Comentarii (79)
polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 13:57
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 13:49

daca e rezevera la steaua inseamna ca nu are valoare? mi se pare normal ca steaua sa aiba si rezeve de valoare, 1 mil de euro nu mi se pare mul chiar si ptr o rezerva, desi el joaca deja toitular in multe meciuri, e reconfortat sa ai macar 3 fundasi centrali de mare valoare, de valori apropiate, mai ales ca steaua e angrenata an de an pe mai multe fronturi, ti-am inteles ideea generala, sunt de acord ca steaua nu re amanagemnt, ca transerurile puteau fi mai bune, nu-s de acord cu aberatiile si ineptiile, nu toti jucatori adusi de steaua sunt petarde, avem un lot f bun si suntem favoriti la titlu la la cupa, tu vrei sa spui ceva dar exagerezi si esti pe langa subiect.

Acu si tu esti..adica dai 1 mil pe o rezerva de fundas...si nu aduci un atacant bun, desi acoloe sti cel mai descoperit..nu spun ca nua re valaore de Steaua, dar decit sa aduci o rezerva, mai bine aduci un titular atacant..nu crezi ? Aduci o rezerva de fundas, cu aceiasi bani cu care aduci un coordonator de joc TITULAR ? tu nu ai titulari de 1 mil....Ti se pare echitabil ?

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 13:49
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 13:38

repet, ca vad ca insist....ti se apre normal ca, pt un jucator, pe care tu il aduci ca rezerva, sa dai 1 mil euro ? asta e discutia vis-a-vis de Varela...am itneles, e bun pt Roamnia...dar pt Luchin, care e fundas de nationala s-au dat 700.000...ti se apre normal sa dai pt o REZERVA 1 mil ? Acuma, ca varela e un pic mai bun ca Luchin...e o chestie de nunanta, de preferinte...dar la ce saracie e in Romania, un fundas care e tinut rezerva nu merita 1 mil. Asta e tot.

daca e rezevera la steaua inseamna ca nu are valoare? mi se pare normal ca steaua sa aiba si rezeve de valoare, 1 mil de euro nu mi se pare mul chiar si ptr o rezerva, desi el joaca deja toitular in multe meciuri, e reconfortat sa ai macar 3 fundasi centrali de mare valoare, de valori apropiate, mai ales ca steaua e angrenata an de an pe mai multe fronturi, ti-am inteles ideea generala, sunt de acord ca steaua nu re amanagemnt, ca transerurile puteau fi mai bune, nu-s de acord cu aberatiile si ineptiile, nu toti jucatori adusi de steaua sunt petarde, avem un lot f bun si suntem favoriti la titlu la la cupa, tu vrei sa spui ceva dar exagerezi si esti pe langa subiect.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 13:38
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 13:17

vorbeam despre nivelul din ROMANIA, nu a spus nimeni ca varela e david luis! ma polistule, n-o mai da de gard, nu are treaba una cu alta, ce spui tu e cu totu altceva, normal ca daca varela avea valore de real madrid era acum acolo , nu la noi, el are valoare de steaua, de aia e la noi nu in alta parte.

repet, ca vad ca insist....ti se apre normal ca, pt un jucator, pe care tu il aduci ca rezerva, sa dai 1 mil euro ? asta e discutia vis-a-vis de Varela...am itneles, e bun pt Roamnia...dar pt Luchin, care e fundas de nationala s-au dat 700.000...ti se apre normal sa dai pt o REZERVA 1 mil ? Acuma, ca varela e un pic mai bun ca Luchin...e o chestie de nunanta, de preferinte...dar la ce saracie e in Romania, un fundas care e tinut rezerva nu merita 1 mil. Asta e tot.

boldamm24
boldamm24  •  11 Februarie 2014, 13:36

o declaratie despre sanmartean filmata cu camera ascunsa ://adf.ly/dQ9lP

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 13:35

Sa sintetizez comentariile mele, ca vad ca nu ne rpea intelegem. 1. La steaua mangementul jucatorilor e f slab, chiar prost. 2. Mi se pare inutil sa dai 1 mil pe un jucator pe care il aduci ca REZERVA. 3. Orice jucator bun, are oferte. 4. Nici un jucator bun sta rezerva. iar daca e tinut rezerva, pleaca singur, chiar daca peirde bani, ca stie ca va cistiga mai mult in alta parte, daca joaca. 5. NICI un jucator din campionatul romanesc nu are valaore de Spania, Germania, Anglia...cel mult Rusia, Grecia, Franta 9 de la mijloc in jos) si eventual in Orient.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 13:26
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 13:10

pai si ce , asta e vina lui varela sau a lui iancu? steaua a incasat 35 de milioane poate mai bine, asta doar in ultimul an, sigur nu s-au adus jucatorii precum ne doream noi, cu siguranta mai aveam nevoie de un mijlocas, un atacant, dar asta e alta discutie si e vina in primu rand a creditorului, pentru ca in fotbalul romanesc nimeni nu investeste cu adevarat, si orice credtitor care e pus mana oe niste banutii s-a retras sau a continut cu investitiile minuscule.Discutia era insa alta, nimic din ce am spus mai sus nu il face pe sanmratean, iancu sau varela jucatori slabi, mai ales pentru nivelul din romania.

Mai...nume de mare jucator spaniol...discutia a pelcat de managementul defectuos a lui Mimi..normal ca jucatorii nu au nici o vina ca s-au dat atitia bani pe ei....vb impreuna si ne intelegem separat.

polistul68
polistul68  •  11 Februarie 2014, 13:25
Postat de saviola2_8 pe 11 Februarie 2014, 13:17

vorbeam despre nivelul din ROMANIA, nu a spus nimeni ca varela e david luis! ma polistule, n-o mai da de gard, nu are treaba una cu alta, ce spui tu e cu totu altceva, normal ca daca varela avea valore de real madrid era acum acolo , nu la noi, el are valoare de steaua, de aia e la noi nu in alta parte.

Eu ti-am dat niste exemple concrete, unde pleaca de regula jucatorii roamni..rusia, grecia, franta...acuma tu exagerezi cu Real...

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 13:17
Postat de polistul68 pe 11 Februarie 2014, 12:51

Pai ce argument mai bun vrei, decit ca e REZERVA. Daca nu joci titular in ARomania, despre ce vorbim ? ca e titular la nu stiu ce nationala care a ajuns in sferturi la cupa africii....poti accepta ca un jucator BUN , e chemat sa joace intr-un campionat BUN ? Chiar crezi ca nu l-au vazut si alti imrpesari, decit Ana-Maria PRodan ? chiar crezic a daca era bun, nu rprimeaoferte mai bune din Rusia, macar ? in mom in care esti rezerva in Romania, nu poti emite pretentii ca esti un fotbalist bun pt Europa...

vorbeam despre nivelul din ROMANIA, nu a spus nimeni ca varela e david luis! ma polistule, n-o mai da de gard, nu are treaba una cu alta, ce spui tu e cu totu altceva, normal ca daca varela avea valore de real madrid era acum acolo , nu la noi, el are valoare de steaua, de aia e la noi nu in alta parte.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 13:14
Postat de adrian.1984 pe 11 Februarie 2014, 13:04

Minus nu poate fi, dar cu greu poate aduce un plus. La fel si Keseru. O echipa omogena se formeaza in timp, iar tu daca aduci cate 2-3 oameni pe sezon si aia cam la apusul carierei, nu o sa formezi niciodata o echipa competitiva pentru Europa. Steaua an de an ar trebui sa fie in lupta pentru titlu, dar daca se procedeaza cum s-a procedat in ultima vreme, iar o sa vedem titlu peste 7 ani. Mai bine reconstruiesti o echipa in 2 ani decat sa aduci mereu jucatori si aia ori trecuti de varsta performantei ori foarte slabi precum Kapetanos, cristea sau ( sper sa ma insel ) keseru. Asta este parerea mea.

cat a evoluat cristea la steaua? sau kapetanos? intr`adevar au fost niste transferuri esuate, primul a fost si un moft al ojerului, de keseru inca nu imi pot da cu parerea, insa cristea deja nu mai e pracrtic la steaua, la fel si kape care probabil va pleca la vara. de viitor avem destui, tarnovan, gradinaru, iancu, stanciu, si care or mai fi, plus ca sunt si bani sa se faca transferuri, daca se va dori asta binententels, pana la urma nu stim daca vom lua campionatul nici anul asta, darminte la anu, hai sa asteptam mai bine, daca echipa are rezultate nu conteaza cine joaca si cum joaca, despre sanmartean ne dam cu parerea dupa ce va juca, mai vorbim, Eu zic ca e un mare, mare PLUS.

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Februarie 2014, 13:10

pai si ce , asta e vina lui varela sau a lui iancu? steaua a incasat 35 de milioane poate mai bine, asta doar in ultimul an, sigur nu s-au adus jucatorii precum ne doream noi, cu siguranta mai aveam nevoie de un mijlocas, un atacant, dar asta e alta discutie si e vina in primu rand a creditorului, pentru ca in fotbalul romanesc nimeni nu investeste cu adevarat, si orice credtitor care e pus mana oe niste banutii s-a retras sau a continut cu investitiile minuscule.Discutia era insa alta, nimic din ce am spus mai sus nu il face pe sanmratean, iancu sau varela jucatori slabi, mai ales pentru nivelul din romania.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 8
Comentează