Comentarii (112)
dan677
dan677  •  14 Mai 2020, 17:56

eliminati (5-2 la general), iar cu Anderlecht – Belgia au pierdut in sezonul urmator 87 cu 3-1 la general). Au mai fost scosi si de Benfica… Ce dovada vreti mai mult ca au avut culoar la tragerea la sorti si au avut noroc cu carul si autocarul timp de 4 sezoane? La asta se adauga victoria cu Barcelona din 86 care a fost la LOTERIA penalty-urilor si a fost 90% meritul lui Dukadam, a reusit sa apere 4 de 11m la rand , unic in istorie !!! Pai daca vreti sau dati nume la noul stadion spuneti-i “Dukadam” !!! Steaua nu a avut o ocazie mare timp de 120 de min, nimic , nici macar pe contraatac. Daca se juca tur-retur Steaua nu avea sanse in aceea disputa. Craiova in 82-83 avut adversare serioase pe parcursul unui singur an: Fiorentina (vice-campioana Italiei cu Pasarella, Bertoni Antognioni, Massaro, Graziani) Bordeaux (Giresse, Tigana, D. Muller, Lacombe, Tresor, Rohr) Kaiserslautern (Brieggel Brehme, T.Aloffs, T. Nillson) si avea sa fie eliminata dupa doua egaluri de Benfica care avea 6 titulari la nationala. Pai Steaua n-a intalnit echipe de calibrul asta timp de 4 sezoane de CCE… daramite intr-un singur sezon. La fel si Dinamo in 83 a jucat cu Hamburg (detinatoarea trofeului) si cu Liverpool care avea 3 trofee de CCE in ultimii 6 ani deci din nou echipe tari.

dan677
dan677  •  14 Mai 2020, 17:56

Ca lumea sa intelega ce insemna sa ai valoare… nu fabulatii… uitati-va la statistica de mai jos: La nivel de fotbal European intercluburi mai intai o situatie a castigatoareler celor 3 competitii (CCE, CC, UEFA) din perioada 1969-1985 . Iau acesta perioada pentru ca prinde si Generatia de la Guadalajara si este chiar inainte de Generatia Steaua din 1986-1990. Mentionez tara si in paranteza nr de trofee,,, CCE: OLA(4); RFG(4); ANG(7); ITA(1). Cu mentiunea ca Juventus a castigat trofeul din 1985, iar ANG a castigat ultimele 7/8 trofee inainte de Juventus – total 16 trofee… UEFA: ANG(5); OLA(2); RFG(3); ITA(1) ;BEL(1); SPA(1); SUE(1) –aici am inclus incepand cu sezonul 71-72 inainte nu exista Cupa UEFA… 14 trofee,,, CC: ANG(3); SCO(2); ITA(2); SPA(3);BEL(2); RDG(1); RFG(1); URSS(2) – 16 trofee… Inafara de cateva exceptii, mai ales in CC echipele finaliste au fost tot din tarile mentionate mai sus. Au mai prins POR vreo 2-3 finale . FRA una etc Deci dintr-un total de 46 trofee in decurs de aprox. 25 de ani, 40 de trofee au fost castigate de ANG(15) GER(8) OLA(6) SPA(4) ITA(4) BEL(3), iar 50% de primele doua… Practic acestea au fost tarile care au facut legea in competitiile europene intercluburi… deci ca VALOARE LA ELE NE RAPORTAM Incepand cu sezonul 86-87 apoi 87-88, 88-89, 89-90 deci 4 sezoane !! Steaua nu a intalnit in CCE nici o echipa din Germania, Anglia, Spania. Cand a jucat cu Milan- Italia (a luat-o in barba cu 4-0). Cu Eindhoven - Olanda au fost

 •  14 Mai 2020, 17:47
Postat de mario_rdfe pe 14 Mai 2020, 17:35

Patetic si haziu este comm tau..prin care incerci sa spui ca doar Dinamo fura , iar Steaua era de fapt o victima, o echipa boicotata ! ambele echipe furau si terorizau adversarii, cu un plus ptr Steaua, nu avea nici militia nici securitatea puterea si influenta lui Valentin! ai insirat cativa fosti mari fotbalisti dinamovisti..ai idee pe cati dintre ei i a facut mari Mircea Lucescu...? pe care tu il critici si il numesti frustrat ! Mircea Lucescu este cel mai mare nume din fotbalul romanesc, EVER ! vezi ca ai pe gsp un articol despre Hagi, cu Milan si Real..etc ! citeste acel articol si ce spune Hagi despre Lucescu..atunci o sa intelegi mai bine cine este acest om..

Gigistii sunt partea patologica a poporului roman! Ei sunt psihopatii unui sistem care il are in centrul lui pe Gigi Becali!!...De unde vrei tu normalitate!!??

 •  14 Mai 2020, 17:44
Postat de pe 14 Mai 2020, 16:54

Realiatea e ca victoria si moreniul, echipa ale MAI, pierdeau pe banda rulanta cu steaua! Cum sa explici fenomenul??? E de neconceput, nici macar statistic nu e normal asa ceva!! E ca acum cu fc5b si ucv!! Cine poate explica victoriile ilogice ale fc5belei cu craiova!??? Sunt anormale si de neexplicat!

Probabil ca in mintea gigistilor ticăloși, și victoriile mincinoase ale fc5bului cu ucv din ultimii ani se datorează tot lui Dinamo, nu ?/ ...... Blatisti nenorociți, va bateți joc de romani!!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  14 Mai 2020, 17:35
Postat de adi_stelistul pe 14 Mai 2020, 17:21

In plus au avut norocul sa nu dea nici de echipele ***, sa nu uitam asta!

OK, exista o denumire a unui popor european care constituie "limbaj vulgar sau jignitor" pe GSP. Super-tare. Bun, reformulez: au avut norocul sa nu dea de echipe din Tirana. Sper ca asa e bine.

magic4ever
magic4ever  •  14 Mai 2020, 17:25
Postat de adi_stelistul pe 14 Mai 2020, 17:21

Deci Victoria era adversara lui Dinamo. :-))) Ma rog, Mircea Lucescu nu are simtul ridicolului, sunt convins de asta. Omul este evident un profesionist desavarsit, dar... In schimb sunt de acord cu o afirmatie pe care o face: si eu cred ca Revolutia a fost ghinionul lui si echipei pe care o construise la Dinamo. Daca reusea sa mai tina echipa aceea inca 2-3 ani putea obtine rezultate mari.

Toata lumea stie ca Victoria era echipa Stelei...ai vazut ca avea Steaua victorii pe linie cu echipa lui Dragomor,golaveraj umilitor...in timp ce pe Dinamo i-a incurcat de 3 ori...

magic4ever
magic4ever  •  14 Mai 2020, 17:23

Steaua a avut un traseu usor spre finala UCL si Barcelona de atunci nu era forta de astazi...Barcelona abia avea 10 titluri pana in anii 90 nici o cupa a campionilor castigata...daca jucau cu Barcelona lui Stoicikov din 91 pierdeau la 3-4 goluri diferenta cum au fost spulberati si de AC Milan...

adi_stelistul
adi_stelistul  •  14 Mai 2020, 17:21
Postat de Stefan Constantin pe 14 Mai 2020, 16:59

Trebuie să fii subiectiv să poți comenta despre asa ceva,nu e un subiect pentru toată turma,fără pic de ironie!Steaua a avut norocul de a nu da peste echipele englezești în acea perioadă...cand au dat de ele 20 de ani mai târziu,au dat cu ea de pământ,in 60 de minute.

In plus au avut norocul sa nu dea nici de echipele ***, sa nu uitam asta!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  14 Mai 2020, 17:21

Deci Victoria era adversara lui Dinamo. :-))) Ma rog, Mircea Lucescu nu are simtul ridicolului, sunt convins de asta. Omul este evident un profesionist desavarsit, dar... In schimb sunt de acord cu o afirmatie pe care o face: si eu cred ca Revolutia a fost ghinionul lui si echipei pe care o construise la Dinamo. Daca reusea sa mai tina echipa aceea inca 2-3 ani putea obtine rezultate mari.

 •  14 Mai 2020, 16:54
Postat de catalin.fcdb pe 14 Mai 2020, 16:36

Nu din cauza revolutiei nu am atins noi performanta acceia, ci datorita ca fix cu un an inainte sa castige Steaua cupa campionilor, Liverpool a fost suspendata 3 ani pentru finala de la Belgrad, stiti si voi ce sa intamplat atunci. Imediat in anu urmator Steaua a castigat cupa intalnind doar adversare mediocre spre slabe ca Kyussi Lahti si chiar Barcelona in finala. Singura mai de temut era Everton si Anderlecht ( pe ultimii chiar ia intalnit) , iar pe primii au avut norocu porcesc sa nu pice, picand cu Kyussi lAHTI, Istoria stelei se bazeaza pe mult *** si noroc.

Realiatea e ca victoria si moreniul, echipa ale MAI, pierdeau pe banda rulanta cu steaua! Cum sa explici fenomenul??? E de neconceput, nici macar statistic nu e normal asa ceva!! E ca acum cu fc5b si ucv!! Cine poate explica victoriile ilogice ale fc5belei cu craiova!??? Sunt anormale si de neexplicat!

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Comentează