Comentarii (322)
gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  13 Mai 2016, 12:59
Postat de a.c.a.b_st pe 13 Mai 2016, 12:54

Citește atent ce am scris,nu m-am referit niciodată la vânzarea mărcii...ai ințeles greșit...se poate inchiria pentru o sumă stabilită la licitația la care mă prezint eu(ciobanul) și incă 2 persoane,tot de-ai mei...eu,ciobanul ,ofer suma cea mai mare-1 milion de euro anual,așa cum ne-am ințeles anterior și aia e....cine dracu poate dovedi că a fost o ințelegere făcută dinainte?

Acum am inteles, dar tot te contrazic : tu ai plati 5 RON chirie pentru 10 ani pentru un brand , ai baga bani in transferuri de jucatori, antrenori, salarii, prime, stadion, ca sa castigi trofee care la sfarsitul perioadei de inchiriere sa le predai ? Sincer ? :)

ando89
ando89  •  13 Mai 2016, 12:59
Postat de a.c.a.b_st pe 13 Mai 2016, 12:50

” si fie sa invinga pe teren cel mai bun”...adică UTA....dacă totul merge bine și promovăm,sper să dăm și cu voi și cu Steaua de toți pereții....:))

Batrana Doamna este binevenita in liga 1, ar aduce un aer de civilitate si traditie care lipsesc cu desavarsire in prezent. Plus niste suporteri adevarati:)

vasglo
vasglo  •  13 Mai 2016, 12:55

"Becali a refuzat să plătească 10 la sută din venituri pentru marca Steaua. E cel mai mare brand sportiv al României, nu-l putem ceda chiar așa, pe 5 lei!" Si crede Talpan asta ca va gasi vreun prost care sa-i dea 10% din toate veniturile unui club de fotbal:transfer de jucatori, bilete, TV, UEFA, marketing, sponsorizari etc...??? Ai profit, n-ai profit nu conteaza, el vrea 10% din tot ce incaseaza clubul, ca el e "marele impresar" Talpan!...Chiar nimeni nu-l poate opri pe acest individ care se erijeaza deja in singurul si cel mai de sus factor de decizie in Armata?...

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  13 Mai 2016, 12:54
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Mai 2016, 12:49

Lol... ce spui tu cu licitatia nu e legal :) e aranjament ilegal :) deci nu il discutam... Iar marca Steaua nu se poate vinde, se poate doar inchiria ( asa zice legea ) si nu e nimeni nebun sa baga bani in jucatori si antrenor si etc sa castige trofee si campionate si apoi la sfarsitul termenului de inchiriere sa le predea lui Talpan :))

Citește atent ce am scris,nu m-am referit niciodată la vânzarea mărcii...ai ințeles greșit...se poate inchiria pentru o sumă stabilită la licitația la care mă prezint eu(ciobanul) și incă 2 persoane,tot de-ai mei...eu,ciobanul ,ofer suma cea mai mare-1 milion de euro anual,așa cum ne-am ințeles anterior și aia e....cine dracu poate dovedi că a fost o ințelegere făcută dinainte?

ando89
ando89  •  13 Mai 2016, 12:54
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Mai 2016, 12:38

Voi doi v-ati intelege repede si v-ati duce apoi la arestul capitalei :) Pentru ca Armata este institutie de stat nu are voie sa vanda sigla, are voie doar sa o inchirieze, si aceasta inchiriere nu se poate face decat prin licitatie publica :)) Deci nu va puteti intelege :) Si punctul doi, si in cazul inchirierii, detinatorul de drept al echipei ar fi tot Armata, adica institutie de stat, deci nu ar avea drept de joc in competitii organizate de UEFA... Nasol pentru CSA, au obtinut un lucru cu care nu au ce sa faca ;))

Posibil, nu m-a interesat speta prea mult. Dar sunt sigur ca daca imi pun avocatul la munca poate gasi o solutie juridica prin care sa nu ajungem la beciul domnesc:) Sunt atatea aranjamente si montaje juridice si fiscale ce s-au facut si se pot face inca in acest Est salbatic aparent domesticit prin directive stupide de o uniune europeana aflata in disolutie, incat sunt foarte optimist ca se poate orice. Difera doar capitalul necesar, in anii 90 puteai rezolva legal ce doreai cu o suta de mii de dolari, sa nu mai spun ca daca faceai economie si erai dispus sa incalci legea scapai cu jumatate din suma:))

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  13 Mai 2016, 12:52
Postat de catalynn pe 13 Mai 2016, 12:36

Daca Talpan nu știe un lucru elementar, anume ca nu poti interzice cuiva sa folosea un substantiv comun, in speța Steaua, ar trebui sa se apuce de alta meserie! Da, nu poti înregistra la Registrul Comerțului Pepsi, si nici Coca-Cola pt ca alea sunt nume, sunt substantive proprii, aflate deja sub protecție. Insa un substantiv comun il poti folosi in ce combinație dorești atâta timp cat nu exista alta la fel. Din acest motiv instanța nu avea cum sa ii dea dreptate ieri si nu-i va da nimeni niciodata indiferent cate recursuri o sa faca. Daca MApN o sa isi faca echipa e foarte bine, insa va dura cătiva ani pana se vor rezolva toate litigiile si restul. Cel mai important e cel in privința palmaresului.

Ai dreptate in ceea ce priveste substantivul comun steaua, dar in privinta Pepsi si Coca Cola nu... Sunt deja inregistrate marci care se numesc " Cola Blanca" vezi google, " RC Cola " vezi google, "Cola Karma " vezi google ... Deci daca maine vreau sa inregistrez " Cola Ciobanului" pot, fara probleme... Gigi Becali are " FC Steaua Bucuresti " , si nu "Steaua Bucuresti" exista o diferenta de nume, si anume "FC".... Adica eu pot maine sa inregistrez la OSIM " Steaua Ciobanului Bucuresti " fara probleme, nu poate exista confuzie intre ele... sau " Steaua MK Bucuresti " :)

darkdark
darkdark  •  13 Mai 2016, 12:52

Talpan ori e prost ori se preface ... la registrul comertului atunci cand vrei sa inregistrezi numele unei firme se verifica daca acest nume exista sau este foarte apropriat de numele unei alte societati comerciale inregistrata la registrul comertului. Are dreptate ca nu poti inregistra Coca-Cola sau Pepsi, dar nu pentru ca sunt marci detinute de altcineva ci doar pentru ca exista deja societati comerciale inregistrate cu acest nume, ceea ce este o mare diferenta. Parerea mea este ca pierde timpul degeaba cu apelul, pentru ca numele unei societati este aprobat de fapt tot prin hoatarare judecatoreasca. Nu poate nimeni si nimic obliga o societate comerciala sa-si schimbe numele inregistrat le registul comertului.

para.para
para.para  •  13 Mai 2016, 12:51

Cuvintele astea spun totul: "...e clar că sunteți un susținător al lui Becali, am urmărit toate comentariile pe care le-ați făcut. Și dumneavoastră, și Gazeta, ca ziar, susțineți FCSB." Ca sa incheiem cu: "FRF a afiliat ilegal FCSB în structura sa... Mergeți la Federație să vă convingeți încă o dată: FCSB nu e continuatoarea Stelei!"

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  13 Mai 2016, 12:50
Postat de ando89 pe 13 Mai 2016, 12:44

Este si asta o tehnica de negociere agresiva, te bati prin tribunale in nenumarate procese si declari raspicat ca ai dreptate si nu cedezi un milimetru, orice ar fi. Asta in speranta ca adversarul renunta sau lasa de la el cat mai mult. Dar asta dureaza si obiectul litigiului poate suferi pagube iremediabile intre timp. Partile sunt inamici si nu se considera nici macar o clipa posibili parteneri. Sper sa va rezolvati problema pana ce incepe noul sezon, sper ca si noi sa iesim din "groapa" in care inca ne aflam si fie sa invinga pe teren cel mai bun.

” si fie sa invinga pe teren cel mai bun”...adică UTA....dacă totul merge bine și promovăm,sper să dăm și cu voi și cu Steaua de toți pereții....:))

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  13 Mai 2016, 12:49
Postat de a.c.a.b_st pe 13 Mai 2016, 12:46

Licitație publică la care nu se prezintă nimeni altcineva in afară de cioban...stabilești frumos prețul de pornire,ajungi acolo unde ai stabilit inainte și aia e....iar marca,chiar dacă este deținută de csa,poate fi inchiriată unei echipe care are drept de joc in cupele europene....pentru că echipa nu le aparține. :))))

Lol... ce spui tu cu licitatia nu e legal :) e aranjament ilegal :) deci nu il discutam... Iar marca Steaua nu se poate vinde, se poate doar inchiria ( asa zice legea ) si nu e nimeni nebun sa baga bani in jucatori si antrenor si etc sa castige trofee si campionate si apoi la sfarsitul termenului de inchiriere sa le predea lui Talpan :))

  • 1
  • •••
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • •••
  • 33
Comentează