Comentarii (238)
catalynn
catalynn  •  04 Noiembrie 2020, 17:59

Deși recunoște ca FC fcsb NU e Steaua conform Justiției și ca hotărârile trebuiesc respectate și aplicate fostul angajat FC fcsb și finul lui Argăseala se face îngrozitor de rusine! Fiind avocat nu avea cum declara ca nu respecta hotărârile judecătorești pt ca se îngropa ... :-)))

1786356444768855
Oltean Alin  •  04 Noiembrie 2020, 17:40

Uitati-va in fotbalul nostru, ce club a mai facut performanta dupa '90 cu acelasi patron atatia ani cat a facut FCSB cu Becali patron ? Becali e de vreo 17 ani patronul echipei, an de an FCSB sau Steaua s-au batut la campionat...Ar fi dezastru fara FCSB sau Steaua in Liga 1, fara un patron ambitios si cu bani asa cum e Becali, stim cu totii ca nu e cel mai diplomat si mai profesionist patron si cultivat. Uitati-va la Dinamo ce se intampla, toti fug de echipa, au venit spaniolii care in loc sa vina cu banii, vin cu scrisori de garantie bancara, care stim cu totii ca aia nu sunt bani, sunt doar hartii... Conflictul asta trebuie sa inceteze, FCSB + CSA trebuie sa fie aceeasi echipa, sa joace pe acelasi stadion, sa aiba aceeasi suporteri, asta e singura solutie.

persanu
persanu  •  04 Noiembrie 2020, 17:34
Postat de dreptate_pt_steaua pe 04 Noiembrie 2020, 16:03

Persanu, trebuie sa intelegi ca externalizarea stelei s-a facut in 1998 nu in 2003, asadar trecereaa de la STAT-CSA catre privat AFC s-a facut in 98, in doua saptamani deci pe genunchi cum spun si cei care conduceau CSA-ul atunci! La momentul treceri de la stat la privat, csa steaua(sectia de fotbal) avea niste datorii, acele datorii s-au preluat si ele de catre AFC! Trecerea a fost absolut legala, insa sunt intr-u totul de acord ca cei de la CSA cand au facut respectiva trecere cedan ecjhipa de fotbal si traditiile ei glorioase si dandu-si consimtamantul ca AFC sa isi inregistreze propria silga la osim deci sa continue traditia sportiva si dpdv legal(juridic) si ulterior au acordat si gratuit folosinta bazei, au procedat gresit ca nu au facut o evaluare a echipei, a brandului, si au cedat-o doar in schimbul preluarii datoriilor, au facut asta probabil si pentru ca nu se mai putea astepta, situatia fiind `roz`, singurul lucru care se intrevedea fiind falimentul! Fatpul ca proprietaril sectiei de fotbal a cedat echipa AFC LEGAL, nu e contestat de nimeni si nici nu poate fi, ca proprietarul unui bun, asa cum era CSA isi sub evalueaza voit sau nu bunul, e o alta discutie si daca e asa singura vina le apartine.Nu are nimeni nici o vina daca eu sunt proprietar pe o casa care costa 1 mil de euro si eu vreau sa o vand cu 1 suta de mii, daca eu sunt de acord o pot vinde si pe 1 euro, ca eu sunt proprietar!Gigi becali, acest fariseu incult, nu a luat steaua de la CSA ci de la AFC

Ok , si atunci la ce au aparut in presa ca echipa a fost CONCESIONATA ? Ok a fost legal nelegal , nu conteaza , justitia spune daca a fost facuta legal sau nu , dar de ce au aparut contracte de CONCESIUNE si Clauze de a folosi baza din Ghencea , si de a mentine echipa in liga 1 , si de a plati daotoriile etc. De ce in contract era specificat ca ORICARE DINTRE PARTI SE POATE RAZGANDI ORICAND , din ce inteleg Daca Becali nu mai vrea sau nu mai poate sustine echipa, putea renunta la contractul de CONCESIUNE CHIAR DACA ERA PE O PERIOADA DETERMINATA oricand , iar echipa ii revine CSA , la fel si CSA , daca nu ii convenea cum decurge parcursul echipei putea sa activeze clauza si cum era stipulat in contract , in 90 de zile revenea Armatei. Adica fie si daca au facut contractul de vanzare pe Genunchi , ce rost mai au clauzele ? In caz ca nu le-ar fi indeplinit ciobanasul ce s-ar fi intamplat ? Ce drept mai avea cineva dupa ce a renuntat la un bun , daca il cesionezi inseamna ca renunti la bunul respectiv fara nici un altfel de pretentii dupa predare. Daca il vinzi , la fel , ce rost mai au clauzele? Dar CLUBUL A FOST CONCESIONAT ... Adica nu am vazut in vreun contract prezentat , nici acea copie pe care am vz cu ochii mei la unul dintre votanti , sa scrie undeva PREDAREA ECHIPEI VANZAREA ECHIPEI sau orice alta denumire cu intentia ca CSA sa renunte la club. E posibil sa gresesc , dar pe ceea ce am vazut este clar ca daia afirm cu atata indirjire .

1609288426001049
Vasiliu Daniel  •  04 Noiembrie 2020, 17:22

saracii .. astia tot cred ca ei inving .. cand defapt distrug steaua .. pe urma galcevii lui talpa cu becali .. pana acum a pierdut decat steaua !!!

id45
id45  •  04 Noiembrie 2020, 17:20

Talpane , e convenabil sa vina cineva cand erati in faliment sa cumpere echipa , nu ??? Nu sunt simpatizant de a lui Becali , astia cu ” bani ” imi provoaca greata ... stiu cum sunt facuti dar sa-ti aduc aminte cum in anii 80 ... aduceati copii la munci in armata din toata tara , va bateati joc de ei ... ca aia nici armata nu se chema iar voi luati banuti frumusei in mana , ca si acum fara sa platiti dari la stat iar prostul care munceste ... ia si o pensie de *** iar voi ”eroii ” aveti pensii speciale , nu ? Sa nu se trezeasca cineva maine-poimane si sa ceara pedepsirea celor care au tras in noi in 22 !!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

sala_dalles
sala_dalles  •  04 Noiembrie 2020, 17:14

Singurul patron adevarat este gigi becali. Restul cad la prima rafala de vint. Vezi borcea badea negoita etc progresul di sportul au decedat deja. E rindul rapidului care cere in capitalism pomana de la stat. Donamo vine pe tirnanta. Au gasit patronu niste excroc. Rotaru traieste din vinzare. Petrescu il buzunareste pe varga dar macar aduce bani buni la club

1027472601033494
Silviu Rusanda  •  04 Noiembrie 2020, 16:47

O sa fim de acord cu ce spune Talpan,când o sa susțină echipa de fotbal din veniturile lui ,nu din bani statului la care contribui și eu,restul e can -can.

zorrozabal
zorrozabal  •  04 Noiembrie 2020, 16:45
Postat de Traian Pavelescu pe 04 Noiembrie 2020, 14:23

Este socant sa vezi ca la 31 de ani de la revoluție mai exista așa mulți rătăciți, defazați, defecți, rudimentari, nostalgici, care apăra cu disperare și fanatism o instituție sovietica, sinistra, sordida, perimata, precum cazarma sportiva anacronica!

Mosule dai in nevroza numai cand ii vezi poza lui Talpan!Va aduce aminte ca sunteti...clandestini!Ciocu mic!

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  04 Noiembrie 2020, 16:44
Postat de zorrozabal pe 04 Noiembrie 2020, 16:37

Justin Stefan a vorbit in dubla calitate:de avocat si de...suporter!Ca avocat a folosit corect expresia ...se confisca!Intr-adevar in justitie,atunci cand se face dreptate, se dispune si confiscarea bunurilor insusite fraudulos!Iar ca suporter...cica refuza sa creada!Dar si noi refuzam sa credem ca totusi in tara asta nimeni nu il ia de galci!Pe el si pe cei care au dezinformat UEFA!

fii mai explicit! cu ce a dezinformat uefa cei de la lpf? ? toate deciziile instantei referitoare la dreptul comercial asupra marcii au fost respectate, cei de la csa steaua au obtinut anularea marcii echipei steaua din liga 1, si acestia s-au conformat, uefa este instiintata de mult, au facut de mult si ei modificarile necesare pe site, nu scrie pe site-ul uefa altceva decat denumirea noua a echipei, fcsb! uite aici dovada: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/history/winners/. deci despre ce dezinformari vorbim? despre care decizii judecatoresti nerespecate vorbim? Nu exista!

zorrozabal
zorrozabal  •  04 Noiembrie 2020, 16:42
Postat de parpalache pe 04 Noiembrie 2020, 12:27

Pai Justin Stefan este nepotul lui Argaseala!Stim cine este Argaseala!Mai stim ca nepotul domnului Argaseala a fost timp de 4 ani juristul echipei lui Becali-unde unchiul era si este presedintele clubului!De acolo,baskan-ul din Pipera l-a pus la FRF!De unde, a refuzat sa comunice la UEFA ca Steaua nu e fcsb!De ce?Pai ne spune chiar el,aici in aceasta luare de pozitie!

!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 24
Comentează