Comentarii (322)
faxx
faxx  •  13 Mai 2016, 13:14

FSCB 2003 SA (SA = SPORTIV APROZAR) este un aprozar sportiv fondat in 2003 de un fermier care confunda fotbalul cu munca de la ferma .. asadar .. gigi becali este stapanul aprozarului .. dupa el vin servitorii de baza .. sunt 3 la numar .. unul cu cazier greu nascut intr-o cutie de carton .. altu ... un fost arbitru care pune stampila unde ordoneaza stapanu .. si apoi mai este unu pe post de covor persan care a stat in poarta la sevilla ... dupa aia in organigrama vine mache si lutzu .. primu maseur zone intime si al doilea plimba-tava cu icre si ceapa .. asta este aprozarul .. si i-am uitat pe fcsbistii care sunt antistelisti si injura gloriile steliste si merg cu 'domn domn pe maybach sa naltzam' la mogoshoaia la sarbatorile de iarna .. ce steaua bucuresti visatzi voi? STEAUA traieste acum prin peluza sud .. daca CSA inregistreaza echipa STEAUA (adevarata si singura steaua) la anu se alege prafu de FCSB 2003 SPORTIV APROZAR

1003066416412193
Bugatti Cony  •  13 Mai 2016, 13:14

talpan simte ca a dat o in bara ,dar nu la fotbal ca cu asta e zero, ci chiar in domeniul lui de activitate. nu poti talpan sau nu stiu care altii sa iei bani fara sa investesti si cu vrajeala vei ti face echipa de fotbal la seniori profesionista e un vis ireal. fiti realisti si bucurativa ca ciobanu duce numele STEAUA mai departe si il duce destul de bine pt Romania.

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  13 Mai 2016, 13:13
Postat de adi_stelistul pe 13 Mai 2016, 13:00

Licitatia trebuie sa plece de la suma la care a fost evaluata marca. Asa spune legea. Daca nu se prezinta niciun cumparator se reia licitatia si suma se reduce cu 25%, apoi cu 50%. Se poate merge si sub 50% din pretul initial dar in principiu, in cazul in care la 50% din pretul de evaluare nu exista nicio oferta se solicita public celor interesati sa faca o oferta. Foarte interesant e insa ca la 57 de milioane de euro, cat a fost evaluata marca de CSA, doar garantia de participare la licitatie e de aproape 6 milioane euro (10% din pretul de evaluare), adica mai mult decat ar fi, dupa estimarea mea "ochiometrica", dispus cineva sa cheltuiasca pentru marca. Si garantia de participare la licitatie, conform legii, nu scade odata cu reducerea pretului de ponire a licitatiei. Ramane aceeasi, 10% din evaluarea initiala.

Pretul de pornire al licitatiei este cel oferit daca acesta este mai mare decat cel la care s-a facut evaluarea, iar in lipsa unei asemenea oferte, licitatia va porni de la pretul evaluat , conform art.846 alin 5 Cod Proc Civ. Daca nu se obtine suma evaluata, sau nu exista licitatori, se reia licitatia la un nou termen, de la 75% din suma evaluata, conf art 846 alin 8 Cod Proc Civ. Daca nici la acest termen nu se obtine suma evaluata dar exista cel putin 2 licitatori , la acelasi termen, bunul va fi vandut la cel mai mare pret oferit, da nu mai putin de 30% din valoarea evaluata. Cam asta zice legea... Deci marca Steau nu se va putea vinde niciodata la mai putin de 30% din 57.000.000 EUR , adica la mai putin de 17.000.000 EUR. Iar discutia asta este oricum inutila, pentre ca Armata nu poate vinde marca, are dreptul legal doar sa o inchirieze :)) Asa zice legea :)

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  13 Mai 2016, 13:07
Postat de adi_stelistul pe 13 Mai 2016, 13:00

Licitatia trebuie sa plece de la suma la care a fost evaluata marca. Asa spune legea. Daca nu se prezinta niciun cumparator se reia licitatia si suma se reduce cu 25%, apoi cu 50%. Se poate merge si sub 50% din pretul initial dar in principiu, in cazul in care la 50% din pretul de evaluare nu exista nicio oferta se solicita public celor interesati sa faca o oferta. Foarte interesant e insa ca la 57 de milioane de euro, cat a fost evaluata marca de CSA, doar garantia de participare la licitatie e de aproape 6 milioane euro (10% din pretul de evaluare), adica mai mult decat ar fi, dupa estimarea mea "ochiometrica", dispus cineva sa cheltuiasca pentru marca. Si garantia de participare la licitatie, conform legii, nu scade odata cu reducerea pretului de ponire a licitatiei. Ramane aceeasi, 10% din evaluarea initiala.

Bine,aia ar fi suma de vânzare....dar ei nu vor să vândă,vor să inchirieze.Aici cum se stabilește suma de pornire?

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  13 Mai 2016, 13:06
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Mai 2016, 12:59

Acum am inteles, dar tot te contrazic : tu ai plati 5 RON chirie pentru 10 ani pentru un brand , ai baga bani in transferuri de jucatori, antrenori, salarii, prime, stadion, ca sa castigi trofee care la sfarsitul perioadei de inchiriere sa le predai ? Sincer ? :)

Nu mă contrazici,imi dai dreptate...asta am spus și eu mai devreme...:))) Singura sansă a celor de la csa este să se ințeleagă cu ciobanul.

jalabert
jalabert  •  13 Mai 2016, 13:05

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

darkdark
darkdark  •  13 Mai 2016, 13:05
Postat de alegzander19 pe 13 Mai 2016, 13:02

Coca-Cola da este inregistrata ca marca .. insa nimeni nu poate interzice folosirea cuvantului Cola in denumire. Si exista societati comerciale care au acel cuvant in denumire. Ex: FLORIS & COLA IMPEX SRL, SOROLI - COLA SA si sa nu uitam chiar concurenta directa se numeste PEPSI-COLA

Sunt perfect de acord cu tine. Nu stiu insa ce vrea Talpan :)))

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  13 Mai 2016, 13:03
Postat de ando89 pe 13 Mai 2016, 12:59

Batrana Doamna este binevenita in liga 1, ar aduce un aer de civilitate si traditie care lipsesc cu desavarsire in prezent. Plus niste suporteri adevarati:)

Mâine avem meci greu la Gaz....dacă nu pierdem,sunt șanse mari...dacă luăm toate cele 3 puncte,suntem promovați.

whiteredarad
whiteredarad  •  13 Mai 2016, 13:03

Dl Talpan, cu scuze, este un "papagal". Pai nu exista Poli Iasi si Poli Timisoara, Dinamo Bucuresti si Dinamo Zagreb, cum e posibil asta ?. Cum sa poti pune stapanire se sintagma "steaua" ? Iata un nou ofiter care nu lupta pentru arme, ci pentru gloria sportiva a armelor ? Si sintem in NATO ! Nu am nimic cu Becali, nu-l sustin, dar de ce atunci cintd a luat Steaua, clubul de fotbal, Armata de ce nu a spus nimic ? De ce la peste 10 ani distanta se schimba opinia ? Cine i-a dat-o lui Becali ( ma refer la ofiteri) au fost dati in judecata , pentru prejudiciu, ca Becali nu a furat-o ? Cam la astea ar trebui sa ne raspunda, intai dl Talpan. Nu vreau sa mai vad un club Steaua al Armatei, fie si in asociere, Armata ( ca si Politia)are alte prioritati, mor soldati in Afganistan si pe Talpan il intereseaza fotbalul ! Halal !

catalynn
catalynn  •  13 Mai 2016, 13:03
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Mai 2016, 12:52

Ai dreptate in ceea ce priveste substantivul comun steaua, dar in privinta Pepsi si Coca Cola nu... Sunt deja inregistrate marci care se numesc " Cola Blanca" vezi google, " RC Cola " vezi google, "Cola Karma " vezi google ... Deci daca maine vreau sa inregistrez " Cola Ciobanului" pot, fara probleme... Gigi Becali are " FC Steaua Bucuresti " , si nu "Steaua Bucuresti" exista o diferenta de nume, si anume "FC".... Adica eu pot maine sa inregistrez la OSIM " Steaua Ciobanului Bucuresti " fara probleme, nu poate exista confuzie intre ele... sau " Steaua MK Bucuresti " :)

Cola ca si Steaua sunt substantive comune, deci le poti folosi fara probleme. Insa nu vei putea folosi Coca-Cola Combinația este deja luată. Deci da, Cola Ciobanului, ca si Steaua Ciobanului le poti folosi atat timp cat nu au fost deja înregistrate ca atare. Talpan e doar un avocat de 2 lei care umbla cu limba scoasă dupa comision. Generalii sunt ușor de păcălit, nici nu ii duce capul prea mult, si daca Talpan le-a spus ca el rezolva, face si drege nici nu era prea greau sa il creadă, le-a spus exact ce doreau sa audă.

  • 1
  • •••
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • •••
  • 33
Comentează