Comentarii (322)
jalabert
jalabert  •  13 Mai 2016, 13:05

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

darkdark
darkdark  •  13 Mai 2016, 13:05
Postat de alegzander19 pe 13 Mai 2016, 13:02

Coca-Cola da este inregistrata ca marca .. insa nimeni nu poate interzice folosirea cuvantului Cola in denumire. Si exista societati comerciale care au acel cuvant in denumire. Ex: FLORIS & COLA IMPEX SRL, SOROLI - COLA SA si sa nu uitam chiar concurenta directa se numeste PEPSI-COLA

Sunt perfect de acord cu tine. Nu stiu insa ce vrea Talpan :)))

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  13 Mai 2016, 13:03
Postat de ando89 pe 13 Mai 2016, 12:59

Batrana Doamna este binevenita in liga 1, ar aduce un aer de civilitate si traditie care lipsesc cu desavarsire in prezent. Plus niste suporteri adevarati:)

Mâine avem meci greu la Gaz....dacă nu pierdem,sunt șanse mari...dacă luăm toate cele 3 puncte,suntem promovați.

whiteredarad
whiteredarad  •  13 Mai 2016, 13:03

Dl Talpan, cu scuze, este un "papagal". Pai nu exista Poli Iasi si Poli Timisoara, Dinamo Bucuresti si Dinamo Zagreb, cum e posibil asta ?. Cum sa poti pune stapanire se sintagma "steaua" ? Iata un nou ofiter care nu lupta pentru arme, ci pentru gloria sportiva a armelor ? Si sintem in NATO ! Nu am nimic cu Becali, nu-l sustin, dar de ce atunci cintd a luat Steaua, clubul de fotbal, Armata de ce nu a spus nimic ? De ce la peste 10 ani distanta se schimba opinia ? Cine i-a dat-o lui Becali ( ma refer la ofiteri) au fost dati in judecata , pentru prejudiciu, ca Becali nu a furat-o ? Cam la astea ar trebui sa ne raspunda, intai dl Talpan. Nu vreau sa mai vad un club Steaua al Armatei, fie si in asociere, Armata ( ca si Politia)are alte prioritati, mor soldati in Afganistan si pe Talpan il intereseaza fotbalul ! Halal !

catalynn
catalynn  •  13 Mai 2016, 13:03
Postat de gigi_becali_4 pe 13 Mai 2016, 12:52

Ai dreptate in ceea ce priveste substantivul comun steaua, dar in privinta Pepsi si Coca Cola nu... Sunt deja inregistrate marci care se numesc " Cola Blanca" vezi google, " RC Cola " vezi google, "Cola Karma " vezi google ... Deci daca maine vreau sa inregistrez " Cola Ciobanului" pot, fara probleme... Gigi Becali are " FC Steaua Bucuresti " , si nu "Steaua Bucuresti" exista o diferenta de nume, si anume "FC".... Adica eu pot maine sa inregistrez la OSIM " Steaua Ciobanului Bucuresti " fara probleme, nu poate exista confuzie intre ele... sau " Steaua MK Bucuresti " :)

Cola ca si Steaua sunt substantive comune, deci le poti folosi fara probleme. Insa nu vei putea folosi Coca-Cola Combinația este deja luată. Deci da, Cola Ciobanului, ca si Steaua Ciobanului le poti folosi atat timp cat nu au fost deja înregistrate ca atare. Talpan e doar un avocat de 2 lei care umbla cu limba scoasă dupa comision. Generalii sunt ușor de păcălit, nici nu ii duce capul prea mult, si daca Talpan le-a spus ca el rezolva, face si drege nici nu era prea greau sa il creadă, le-a spus exact ce doreau sa audă.

alegzander19
alegzander19  •  13 Mai 2016, 13:02
Postat de darkdark pe 13 Mai 2016, 12:52

Talpan ori e prost ori se preface ... la registrul comertului atunci cand vrei sa inregistrezi numele unei firme se verifica daca acest nume exista sau este foarte apropriat de numele unei alte societati comerciale inregistrata la registrul comertului. Are dreptate ca nu poti inregistra Coca-Cola sau Pepsi, dar nu pentru ca sunt marci detinute de altcineva ci doar pentru ca exista deja societati comerciale inregistrate cu acest nume, ceea ce este o mare diferenta. Parerea mea este ca pierde timpul degeaba cu apelul, pentru ca numele unei societati este aprobat de fapt tot prin hoatarare judecatoreasca. Nu poate nimeni si nimic obliga o societate comerciala sa-si schimbe numele inregistrat le registul comertului.

Coca-Cola da este inregistrata ca marca .. insa nimeni nu poate interzice folosirea cuvantului Cola in denumire. Si exista societati comerciale care au acel cuvant in denumire. Ex: FLORIS & COLA IMPEX SRL, SOROLI - COLA SA si sa nu uitam chiar concurenta directa se numeste PEPSI-COLA

juliusmad
juliusmad  •  13 Mai 2016, 13:02

:))) zice talpan ca va face licitatie INTERNATIONALA. pentru ce? cinea o sa vina sa bage bani intr-o echipa de liga a 5-a care nu se stie daca va reusi sa promoveze an de an sa ajunga in liga 1. cine ar baga banii intr-o echipa daca nu i se da si un stadion pe care se poate juca nu unul pe care se fac gratare. de ce ar investi respectivul sponsor international intr-un stadion care nu este al lui?

luis
luis  •  13 Mai 2016, 13:02

Breaking news: NATO si-a exprimat interesu' sa participe la licitatia internationala pe care o organizeaza Costel Talpan. Daca afacerea reuseste, Steaua va juca in campionat cu o selectionata a talibanilor din Afganistan si, din cand in cand, cu rusii. Talpan nu e incantat de propunere. Tocmai se pregatea sa actioneze NATO in judecata, pe motiv ca sigla alora e tot o stea. PS Pentru ca notiunea de "stea" e a lui Talpan, ase citi, in loc de acest cuvant "forma stelara" sau "astru", "corp ceresc".

adi_stelistul
adi_stelistul  •  13 Mai 2016, 13:00
Postat de a.c.a.b_st pe 13 Mai 2016, 12:54

Citește atent ce am scris,nu m-am referit niciodată la vânzarea mărcii...ai ințeles greșit...se poate inchiria pentru o sumă stabilită la licitația la care mă prezint eu(ciobanul) și incă 2 persoane,tot de-ai mei...eu,ciobanul ,ofer suma cea mai mare-1 milion de euro anual,așa cum ne-am ințeles anterior și aia e....cine dracu poate dovedi că a fost o ințelegere făcută dinainte?

Licitatia trebuie sa plece de la suma la care a fost evaluata marca. Asa spune legea. Daca nu se prezinta niciun cumparator se reia licitatia si suma se reduce cu 25%, apoi cu 50%. Se poate merge si sub 50% din pretul initial dar in principiu, in cazul in care la 50% din pretul de evaluare nu exista nicio oferta se solicita public celor interesati sa faca o oferta. Foarte interesant e insa ca la 57 de milioane de euro, cat a fost evaluata marca de CSA, doar garantia de participare la licitatie e de aproape 6 milioane euro (10% din pretul de evaluare), adica mai mult decat ar fi, dupa estimarea mea "ochiometrica", dispus cineva sa cheltuiasca pentru marca. Si garantia de participare la licitatie, conform legii, nu scade odata cu reducerea pretului de ponire a licitatiei. Ramane aceeasi, 10% din evaluarea initiala.

mvradulescu
mvradulescu  •  13 Mai 2016, 13:00
Postat de balauru48 pe 13 Mai 2016, 10:56

Replica mea coerenta este ca Talpan are dreptate! Omul se lupta pentru ca Becali sa nu mai profite de pe urma acestui brand numit Steaua! Punct! Cei care nu inteleg asta si tin partea lui Becali sunt niste *** ca bimbi, john milne, inginerul, valahul, randoom, axinte, khal, chronic, acabst si alti indivizi ***

Stimate domn, pot fi de acord că nu-i place d-lui Talpan prezența d-lui Becali și vă asigur că nici mie nu-mi place deloc, însă actualul „finanțator” nu a luat cu de la sine putere „frâiele”, ci i-au fost puse în brațe de cei care au participat la „adunarea” care au trecut Steaua din „parohia” d-lui Păunescu în chilia d-lui Becali. Ei bine acești oameni ar trebui strânși cu ușa atât de serios, până își își ia lumea în cap „finanțatorul”, iar echipa trece în administrarea unor oameni serioși, buni organizatori și fără fantezii mistico-religioase. E absolut anormal să-și bată cineva joc de milioane de simpatizanți onești, doar pentru pentru că au găsit momentul potrivit unii care au sperat să manevreze echipa din umbră, în interes propriu, punând-o la dispoziția unui om pe care nu-l considerau capabil să o dirijeze singur. Nu vă mai bateți joc de noi, d-le Talpan ! Asta e Steaua pe care am îndrăgit-o de copil, am cotizat până la pensionare, dar în schimb mi-a prilejuit prin rezultate cele mai mari bucurii, iar satisfacțiile au fost la cel mai înalt nivel, pe care l-a putea spera un suporter !!! Să aveți parte de împlinirea unor gânduri mai omenești decât cele pentru care ați militat până acum !

  • 1
  • •••
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • •••
  • 33
Comentează