FOTBAL  »  LIGA 1  »  FC ARGEȘ - DINAMO

Gafă URIAŞĂ de arbitraj la Pitești: gol anulat ERONAT pentru Dinamo în repriza secundă!

Duelul dintre Cosmin Matei și Joao Miguel / Captură Telekom Sport +15   FOTO
Duelul dintre Cosmin Matei și Joao Miguel / Captură Telekom Sport

Articol de GSP - Publicat vineri, 21 ianuarie 2022 21:32 / Actualizat vineri, 21 ianuarie 2022 21:44

Dinamo a beneficiat de un gol perfect valabil în repriza secundă a partidei cu FC Argeș, însă arbitrul Marcel Bîrsan a anulat, în mod eronat, reușita lui Cosmin Matei.

În minutul 58, când piteștenii conduceau cu 1-0, lui Dinamo i-a fost refuzat golul ce ar fi adus egalarea. 

Angajat în adâncime, Cosmin Matei a câștigat un duel aerian cu Joao Miguel, a preluat perfect și l-a învins pe Greab cu un șut în forță. Mingea a intrat în plasă, însă arbitrul a fluierat fault în atac. Decizie nejustificată a acestuia, reluările TV demonstrând că fundașul portughez al lui FC Argeș n-a fost deloc jenat de decarul dinamovist.

Gafă URIAŞĂ de arbitraj la Pitești: gol anulat ERONAT pentru Dinamo în repriza secundă!
Duelul dintre Cosmin Matei și Joao Miguel / Captură Telekom Sport

Dinamo, dezavantajată la Pitești: gol anulat ERONAT în repriza secundă

Decizia „centralului” a stârnit un val de proteste din partea fotbaliștilor lui Dinamo. Cosmin Matei chiar s-a pus în genunchi, în tentativa de a-i explica lui Bîrsan că nu a apelat la vreun procedeu neregulamentar. Decizia a rămas nechimbată, însă protestele au continuat pe banca dinamovistă, unde oamenii din staff-ul lui Stoican i-au reproșat arbitrului de rezervă modul în care Bîsan a gestionat faza respectivă.

Zece minute mai târziu, FC Argeș și-a mărit avantajul: Ionuț Șerban II a transformat penalty-ul obținut de Cristian Dumitru. Decizia dictată de Bîrsan a fost, de data aceasta, una corectă: brigada observând blocajul pe care Patriche i l-a aplicat lui Dumitru.

FC Argeș - Dinamo / Sursă foto: Cristi Preda (GSP)
FC Argeș - Dinamo / Sursă foto: Cristi Preda (GSP)
FC Argeș - Dinamo / Sursă foto: Cristi Preda (GSP)
FC Argeș - Dinamo / Sursă foto: Cristi Preda (GSP)
FC Argeș - Dinamo / Sursă foto: Cristi Preda (GSP)
+11 FOTO

Citește și alte știri despre Dinamo:

FOTO „Câinii”, ironizați la Pitești: „Cât timp cooperativa funcționează, Dinamo nu retrogradează!”

S-a „rupt” DDB?! Dezvăluiri din interior: două nume grele nu mai fac parte din proiect

FC Argeș - Dinamo, primul meci al anului în Liga 1 se joacă ACUM! » Piteștenii își majorează avantajul din penalty

Playtech: ȘOC TOTAL! Putin primește o nouă LOVITURĂ. Anunțul lui Zelenski îl face KO!


Comentarii (131)
10155483188553498
Cristian Vavure  •  22 Ianuarie 2022, 20:10

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1226707437448253
Bobe Marius  •  22 Ianuarie 2022, 14:07

Din fotografii se observa cum mâna stângă a lui Matei îl împinge pe fundașul piteștean! Fault clar! Cum spunea Craciunescu? O cât de mica atingere/impingere în alergare sau in săritură te scoate de pe traiectorie și se sancționează cu lovitură liberă! Deci este FAULR!

thiamarcos
thiamarcos  •  22 Ianuarie 2022, 13:35
Postat de crocodilul pe 22 Ianuarie 2022, 12:00

Patriche, care era cu fața spre minge pentru a o prelua, a ridicat mâinile în lateral pentru al împiedica pe adversarul din spatele lui să-l depășească, neavând, în acest caz, niciun motiv logic pentru care să-l lovească intenționat pe jucătorul piteștean!. Desigur că, în această unică variantă realistă, jucătorul piteștean este cel care s-a auto faultat băgânduse, violent și cu intenția evidentă de obținere a unui penalti, în cotul lui Patriche, ceeace s-a și întâmplat !!. Dovada de necontesat a acestui fapt este văicărela EXAGERATĂ a piteșteanului care să-l convingă pe arbitru central, care nu a văzut faultul (!), deși era foarte aproape de fază, ci a luat decizia la semnalizarea tușierului (??!!). ACEASTA ESTE JUSTIFICAREA CORECTĂ A FAPTULUI CĂ PENALTIUL A FOST ACORDAT INCORECT !!

Hai ca esti nostim, chiar nu-ti dai seama ce "faulturi" logice emiti ca justificari? S-o luam pe rand. 1. De cand a opri un jucator cu mainile se considera joc regulamentar, in ce situatii? Iti spun eu, in niciuna, la orice interventie cu mana asupra unui jucator care are sansa de a ajunge la o minge (intentionata sau nu) se da cel putin lovitura libera indirecta, se numeste obstructie. Iar cand efectul folosirii mainii se mai lasa si cu un cot in gat, faultul si cartonasul galben sunt automate daca lovitura a fost neintentionata. Daca ar fi fost intentionata, era fault si rosu direct. 2. Asta e cea mai tare, cand sustii ca jucatorul argesean e de vina ca s-a auto-faultat, bagandu-se "violent" in cotul dinamovistului. E ca in bancul ala in care se spune ca e de vina victima care si-a bagat fata in pumnul banditului. Omule, daca este interzis sa opresti cu mana un jucator, punandu-i mana in fata, de ce ar fi vinovat jucatorul argesean ca a vrut sa treaca pe langa dinamovist? De cand se joaca, frate, fotbalul in care iti este permis sa-ti folosesti mainile impotriva adversarilor? Chiar si asa-numita lupta "umar la umar" este permisa de regulament numai in situatia in care ambii jucatori isi disputa o minge avand amandoi sansa egala de o lua, insa daca si-ar folosi vreunul mana s-ar da fault.

Vezi toate comentariile (131)
Comentează