Comentarii (161)
ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 19:04
Postat de indolentu pe 08 Decembrie 2017, 19:00

:))))) bine ca sint io penibil da tu care te dai drept altcineva nu

Ti-am mai spus, daca vrei iti repet: asa cum arati tu asa arata si Romaia astazi. Ai dreptate, sunteti multi si ranjiti bine...:)))

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  08 Decembrie 2017, 19:01
Postat de indolentu pe 08 Decembrie 2017, 17:48

ce ba te supara adevaru?nu tu ai scris p aici mai precis lu catalin ala ca nu stiu ce pretin d al tau a vazut ce face timu ala si ia trimis fiscu pe cap?sau pretinu iera o inchipuire si de fapt tu dai lumea pe teava?io lucrez cu materialu clientului cum s ar zice deci ce ai scris tu iti scriu si io acu despre fisc si alte alea.te deranjeaza?

E chiar enervant modul asta al tau de a scrie, cu ie si iegzact! inteleg ca te satisface asta, sa iriti pe altii,dar sa nu traiesti cu senzatia ca pari vreun iluminat!

indolentu
indolentu  •  08 Decembrie 2017, 19:00
Postat de ticbis pe 08 Decembrie 2017, 18:35

Canta la alta masa, esti penibil, asa cum e si Romania si fotbalul ei ...)))

:))))) bine ca sint io penibil da tu care te dai drept altcineva nu

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:39
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

Documentul din care am citat a determinat FRF in 2011 sa adopte in statul acest aricol: "Cluburile sportive de drept public nu pot fi membre ale FRF. Cluburile sportive de drept public afiliate în prezent la FRF au obliga?ia ca, pana la data de 01.07.2012, sa se organizeze în cluburi sportive de drept privat, în caz contrar urmând a fi excluse.", CSA-ul nu poate sa se afilieze la FRF, implicit n-are drept de participare in ligile profesioniste si nici in competitiile europene. Acest paragraf a fost adoptat in statutul FRF in 2011 ca urmare a solicitarilor transmise de FIFA si UEFA intr-un document de 27 de pagini transmis de la Zurich in data de 12 noiembrie 2010 si semnat de Marco Villiger, director al Departamentului Juridic, si de Fanienne Moser-Frei, sef probleme juridice la nivel de corporatii. Modificarea sau eliminarea acestui text din statut va duce automat la dezafilierea FRF de la organismele FIFA si UEFA cu toate consecintele ulterioare,

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:35
Postat de indolentu pe 08 Decembrie 2017, 18:35

ba nu te mai da lovit negi ceea ce ai sscris cu asa zisa autosesizare a pretinului?asta 1 si 2 ia zi cum ie impozitat stapintu gigi cu banii la semnatura?cas cass 16 la suta impozit cum ie?sau la iel nu se pune?

Canta la alta masa, esti penibil, asa cum e si Romania si fotbalul ei ...)))

indolentu
indolentu  •  08 Decembrie 2017, 18:35
Postat de ticbis pe 08 Decembrie 2017, 18:23

Crede-ma, nu ti-am citit aberatiile dar iti raspund din principiu: Romania actuala este leita dupa chipul si asemanarea ta. Uita-te in oglinda si daca iti place ce vezi, asa arata si Romania. Ranjeste in continuare, ai tot dreptul :))

ba nu te mai da lovit negi ceea ce ai sscris cu asa zisa autosesizare a pretinului?asta 1 si 2 ia zi cum ie impozitat stapintu gigi cu banii la semnatura?cas cass 16 la suta impozit cum ie?sau la iel nu se pune?

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:32
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

Continuare: Totodată, dorim să vă readucem la cunoştinţă că fiecare membru al FRF trebuie să declare faptul că structura juridică a solicitantului garantează faptul că acesta poate lua decizii independent de orice altă entitate externă (cf. art. 10 alin. 3 (g) al SSF şi observaţiile noastre cu privire la art. 11 al Statutului FRF). În plus, intervenţia guvernului în activităţile cluburilor sportive presupune o influenţă indirectă asupra FRF, care trebuie evitată pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipulează în mod corect că FRF este „a non-governmental entity” („persoană juridică neguvernamentală”) şi respectarea obligaţiei care le revine membrilor afiliaţi la FIFA şi la UEFA, de a-şi administra activitatea independent şi de a asigura faptul că propria activitate nu este sub influenţa unor terţi (cf. art. 13 alin. 1 (g) şi art. 17 ale Statutului FIFA, precum şi observaţiile noastre cu privire la art. 23 alin. 6 al Statutului FRF)”, a transmis FIFA catre Federatia Romana de Fotbal"

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:23
Postat de indolentu pe 08 Decembrie 2017, 18:18

ba din contra nu rinjesc ci doar constat ca in iepoca netului cum spui tu unii de al de tine se folosesc de asa ceva ca sa dea pe teava pe altii iegzact ca pina n decembrie 89.p atunci ce faceai?vedeai cu pretinu tau cite paturi sint pe la giamuri si citi asculta vocea americii sau europa libera si i dadeati pe goarna?apropo gigica al tau cite minarii are pe la fisc ca tot le stii tu pe toate chiar ie neprihanit?sau ca ie stapintu te faci ca ploua si vinezi doar antigigistii?fii ba sincer si barbat si recunoaste daca ai tupeu si instalatia vascularizata

Crede-ma, nu ti-am citit aberatiile dar iti raspund din principiu: Romania actuala este leita dupa chipul si asemanarea ta. Uita-te in oglinda si daca iti place ce vezi, asa arata si Romania. Ranjeste in continuare, ai tot dreptul :))

martinpen
martinpen  •  08 Decembrie 2017, 18:11
Postat de ticbis pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Da bre, oricine isi poate face un club de fotbal, dar nu oricine se poate afilia la o federatie de fotbal si la o liga profesionista. Ceea ce visezi tu nu mai e posibil, decat doar daca reinvie Ceausescu. Ti-am explicat de ce un club departamental n-are drept de participare in ligile profesioniste si nici in competitiile europene. E lege! CSA-ul tau poate juca la amatori inca o suta de ani de acum incolo, la profesionisti, niciodata! C asa poata fi afiliata la FRF ar trebui mai intai sa-si vanda/inchirieze sectia de fotbal catre o societate privata, la un patron. Patronul ala va fi obligat prin lege sa verse anual catre stat suma de 3,7 mil de euro, in afara cheltuielilor curente cu intretinerea si functionarea echipei, ca asa a dispus desteptul tau Talpan. Dac n-o face, e bun de puscarie! Atentie, aici e vorba de o societate privata care sa preia clubul, nu de simple sponsorizari de la Eximbank sau de asocieri cu primariile sau cu alte societati gen Atletic, cum ai vazut tu la baschet sau la handbal. Clubul trebuie sa fie societate privata, altfel o sa jucati la amatori inca o suta de ani de acum incolo! Asa cere FRF si UEFA! Ai priceput ceva?

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

indolentu
indolentu  •  08 Decembrie 2017, 18:18
Postat de ticbis pe 08 Decembrie 2017, 17:57

Nu ma deranjeaza absolut deloc. Tot ceea ce am scris aici in comentarii a fost corect, in spiritul si litera legii. Atat despre fotbal cat si despre altele. Despre tine am scris ceva mai jos; faci parte dintr-o categorie care doar ranjeste, nu gandeste. Sa-ti fie de bine, ai toata libertatea, net-ul s-a inventat de fapt pentru cei ca tine, pentru aia care-si refuleaza frustrarile vietii ranjind prosteste... Da-i inainte, nu te lasa :)))

ba din contra nu rinjesc ci doar constat ca in iepoca netului cum spui tu unii de al de tine se folosesc de asa ceva ca sa dea pe teava pe altii iegzact ca pina n decembrie 89.p atunci ce faceai?vedeai cu pretinu tau cite paturi sint pe la giamuri si citi asculta vocea americii sau europa libera si i dadeati pe goarna?apropo gigica al tau cite minarii are pe la fisc ca tot le stii tu pe toate chiar ie neprihanit?sau ca ie stapintu te faci ca ploua si vinezi doar antigigistii?fii ba sincer si barbat si recunoaste daca ai tupeu si instalatia vascularizata

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 17
Comentează