FOTBAL  »  LIGA 1  »  CHINDIA - CFR 0-1

Cristi Balaj a verificat regulamentul și explică de ce golul lui CFR Cluj ar fi fost regulamentar: „Îmi pare rău că sunt nevoit să fac asta”

Cristi Balaj, președinte CFR Cluj
Cristi Balaj, președinte CFR Cluj

Articol de - Publicat duminica, 05 decembrie 2021 16:30 / Actualizat duminica, 05 decembrie 2021 17:34

CFR Cluj s-a impus în deplasarea de la Chindia, scor 1-0. Inițial, Cristi Balaj, președintele ardelenilor, a spus că hențul lui Costache din faza golului înscris de echipa sa ar fi trebuit sancționat. Ulterior, a revenit cu rectificări pentru GSP.ro. 

UPDATE, ora 16:30 - Cristi Balaj vine cu rectificări 

La câteva ore distanță după ce afirma că hențul lui Valentin Costache ar fi trebuit sancționat, Cristi Balaj a revenit asupra declarațiilor sale și admite că s-a înșelat, întrucât o modificare a Legilor Jocului din acest an îl „scapă” pe Costache. 

„Legat de meciul nostru de ieri, am revăzut fazele și vreau să fac niște rectificări. Regulile hențului s-au modificat începând cu 1 iulie. Doar atunci când un jucător atinge mingea chiar și accidental, iar ea intră în poartă, golul nu este validat. În schimb, dacă un jucător atinge mingea în mod accidental cu mâna și îi pasează unui coechipier, care înscrie, jocul e lăsat să continue

Aici nu se pune problema decât dacă Costache a jucat accidental sau nu mingea respectivă, care i-a venit în mână de la o distanță foarte mică, dintr-un clinci cu un adversar. 

Îmi pare rău că sunt nevoit, însă, să adaug că CFR trebuia să primească două penalty-uri la Graovac și Omrani, în faze mult mai clare comparativ cu cea în care a fost implicat Costache. În rest, noi nu comentăm greșelile de arbitraj făcute în favoarea altor echipe”, a transmis Balaj. 

Cristi Balaj a verificat regulamentul și explică de ce golul lui CFR Cluj ar fi fost regulamentar: „Îmi pare rău că sunt nevoit să fac asta”
Pasajul din Legile Jocului la care Cristi Balaj face referire

Știrea inițială - Cristi Balaj: „Orice atingere cu mâna în careu trebuie sancționată”

Balaj a recunscut că golul marcat de CFR este unul neregulamentar, fiind henț la Costache, dar precizează că „feroviarii” trebuiau să primească două lovituri de pedeapsă, la Graovac și Omrani. De asemenea, președintele ardelenilor a trimis „săgeți” către rivalele din Liga 1.

„Orice atingere cu mâna în careu a atacantului trebuie sancționată. Totuși, trebuie să avem în vedere că Graovac a fost tras în careu și împiedicat să joace mingea, faza impunea un penalty. De asemenea, și la Omrani a fost penalty. Trebuie să vina VAR-ul cat mai repede. 

Noi nu am vorbit de arbitrajele altora, așa cum se obișnuiește, iar asta se pare că ne-a afectat. Am întâlnit o Chindia care a acumulat anumite nemulțumiri și înțeleg aceste reacții din partea lor”, a declarat Balaj pentru DigiSport.

Petrescu, despre gafa de arbitraj de la golul CFR-ului: „Nu mai zicea nimeni nimic dacă ne dădea penalty!”
Chindia - CFR 0-1
Petrescu, despre gafa de arbitraj de la golul CFR-ului: „Nu mai zicea nimeni nimic dacă ne dădea penalty!”

Greșeală de arbitraj în Chindia - CFR Cluj

CFR Cluj a marcat în meciul cu Chindia Târgoviște profitând de o eroare de arbitraj a „centralului” Radu Petrescu. Înainte ca mingea să ajungă la Billel Omrani, marcatorul golului, Valentin Costache a preluat-o cu brațul. Cu câteva minute înaintea fazei de gol, arbitrul îi refuzase un penalty campioanei.

Minutul 21 la Ploiești. Valentin Costache primește mingea de la Ciprian Deac, intră în careul advers și, după o „contră” cu Laurențiu Corbu, mingea îi sare în brațul drept. Profitând de preluarea cu brațul, Costache păstrează mingea și i-o pasează lui Omrani, care șutează plasat, lângă bara stângă. 1-0 pentru CFR Cluj.

Cristi Balaj a verificat regulamentul și explică de ce golul lui CFR Cluj ar fi fost regulamentar: „Îmi pare rău că sunt nevoit să fac asta”

CFR Cluj putea primi două penalty-uri

Anterior, în minutul 8, Radu Petrescu îi iritase inițial pe ardeleni. După o lovitură liberă executată de Ciprian Deac, campioana a cerut penalty la un duel între Daniel Popa și Daniel Graovac, dar „centralul” a rămas impasibil.

Fundașul oaspeților a fost blocat cu brațul de Popa, la nivelul gâtului. A reușit să se ridice pentru a trimite mingea spre poarta adversă. Din păcate pentru el, Căbuz a intervenit salvator, iar Radu Petrescu a lăsat jocul să continue și nu a mai întors faza.

Cristi Balaj a verificat regulamentul și explică de ce golul lui CFR Cluj ar fi fost regulamentar: „Îmi pare rău că sunt nevoit să fac asta”
Duelul dintre Popa și Graovac

În minutul 85, CFR putea să primească de asemenea penalty. Omrani era în colțul careului când a fost lovit în mod evident cu genunchiul în gambă de Simo Roumpoulakou.

Cristi Balaj a verificat regulamentul și explică de ce golul lui CFR Cluj ar fi fost regulamentar: „Îmi pare rău că sunt nevoit să fac asta”

Citește mai multe știri de actualitate:

Emil Săndoi s-a săturat de greșelile arbitrilor: „Toate astea se întâmplă unde nu e VAR, de ce nu se pune un televizor la marginea terenului?” » Mesaj pentru Costache

Acuze grave la adresa lui Radu Petrescu: „Între el și CFR Cluj există un trecut bine definit” + Porumboiu cere demisia lui Gino Iorgulescu și a lui Răzvan Burleanu

Playtech: Ce se întâmplă cu fix 72 de ore înainte să mori. Primul semn care apare, oamenii de știință au făcut descoperirea


Comentarii (70)
davidgraham
davidgraham  •  05 Decembrie 2021, 23:39

Balaj incearca sa acopere, pentru asta a fost adus la Cluj. Daca pentru FCSB in seara asta se da hent si penalty pentru o minge sutata de la mai putin de 1 metru atunci la Costache de ce n-ar fi fost ?

napocarepublic
napocarepublic  •  05 Decembrie 2021, 18:19
Postat de hermannstadler pe 05 Decembrie 2021, 17:36

kavseceaua a fost eliminată!asta rămâne scris.

Karagandy

napocarepublic
napocarepublic  •  05 Decembrie 2021, 17:59
Postat de Christian Ciuca pe 05 Decembrie 2021, 17:51

s-a sucit...scolioza, coloana vertebrala...la citeva ore dupa ce recunoaste un gol nemeritat in urma unui hent vizibil din Statia Spatiala ISS uite ca zice "da, am zis , insa vedeti voi..nu-i chiar asa, poate m-am inselat, poate e normal sa iei mingea-n brate si s-o dai ALTUI jucator sa o bage el in poarta, asa da, asa e corect, e regulamentar...deci victorie MERITATA pentru Cluj , ca de obicei 1-0 dinfaza Cascadorii Rasului"...si targovistenii sint in mijlocu plansuli, asta nimeni nu o spune.

Care e problema.. tara e sucita .. fcfcsbbei s au sucit de stiaua,craioveni s au sucit de la mititelu,meme s a sucit si s a intors la cutia de carton,Dinamo s a sucit la sucitu))viiitorul s a sucit la farul.. etc etc

Vezi toate comentariile (70)
Comentează