Comentarii (79)
adrian.1984
adrian.1984  •  11 Februarie 2014, 13:04
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 12:36

looooooooool sanmartean nu are experienta in cupele europene? a jucat in grupele ligii campionilor! a jucat on europa cu panatha destule meciuri, a jucat in europa cu vaslui 2 sezoane la nivel inalt. are meciuri la nationala mare a romaniei. Oricum nu asta era discutia, steaua are de dus o lupta crancena pentru a-si atinge obiectivele, pentru asta are nevoie de un lot valoros, sanmartean nu scoate pe nimeni din echipa, iancu nu juca oricum din cauza altor probleme, de tip comportamental, nu l-a scos luci din echipa, plus de asta nu se stie inca daca sanmartean se va integra la noi, intai sa asteptam meciurie, insa nu cred ca un fotbalist ca lucian poate fi un minis la vreo echipa de la noi.

Minus nu poate fi, dar cu greu poate aduce un plus. La fel si Keseru. O echipa omogena se formeaza in timp, iar tu daca aduci cate 2-3 oameni pe sezon si aia cam la apusul carierei, nu o sa formezi niciodata o echipa competitiva pentru Europa. Steaua an de an ar trebui sa fie in lupta pentru titlu, dar daca se procedeaza cum s-a procedat in ultima vreme, iar o sa vedem titlu peste 7 ani. Mai bine reconstruiesti o echipa in 2 ani decat sa aduci mereu jucatori si aia ori trecuti de varsta performantei ori foarte slabi precum Kapetanos, cristea sau ( sper sa ma insel ) keseru. Asta este parerea mea.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 13:01
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 12:51

Pai ce argument mai bun vrei, decit ca e REZERVA. Daca nu joci titular in ARomania, despre ce vorbim ? ca e titular la nu stiu ce nationala care a ajuns in sferturi la cupa africii....poti accepta ca un jucator BUN , e chemat sa joace intr-un campionat BUN ? Chiar crezi ca nu l-au vazut si alti imrpesari, decit Ana-Maria PRodan ? chiar crezic a daca era bun, nu rprimeaoferte mai bune din Rusia, macar ? in mom in care esti rezerva in Romania, nu poti emite pretentii ca esti un fotbalist bun pt Europa...

SI DACA E REZERVA LA STEAUA CE??? GARDOS NU A FOST REZERVA PANA SA PLECE CHIRICHES SI ACUM E TITULAR DE BAZA? NU INTELEGI CA O ECHIPA PRECUM STEAUA ARE NEVOIE SI DE REZERVE VALOAROASE?? ORICUM NICI REZERVA NU E, CA A CAM JUCAT, DESI NU A FOST FOLOSIT PE POSTUL SAU, E POSIBIL CA SZUKALA SI GARDOS SA FIE MAI BUN CA EL, ASTA NU INSEAMNA CA E SLAB, N-O MAI INTOARCE, IN PRIMU RAND ITI DAI CU PAREREA DESPRE UN FOTBALIST CARE SINGUR AI RECUNOSCUT CA NU PREA K-AI URMARIT, ATUNCI DESPRE CE VORBIM??? fii serios!

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 12:56
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 12:45

daca nu l-ai prea urmarit atunci cade tot ce spuneai pana acum, ca sa discutam cu argumente, de ce iti dai cu parerea daca nu cunosti? da, varela e rezerva pentur simplu` fapt ca la steaua e un cuplu deja sudat, gardos -skuzala, asta nu-l face pe varela fundas slab, el e de aceeaasi valoare cu totularii, si cred ca nu-i rau sa ai rezerva de aceeasi valore cu titulari sau macar rezerva apropiate de valorea titularilor.

Cuplu sudat gardos-Szukala / adic ajoaca 3 luni imrpeuna si e sudat ? fi mai serios...daca ai valoare, desfaci sudura. nu compara un jucator care il marcheaza pe Szekely de Poli, cu un jucator care il marcheaza pe Drgba...da, in campionatul romanesc, arata bine, da bine pe sticla....problema e cind scoti capul in Europa...si un cuplu de fundasi, la fel si cuplul de atac se sudeaz in minim 6 luni...dupa 6 luni apar automatismele.De aia toti antrenorii semneaza de regula pe 3 ani...in primele 6 luni definitiveaza lotul, se conving de jucatori, urmatoarele 6 luni automatisme, si urmeaza 2 ani de asa zica glorie fotbalistica.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 12:51
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 12:45

daca nu l-ai prea urmarit atunci cade tot ce spuneai pana acum, ca sa discutam cu argumente, de ce iti dai cu parerea daca nu cunosti? da, varela e rezerva pentur simplu` fapt ca la steaua e un cuplu deja sudat, gardos -skuzala, asta nu-l face pe varela fundas slab, el e de aceeaasi valoare cu totularii, si cred ca nu-i rau sa ai rezerva de aceeasi valore cu titulari sau macar rezerva apropiate de valorea titularilor.

Pai ce argument mai bun vrei, decit ca e REZERVA. Daca nu joci titular in ARomania, despre ce vorbim ? ca e titular la nu stiu ce nationala care a ajuns in sferturi la cupa africii....poti accepta ca un jucator BUN , e chemat sa joace intr-un campionat BUN ? Chiar crezi ca nu l-au vazut si alti imrpesari, decit Ana-Maria PRodan ? chiar crezic a daca era bun, nu rprimeaoferte mai bune din Rusia, macar ? in mom in care esti rezerva in Romania, nu poti emite pretentii ca esti un fotbalist bun pt Europa...

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 12:49
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 12:40

iancu nu joaca la steaua de ceva vreme, nu cred ca sanmartean e problema lui iancu, daca iancu va fi serios poate juca oricand la steaua, daca va merita, nu inteleg de ce concurenta blocheaza pe cineva, cine e mai bun, joaca, indiferent de varsta, scurt si la obiect. plus de asta nu toti tinerii iti garanteaz succescul, chiar daca iancu e talentat e posibil ca el sa se rateze, ca marea majoritate, nu e nici primu nici ultimul, avand in vedere ca s-a platit doar 5 sute de mii pe ekl, cred ca merita riscul, el deja si-a scos banii prin dubla cu tblisili, calificand echipa mai departe in ucl, ce va fii pe viitor depinde doar de el, nu de sanmartean.

Ce spui tu e realist...doar ca, sicenr, sa dai 500.000 pe un jucator care te-a ajutat intr-un singur meci, mi se pare mult. Pt ce bani se cheltuiesc in Romania, e mult...sau daca toti dai atitia bani, macar forteazal, joaca cu el..eu zic ca e o gresala mageriala. la fel ca si varela, in ciuda a ceea ce se spune pe aici. O caruta de bani nu dai pe o REZERVA.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 12:45
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 12:35

Prietene, sicner, nu repa l-am urmarit pe acest Varela. Da rin mom in care e rezerva....ma repet pt a 10 oara, cred..in Romania, numai un manager slab aduce un jucator de 1 mil, pe care sa-l tina rezerva. Asta e tot...si iarasi repet..daca era bun, pleca in rusia, turcia, franta, grecia, udne e alt fotbal si alti bani....

daca nu l-ai prea urmarit atunci cade tot ce spuneai pana acum, ca sa discutam cu argumente, de ce iti dai cu parerea daca nu cunosti? da, varela e rezerva pentur simplu` fapt ca la steaua e un cuplu deja sudat, gardos -skuzala, asta nu-l face pe varela fundas slab, el e de aceeaasi valoare cu totularii, si cred ca nu-i rau sa ai rezerva de aceeasi valore cu titulari sau macar rezerva apropiate de valorea titularilor.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 12:40
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 12:33

Absolut corect..dar daca tot vrei sa promoivezi tineri, nu aduci pe postul lui Inacu un jucator scump, si batrin. Stiu la ce te referi, concurenta nu e rea. Ce vrreau sa spun e ca, in Romania, o tara saraca cu fotbal slab, sa ti pe banca un jucator scump, platit f bine, e o gresala de management.

iancu nu joaca la steaua de ceva vreme, nu cred ca sanmartean e problema lui iancu, daca iancu va fi serios poate juca oricand la steaua, daca va merita, nu inteleg de ce concurenta blocheaza pe cineva, cine e mai bun, joaca, indiferent de varsta, scurt si la obiect. plus de asta nu toti tinerii iti garanteaz succescul, chiar daca iancu e talentat e posibil ca el sa se rateze, ca marea majoritate, nu e nici primu nici ultimul, avand in vedere ca s-a platit doar 5 sute de mii pe ekl, cred ca merita riscul, el deja si-a scos banii prin dubla cu tblisili, calificand echipa mai departe in ucl, ce va fii pe viitor depinde doar de el, nu de sanmartean.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 12:40
Postat de adrian.1984 pe 11 Februarie 2014, 12:19

Cu fundasii nu sunt de acord. Steaua nu are fundasi laterali care sa se ridice la inaltimea pretentiilor lotului. Cat despre celelalte aspecte, da, sunt total de acord. Asta spuneam si eu zilele trecute referitor la achizitiile unor jucatori care dpmdv sunt inutile cand tu ai tineri care folositi meci de meci sigur ar avea evolutii mult mai bune. Asta cu "ne trebuie oameni cu experienta" deja mi se pare fumata rau, mal ales ca Sanmartaean nu are experienta in cupele europene ci doar in Liga 1 si va trebui sa demonstreze ca va aduce un plus ofensivei. Keseru pare la prima vedere un transfer esuat. Ramane de vazut.

lato e bunicel daca i se aduce un mijlocas care sa il ajute..si prin plecarea lui Bourceanu si jocul cu un inchizator, plecarile lui in atac vor fi si mai vizibile. La fel si pe dreapta, Gerogiewski mi sa parut util la lotul si pretentiile stelei..depinde cine il ajuta. Pt ca Reghe e deficitar rau la tactica, s-a vazut in CL, cind fundasii ramineau 1-1 cu atacantii. Daca e asa, totul lotul stelei trebuie schimbat, sicer. Fiecare au avut sclipiri de mom ( Stanciu, Popa, Tanase), dar nici unul nu a confirmat cu o serie buna de jocuri. niciunul nu a avut o toamna buna....

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 12:36
Postat de adrian.1984 pe 11 Februarie 2014, 12:19

Cu fundasii nu sunt de acord. Steaua nu are fundasi laterali care sa se ridice la inaltimea pretentiilor lotului. Cat despre celelalte aspecte, da, sunt total de acord. Asta spuneam si eu zilele trecute referitor la achizitiile unor jucatori care dpmdv sunt inutile cand tu ai tineri care folositi meci de meci sigur ar avea evolutii mult mai bune. Asta cu "ne trebuie oameni cu experienta" deja mi se pare fumata rau, mal ales ca Sanmartaean nu are experienta in cupele europene ci doar in Liga 1 si va trebui sa demonstreze ca va aduce un plus ofensivei. Keseru pare la prima vedere un transfer esuat. Ramane de vazut.

looooooooool sanmartean nu are experienta in cupele europene? a jucat in grupele ligii campionilor! a jucat on europa cu panatha destule meciuri, a jucat in europa cu vaslui 2 sezoane la nivel inalt. are meciuri la nationala mare a romaniei. Oricum nu asta era discutia, steaua are de dus o lupta crancena pentru a-si atinge obiectivele, pentru asta are nevoie de un lot valoros, sanmartean nu scoate pe nimeni din echipa, iancu nu juca oricum din cauza altor probleme, de tip comportamental, nu l-a scos luci din echipa, plus de asta nu se stie inca daca sanmartean se va integra la noi, intai sa asteptam meciurie, insa nu cred ca un fotbalist ca lucian poate fi un minis la vreo echipa de la noi.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 12:35
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 12:19

nu,nu,nu nu e vorba de parereri, e vorba de ceea ce spuneai tu mai devreme, ARGUMENTE, pai dupa orice criteri fotbalistic varela face 1 milion, il recomanda varsta si valorea, fiind om de nationala, jucand deja bine pentru vaslui, fiind cotat de orice site de specialitate la mai bine de 1 milion de euro, astea-s argumente reale, ce spui tu nu sunt aergumente, evident a putea fi adus oricine altcineva cu banii aia , aici e chestie de gusturi, nu are de a face cu COTA DE PIATA a jucatorului. In afatra de asta nu cunosc vreun stelist care sa se fi declarat nemultumit de transferul lui varela, daca la kape ai dreptate a fost inutil si nereusit, aici e altceva.

Prietene, sicner, nu repa l-am urmarit pe acest Varela. Da rin mom in care e rezerva....ma repet pt a 10 oara, cred..in Romania, numai un manager slab aduce un jucator de 1 mil, pe care sa-l tina rezerva. Asta e tot...si iarasi repet..daca era bun, pleca in rusia, turcia, franta, grecia, udne e alt fotbal si alti bani....

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Comentează