Comentarii (212)
2506764079414536
Cristi Blanaru  •  04 August 2020, 14:03

Iar pune presa botul la inepțiile lui Becali. Articolele 1,2 și 6 se referă la înțelegerile dintre clubul Steaua și AFC lui Păunescu, nu e treaba lui Becali ce scrie acolo, n-a participat el la acele ședințe. Articolul 3 este o copie ordinară la xerox după nimic (vezi foto cu atenție). In "document" nu există semnătura sau stampila MApN, nimeni din Armată nu a dat niciun loc în liga 1 lui Becali. Articolul 4 certificatul de identitate sportivă (CIS) al lui Becali este altul decât cel clubului Steaua. Pentru că folosește numele Steaua București fără nicio aprobare a clubului a fost desființată de instanța de judecată, acest CIS nemaifiind valabil in prezent. Articolul 5 măi oameni buni citiți și voi ce zice articolul 280 din legea 53/2003 că nu are absolut nicio legătură cu identitatea Steaua ci este vorba de codul muncii. Probabil cineva a făcut plângere la DNA că FCSB ar fi încălcat codul muncii iar procurorul a constatat că nu e cazul. Ce treabă are codul muncii cu identitatea clubului domnilor ziariști ***?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

martinpen
martinpen  •  19 Iunie 2018, 15:49
Postat de benise pe 24 Octombrie 2015, 10:48

Păcat ca prostia nu doare,mare păcat! Bai ***, cum dacă o echipa se organizează altfel comercial,trebuie retrogradată și apoi sa promoveze?Doamne ce dooooobitoc!

Inainte sa jignesti, ar fi mai bine sa cunosti regulamentul. Vei afla ca o echipa "indiferent de motive" daca isi schimba numele in timpul competitiei, e obligata sa inceapa din ultima liga. ROAF, il gasesti pe siteul frf

benise
benise  •  24 Octombrie 2015, 10:48
Postat de valiro pe 24 Octombrie 2015, 08:12

Dar actul prin care FRF si Liga 1 sunt de acord ca o echipa nou infintata sa intre direct in prima divizie unde e ? Asa poate face oricine o intelegere sa vina orice echipa in locul lor... In mod normal in Liga 1 se intra prin promovare, nu prin schimbare de societate.

Păcat ca prostia nu doare,mare păcat! Bai ***, cum dacă o echipa se organizează altfel comercial,trebuie retrogradată și apoi sa promoveze?Doamne ce dooooobitoc!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

benise
benise  •  24 Octombrie 2015, 08:55
Postat de alenb pe 24 Octombrie 2015, 01:03

tu esti prost sau doar greu de cap? am scris f CLAR ca trebuia privatizat! doar ca TRANSPARENT, prin licitatie, intr-o forma in care statul roman sa ia cati mai multi bani pe el. Dimpotriva statut roman a dat cel mai faimos club lui jiji becali pe gratis. Acuma idiotul a descoperit ca a luat clubul fara marca. In pofida credintei ca marca= doar sigla nu este asa. Marca inseamna toate elementele de identificare ale gruparii, sigla, culori, nume! Asa cum marca Mc donalds nu inseamna doar sigla mc donalds. Deci cretinoidul tau de "finantator" sa plateasca daca vrea marca, a luat gratis clubul. Asta cu "a platit datorii", bai ma lasi? Asa a pus mana pe club, imprumutand pt plata unor datorii facute special de paunescu, manevra e cunoscuta

Așa sa vorbești cu mămica ta!Apoi ,despre ce privatizare vorbești mai biped!?A luat Jiji terenuri,clădiri, stadionul în proprietate?A luat o echipa,la care a plătit datoriile și a devenit acționar. Mai mult a plătit către Thenorob datoriile CSA Steaua București! Altfel,statul excuta clubul armatei,atunci fiind pus sechestru pe tribuna oficiala și nocturnă .Pe cei de la CSA nu-i durea nici la pălărie. Modernizarea stadionului s-a făcut pe banii FC Steaua,iar armata cerea chirie 300000 de €/an!

valiro
valiro  •  24 Octombrie 2015, 08:12

Dar actul prin care FRF si Liga 1 sunt de acord ca o echipa nou infintata sa intre direct in prima divizie unde e ? Asa poate face oricine o intelegere sa vina orice echipa in locul lor... In mod normal in Liga 1 se intra prin promovare, nu prin schimbare de societate.

buerebuistas
buerebuistas  •  24 Octombrie 2015, 01:49

Tot ce detine Becali este FCSB, club fondat in 2003, afiliat la FRF si recunoscut de MTS. Ce scrie mare pe certificatul de identitate sportiva prezentat de Becali azi ? Scrie 21 februarie 2003 ! Daca acest club, FCSB, are dreptul de a exploata comercial trofeele obtiute de CSA Steaua, doat instanta decide.

gerulozaurus
gerulozaurus  •  24 Octombrie 2015, 01:19
Postat de alenb pe 24 Octombrie 2015, 01:03

tu esti prost sau doar greu de cap? am scris f CLAR ca trebuia privatizat! doar ca TRANSPARENT, prin licitatie, intr-o forma in care statul roman sa ia cati mai multi bani pe el. Dimpotriva statut roman a dat cel mai faimos club lui jiji becali pe gratis. Acuma idiotul a descoperit ca a luat clubul fara marca. In pofida credintei ca marca= doar sigla nu este asa. Marca inseamna toate elementele de identificare ale gruparii, sigla, culori, nume! Asa cum marca Mc donalds nu inseamna doar sigla mc donalds. Deci cretinoidul tau de "finantator" sa plateasca daca vrea marca, a luat gratis clubul. Asta cu "a platit datorii", bai ma lasi? Asa a pus mana pe club, imprumutand pt plata unor datorii facute special de paunescu, manevra e cunoscuta

Unde scrie mah asa ceva despre marca? Cauta drq pe net DEFINITA MARCII si vezi, ce inseamna si din ce este compusa o MARCA, nicidecum din ce ai insirat tu acolo...si nu mai bate campii ca prostul, ca m-am saturat de *** ca tine ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alenb
alenb  •  24 Octombrie 2015, 01:03
Postat de benise pe 24 Octombrie 2015, 00:00

Ești patetic.Mă,nu a plătit Jiji creanțe și datorii ale CSA?Nu a investit în stadion,n-a plătit chirie pe stadion?Dacă clubul rămânea la Armata ,atunci era finanțat din banii statului.De aceea s-au privatizat cluburile.

tu esti prost sau doar greu de cap? am scris f CLAR ca trebuia privatizat! doar ca TRANSPARENT, prin licitatie, intr-o forma in care statul roman sa ia cati mai multi bani pe el. Dimpotriva statut roman a dat cel mai faimos club lui jiji becali pe gratis. Acuma idiotul a descoperit ca a luat clubul fara marca. In pofida credintei ca marca= doar sigla nu este asa. Marca inseamna toate elementele de identificare ale gruparii, sigla, culori, nume! Asa cum marca Mc donalds nu inseamna doar sigla mc donalds. Deci cretinoidul tau de "finantator" sa plateasca daca vrea marca, a luat gratis clubul. Asta cu "a platit datorii", bai ma lasi? Asa a pus mana pe club, imprumutand pt plata unor datorii facute special de paunescu, manevra e cunoscuta

alenb
alenb  •  24 Octombrie 2015, 00:57
Postat de benise pe 24 Octombrie 2015, 00:05

Jiji nu a cumpărat o uzina, pe care apoi s-o vândă la fier vechi,fabrica de pâine pe care s-o demoleze, sa valorifice terenul.A cumpărat o echipa în impas financiar,cu datorii pe care nimeni nu o mai dorea s-o finanțeze!

asta nu ai de unde sa stii. Daca era scos la licitatie, clubul poate era privatizat PE BANI! Sau poate venea tot jiji, dadea un dolar si lua clubul. Nu vom stii niciodata ce se intampla daca era scoasa la privatizare in mod transparent. E cam absurd sa credem ca pe lumea asta singurul om cu bani, firma interesata sa preia cel mai faimos club roman era doar jiji becali.

g48ri3l
g48ri3l  •  24 Octombrie 2015, 00:53
Postat de benise pe 24 Octombrie 2015, 00:00

Ești patetic.Mă,nu a plătit Jiji creanțe și datorii ale CSA?Nu a investit în stadion,n-a plătit chirie pe stadion?Dacă clubul rămânea la Armata ,atunci era finanțat din banii statului.De aceea s-au privatizat cluburile.

Nu prietene, nu a platit nimic. Nu cred ca ai mai mult de 16 ani. Ar trebui sa citesti mai mult, nu sa presupui.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 22
Comentează