Comentarii (79)
polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 16:26
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 15:57

ma rog, cred ca am exagerat, intre luchin si varela nu e o diferenta atat de mare, probabil mai mult de 2 ani nu e, am uitat a luchin are doar 27 de ani, sau 28 daca nu ma insel. Oricum nu vreay de deviem, nu comparam pe luchin cu varela aici, nici cu altii, tu ai fost cel care ai exagerat spunand ca varela e o petarda, apoi ai recunoscut caia i exagerat, case closed. vorbea despre transferurile stelei, daca vrei vorbim cat vrei atata timp cat nu esti subiectiv, cand numesti anumiti jucatori petarde, cand consideri tepe jucatori pe care nici nu i-ai vazut jucand, cand proabil cinsideri pe sanmartean o teapa desi el inca nu a jucat, cand generalizezi, dari dovada de subiectivism. bafta.

O petarda din pct de vedere managerial..fiecare jucator luat in parte, e bun pt romania..nu o sa contest asta niciodata. dar repet a 100 oara...management defectuos. in loc sa aduci u fundas dreapta,care joaca si in centru, cu 700.000 gen Luchin,( la tinut totusi bine pe Ribery, nu ?) il aduci pe valera de 1 mil. In loc sa aduci un coordonator BUN, aduci 3 care joaca in benzi, udne esti acoperit. Nu a adus nici un atacant valoros. Repet..Iancu, valera, Tirnoveanu sunt jucatori buni pt ROMANIA. ATITTTTTTT....dar esti supra acoperit la mijloc, si in fata si pe pe benzi esti chel. asta tot spun..management defectuos. Eu nu am nimic cu jucatorii, intelege odata.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 16:22
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 15:52

luchin de vreun an si ceva nu mai joaca deloc la nationala, oricum nu era o comparatie intre cei doi, mai ales ca luchin n-a fost niciodata pilon al nationalei, ci doar in lot, mai ales ca luchin are o varsta, varela e mai tanar cu vreo 4 sau 5 ani, nu ma incapatanez cu nimeni, iti explic cu argumente de ce pretul platit pe el e unu corect, daca se inseala toti, inclusiv siteurile de specialitate, care apropo, nu sunt tocmai precise dar totusi sunt site-uri de specialtate, inseamna ca suntem toti intr-o eroare si tu ai dreptate. TI-am dat dreptate la kapetanos sau cristea, cand ai dreptate ai, dar nu baga toti jucatorii in aceeasi oala, despre sanmartean putem vorbi doar dupa ce va juca.

mai omule...eu in nici un comentariu de-al meu, nu am spus ca varela nu e un jucator bun pt ROMANIA....am spus doar ca, din pct meu de vedere e o dovada de management prost. atit. La fel nu am spus nimic de Tirnoveanu sau inacu, Am spus eu ca sinmartean e un jucator rau? Am spus doar ca, daca tot s-a plecat pe linia de aducere de tineri, mi se pare aiurea sa-i aduci pe Cristea si Sinamrtean.nu am scris nimic rau de nici un jucator..am comentat doar managementul. si eventual ti-am spus ca Varela nu e nus tiuc e valoare, ca daca era, juca macar in rusia sau franta, udne e un fotbal mai bun si bani mai mai multi. nu contesc ca pt romania nu e un jucator bun...dar tot nu as da 1 mil pe o rezerva

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 15:57
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 15:52

luchin de vreun an si ceva nu mai joaca deloc la nationala, oricum nu era o comparatie intre cei doi, mai ales ca luchin n-a fost niciodata pilon al nationalei, ci doar in lot, mai ales ca luchin are o varsta, varela e mai tanar cu vreo 4 sau 5 ani, nu ma incapatanez cu nimeni, iti explic cu argumente de ce pretul platit pe el e unu corect, daca se inseala toti, inclusiv siteurile de specialitate, care apropo, nu sunt tocmai precise dar totusi sunt site-uri de specialtate, inseamna ca suntem toti intr-o eroare si tu ai dreptate. TI-am dat dreptate la kapetanos sau cristea, cand ai dreptate ai, dar nu baga toti jucatorii in aceeasi oala, despre sanmartean putem vorbi doar dupa ce va juca.

ma rog, cred ca am exagerat, intre luchin si varela nu e o diferenta atat de mare, probabil mai mult de 2 ani nu e, am uitat a luchin are doar 27 de ani, sau 28 daca nu ma insel. Oricum nu vreay de deviem, nu comparam pe luchin cu varela aici, nici cu altii, tu ai fost cel care ai exagerat spunand ca varela e o petarda, apoi ai recunoscut caia i exagerat, case closed. vorbea despre transferurile stelei, daca vrei vorbim cat vrei atata timp cat nu esti subiectiv, cand numesti anumiti jucatori petarde, cand consideri tepe jucatori pe care nici nu i-ai vazut jucand, cand proabil cinsideri pe sanmartean o teapa desi el inca nu a jucat, cand generalizezi, dari dovada de subiectivism. bafta.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 15:52
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 15:03

Sunt mai capabil decit crezi....sunt de acord cu tinerii cumparati de la Viitorul...dar sa mai si joace. Te incapatinezi cu varela asta. dar cum iti explici, ca Luchin, care si-a demonstrat valoarea la nationala pleaca pe 700.000, si varela, care a rupt gura tirgului la vaslui, e adus pe 1 mil....dar in fine, pt tine Mimi nu e manager, fdar cu Varela s-a procedat bine. Te contrazici..eu sunt mai dragut, nu spun ca esti irational, doar ca te contrazici o zi buna sa ai.

luchin de vreun an si ceva nu mai joaca deloc la nationala, oricum nu era o comparatie intre cei doi, mai ales ca luchin n-a fost niciodata pilon al nationalei, ci doar in lot, mai ales ca luchin are o varsta, varela e mai tanar cu vreo 4 sau 5 ani, nu ma incapatanez cu nimeni, iti explic cu argumente de ce pretul platit pe el e unu corect, daca se inseala toti, inclusiv siteurile de specialitate, care apropo, nu sunt tocmai precise dar totusi sunt site-uri de specialtate, inseamna ca suntem toti intr-o eroare si tu ai dreptate. TI-am dat dreptate la kapetanos sau cristea, cand ai dreptate ai, dar nu baga toti jucatorii in aceeasi oala, despre sanmartean putem vorbi doar dupa ce va juca.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 15:45
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 15:03

Sunt mai capabil decit crezi....sunt de acord cu tinerii cumparati de la Viitorul...dar sa mai si joace. Te incapatinezi cu varela asta. dar cum iti explici, ca Luchin, care si-a demonstrat valoarea la nationala pleaca pe 700.000, si varela, care a rupt gura tirgului la vaslui, e adus pe 1 mil....dar in fine, pt tine Mimi nu e manager, fdar cu Varela s-a procedat bine. Te contrazici..eu sunt mai dragut, nu spun ca esti irational, doar ca te contrazici o zi buna sa ai.

important e ca toti stelistii sunt multumiti de varela si nimeni nu crede ca s-a platit prea mult pe el! deci majoritatea stelistilor se inseala, la fel precum conducerea stelei, la fel se inseala totate site-urile de specialitatel la fel se inseala toata lumea doar tu nu te inseli pentru ca argumentul tau unic si inmabatabil e ca nu-ti place tie varela, DESI NU PREA L-AI URMARIT, deci nu stii cum joaca. Ti-am zis, amesteci merele cu perele, ca managementul nu este ce ar fi e foarte corect, dar nu generaliza, la steaua au venit si jucatori buni, pe sanmartean il judeci inainte sa joace la noi, cam aiurea , nu crezi? ceea ce spui tu sunt ca doua linii paralele, nu ai nici un argument logic.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 15:06
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 14:08

esti pe langa subiect and vorbesti in necunostiinta de cauza, nu stii cine e varela , nu stiu cum joaca nu stii ca e cotat la 2 milioane pe transfer markt dar stii ca s-au aruncat bani de promana pe el! si daca s-a adus varela s-0a adus pentru ca steaua avea nevoie de un fundas central bun, dupa pierdea lui chiri, daca nu s-a adus un atacant nu e vina lui varela, nu cu banii pe varela trebuoa adus atacant! hala logica argumentata ai! steaua a incasat bani multi, si nu a investit deloc la nivelul asteptarilor, greseala ta e ca generalizezi si bagi toti jucatorii in aceeasi oala, te mai si contrazici, ba zici cas bani multi aruncati, ba ca nu s-a bagat destul, nu ai nici o logica.

Uita-te sa vezi ce cota de piata au jucatorii romani pe trasfer mar si o sa te pufneasca risul...tanase e pe la 1,5 mil...asa ca las-o mai moale cu site-ul ala....dar daca tu crezi, e bine. Cred ca site-ul ala e facut pt cei ca tine.Si icna ceva...spui ca atacantul trebuia adus pe alti bani decit cei cheltuiti cu valera. Corect. Dar Mimi trebuia sa stie citi bani are, si sa se orienteze, sa acopere gaurile din echipa. Hotaraste-te...Mimi a facut bine sau nu ? Si Varela e normal sa nu aibe nici cea mai mica vina, saracu. inca odata o zi buna. P.S. Chiar nu pot dialoga cu tine...daca sustii ca s-a facut bine ca a fost adus cu 1 mil o rezerva de fundas.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 15:03
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 14:15

prietene, eu te cred ca ai intentii bune, dar nu ai logica, varela a fost adus pentru ca aveam neaparata nevoie de un fundas central, nu are legatura neaducerea unui atacant sau mijloas cu venirea lui varela, care oricum a venit deja de ceva vreme. Cred ca toti stelistii sunt de acord ca transferurile la seaua nu au fost pe masura incasarilor, ca meme nu e un bun manager, de fapt nu e manager deloc, ca jiji mai mult scoate decat baga, insa toate astea nu au legatura cu ceea ce spui tu de anumiti jucatori. Au fost facute unele greseli la transferuri, dar au fost si transferuri reusite, precum iancu, piovocarii, varela sau tinerii de la viitorul. Esti incapabil sa intelegi asta.

Sunt mai capabil decit crezi....sunt de acord cu tinerii cumparati de la Viitorul...dar sa mai si joace. Te incapatinezi cu varela asta. dar cum iti explici, ca Luchin, care si-a demonstrat valoarea la nationala pleaca pe 700.000, si varela, care a rupt gura tirgului la vaslui, e adus pe 1 mil....dar in fine, pt tine Mimi nu e manager, fdar cu Varela s-a procedat bine. Te contrazici..eu sunt mai dragut, nu spun ca esti irational, doar ca te contrazici o zi buna sa ai.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 14:15
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 13:57

Acu si tu esti..adica dai 1 mil pe o rezerva de fundas...si nu aduci un atacant bun, desi acoloe sti cel mai descoperit..nu spun ca nua re valaore de Steaua, dar decit sa aduci o rezerva, mai bine aduci un titular atacant..nu crezi ? Aduci o rezerva de fundas, cu aceiasi bani cu care aduci un coordonator de joc TITULAR ? tu nu ai titulari de 1 mil....Ti se pare echitabil ?

prietene, eu te cred ca ai intentii bune, dar nu ai logica, varela a fost adus pentru ca aveam neaparata nevoie de un fundas central, nu are legatura neaducerea unui atacant sau mijloas cu venirea lui varela, care oricum a venit deja de ceva vreme. Cred ca toti stelistii sunt de acord ca transferurile la seaua nu au fost pe masura incasarilor, ca meme nu e un bun manager, de fapt nu e manager deloc, ca jiji mai mult scoate decat baga, insa toate astea nu au legatura cu ceea ce spui tu de anumiti jucatori. Au fost facute unele greseli la transferuri, dar au fost si transferuri reusite, precum iancu, piovocarii, varela sau tinerii de la viitorul. Esti incapabil sa intelegi asta.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 14:08
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 14:00

Da, sunt pe linga subiect ca spun ca aruncati cu bani udne nu trebuie, sa va lacamoti udne aveti nevoie..desii e clar de unde apar sumele astea astronomice....sutn pe linga subiect cind sustin ca Mimi e excroc, Reghe e cam slabut la tactica. Sunt pe linga subiect ca spun ca e inutil sa iei o rezerva de fundas cu 1 mil, dar tu nu ai un atacant bun in lot ( Piovacari e imprumut). Tu imi vb de lot de Europa...daca tu crezic a Sinmartean, Adi popa, Iancu, Tirnoveanu, Varela, Tanse te pot ajuta in Europa te inseli...cel mult in EL, daca ajungeti, daca nu terminati in CL pe 4.

esti pe langa subiect and vorbesti in necunostiinta de cauza, nu stii cine e varela , nu stiu cum joaca nu stii ca e cotat la 2 milioane pe transfer markt dar stii ca s-au aruncat bani de promana pe el! si daca s-a adus varela s-0a adus pentru ca steaua avea nevoie de un fundas central bun, dupa pierdea lui chiri, daca nu s-a adus un atacant nu e vina lui varela, nu cu banii pe varela trebuoa adus atacant! hala logica argumentata ai! steaua a incasat bani multi, si nu a investit deloc la nivelul asteptarilor, greseala ta e ca generalizezi si bagi toti jucatorii in aceeasi oala, te mai si contrazici, ba zici cas bani multi aruncati, ba ca nu s-a bagat destul, nu ai nici o logica.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 14:00
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 13:49

daca e rezevera la steaua inseamna ca nu are valoare? mi se pare normal ca steaua sa aiba si rezeve de valoare, 1 mil de euro nu mi se pare mul chiar si ptr o rezerva, desi el joaca deja toitular in multe meciuri, e reconfortat sa ai macar 3 fundasi centrali de mare valoare, de valori apropiate, mai ales ca steaua e angrenata an de an pe mai multe fronturi, ti-am inteles ideea generala, sunt de acord ca steaua nu re amanagemnt, ca transerurile puteau fi mai bune, nu-s de acord cu aberatiile si ineptiile, nu toti jucatori adusi de steaua sunt petarde, avem un lot f bun si suntem favoriti la titlu la la cupa, tu vrei sa spui ceva dar exagerezi si esti pe langa subiect.

Da, sunt pe linga subiect ca spun ca aruncati cu bani udne nu trebuie, sa va lacamoti udne aveti nevoie..desii e clar de unde apar sumele astea astronomice....sutn pe linga subiect cind sustin ca Mimi e excroc, Reghe e cam slabut la tactica. Sunt pe linga subiect ca spun ca e inutil sa iei o rezerva de fundas cu 1 mil, dar tu nu ai un atacant bun in lot ( Piovacari e imprumut). Tu imi vb de lot de Europa...daca tu crezic a Sinmartean, Adi popa, Iancu, Tirnoveanu, Varela, Tanse te pot ajuta in Europa te inseli...cel mult in EL, daca ajungeti, daca nu terminati in CL pe 4.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează