Comentarii (212)
alenb
alenb  •  23 Octombrie 2015, 22:06

MARCA NU este egal cu sigla! Marca este un nume, un termen, un semn, un simbol sau un desen, ori o combinaţie a acestor elemente, permiţând identificarea bunurilor sau serviciilor unui vânzător, sau grup de vânzători, şi diferenţierea lor faţă de concurenţă. Deci sigla e doar parte a marcii!

benise
benise  •  23 Octombrie 2015, 22:01

Palmares=listă în care se înscriu victoriile sau succesele(tradiții glorioase)obținute de cineva,totalitatea lor.Acesta definiție este conform dex! S-au lămurit și ***?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alenb
alenb  •  23 Octombrie 2015, 22:01
Postat de echilibrat pe 23 Octombrie 2015, 21:26

Palmaresul e doar continuitate ? Serios ? Care lege sportiva sau civila precizeaza asta ? Care sint regulamentele FRF si UEFA in privinta palmaresului ? UEFA recunoaste sau nu palmaresul la Napoli si Fiorentina - desi acestea sint cluburi noi, re-fondate de la zero dupa falimentul vechilor societati ? Daca palmaresul e doar continuitate cum iti explici ca un grup de oameni de afaceri au facut un Napoli nou - care are si palmaresul vechiului club ? Nu cumva palmaresul si numele su fost cumparate la licitatie, de la clubul falimentat ? Daca dupa falimentul vechiului Napoli, doi nebuni faceau doua cluburi Napoli noi (ca la Craiova), care era acum adevarata Napoli, nu cumva acea societate care cumpara la licitatie palmaresul vechiului club ? Deci palmaresul e doar continuitate, sau se pot cumpara drepturile comerciale asupra unui palmares ? P.S. Becali are dreptate in ceea ce zice despre "marca"; TAS a decis in cazul Timisoara ca marca nu are nici o treaba cu palmaresul.

palmaresul este istoria unei grupari si este dat de continuitate. Ba mai mult tine de identitatea acelei grupari. Ideea e ca poate fi scos la vanzare si cumparat ca orice bun este absurda. Dupa logica asta orice club isi poate vinde palmaresul cat inca functioneaza. Sau chiar cand se desfinteaza, sa zicem dinamo, este absurd sa credem ca palmaresul acesteia poate fi scos la licitatie si cumparat sa zicem de steaua )). In cazul Napoli desi s-a creat o noua societate, a preluat locul in divizie al vechii napoli si a asigurat continuitatea. In cazul Fiorentinei a fost mai complicat, acolo s-a fondat o echipa numita florentia viola care a jucat in Liga 4 iar dupa un an a preluat prin cumparare marca fiorentinei cu toate drepturile, inclusiv asupra palmaresului. In anglia wimbledon a fost cumparata de investitori de la milton keynes care au mutat-o la milton keynes si redenumit-o Milton keynes dons FC. Aveau toate drepturile comerciale ale vechii wimbledon FC precum si continuitatea dar ghici, Liga le-au resetat palmaresul pe motiv ca au schimbat orasul si identitatea. Concluzia: palmaresul poate fi scos la vanzare dar nu si-l poate insusi oricine. Trebuie sa ai si dreptul legal si dreptul sportiv (dat de continuitate sau de acceptarea de catre liga/federatie). Plus ca regulile difera de la o tara la alta. La noi e cam cea mai mare varza

benise
benise  •  23 Octombrie 2015, 21:54
Postat de cainerrosu pe 23 Octombrie 2015, 21:45

in mintea cio-ba-nului "a prelua traditia" este sinonim cu "a prelua palmaresul" !

Pacaliciule,dar ce înseamnă tradiția glorioasă? În mintea ta ***???

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

cainerrosu
cainerrosu  •  23 Octombrie 2015, 21:45

in mintea cio-ba-nului "a prelua traditia" este sinonim cu "a prelua palmaresul" !

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  23 Octombrie 2015, 21:37
Postat de ungurul_vesel pe 23 Octombrie 2015, 21:35

Asa am zis si eu ca omul e un idiot dar macar baga bani in echipa, dar dupa ce camatarii au ajuns la parnaie s-au oprit in mod miraculos si fondurile de transferuri la fcsb.

Si asa apare intrebarea fireasca: cine e Cezarul??

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  23 Octombrie 2015, 21:35
Postat de gerulozaurus pe 23 Octombrie 2015, 21:04

Exact, si in locul eliberatului curentat din Pipera, il vrem pe fostul eliberat curentat Jean dopatul, ori pe Macarone, sau pe Iancu, ba nu pe ospatarul ala cu mustata care a ingropat si mai rau Rapidul...asa cum e curentatul din Pipera, cu el am fost 11 ani consecutivi in GRUPELE cupelor europene, pana sa vina el, echipa cersea la coltul strazii si o pastea direct FALIMENTUL, CIUCA batailor in preliminariile preliminatorii din UEFA. Nu-i iau apararea, dar mai intai sa invatam sa fim corecti pana la capat si sa dam CEZARULUI ce-i al cezarului!

Asa am zis si eu ca omul e un idiot dar macar baga bani in echipa, dar dupa ce camatarii au ajuns la parnaie s-au oprit in mod miraculos si fondurile de transferuri la fcsb.

echilibrat
echilibrat  •  23 Octombrie 2015, 21:26
Postat de mushu23 pe 23 Octombrie 2015, 19:24

Frate este plin netul de prosti si tragic este ca ei se dau si destepti. Dar nu e lucru rau, ca ne mai amuzam si noi.Pe bune, citesc commenturile lui adriann (nu este singurulul)spre exemplu si rad cu lacrimi...Prostilor, Steaua a pierdut acum in instanta marca inregistrata la OSIM,atat.cum zice ciobanul, un desen. La OSIM se inregistreaza marci, sigle, logo-uri.Ciobanul a inregistrat vechea sigla la OSIM fara acordul CSA.Ca i-a placut *** sigla din 1986 si nu cea cu vulturul. Si ca el e Becali si face ce vrea in Tara Romaneasca..cunoastem. timp de 10 ani, Csa a *** de la Becali si nu a reclamat nimic legat de sigla.ca doar era de bine.Cand nu au mai ***, hopa stai ca sigla e inregistrata abuziv...hai k ti o luam.Si pe buna dreptate, sigla inregistrata fara acordul armatei care detine Sigla din 1980...pact tribunalul a anulat sigla.Dar atat...asta s-a pierdut.Palmaresul nu este inregistrat la OSIM ***.Procesul legat de palmares este o alta speta si se judeca separat.o sa afla decizia cand va fi, desi personal sunt convins k palmaresul este al societatii.Palmaresul nu este un act, este istorie si continuarea activitatii sportive a unei echipe.Cum sectia de fotbal a armatei s-a desfintat si echipa s-a privatizat si a trecut pe SA este clar ca s-a facut si trecerea palmaresului.De asta si Uefa recunoaste palmaresul Stelei.Altfel o considera o echipa nou infiintata.*** nu mai fiti prostiti de interese meschine si cititi si voi inainte sa comentati idiotenii

Palmaresul e doar continuitate ? Serios ? Care lege sportiva sau civila precizeaza asta ? Care sint regulamentele FRF si UEFA in privinta palmaresului ? UEFA recunoaste sau nu palmaresul la Napoli si Fiorentina - desi acestea sint cluburi noi, re-fondate de la zero dupa falimentul vechilor societati ? Daca palmaresul e doar continuitate cum iti explici ca un grup de oameni de afaceri au facut un Napoli nou - care are si palmaresul vechiului club ? Nu cumva palmaresul si numele su fost cumparate la licitatie, de la clubul falimentat ? Daca dupa falimentul vechiului Napoli, doi nebuni faceau doua cluburi Napoli noi (ca la Craiova), care era acum adevarata Napoli, nu cumva acea societate care cumpara la licitatie palmaresul vechiului club ? Deci palmaresul e doar continuitate, sau se pot cumpara drepturile comerciale asupra unui palmares ? P.S. Becali are dreptate in ceea ce zice despre "marca"; TAS a decis in cazul Timisoara ca marca nu are nici o treaba cu palmaresul.

alexbibirica1
alexbibirica1  •  23 Octombrie 2015, 21:14
Postat de gerulozaurus pe 23 Octombrie 2015, 21:04

Exact, si in locul eliberatului curentat din Pipera, il vrem pe fostul eliberat curentat Jean dopatul, ori pe Macarone, sau pe Iancu, ba nu pe ospatarul ala cu mustata care a ingropat si mai rau Rapidul...asa cum e curentatul din Pipera, cu el am fost 11 ani consecutivi in GRUPELE cupelor europene, pana sa vina el, echipa cersea la coltul strazii si o pastea direct FALIMENTUL, CIUCA batailor in preliminariile preliminatorii din UEFA. Nu-i iau apararea, dar mai intai sa invatam sa fim corecti pana la capat si sa dam CEZARULUI ce-i al cezarului!

asta nu vor sa recunoasca actualii sustinatori ai uneperistului "interesul national" , "mana dreapta a lui cozma" ... etc. am vazut si noi ce putere financiara au cei de la csa in cupele europene , la sectiile pe care le conduc ! :)

adriann_
adriann_  •  23 Octombrie 2015, 21:09
Postat de mushu23 pe 23 Octombrie 2015, 19:24

Frate este plin netul de prosti si tragic este ca ei se dau si destepti. Dar nu e lucru rau, ca ne mai amuzam si noi.Pe bune, citesc commenturile lui adriann (nu este singurulul)spre exemplu si rad cu lacrimi...Prostilor, Steaua a pierdut acum in instanta marca inregistrata la OSIM,atat.cum zice ciobanul, un desen. La OSIM se inregistreaza marci, sigle, logo-uri.Ciobanul a inregistrat vechea sigla la OSIM fara acordul CSA.Ca i-a placut *** sigla din 1986 si nu cea cu vulturul. Si ca el e Becali si face ce vrea in Tara Romaneasca..cunoastem. timp de 10 ani, Csa a *** de la Becali si nu a reclamat nimic legat de sigla.ca doar era de bine.Cand nu au mai ***, hopa stai ca sigla e inregistrata abuziv...hai k ti o luam.Si pe buna dreptate, sigla inregistrata fara acordul armatei care detine Sigla din 1980...pact tribunalul a anulat sigla.Dar atat...asta s-a pierdut.Palmaresul nu este inregistrat la OSIM ***.Procesul legat de palmares este o alta speta si se judeca separat.o sa afla decizia cand va fi, desi personal sunt convins k palmaresul este al societatii.Palmaresul nu este un act, este istorie si continuarea activitatii sportive a unei echipe.Cum sectia de fotbal a armatei s-a desfintat si echipa s-a privatizat si a trecut pe SA este clar ca s-a facut si trecerea palmaresului.De asta si Uefa recunoaste palmaresul Stelei.Altfel o considera o echipa nou infiintata.*** nu mai fiti prostiti de interese meschine si cititi si voi inainte sa comentati idiotenii

Valahule, in prostia ta inca n-ai reusit sa intelegi ca procesul s-a judecat pentru MARCA, nu pentru SIGLA =)) Dar sa lasam ineptiile tale cu care ne-ai obisnuit, pune mana si vezi in prima poza prezentata LA ARTICOLUL ASTA LA CARE DISCUTAM ca avizul dat de MApN e din 1998, pentru ASOCIATIA LUI PAUNESCU. In vreme ce prostia aia cu "traditiile si gloria" cu care Becali credea ca-si trage palmaresul, e in statutul din 2003 =)) =)) =)) Daca tu, in prostia ta necuprinsa, crezi ca MApN I-a avizat in 1998 statutul din 2003 e problema ta =)) =)) =)) Deja toti oamenii sanatosi la cap de pe acest site rad de se cocoseaza cand te vad cum intri cu alte si alte clone ca sa sustii aceleasi tampenii =)) Deci repet, primele doua poze postate aici, la acest articol, demoleaza tot ce sustine becali. Restul sunt povesti.

  • 1
  • •••
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • •••
  • 22
Comentează