Alte știri din fotbal
Dinamo - FC Voluntari, duel crucial pentru evitarea retrogradării » Echipele de start + cotele meciului
21
Anunț major făcut la „Prietenii lui Ovidiu” » Actele au fost rezolvate, promovarea e permisă în 2025: „Un entuziasm extraordinar!”
3
Un patron din Superligă râde de FCSB: „Au jucat bine doar 10-15 minute. Am demontat un mit contra lor”
1
Conflict deschis în lupta pentru promovare: „Să ne ajute și pe noi financiar, ca să simtă gustul performanței!"
0
Știri din fotbal internațional
Clauza ciudată din contractul lui Bruno Guimaraes, starul lui Newcastle care impresionează în Premier League
0
Prima țară importantă din Europa care renunță la VAR » Cluburile au decis, președintele Federației a făcut anunțul
2
Adevăratul impresar al lui Denis Drăguș, reacție pentru GSP despre transferul românului. În ce stadiu sunt negocierile
0
Barcelona își blindează viitorul » Ce supercontract noului mare talent promovat în 2024 din La Masia
0
„Vă rog frumos să nu mă jigniți”. Născut în Buzău, Ciolacu i-a dat replica ...
Libertatea
Americanca-minune, dovada că vârsta e doar o cifră: secretul recordului pe ...
Adevărul
Ciprian a refuzat să plătească 24.000 de euro meşterilor şi îşi renovează ...
ObservatorNews
Becali s-a decis: el e atacantul pentru grupele UCL! Ofertă concretă de ...
OrangeSport
Gresit! Un brand isi poate pierde foarte usor valoarea in timp daca nu e sustinut permanent de investitii care sa-i pastreze performantele pe piata. Exista sute de exemple; pe piata audio-video au decazut branduri celebre cu 35 de ani in urma: Aciko, Aiwa, Hitachi, Loewe, Grundig, fiind net depasite de branduri care pe vremea aia aproape ca nu existau (Samsung, LG, etc.). Pe piata de telefoane mobile au decazut branduri uriase ca Motorola, Siemens, Nokia, Alcatel, fiind evident depasite de Samsung, LG, Apple, Huawei, etc. Deci nu brandul vinde, ci sustinerea financiara a afacerii, altfel doar cu numele nu faci nimic pe piata, te duci de rapa cu el cu tot. Nu numele Steaua vinde, ci performantele celor 12 calificari in grupele CL sau EL din ultimii 15 ani, ori astea au fost posibile doar datorita banilor bagati de Becali. De exemplu, al doilea brand ca renume din fotbalul romanesc (Dinamo) nu vinde nici a zecea parte din ceea ce vinde Viitorul, un club infiintat de doar 6 ani! Interesant este ca in ultimii 10 ani NICIUN club din Romania nu a cumparat vreodata un jucator de la Steaua (sau FCSB); jucatorii Stelei au fost fie vanduti in afara, fie lasati liberi de contract sa se duca unde vor ei, fie imprumutati. Asta denota FORTA si de aici performantele fotbalistice si financiare fara de care doar cu NUMELE nu faci nimic. Cred ca esti constient ca astazi FCSB duce numele si renumele STEAUA mai departe in intreaga lume!
Cu banii astia cumpara tot lotul pianistului...
Frustrati dusi cu pluta , STEAUA E NUMAI UNA , STEAUA NOASTRA , STEAUA ROMANIEI , STEAUA BUCURESTI , FENOMENUL FOTBALULUI ROMANESC , FORTA STEAUA , FORTA FCSB , HAI STELUTA 27 .
Frustrati dusi cu pluta , STEAUA E NUMAI UNA , STEAUA NOASTRA , STEAUA ROMANIEI , STEAUA BUCURESTI , FENOMENUL FOTBALULUI ROMANESC , FORTA STEAUA , FORTA FCSB , HAI STELUTA 27 .
Negoiță turbează.
de asta nu mai transfera Anderlecht de la FCSB ca nu se mai numea Steaua, estic az de targa
I-as recomanda sa vada un film, ii zice The Founder. Este vorba despre cel care a inceput franciza McDonalds, Ray Kroc. Nu el a fondat primul McDonald's ci au fost 2 frati in California, insa el a dezvolatat afacerea intr-o franciza cu mii de restaurante in toata lumea. La final fratii l-au intrebat de ce s-a complicat cu ei, doar ii aratasera cum fac burgerii si tot procesul, putea sa isi inceapa franciza singur, fara nicio bataie de cap. Si omul a spus: cand am venit aici si v-am vazut firma, McDonald's, am vrut sa o am. Daca se chema Kroc's nu interesa pe nimeni, insa McDonald's are o anume tonalitate, cumva iti inspira ceva maret, ca America. Cam asa si cu Steaua. Putea jijel sa isi faca echipa ca si nasi-su, sa o ia din Municipal si sa urce pana in Liga 1 insa nu ar fi avut nici pe departe acelasi success ca atunci cand s-a numit Steaua. De asta si acum se tine cu dintii de nume desi Justitia i-a interzis cu desavarsire sa foloseasca acest nume. Este un ipocrit ordinar, mai deunazi spunea ca la ce ii trebuie lui numele cand ii adduce doar dureri de cap :-))))
Chiar nu intelegi diferenta? Sa luam exemplul tau: tu recunosti ca esti FCSBist? Nu cred, dimpotriva iti arogi calitatea de "stelist" (desi inteleg ca nu tii cu CSA Steaua) ca doar nu o sa recunosti ca esti gigist... Asa si Gigi, se da patronul unei echipe castigatoare a Cupei Campionilor Europeni ca sa anda bine, cand de fapt este un bufon impostor care manjeste istoria clubului armatei romane. Tu ai cumpara fulare cu FC FCSB?
Daca nu poti vedea continuitatea echipei inseamna ca traiesti cu ochelari de cal...Romania, trezeste-te!!!!
esti dus cu pluta. ce te face sa crezi ca un jucator era vandut cu alt pret daca echipa se numea fcsb.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.