Comentarii (202)
saviola2_8
saviola2_8  •  02 Ianuarie 2018, 16:55
Postat de m3lku pe 02 Ianuarie 2018, 16:47

Nici eu nu cred că UEFA va trece palmaresul de dinainte de 2003 în dreptul ambelor echipe. Foarte probabil, UEFA va alege să meargă pe continuitatea sportivă, care se păstrează echipei care deține același CIS, indiferent de numele clubului (nume care se poate schimba de N ori). Este clar că noul club CSA Steaua deține un alt CIS decât Steaua ante 2003 (așa că UEFA nu va trece niciodată în dreptul CSA palmaresul Stelei). Problema e că se pare (conform unor articole de pe gsp) că nici FCSB nu mai deține același CIS, caz în care până și cei de la UEFA se vor scărpina în cap de câteva ori și îi vor înjura printre dinți pe români că-i pun în situații așa neobișnuite. Și probabil vor alege să treacă palmaresul în dreptul FCSB care, cu toate schimbările de denumire și de CIS, au avut activitate sportivă neîntreruptă. Însă asta nu-i va împiedica pe cei de la CSA să pretindă că și ei dețin palmaresul Stelei.

asa e, cred ca asa se va intampla si nu exclud daca poriectul csa va avea succces si va ajunge vreodata in prima liga( aici e o discutie complexa) sa se ajunga la situatia unica pe plan intern sa avem doua echipe cu acelasi palmares cel putin cel din 1947 pana in 2003, insa ca suporter de fotbal implicat doar sufleteste si fiind impartial si obiectiv fata de cele doua parti implicat si tinand cont ca afara, coeficientul uefa si palmaresul intreg va fi atribuit doar uneia dintre ele, cel mai probabil fcsb, cum as putea eu sa aleg csa in aceasta sa-i zicem disputa? cum as putea eu sa cred ca de fapt steaua in 1998 sau in 2003 ` a luat o pauza` si ca mai bine de 10 ani trebuie sa mi-i sterg din memorie, asta dupa ce reclamatorul `hotului`, armata, a incheiat contracte cu `hotul` bine merci, ani de zile dupa acea privatizare? Eu cred ca fanii au ales deja, continuitatea sportiva, ceea ce mi se pare absolut normal si firesc, iar aceea este fara indoiala la fcsb, cat despre proiectul csa am mari dubii ca va fi de succes si chiar daca va fi de un succes sportiv, nu cred ca cineva rational ar putea considera echipa lor cea infiintata in 2017 ca fiind una si aceeasi cu dea din 1947.

samertx
samertx  •  02 Ianuarie 2018, 16:54

Știi ce-i mișto? Mircea Sandu vorbește din calitatea de fost președinte a unei federații înființate în baza unei legi. De obicei, la ședințe, participă amploaiții și afiliații respectivei organizații. Dacă, în mod nefericit, aceștia încalcă una dintre legile țării în care iși desfășoara activitatea, statul intervine pe căi legale și aplică legile statului respectiv, nici în pix nu-i doare de FIFA și UEFA. :))

m3lku
m3lku  •  02 Ianuarie 2018, 16:47
Postat de saviola2_8 pe 02 Ianuarie 2018, 16:23

nu stiu daca ai dreptate sau nu, nu stiu daca legile sportului permit acest lucru, din punctul meu de vedere, un om fara notiuni juridice, mi se pare o aberatie sa existe doua echipe de fotbal cu acelasi palmares, si din ce am vazut in trecut, si cei de la UEFA au aceeasi opinie, din cate stiu nu exista doua echipe de fotbal care sa aiba acelasi palmares si sa fie afiliate la forurile sportive internationale. tocmai de aia ziceam ca nu putem compara activitate sportiva cu cea a producerii de automobile sau motoare etc.

Nici eu nu cred că UEFA va trece palmaresul de dinainte de 2003 în dreptul ambelor echipe. Foarte probabil, UEFA va alege să meargă pe continuitatea sportivă, care se păstrează echipei care deține același CIS, indiferent de numele clubului (nume care se poate schimba de N ori). Este clar că noul club CSA Steaua deține un alt CIS decât Steaua ante 2003 (așa că UEFA nu va trece niciodată în dreptul CSA palmaresul Stelei). Problema e că se pare (conform unor articole de pe gsp) că nici FCSB nu mai deține același CIS, caz în care până și cei de la UEFA se vor scărpina în cap de câteva ori și îi vor înjura printre dinți pe români că-i pun în situații așa neobișnuite. Și probabil vor alege să treacă palmaresul în dreptul FCSB care, cu toate schimbările de denumire și de CIS, au avut activitate sportivă neîntreruptă. Însă asta nu-i va împiedica pe cei de la CSA să pretindă că și ei dețin palmaresul Stelei.

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Ianuarie 2018, 16:43
Postat de samertx pe 02 Ianuarie 2018, 16:37

Au fost șmecheri generalii prăzulii, n-au înstrăinat marca ca ăia ai noștri, pe 99 de ani, cu palmares, cu tot. :))

la voi lucrurile sunt si mai clare, marca e la badea si o poate cere oricand de la negoita, de altfel de aia si negoita a inregistrat mai multe `desene` la osim, dar palmaresul va ramane la negoita indiferent ca va ia si va muta la glina:) echipa ministerului sau cs fc dinamo cum naiba se numeste echipa lui badea poatea avea sigla dar niciodata palmaresul pentru simpul fapt ca badea a cedat locul in liga 1 noului srl a lui negoita, care a preluat locul din liga 1, echipa de fotbal adica cu tot cu palmares si cu sigla cedata banuiesc printr-un contract beton pe mai multi ani:)

waves
waves  •  02 Ianuarie 2018, 16:42

Am mereu constiinta ca justiția este independența si ca hotii au gasit doar o portiță ca sa strige ca exista "un stat paralel" care vrea sa i hartuiasca.De ce eu sau tu nu avem probleme cu DNA ul, si nu cerem azil politic , in alte tari ca marele mazăre?

samertx
samertx  •  02 Ianuarie 2018, 16:37
Postat de saviola2_8 pe 02 Ianuarie 2018, 16:20

In ceea ce priveste palmaresul nu! Niciodata! Singurul tribunal care poate judeca palmaresul sic are poate avea o decizie care sa conteze pentru forurile sportive se numeste TAS, dar armata nu poate ataca acolo, din cate stiu, poate ma insel, ca nu m-am facut jurist peste noapte:) Pentru forurile sportive exista TAS, ca altfel nu il mai vedeai pe jiji sa conteste titlul viitrorului la TAS ci la inalta curte:) Ca altfel daca era asa, UEFA dadea doi bani pe decizia instantei civile din romania care spune ca CSU e vechea Universitatea cu tot cu palmares, cand, ce sa vezi? surprize, suprize! pe site-ul uefa in dreptul clonei csu scrie foarte clar, no records in uefa competitions. Deci?:)

Au fost șmecheri generalii prăzulii, n-au înstrăinat marca ca ăia ai noștri, pe 99 de ani, cu palmares, cu tot. :))

waves
waves  •  02 Ianuarie 2018, 16:32
Postat de samertx pe 02 Ianuarie 2018, 16:18

Vrăjeli. O hotărâre judecătorească primează în fața unei hotărâri sportive. Că forul sportiv este constituit intern de către o entitate, la rândul ei înființate în baza unei legi, la noi fiind Legea sportului, încă în vigoare, dacă n-au abrogat-o ăștia în noaptea de Revelion, ca petrecăreții! ;))

Corect .Unii au impresia ca primează judecată morala, destul de îndoielnică în ce l priveste pe becali george...Pana la urma justitia se pronunță ,si este singura ale carei decizii trebuiesc îndeplinite...Din pacate este posibil ca si noi sa ajungem in divizia c ,daca impostorul psd ist neghinuta se dovedeste vinovat pentru bancruta...Asta este,dar noi suntem multii si fanatici ,si Dinamo o sa reînvie mereu datorită fanilor..

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Ianuarie 2018, 16:23
Postat de m3lku pe 02 Ianuarie 2018, 16:20

Eu cred că își are rostul pentru că și Rolls-Royce are un "palmares": toate modelele produse până atunci. În mod paradoxal, nici BMW, nici VW nu dețin 100% drepturile pe fostele modele, niciunul n-ar avea voie să reia producția unui vechi model și asta pentru că: - drepturile de proprietate intelectuală asupra modelelor se află la VW - marca, statueta și grila radiatorului se află la BMW Cu alte cuvinte, în același timp, BMW și VW dețin și nu dețin "palmaresul" RR. Cam același lucru îl putem spune și despre Steaua. Palmaresul Stelei aparține în același timp sportivilor care au cucerit trofeele, dar și angajaților clubului sportiv (femei de serviciu, portari, conducători etc). Atunci când s-a desprins secția de fotbal, odată cu o parte a angajaților (în speță fotbaliștii), niciunii n-au fost deposedați de palmares. Atât fotbaliștii care au continuat munca celor care au câștigat CCE și restul trofeelor, cât și angajații rămași la clubul sportiv au tot dreptul să-și treacă în CV faptul că au lucrat la Steaua cu care au câștigat CCE șamd. Palmaresul (ca și tradiția în cazul RR) nu e un bun care se poate transmite sau vinde. Cu alte cuvinte va trebui să ne obișnuim că acum sunt 2 echipe care se trag din "adevărata" Steaua, una care deține marca și alta care are de partea ei continuitatea sportivă neîntreruptă. Una e administrată de o societate înființată în 2003, alta de una înființată în 2017. Ambele dețin și nu dețin palmaresul Stelei în ega

nu stiu daca ai dreptate sau nu, nu stiu daca legile sportului permit acest lucru, din punctul meu de vedere, un om fara notiuni juridice, mi se pare o aberatie sa existe doua echipe de fotbal cu acelasi palmares, si din ce am vazut in trecut, si cei de la UEFA au aceeasi opinie, din cate stiu nu exista doua echipe de fotbal care sa aiba acelasi palmares si sa fie afiliate la forurile sportive internationale. tocmai de aia ziceam ca nu putem compara activitate sportiva cu cea a producerii de automobile sau motoare etc.

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Ianuarie 2018, 16:20
Postat de samertx pe 02 Ianuarie 2018, 16:18

Vrăjeli. O hotărâre judecătorească primează în fața unei hotărâri sportive. Că forul sportiv este constituit intern de către o entitate, la rândul ei înființate în baza unei legi, la noi fiind Legea sportului, încă în vigoare, dacă n-au abrogat-o ăștia în noaptea de Revelion, ca petrecăreții! ;))

In ceea ce priveste palmaresul nu! Niciodata! Singurul tribunal care poate judeca palmaresul sic are poate avea o decizie care sa conteze pentru forurile sportive se numeste TAS, dar armata nu poate ataca acolo, din cate stiu, poate ma insel, ca nu m-am facut jurist peste noapte:) Pentru forurile sportive exista TAS, ca altfel nu il mai vedeai pe jiji sa conteste titlul viitrorului la TAS ci la inalta curte:) Ca altfel daca era asa, UEFA dadea doi bani pe decizia instantei civile din romania care spune ca CSU e vechea Universitatea cu tot cu palmares, cand, ce sa vezi? surprize, suprize! pe site-ul uefa in dreptul clonei csu scrie foarte clar, no records in uefa competitions. Deci?:)

m3lku
m3lku  •  02 Ianuarie 2018, 16:20
Postat de saviola2_8 pe 02 Ianuarie 2018, 16:00

bazandu-ma doar pe comentariul tau, necunoscand speta si presupunand ca tot ce scrii acolo e adevarat, eu deduc ca atat ww cat si bmw au dreptul sa foloseasca sigla RR, ww a fost cel pacalit in cazul asta mai ales ca au semnat contract-ul in care se stipula ca aia isi pasteraza in continuare drepturile asupra marcii, practic am bele divizuni ale firme RR au vandut pe rand dreptul comercial catre cele doua entitati( www si bmw) dar uite, de aia iti spuneam ca nu putem compara, pentru ca nu vorbim de sport, daca era la sport, ww care a cumparat prima `echipa rr`, avea palmaresul sportiv, continuitatea, chiar daca marca ar fi fost pastrata de RR motors si cedata si catre bmw, si atunci am fi avut doua echipa cu marca RR, bmw si vw DAR una singura cu palmares, VW. E o comparatie care nu isi are rostul, cum iti spuneam.

Eu cred că își are rostul pentru că și Rolls-Royce are un "palmares": toate modelele produse până atunci. În mod paradoxal, nici BMW, nici VW nu dețin 100% drepturile pe fostele modele, niciunul n-ar avea voie să reia producția unui vechi model și asta pentru că: - drepturile de proprietate intelectuală asupra modelelor se află la VW - marca, statueta și grila radiatorului se află la BMW Cu alte cuvinte, în același timp, BMW și VW dețin și nu dețin "palmaresul" RR. Cam același lucru îl putem spune și despre Steaua. Palmaresul Stelei aparține în același timp sportivilor care au cucerit trofeele, dar și angajaților clubului sportiv (femei de serviciu, portari, conducători etc). Atunci când s-a desprins secția de fotbal, odată cu o parte a angajaților (în speță fotbaliștii), niciunii n-au fost deposedați de palmares. Atât fotbaliștii care au continuat munca celor care au câștigat CCE și restul trofeelor, cât și angajații rămași la clubul sportiv au tot dreptul să-și treacă în CV faptul că au lucrat la Steaua cu care au câștigat CCE șamd. Palmaresul (ca și tradiția în cazul RR) nu e un bun care se poate transmite sau vinde. Cu alte cuvinte va trebui să ne obișnuim că acum sunt 2 echipe care se trag din "adevărata" Steaua, una care deține marca și alta care are de partea ei continuitatea sportivă neîntreruptă. Una e administrată de o societate înființată în 2003, alta de una înființată în 2017. Ambele dețin și nu dețin palmaresul Stelei în ega

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 21
Comentează