Comentarii (238)
1044284568949277
Gherasim Andrei Adrian Virgil  •  04 Noiembrie 2020, 18:48

Domnului Talpan, part. V-a Cu ce drept susține domnul Talpan că noul stadion din Ghencea „este unitate militară” și acolo nu are voie să intre decât „persoane autorizate” ? A devenit România stat militarizat și noi cetățenii nu cunoaștem acest lucru !? Nu este oare deajuns pentru noi că suportăm o groază de PENSII SPECIALE... !? Vor să ne fure și unica bucurie de susținere ale unei grupări sportive independente... pe care vor pur și simplu să o desfințeze !? Nu le ajung oare câte lucruri au fost defințate în România... cu zâmbetul pe buze și buzunarele doldora !? Înființarea CSA STEAUA... nu ne va face niciodată să-i fim și suporteri, CA SĂ FIE CLAR ! A, vreți să faceți afaceri pe spinarea ei, poate... să o vindeți cuiva cu tot cu stadion ! Posibil dar, trebuie să ne dați banii cu care s-a construit stadionul (nouă românilor, că poate vrem să construim spitale), rămâneți voi cu trofeele că de atâta scandaluri și răutăți, și-au pierdut strălucirea, nu mai avem puterea să ne mai mândrim cu ele... ! Și nu prea știu cine ar cumpăra sau ar deveni investitor la o „unitate militară”... !? Care să aibă nevoie de aprobare specială, contrasemnată de domnul Talpan, să poată intra în „obiectiv”... Pe bune !

1044284568949277
Gherasim Andrei Adrian Virgil  •  04 Noiembrie 2020, 18:46

Domnului Talpan, part. IV-a Dar până la urmă, ce n-au înțeles mai-marii vremii este faptul că această echipă, este a suporterilor, așa divizați cum sunt ei... nu a unor cetățeni care activează într-un minister sau altul. Suporterii au fost beneficiarii performanțelor sportive alături de sportivii acestei echipe. Ei sunt adevărații câștigători și finaliști a Cupei Campionilor Europeni și a Supercupei Europei, finaliști ai Cupei Intercontinentale... câștigători ai unori titluri de campioni naționali și de cupe ale României... !!! Acest lucru se întâmplă peste tot în lume ! Ce dorește domnul Talpan să zică și SĂ SE FACĂ ? Că Steaua este o echipă care a câștigat ce a câștigat (...) dar s-a desfințat în 2004, conform cu cerințele UEFA, după care un nou club cu denumirea de Steaua București (pardon, club sportiv al armatei, Steaua București...), a fost înfințat în 2017 ? Ca să ce ? Ca o echipă a armatei care funcționează pe banii statului, care să joace în continuare pe banii statului, gestionați de către persoane alese din cadrul armatei statului, pe un stadion construit din banii STATULUI, adică ai tuturor cetățenilor români !? Pâi la atâția bani cheltuiți din banii tuturor românilor, nu ar trebui întrebați toți românii (inclusiv rapidiști, dinamoviști, petroliști, studenți, etc...), să spună ei dacă sunt de acord cu acest aspect, NU !? Asta fiindcă dorește un domn avocat cu grade militare, aflat în solda armatei statului român !? (urmează part. V-a)

1044284568949277
Gherasim Andrei Adrian Virgil  •  04 Noiembrie 2020, 18:45

Domnului Talpan, part. III-a Nu există nici un act în care să se specifice că armata i-ar fi împrumutat echipa „cuiva” întrucât UEFA nu permitea accesul în cupele europene atâta timp cât echipa era finanțată și gestionată de către STAT... iar acel „cuiva” după un anumit timp să fie obligat să înapoieze această echipă ca pe un bun de largă circulație materială sau financiară sau de orice fel. Iar dacă acest lucru crede cineva că s-a întâmplat, acea persoană a ținut Steaua pe banii lui nu pe a-i statului, și dacă vrei să desfințezi această echipă care a luptat și pentru culorile țării, înseamnă că în România nu există democrație iar legile sportive sunt minimalizate de o mână de oameni care confundă banul statului cu propriul buzunar ! Există un aspect foarte important și care văd că este neglijat ! De ce MAPN, nu a așteptat clarificarea tuturor aspectelor (...) și a trecut la înfințarea unei noi secții de fotbal (acest sport nici măcar nu mai figura în cadrul secțiilor sportive ale clubului CSA...) pe care s-a grăbit să o înscrie în liga IV-a (de fapt ar fi trebuit să fie înscrisă în Liga V-a...) !? Dacă a vrut să păteze palmaresul celebrei echipe Steaua (nu a reușit...), ca pe timpurile în care destinele fotbalistice erau luate, uneori cu ajutorul unor persoane din anturajul familiei Ceaușescu, din fruntea RSR ? (urmează part. IV-a)

1044284568949277
Gherasim Andrei Adrian Virgil  •  04 Noiembrie 2020, 18:41

Domnului Talpan, part. II-a Astfel cum să înțelegem înfințarea unei echipe de fotbal în anul 2017... pe banii statului, adică a cetățenilor...), iar noi suporterii să ștergem din memorie și din actele sportive că echipa a fost pe terenul de sport în toată perioada la care se face referire (2004-2017), somând niște organisme sportive naționale și internaționale să șteargă cât ai clipi sudoarea unor sportivi, antrenori, etc. care și-au apărat onoarea pe terenul de joc, nu în sălile de tribunal. Și nu cu bani proveniți de la stat... ! Să vii și să susții că echipa de fotbal FCSB ar fi produs o fraudă prin faptul că a fost înscrisă în campionatul de fotbal... Acest lucru nu se poate întâmpla, doar dacă cineva constată că au fost făcute nereguli foarte mari, caz în care Liga profesionistă de fotbal și în special FRF ar trebui desfințate... ! Și reînfințate... organismele SPORTIVE naționale și internaționale ar decide în acest sens. (urmează part. III-a)

1044284568949277
Gherasim Andrei Adrian Virgil  •  04 Noiembrie 2020, 18:38

Domnului Talpan, part. I-a Ca cetățean român dar și suporter al echipei Steaua București, susțin și cred, orice decizie judecătorească s-ar fi luat, ea trebuie respectată... Numai că din punct de vedere strict sportiv nu are nici un efect ! Pe terenul de fotbal, FCSB (a purtat 14 ani numele de Steaua...). În înfruntările naționale și internaționale a purtat numele de Steaua și a fost de drept continuatoarea pe terenul de joc (din Ghencea...) al echipei Steaua iar interdicția de a purta acest nume este nedreaptă (oricâte instanțe ar fi consemnat acest lucru (...) și oricâte cuie ar avea mulți împotriva patronului George Becali...). Ca mine cred aproximativ 45-60% din suporterii din România! Mai mult, o echipă privată și susținută (la vedere...) din banii care aparțin unui investitor dar și ai unor sponsori, este modul cel mai curat de a face o activitate sportivă în România democratică...! Onor conducerea MAPN, continuă să provoace confuzie dând gir unor anumiți oameni desemnați să conducă sau să „apere” în instanțe civile care au știrbit enorm din istoria clubului. Asta în timp ce suporterii celorlalte echipe de fotbal din România (desfințate cu brio...) își frecau extaziați palmele, că așa este la români... Se întâmplă ca persoane care încă nu înțeleg aunmite aspecte democratice din România și dorind să fie în continuare ca fiind foarte importante, iau decizii foarte rele... în ciuda „tacită” a multor rău-voitori. (urmează...)

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  04 Noiembrie 2020, 18:18
Postat de ssilvio pe 04 Noiembrie 2020, 18:12

"Hotărârile trebuie* respectate". Ce hotarari judecatoresti? Dai mai multe detalii? Este vreo decizie definitiva si executorie in ceea ce priveste continuitatea si palmaresul FCSB? Pana si Gabi Balint a recunoscut ca FCSB e continuatoarea Stelei.. hai catalynne, credeam ca poti mai mult.

Nu exista nici macar un singur proces care sa conteste creerea sau veriditatea AFC ului, functionarea echipei ilegal intre 1998 si 2003 in liga 1 de exemplu, nu exista! la fel, nu exista nici un proces care sa vizeze constituirea de catre AFC a unui SRL, si preluarea echipei de fotbal de catre acest srl denumit fc steaua bucuresti s.a 2003 , la fel cum nu exista niciun proces care sa conteste o eventuala ilegalitate a afilieri in liga 1 a societatii care a preluat pachetul ajoritar de actiuni ale clbului AFC steaua , vestitul srl actualul fcsb, in 2003. Nu exista nici un proces pe rol care sa vizeze atribuirea palmaresului la vreuuna dintre echipe! Nimeni niciodata nu a deschis la TAS, o contestatie asupra palmaresului sportiv al echipei fcsb din liga 1!

ssilvio
ssilvio  •  04 Noiembrie 2020, 18:12
Postat de catalynn pe 04 Noiembrie 2020, 17:59

Deși recunoște ca FC fcsb NU e Steaua conform Justiției și ca hotărârile trebuiesc respectate și aplicate fostul angajat FC fcsb și finul lui Argăseala se face îngrozitor de rusine! Fiind avocat nu avea cum declara ca nu respecta hotărârile judecătorești pt ca se îngropa ... :-)))

"Hotărârile trebuie* respectate". Ce hotarari judecatoresti? Dai mai multe detalii? Este vreo decizie definitiva si executorie in ceea ce priveste continuitatea si palmaresul FCSB? Pana si Gabi Balint a recunoscut ca FCSB e continuatoarea Stelei.. hai catalynne, credeam ca poti mai mult.

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  04 Noiembrie 2020, 18:09

cata, trompeta pitigaita nu are temeiul legal sa faca acele solictiari, tocmai de aceea acele solicitari catre LPF sunt trimise in nume propriu nu in numele CSA-ului! el continua sa dezinformeze, confundand in mod voit procesele despre dreptul comercial, cu palmaresul si locul din liga 1, loc care s-ar putea castiga doar in urma unui proces de RETROCEDERE, nicidecum in urma vreunui proces legat de drept comercial! aia de lpf nu au handicap mintal ca cei 2 3 sute de sutinatori ai trompetei sa ia in seama orice aberatie emisa de costelus, chiar nu au de ce s-o faca, sa zica merci ca i-au raspuns, nici macar obligativitatea asta nu o aveau!

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  04 Noiembrie 2020, 18:05
Postat de persanu pe 04 Noiembrie 2020, 17:34

Ok , si atunci la ce au aparut in presa ca echipa a fost CONCESIONATA ? Ok a fost legal nelegal , nu conteaza , justitia spune daca a fost facuta legal sau nu , dar de ce au aparut contracte de CONCESIUNE si Clauze de a folosi baza din Ghencea , si de a mentine echipa in liga 1 , si de a plati daotoriile etc. De ce in contract era specificat ca ORICARE DINTRE PARTI SE POATE RAZGANDI ORICAND , din ce inteleg Daca Becali nu mai vrea sau nu mai poate sustine echipa, putea renunta la contractul de CONCESIUNE CHIAR DACA ERA PE O PERIOADA DETERMINATA oricand , iar echipa ii revine CSA , la fel si CSA , daca nu ii convenea cum decurge parcursul echipei putea sa activeze clauza si cum era stipulat in contract , in 90 de zile revenea Armatei. Adica fie si daca au facut contractul de vanzare pe Genunchi , ce rost mai au clauzele ? In caz ca nu le-ar fi indeplinit ciobanasul ce s-ar fi intamplat ? Ce drept mai avea cineva dupa ce a renuntat la un bun , daca il cesionezi inseamna ca renunti la bunul respectiv fara nici un altfel de pretentii dupa predare. Daca il vinzi , la fel , ce rost mai au clauzele? Dar CLUBUL A FOST CONCESIONAT ... Adica nu am vazut in vreun contract prezentat , nici acea copie pe care am vz cu ochii mei la unul dintre votanti , sa scrie undeva PREDAREA ECHIPEI VANZAREA ECHIPEI sau orice alta denumire cu intentia ca CSA sa renunte la club. E posibil sa gresesc , dar pe ceea ce am vazut este clar ca daia afirm cu atata indirjire .

fabulezi! nu stiu despre ce vorbesti! iti repet becali nu a luat clubul de la steaua! steaua s-a privatizat prin trecerea de la CSA(statul roman) la PRIVAT-AFC, in 1998, becali nu are treaba cu acea externalizare, nu stiu ce presa ai citit dar probabil ai fost dezinformat fie nu ai inteles ce ai citit, cel mai bn e sa intri pe site-ul clubului care a detinut sectia de fotbal pana in 1998, csa ! acolo ei iti explica foarte clar cum au cedat clubul in 1998! afc-ul s-a infiintat legal, votat de mebri fondatori, care ulterior in anul 2000, au devenit membri asociati dupa ce echipa a pierdut orice legatura cu MAPN in urma ordonantei, iti dau un scurt pasaj din iformarea MAPN-ului: ``După publicarea O.G. nr.26/2000, care a abrogat Legea nr. 21/1924, A.F.C. “Steaua Bucureşti” a ieşit de sub autoritatea Ministerului Apărării Naţionale. ``Ce intelegi tu din pasajul asta? Eu inteleg ca AFC suta la suta nu mai avea treaba cu statul, cel putin din 2000, desi statul oricum nu putea fi paravan pentru echipa inca din 98, pentru ca AFC inseamna PRIVAT iar CSA inseamna stat!sa presupnem prin absurd ca in 98 echipa inca era la CSA, in 2000 cu siguranta nu mai avea nici o treaba cu MAPN-ul cu statul! CARE JUSTITIE SPUNE DACA A FOST LEGALA SAU NU INFIINTAREA AFC-ULUI?Nu exista proces care a dezbatut legalitatea AFC-ului, sau constituirea lui juridica, daca exista, te rog frumos sa ne informezi si pe noi, eu nu am auzit de asa ceva! absolut toate procesele dintre CSA si FCSB au fost pe MARCA!

persanu
persanu  •  04 Noiembrie 2020, 18:04
Postat de Oltean Alin pe 04 Noiembrie 2020, 17:40

Uitati-va in fotbalul nostru, ce club a mai facut performanta dupa '90 cu acelasi patron atatia ani cat a facut FCSB cu Becali patron ? Becali e de vreo 17 ani patronul echipei, an de an FCSB sau Steaua s-au batut la campionat...Ar fi dezastru fara FCSB sau Steaua in Liga 1, fara un patron ambitios si cu bani asa cum e Becali, stim cu totii ca nu e cel mai diplomat si mai profesionist patron si cultivat. Uitati-va la Dinamo ce se intampla, toti fug de echipa, au venit spaniolii care in loc sa vina cu banii, vin cu scrisori de garantie bancara, care stim cu totii ca aia nu sunt bani, sunt doar hartii... Conflictul asta trebuie sa inceteze, FCSB + CSA trebuie sa fie aceeasi echipa, sa joace pe acelasi stadion, sa aiba aceeasi suporteri, asta e singura solutie.

Probabil daca nu erau d-astia ca Becali in tara ai fi avut si tu un salariu mai bun , o casa mai buna , poate si un wc in casa ... Fi bucuros pentru ce a facut el pentru Steaua nu pentru ce ti-a furat el si altii ca el. D-astia de cumparau uzine si fabrici pe 3 lei ca sa le vanda la fiare vechi pe miliarde ... Nu contesta nimeni ce a reusit el ca patron , fie si asa CIOBAN in adevaratul sens al cuvantului ca dictator al echipei , este de contestat faptul ca minte si manipuleaza pretinzad ca oamenii il cred ca el a facut biserici , case la oameni , a dat bani etc ... Toti ar da bani daca ar fura si ar face smecheriile ilegale pe care le-a facut el ... Dar la noi ii facem statuie lui Iuda iar pe Iisus il rastignim ... Vezi iubitorii lui Dragnea , Iliescu Becali si altii care au DEVALIZAT TARA. Da ma mama dar a si facut :)))) =))))))) LAs FIerbinti nu degeaba e facut ma , e facut sa va uitati la voi ca jucati in acelasi film. Poti gresi intr-o speta , poti gresi o parere despre ceva , sa gresesti un calcul etc , dar sa sustii ca ma omu a facut performanta datii echipa :)) =))) Dai ma si Patriarhia si scaunul de presedinte , dai tot :))) =))) INCREDIBIL. *** ... Ghici cine erau singuri baieti destepti ??? Doar numele ca profitau de pe urma tampilor.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 24
Comentează