Alte știri din fotbal
Gloria Buzău - Corvinul Hunedoara, în etapa a 6-a din play-off » Gazdele pot face un pas uriaș către Superligă
0
Hermannstadt- Petrolul » Duel în etapa 6 din play-out.
1
Florinel Coman, avertizat de un fost internațional: „Să aibă grijă!”
0
Liderul lui Dinamo pune presiune: „E cel mai important meci de până acum”
1
Știri din fotbal internațional
Spania, în pericol ca naționala și echipele de club să fie excluse din Europa! Motivul invocat de UEFA
0
Cea mai tristă aniversare pentru un „tricolorul” lui Edi Iordănescu » A fost operat chiar de ziua lui
0
Reacția lui Carlo Ancelotti la anunțul momentului » Răspuns pentru Laporta
1
Premieră istorică în Serie A, la Inter - Torino!
0
Polonia avertizează Rusia: „Nu noi, Occidentul, ar trebui să ne temem de o ...
Libertatea
BBC: Ucraina a folosit rachete cu rază lungă de acțiune, livrate în secret ...
Adevărul
Mister în Slănic Prahova, după ce o stradă s-a surpat din senin. Craterul ...
ObservatorNews
Variantă bombă pentru un club din Superligă. Dorinel Munteanu şi Cristi ...
OrangeSport
Gresit! Un brand isi poate pierde foarte usor valoarea in timp daca nu e sustinut permanent de investitii care sa-i pastreze performantele pe piata. Exista sute de exemple; pe piata audio-video au decazut branduri celebre cu 35 de ani in urma: Aciko, Aiwa, Hitachi, Loewe, Grundig, fiind net depasite de branduri care pe vremea aia aproape ca nu existau (Samsung, LG, etc.). Pe piata de telefoane mobile au decazut branduri uriase ca Motorola, Siemens, Nokia, Alcatel, fiind evident depasite de Samsung, LG, Apple, Huawei, etc. Deci nu brandul vinde, ci sustinerea financiara a afacerii, altfel doar cu numele nu faci nimic pe piata, te duci de rapa cu el cu tot. Nu numele Steaua vinde, ci performantele celor 12 calificari in grupele CL sau EL din ultimii 15 ani, ori astea au fost posibile doar datorita banilor bagati de Becali. De exemplu, al doilea brand ca renume din fotbalul romanesc (Dinamo) nu vinde nici a zecea parte din ceea ce vinde Viitorul, un club infiintat de doar 6 ani! Interesant este ca in ultimii 10 ani NICIUN club din Romania nu a cumparat vreodata un jucator de la Steaua (sau FCSB); jucatorii Stelei au fost fie vanduti in afara, fie lasati liberi de contract sa se duca unde vor ei, fie imprumutati. Asta denota FORTA si de aici performantele fotbalistice si financiare fara de care doar cu NUMELE nu faci nimic. Cred ca esti constient ca astazi FCSB duce numele si renumele STEAUA mai departe in intreaga lume!
Cu banii astia cumpara tot lotul pianistului...
Frustrati dusi cu pluta , STEAUA E NUMAI UNA , STEAUA NOASTRA , STEAUA ROMANIEI , STEAUA BUCURESTI , FENOMENUL FOTBALULUI ROMANESC , FORTA STEAUA , FORTA FCSB , HAI STELUTA 27 .
Frustrati dusi cu pluta , STEAUA E NUMAI UNA , STEAUA NOASTRA , STEAUA ROMANIEI , STEAUA BUCURESTI , FENOMENUL FOTBALULUI ROMANESC , FORTA STEAUA , FORTA FCSB , HAI STELUTA 27 .
Negoiță turbează.
de asta nu mai transfera Anderlecht de la FCSB ca nu se mai numea Steaua, estic az de targa
I-as recomanda sa vada un film, ii zice The Founder. Este vorba despre cel care a inceput franciza McDonalds, Ray Kroc. Nu el a fondat primul McDonald's ci au fost 2 frati in California, insa el a dezvolatat afacerea intr-o franciza cu mii de restaurante in toata lumea. La final fratii l-au intrebat de ce s-a complicat cu ei, doar ii aratasera cum fac burgerii si tot procesul, putea sa isi inceapa franciza singur, fara nicio bataie de cap. Si omul a spus: cand am venit aici si v-am vazut firma, McDonald's, am vrut sa o am. Daca se chema Kroc's nu interesa pe nimeni, insa McDonald's are o anume tonalitate, cumva iti inspira ceva maret, ca America. Cam asa si cu Steaua. Putea jijel sa isi faca echipa ca si nasi-su, sa o ia din Municipal si sa urce pana in Liga 1 insa nu ar fi avut nici pe departe acelasi success ca atunci cand s-a numit Steaua. De asta si acum se tine cu dintii de nume desi Justitia i-a interzis cu desavarsire sa foloseasca acest nume. Este un ipocrit ordinar, mai deunazi spunea ca la ce ii trebuie lui numele cand ii adduce doar dureri de cap :-))))
Chiar nu intelegi diferenta? Sa luam exemplul tau: tu recunosti ca esti FCSBist? Nu cred, dimpotriva iti arogi calitatea de "stelist" (desi inteleg ca nu tii cu CSA Steaua) ca doar nu o sa recunosti ca esti gigist... Asa si Gigi, se da patronul unei echipe castigatoare a Cupei Campionilor Europeni ca sa anda bine, cand de fapt este un bufon impostor care manjeste istoria clubului armatei romane. Tu ai cumpara fulare cu FC FCSB?
Daca nu poti vedea continuitatea echipei inseamna ca traiesti cu ochelari de cal...Romania, trezeste-te!!!!
esti dus cu pluta. ce te face sa crezi ca un jucator era vandut cu alt pret daca echipa se numea fcsb.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.