Comentarii (108)
2ez4birli
2ez4birli  •  15 Ianuarie 2025, 17:40
Postat de Supremul pe 15 Ianuarie 2025, 17:12

Ti-am explicat ca a fost rea-credinta pentru ca si-a inregistrat Societatea si marca dupa ce a solicitat, si NU a primit, consimtamantul expres pentru utilizare. Nu stiu de cati neuroni ai nevoie sa-ti dai seama ca nu poti folosi numele si marca altcuiva fara acordul lui!!! Adica, daca tu mergi acum si ceri de la SC Fotbal Club FCSB SA un consimtamant expres ca sa poti folosi aceasta marca, denumirea, precum si insemnele sc-ului, si nu-l primesti IN SCRIS, dar totusi iti infiintezi o societate comerciala cu numele AS Fotbal Club FCSB SRL o faci cu REA-CREDINTA. Nu ai nevoie de cei doi neuroni ai tai sa intelegi asta, poti utiliza doar unu! Ca sa stii, in Superliga sunt inscrise entitatile juridice. “Entitatile sportive” se pot schimba intre aceste entitati juridice in perioadele de transferuri fara a influienta forma de organizare. Faptul ca o “entitate sportiva” formata din 9 jucatori a trecut de la Botosani la Fcsb nu insemna ca Fcsb a devenit Botosani. Sau ca “entitatea sportiva” transferata de la Viitorul la Fcsb o transforma pe aceasta in Viitorul. “Entitatile sportive” nu au personalitate juridica proprie, sunt doar niste jucatori si atat, transferul acestora nu inseamna si transfer de proprietate. Hai ca nu e greu.

Societatea și marca au fost înregistrate în 2003. Apoi au trimis o cerere formală pentru acord de folosire a mărcii. Iar scrii doar aberații. Entitatea sportivă participă în competiții, e antrenată de specialiști. Hai că nu mai îmi pierd timpul cu tine, UEFA e destul de clară. Nu e chiar așa greu de înțeles că în 2003 FC Steaua a jucat cu Liverpool în cupa UEFA. Pentru că echipa de fotbal era calificată acolo pe baza rezultatelor precedente, pentru că moștenise un palmares, un merit sportiv al rezultatelor precedente. Fc Botoșani nu putea juca cu Liverpool, nici sportiv nici juridic nici cum vrei tu. Echipa de fotbal și-a câștigat meritul sportiv, nu entitatea juridică nou înființată. E extrem de simplu, doar dacă ești comunist bătut în cap e mai greu.

Supremul
Supremul  •  15 Ianuarie 2025, 17:12
Postat de 2ez4birli pe 15 Ianuarie 2025, 15:29

Poftim si reaua-credinta: CSA Steaua nu confirmă speculațiile domnului Becali. Nu există vreun ordin din partea președintelui României privind revenirea echipei de fotbal Steaua pe stadionul din Ghencea. După cum am anunțat în numeroase rânduri, CSA Steaua nu respinge colaborarea cu SC FC Steaua București SA, echipa de fotbal fiind așteptată să revină și să joace pe acest stadion, in condițiile legii. Terenul de fotbal este pregătit să găzduiască meciuri de fotbal chiar începând de săptămâna viitoare. Stadionul din Ghencea, aflat în proprietatea publică a statului și administrarea Clubului Sportiv al Armatei "Steaua", a fost, încă de la darea sa în folosință, în anul 1974, gazda clubului Steaua București și a echipei sale de fotbal. Ne exprimăm în continuare speranța că S.C. FC Steaua București S.A. va găsi soluții pentru achitarea datoriilor pe care le înregistrează față de statul român, astfel încât Steaua să joace din nou, acasă. Clubul Sportiv al Armatei Steaua www.mapn.ro/ cpresa/13705_COMUNICAT-DE-PRESA . Cum spuneam, nu iti trebuie prea multi neuroni sa iti dai seama ca rea-credinta e inventata din disperare de judecatori corupti in 2014. CSA Steaua indeamna societatea comerciala (entitatea juridica) sa gaseasca solutii pentru achitarea datoriilor (rezolvarea problemelor administrative) astfel incat Steaua (entitatea sportiva) sa joace din nou, acasa! Si e si normal, deoarece armata n-a anuntat niciodata ca isi desfiinteaza echipa de fotbal.

Ti-am explicat ca a fost rea-credinta pentru ca si-a inregistrat Societatea si marca dupa ce a solicitat, si NU a primit, consimtamantul expres pentru utilizare. Nu stiu de cati neuroni ai nevoie sa-ti dai seama ca nu poti folosi numele si marca altcuiva fara acordul lui!!! Adica, daca tu mergi acum si ceri de la SC Fotbal Club FCSB SA un consimtamant expres ca sa poti folosi aceasta marca, denumirea, precum si insemnele sc-ului, si nu-l primesti IN SCRIS, dar totusi iti infiintezi o societate comerciala cu numele AS Fotbal Club FCSB SRL o faci cu REA-CREDINTA. Nu ai nevoie de cei doi neuroni ai tai sa intelegi asta, poti utiliza doar unu! Ca sa stii, in Superliga sunt inscrise entitatile juridice. “Entitatile sportive” se pot schimba intre aceste entitati juridice in perioadele de transferuri fara a influienta forma de organizare. Faptul ca o “entitate sportiva” formata din 9 jucatori a trecut de la Botosani la Fcsb nu insemna ca Fcsb a devenit Botosani. Sau ca “entitatea sportiva” transferata de la Viitorul la Fcsb o transforma pe aceasta in Viitorul. “Entitatile sportive” nu au personalitate juridica proprie, sunt doar niste jucatori si atat, transferul acestora nu inseamna si transfer de proprietate. Hai ca nu e greu.

Supremul
Supremul  •  15 Ianuarie 2025, 16:52
Postat de 2ez4birli pe 15 Ianuarie 2025, 15:18

Na, hai ca imi pierd aiurea timpul cu tine. Esti ***. O echipa de fotbal infiintata in 1947 in cadrul Asociatiei Sportive a Armatei (ASA) a fost administrata de armata pana in 1998. Din 1998, AFC Steaua preia echipa de fotbal pe care o da mai departe in 2003. Din 2017, armata INFIINTEAZA o alta echipa de fotbal. Hai ca nu e greu, daca as putea sa-ti desenez aici in comentarii ti-ar fi mai simplu. Ai o entitate sportiva pe care o administrezi si pe care o pasezi de la o societate la alta. Entitatea sportiva e definita in legile FIFA, UEFA. Entitatea juridica e definita in codul civil al tarii in care isi desfasoara activitatea acea echipa. Hai, repeta dupa mine: entitate sportiva, entitate juridica. FIFA, UEFA si codul civil din fiecare tara. Vezi ca nu e greu!? Entitatea sportiva e administrata de entitatea juridica. In 1998, entitatea sportiva e transferata catre alta entitate juridica. In 2003, la fel. Entitatea sportiva isi desfasoara activitatea in aceeasi competitie, entitatea juridica se ocupa de chestiuni administrative: plata salariilor, contracte de munca, sponsori, etc. Entitatea sportiva se ocupa de sport: participa in competitii, concureaza cu alte echipe. Se diferentiaza clar cele 2, da? Simplu de tot, doar *** cu apucaturi comuniste baga batul prin gard si se prefac ca nu inteleg.

Te-am intrebat care este actul de transfer din 1998 al "entitatii sportive" de la o " entitate juridica" la alta "entitate juridica". Dar cel din 2003? Hai sa vedem cum s-au facut cele doua "transferuri ale entitatii sportive".

2ez4birli
2ez4birli  •  15 Ianuarie 2025, 15:29
Postat de Supremul pe 15 Ianuarie 2025, 14:36

In 1947 nu s-a infiintat o echipa de fotbal ci s-a infiintat o ASOCIATIE (Asociația Sportivă a Armatei București). Poti sa precizezi documentul din 1998 prin care Steaua nu a mai fost administrata de MApN ci a fost administrata de Paunescu? Dar pe cel din 2003 prin care Steaua “a trecut in proprietatea societatii pe actiuni FCSB SA”? Citez: “”Echipele de fotbal nu pot avea o forma de organizare juridica, ele sunt inscrise intr-o competitie si administrate de o entitate juridica.”” Avand asta in vedere cum s-a infiintat echipa de fotbal din 2017??????? Care este entitatea juridica ce o administra? Doar ca informatie: "Ca urmare a derularii, in perioada septembrie–decembrie 2009, a licitatiei privind inchirierea Stadionului Steaua, care cuprinde cladiri si terenuri in suprafata totala de peste 90.000 m.p., aflate in proprietatea statului si administrarea M.Ap.N. prin CSA „Steaua”, SC Fotbal Club Fcsb SA a consimtit, prin oferta depusa, sa achite lunar o chirie in valoare de 21.600 Euro, care a fost stabilita de catre un expert autorizat in domeniu. Din echivalentul in lei al acestei sume, 50 la suta se varsa la bugetul de stat si 50 la suta se vireaza CSA „Steaua”" (in perioada ianuarie 2004 – decembrie 2007 chiria lunara a fost de 3250 euro cu obligatia unor investitii de 250000 euro). Te rog sa compari cu “celelalte sume” si cati aveau inchiriata aceasta suprafata si facilitati la acest pret. Ia vezi daca reusesti sa intelegi cu cei doi neuroni cu care te lauzi.

Poftim si reaua-credinta: CSA Steaua nu confirmă speculațiile domnului Becali. Nu există vreun ordin din partea președintelui României privind revenirea echipei de fotbal Steaua pe stadionul din Ghencea. După cum am anunțat în numeroase rânduri, CSA Steaua nu respinge colaborarea cu SC FC Steaua București SA, echipa de fotbal fiind așteptată să revină și să joace pe acest stadion, in condițiile legii. Terenul de fotbal este pregătit să găzduiască meciuri de fotbal chiar începând de săptămâna viitoare. Stadionul din Ghencea, aflat în proprietatea publică a statului și administrarea Clubului Sportiv al Armatei "Steaua", a fost, încă de la darea sa în folosință, în anul 1974, gazda clubului Steaua București și a echipei sale de fotbal. Ne exprimăm în continuare speranța că S.C. FC Steaua București S.A. va găsi soluții pentru achitarea datoriilor pe care le înregistrează față de statul român, astfel încât Steaua să joace din nou, acasă. Clubul Sportiv al Armatei Steaua www.mapn.ro/ cpresa/13705_COMUNICAT-DE-PRESA . Cum spuneam, nu iti trebuie prea multi neuroni sa iti dai seama ca rea-credinta e inventata din disperare de judecatori corupti in 2014. CSA Steaua indeamna societatea comerciala (entitatea juridica) sa gaseasca solutii pentru achitarea datoriilor (rezolvarea problemelor administrative) astfel incat Steaua (entitatea sportiva) sa joace din nou, acasa! Si e si normal, deoarece armata n-a anuntat niciodata ca isi desfiinteaza echipa de fotbal.

2ez4birli
2ez4birli  •  15 Ianuarie 2025, 15:18
Postat de Supremul pe 15 Ianuarie 2025, 14:36

In 1947 nu s-a infiintat o echipa de fotbal ci s-a infiintat o ASOCIATIE (Asociația Sportivă a Armatei București). Poti sa precizezi documentul din 1998 prin care Steaua nu a mai fost administrata de MApN ci a fost administrata de Paunescu? Dar pe cel din 2003 prin care Steaua “a trecut in proprietatea societatii pe actiuni FCSB SA”? Citez: “”Echipele de fotbal nu pot avea o forma de organizare juridica, ele sunt inscrise intr-o competitie si administrate de o entitate juridica.”” Avand asta in vedere cum s-a infiintat echipa de fotbal din 2017??????? Care este entitatea juridica ce o administra? Doar ca informatie: "Ca urmare a derularii, in perioada septembrie–decembrie 2009, a licitatiei privind inchirierea Stadionului Steaua, care cuprinde cladiri si terenuri in suprafata totala de peste 90.000 m.p., aflate in proprietatea statului si administrarea M.Ap.N. prin CSA „Steaua”, SC Fotbal Club Fcsb SA a consimtit, prin oferta depusa, sa achite lunar o chirie in valoare de 21.600 Euro, care a fost stabilita de catre un expert autorizat in domeniu. Din echivalentul in lei al acestei sume, 50 la suta se varsa la bugetul de stat si 50 la suta se vireaza CSA „Steaua”" (in perioada ianuarie 2004 – decembrie 2007 chiria lunara a fost de 3250 euro cu obligatia unor investitii de 250000 euro). Te rog sa compari cu “celelalte sume” si cati aveau inchiriata aceasta suprafata si facilitati la acest pret. Ia vezi daca reusesti sa intelegi cu cei doi neuroni cu care te lauzi.

Na, hai ca imi pierd aiurea timpul cu tine. Esti ***. O echipa de fotbal infiintata in 1947 in cadrul Asociatiei Sportive a Armatei (ASA) a fost administrata de armata pana in 1998. Din 1998, AFC Steaua preia echipa de fotbal pe care o da mai departe in 2003. Din 2017, armata INFIINTEAZA o alta echipa de fotbal. Hai ca nu e greu, daca as putea sa-ti desenez aici in comentarii ti-ar fi mai simplu. Ai o entitate sportiva pe care o administrezi si pe care o pasezi de la o societate la alta. Entitatea sportiva e definita in legile FIFA, UEFA. Entitatea juridica e definita in codul civil al tarii in care isi desfasoara activitatea acea echipa. Hai, repeta dupa mine: entitate sportiva, entitate juridica. FIFA, UEFA si codul civil din fiecare tara. Vezi ca nu e greu!? Entitatea sportiva e administrata de entitatea juridica. In 1998, entitatea sportiva e transferata catre alta entitate juridica. In 2003, la fel. Entitatea sportiva isi desfasoara activitatea in aceeasi competitie, entitatea juridica se ocupa de chestiuni administrative: plata salariilor, contracte de munca, sponsori, etc. Entitatea sportiva se ocupa de sport: participa in competitii, concureaza cu alte echipe. Se diferentiaza clar cele 2, da? Simplu de tot, doar *** cu apucaturi comuniste baga batul prin gard si se prefac ca nu inteleg.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Supremul
Supremul  •  15 Ianuarie 2025, 14:36
Postat de 2ez4birli pe 15 Ianuarie 2025, 13:32

Devii plictisitor. Echipele de fotbal nu pot avea o forma de organizare juridica, ele sunt inscrise intr-o competitie si administrate de o entitate juridica. Exista o singura echipa de fotbal "Steaua", infiintata in 1947 cu numele ASA. Iar azi e FCSB. Echipa de fotbal e administrata de o societate. Pana in 1998 era administrata de ministerul apararii, in 1998-2003 de asociatia lui Paunescu si dupa 2003 a trecut in proprietatea societatii pe actiuni FCSB SA. Cand MApN se lauda cu performantele echipei de fotbal FC Steaua Bucuresti de dupa 2003, precum semifinala UEFA din 2006 jucata in Ghencea, spunand ca echipa "Steaua" le-a obtinut, atunci exista un acord tacit. Chiar si cu 2 neuroni iti poti da seama de mizeria facuta de armata pentru a se razbuna pe cioban care, intr-adevar, a refuzat spre finalul contractului sa mai plateasca chiria care devenise mult mai mare in Ghencea spre deosebire de celelalte sume platite de dinamo sau rapid. Steaua nu e clona Stelei. Echipa de fotbal infiintata in 2017 e clona echipei infiintate in 1947. Opinia mea nu e eronata, e doar o constatare a informatiei oficiale afisate de UEFA, cei care guverneaza fotbalul la nivel european.

In 1947 nu s-a infiintat o echipa de fotbal ci s-a infiintat o ASOCIATIE (Asociația Sportivă a Armatei București). Poti sa precizezi documentul din 1998 prin care Steaua nu a mai fost administrata de MApN ci a fost administrata de Paunescu? Dar pe cel din 2003 prin care Steaua “a trecut in proprietatea societatii pe actiuni FCSB SA”? Citez: “”Echipele de fotbal nu pot avea o forma de organizare juridica, ele sunt inscrise intr-o competitie si administrate de o entitate juridica.”” Avand asta in vedere cum s-a infiintat echipa de fotbal din 2017??????? Care este entitatea juridica ce o administra? Doar ca informatie: "Ca urmare a derularii, in perioada septembrie–decembrie 2009, a licitatiei privind inchirierea Stadionului Steaua, care cuprinde cladiri si terenuri in suprafata totala de peste 90.000 m.p., aflate in proprietatea statului si administrarea M.Ap.N. prin CSA „Steaua”, SC Fotbal Club Fcsb SA a consimtit, prin oferta depusa, sa achite lunar o chirie in valoare de 21.600 Euro, care a fost stabilita de catre un expert autorizat in domeniu. Din echivalentul in lei al acestei sume, 50 la suta se varsa la bugetul de stat si 50 la suta se vireaza CSA „Steaua”" (in perioada ianuarie 2004 – decembrie 2007 chiria lunara a fost de 3250 euro cu obligatia unor investitii de 250000 euro). Te rog sa compari cu “celelalte sume” si cati aveau inchiriata aceasta suprafata si facilitati la acest pret. Ia vezi daca reusesti sa intelegi cu cei doi neuroni cu care te lauzi.

2ez4birli
2ez4birli  •  15 Ianuarie 2025, 13:32
Postat de Supremul pe 15 Ianuarie 2025, 12:31

Nu conteaza pe ce site esti. Trebuie sa stii ca absolut toate echipele de fotbal din Romania au o forma de organizare juridica (SC, Asociatie, ONG). Nu exista “echipa de fotbal” Fcsb. Exista SC Fotbal Club FCSB, societate pe actiuni avand Cod CAEN 9312 – “Activități ale cluburilor sportive”. Daca vrei sa ai o “echipa de fotbal” trebuie sa-ti alegi forma de organizare si sa mergi sa-ti infiintezi Societatea, urmand a respecta toate legile si normele de functionare ale societatilor comerciale. Fcsb si-a inregistrat numele si marca cu rea-credinta pentru ca a facut-o dupa ce a solicitat la data de 19.01.2004, si NU a primit, consimtamantul expres pentru utilizare. Nu stiu de cati neuroni ai nevoie sa-ti dai seama ca nu poti folosi numele si marca altcuiva fara acordul lui!!! Fcsb a jucat in Ghencea ca si acum, in baza unui contract de inchiriere, incheiat intre FCSB si STEAUA (sa-ti reamintesc faptul ca Fcsb nu si-a platit chiria si utilitatile fiind nevoie de interventia justitiei?). Libera exprimare iti da dreptul sa-ti expui opinia argumentata. Dupa cum vezi nu cunosti multe detalii iar opinia ta este eronata. Este foarte bine ca avem dreptul la libera exprimare ca sa-ti pot arata unde gresesti. Tu poti sa spui Steaua oricui doresti, mai ales la bere. Oficial exista Steaua – CUI: 4267281 si Fcsb – CUI: 15224430. Asta spune Statul roman prin institutiile sale. Iar Steaua nu poate fi “clona” Stelei! Dupa cum vezi ai multe informatii lipsa, trebuie sa citesti mai mult, sa inte

Devii plictisitor. Echipele de fotbal nu pot avea o forma de organizare juridica, ele sunt inscrise intr-o competitie si administrate de o entitate juridica. Exista o singura echipa de fotbal "Steaua", infiintata in 1947 cu numele ASA. Iar azi e FCSB. Echipa de fotbal e administrata de o societate. Pana in 1998 era administrata de ministerul apararii, in 1998-2003 de asociatia lui Paunescu si dupa 2003 a trecut in proprietatea societatii pe actiuni FCSB SA. Cand MApN se lauda cu performantele echipei de fotbal FC Steaua Bucuresti de dupa 2003, precum semifinala UEFA din 2006 jucata in Ghencea, spunand ca echipa "Steaua" le-a obtinut, atunci exista un acord tacit. Chiar si cu 2 neuroni iti poti da seama de mizeria facuta de armata pentru a se razbuna pe cioban care, intr-adevar, a refuzat spre finalul contractului sa mai plateasca chiria care devenise mult mai mare in Ghencea spre deosebire de celelalte sume platite de dinamo sau rapid. Steaua nu e clona Stelei. Echipa de fotbal infiintata in 2017 e clona echipei infiintate in 1947. Opinia mea nu e eronata, e doar o constatare a informatiei oficiale afisate de UEFA, cei care guverneaza fotbalul la nivel european.

Supremul
Supremul  •  15 Ianuarie 2025, 12:31
Postat de 2ez4birli pe 15 Ianuarie 2025, 09:24

Aa, tu de societati comerciale vorbeai! Pai da, dar eu de fotbal. Suntem pe un site de sport, vorbim de sport. Exista o singura echipa de fotbal care joaca din 1947 pana astazi in prima liga si in cupele europene, fapt recunoscut de UEFA. De aceea i-am bagat in ecuatie, ca ei se ocupa de tot ce inseamna fotbal, nu ii intereseaza spetele comerciale. Stii de ce s-a anulat marca "FC Steaua Bucuresti" in 2014? Ar fi fost invocata "reaua-credinta". Adica SC FC FCSB SA a fost acuzata ca a inregistrat acea marca cu rea-credinta. Asta desi cel care a acuzat-o pe FCSB a lasat-o sa joace in Ghencea folosind acea marca. Nu iti trebuie prea multi neuroni sa iti dai seama de faptul ca n-are cum sa fie rea-credinta atat timp cat tocmai tu m-ai lasat sa joc pe stadionul administrat de tine, dar intr-o perioada in care justitia era in corzi, plina de coruptie, noi n-avem voie sa contestam o decizie aberanta de anulare a marcii echipei de fotbal? Sa iti intre bine in cap, libera exprimare e ceea ce omoara mentalitatea comunista propagata de cei ca tine. Eu spun Steaua cand ma refer la campioana de fotbal a Romaniei, nu la societatile comerciale. Steaua va ramane Steaua, clonele fara drept de promovare vor ramane in liga 2 pe vecie!

Nu conteaza pe ce site esti. Trebuie sa stii ca absolut toate echipele de fotbal din Romania au o forma de organizare juridica (SC, Asociatie, ONG). Nu exista “echipa de fotbal” Fcsb. Exista SC Fotbal Club FCSB, societate pe actiuni avand Cod CAEN 9312 – “Activități ale cluburilor sportive”. Daca vrei sa ai o “echipa de fotbal” trebuie sa-ti alegi forma de organizare si sa mergi sa-ti infiintezi Societatea, urmand a respecta toate legile si normele de functionare ale societatilor comerciale. Fcsb si-a inregistrat numele si marca cu rea-credinta pentru ca a facut-o dupa ce a solicitat la data de 19.01.2004, si NU a primit, consimtamantul expres pentru utilizare. Nu stiu de cati neuroni ai nevoie sa-ti dai seama ca nu poti folosi numele si marca altcuiva fara acordul lui!!! Fcsb a jucat in Ghencea ca si acum, in baza unui contract de inchiriere, incheiat intre FCSB si STEAUA (sa-ti reamintesc faptul ca Fcsb nu si-a platit chiria si utilitatile fiind nevoie de interventia justitiei?). Libera exprimare iti da dreptul sa-ti expui opinia argumentata. Dupa cum vezi nu cunosti multe detalii iar opinia ta este eronata. Este foarte bine ca avem dreptul la libera exprimare ca sa-ti pot arata unde gresesti. Tu poti sa spui Steaua oricui doresti, mai ales la bere. Oficial exista Steaua – CUI: 4267281 si Fcsb – CUI: 15224430. Asta spune Statul roman prin institutiile sale. Iar Steaua nu poate fi “clona” Stelei! Dupa cum vezi ai multe informatii lipsa, trebuie sa citesti mai mult, sa inte

2ez4birli
2ez4birli  •  15 Ianuarie 2025, 09:24
Postat de Supremul pe 14 Ianuarie 2025, 22:08

Nu ai fost atent dar eu de societăți am întrebat. Nu am întrebat cu ce se ocupa UEFA. În 2014 i s-a anulat societății comerciale FC Fcsb s.a. o marcă pe care dorea s-o folosească ilegal. Marca există și se află, firesc, în posesia Stelei. Puțină atenție nu strică.

Aa, tu de societati comerciale vorbeai! Pai da, dar eu de fotbal. Suntem pe un site de sport, vorbim de sport. Exista o singura echipa de fotbal care joaca din 1947 pana astazi in prima liga si in cupele europene, fapt recunoscut de UEFA. De aceea i-am bagat in ecuatie, ca ei se ocupa de tot ce inseamna fotbal, nu ii intereseaza spetele comerciale. Stii de ce s-a anulat marca "FC Steaua Bucuresti" in 2014? Ar fi fost invocata "reaua-credinta". Adica SC FC FCSB SA a fost acuzata ca a inregistrat acea marca cu rea-credinta. Asta desi cel care a acuzat-o pe FCSB a lasat-o sa joace in Ghencea folosind acea marca. Nu iti trebuie prea multi neuroni sa iti dai seama de faptul ca n-are cum sa fie rea-credinta atat timp cat tocmai tu m-ai lasat sa joc pe stadionul administrat de tine, dar intr-o perioada in care justitia era in corzi, plina de coruptie, noi n-avem voie sa contestam o decizie aberanta de anulare a marcii echipei de fotbal? Sa iti intre bine in cap, libera exprimare e ceea ce omoara mentalitatea comunista propagata de cei ca tine. Eu spun Steaua cand ma refer la campioana de fotbal a Romaniei, nu la societatile comerciale. Steaua va ramane Steaua, clonele fara drept de promovare vor ramane in liga 2 pe vecie!

Supremul
Supremul  •  14 Ianuarie 2025, 22:15
Postat de istet10 pe 14 Ianuarie 2025, 21:41

Este vorba de competitie sportiva. Ru ai un fix cu comercialul. Aspect irelevant.

Nu poți să participi în competiție fără să existe o formă de organizare ("comercialul", dacă îți place atât de mult această expresie)! Te-am mai învățat acest aspect, dacă îmi aduc bine aminte.

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Comentează