla mai multe drepturi unul dintre ele este si palmaresul . ICCJ spune ca CSA nu a transferat nimic din patrimoniu.

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 28
Comentează