Comentarii (128)
timm
timm  •  23 Decembrie 2016, 01:53

Inainte sa inregistreze sigla FCSB a cerut acceptul de la CSA, care nu i la acordat. Totusi FCSB a inregistrat la Osim cu rea credinta.

timm
timm  •  23 Decembrie 2016, 01:50
Postat de crimson.veritas pe 23 Decembrie 2016, 01:35

Iar o luam de la capat? Au castigat pana la urma ca era 'marca lor' ... noi la FCSB ... doar am folosit-o, avand acordul tacit al CSA-ului ... care nu a constentat in justitie decat in 2011. Singurul lucru cu care nu sunt de acord acolo ... e ca se vorbeste de rea-credinta ... noi fiind folositori de buna-credinta! Dar chiar nu este important ... marca tot a mapn-ului este ca proprietate ... obiectul procesului respectiv a fost exclusivitatea nu proprieatea! Nu are nici o treaba marca cu palmaresul, cu numele, cu activitatea.... hot. respectiva a fost pusa in executare de a 2-a zi! Ce treaba are hot ICCJ din 2014 cu continuitatea activitatii, deci cu palmaresul ... de care va legati zi si noapte? 1999-2004 ... bla bla bla ...alea sunt termene folosite de ICCJ pentru a justifica ca marca fiind parte din patrimoniu ... nu a fost transmis patrimoniul catre AFCS ... si deci nici AFCS nu avea cum sa-l tramsita catre FCSB ... respingand astfel un capat de cerere al nostru! ICCJ vb. de marca, nu de Palmares ... o instanta se pronunta numai pe ce i se cere ... deci asta ... e ... ramai la ideea ta daca nu intelegi ... dar potoleste-te cu aceasta inversunare fara fond! ...:))

Juristii FRF te contrazic "Departamentul juridic a oferit poziţia din acest punct de vedere. Dreptul de participare nu se amestecă cu palmarestul sau cu sigla. Aşa cum avem motivarea deciziei Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, vedem că marca este legată de palmares, dar acest lucru nu afectează participarea nici la nivel naţional, nici european. Palmaresul urmează sigla, înţeleg că aşa stau lucrurile. În momentul de faţă, Clubul Sportiv al Armatei nu are o echipă de fotbal şi nu putem trece punctele la federaţia de handbal"

crimson.veritas
crimson.veritas  •  23 Decembrie 2016, 01:48
Postat de crimson.veritas pe 23 Decembrie 2016, 01:35

Iar o luam de la capat? Au castigat pana la urma ca era 'marca lor' ... noi la FCSB ... doar am folosit-o, avand acordul tacit al CSA-ului ... care nu a constentat in justitie decat in 2011. Singurul lucru cu care nu sunt de acord acolo ... e ca se vorbeste de rea-credinta ... noi fiind folositori de buna-credinta! Dar chiar nu este important ... marca tot a mapn-ului este ca proprietate ... obiectul procesului respectiv a fost exclusivitatea nu proprieatea! Nu are nici o treaba marca cu palmaresul, cu numele, cu activitatea.... hot. respectiva a fost pusa in executare de a 2-a zi! Ce treaba are hot ICCJ din 2014 cu continuitatea activitatii, deci cu palmaresul ... de care va legati zi si noapte? 1999-2004 ... bla bla bla ...alea sunt termene folosite de ICCJ pentru a justifica ca marca fiind parte din patrimoniu ... nu a fost transmis patrimoniul catre AFCS ... si deci nici AFCS nu avea cum sa-l tramsita catre FCSB ... respingand astfel un capat de cerere al nostru! ICCJ vb. de marca, nu de Palmares ... o instanta se pronunta numai pe ce i se cere ... deci asta ... e ... ramai la ideea ta daca nu intelegi ... dar potoleste-te cu aceasta inversunare fara fond! ...:))

Hai sa repet ce am spus inca din 2011 ... cand MAPN-ul a deschis aceasta actiune in instanta ... urlam la Becali sa schimbe marca si sigla echipei ... pentru ca era irelevant rezultatul procesului pe marca ... din moment ce proprietarul a contestat-o ... noi neavand proprieatea ... sa folosim marca altui club ... mi s-a parut atunci, ca si acum ... grotesc! Din momentul in care am aflat ca MAPN-ul nu a transmis dreptul de proprieate asupra marcii 'Steaua Bucuresti' ... acea marca a disparut din universul meu si din orice tip de avatar! Eu nu fac compromisuri ... si nu ma joc cu securisme de acest gen! FC Steaua trebuia sa aibe Marca ei ... nu marca comunistilor si securistilor de la CSA ... pentru mine proprietatea e sfanta ... sa joci cu marca altui club pe tricoruri ... este absurd! Chiar daca castigam procesul la ICCJ ... li se respingea MAPN-ului dreptul de exclusivitate ... nu proprieatea marcii ... o puteam folosi si noi ... dar SI MAPN-ul ... si ei erau proprietari ... deci practic le faceam reclama pe gratis la niste penibili si mediocrii bugetari! Deci asta faceam eu ... eu schimbam MARCA din 2011 ... nu asteptam o posibila hot judecatoreeasca si 3 ani ... ca sa-mi fie anulata si sa intrepreteze toti tabloizii si habarnistii in drept din romania o hotarare judecatpreasca ... cum vor ei! Marca e totusi marca ... nu are nici o treaba cu Palmaresul ... plamaresul nu se tranzactioneaza asa cum vrea orice gspica ... palmaresul prin coninuitatea de activitate! Altceva?

crimson.veritas
crimson.veritas  •  23 Decembrie 2016, 01:35

Iar o luam de la capat? Au castigat pana la urma ca era 'marca lor' ... noi la FCSB ... doar am folosit-o, avand acordul tacit al CSA-ului ... care nu a constentat in justitie decat in 2011. Singurul lucru cu care nu sunt de acord acolo ... e ca se vorbeste de rea-credinta ... noi fiind folositori de buna-credinta! Dar chiar nu este important ... marca tot a mapn-ului este ca proprietate ... obiectul procesului respectiv a fost exclusivitatea nu proprieatea! Nu are nici o treaba marca cu palmaresul, cu numele, cu activitatea.... hot. respectiva a fost pusa in executare de a 2-a zi! Ce treaba are hot ICCJ din 2014 cu continuitatea activitatii, deci cu palmaresul ... de care va legati zi si noapte? 1999-2004 ... bla bla bla ...alea sunt termene folosite de ICCJ pentru a justifica ca marca fiind parte din patrimoniu ... nu a fost transmis patrimoniul catre AFCS ... si deci nici AFCS nu avea cum sa-l tramsita catre FCSB ... respingand astfel un capat de cerere al nostru! ICCJ vb. de marca, nu de Palmares ... o instanta se pronunta numai pe ce i se cere ... deci asta ... e ... ramai la ideea ta daca nu intelegi ... dar potoleste-te cu aceasta inversunare fara fond! ...:))

990056284361956
Alex Alex  •  23 Decembrie 2016, 01:30

era de stiut ca acest *** e dinamovist ! asta a vrut si asta face. ca lacatus este alaturi de el, tot respectul pt el ca fotbalist dar isi da arama pe fata si stiti proverbele acelea cu *** !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

timm
timm  •  23 Decembrie 2016, 01:28
Postat de crimson.veritas pe 23 Decembrie 2016, 01:03

bey timm, adriann ... sau cum vrei sa te mai numesti ... esti foarte agitat si nelinistit ... chiar si pentru un rapidist! ...:)) Esti portofonul lui Talpan pe GSP ... am inteles ... punctul vostru de vedere ... va bazati pe niste interpretari aburde ale unor hotarari judecatoresi ... genul 'marca urmareste palmaresul' sau pe *** ... sub-ofiter sau ofiter in Armata Tatara ... la faza cu 37 de milioane! ...:)) Hai sa vedem ce se decide ... si mai discutam dupa aia ... sa avem macar hotarari irevocabile pe subiecte ... ce sen are sa trollezi fiecare user care isi da cu pararea aici ... cu proprile tale interpretari datorate unei limitari evidente in intelegere juridica si semantica! ...:)) Ai mai vazut pe cineva ... aici care sa se comporte atat de agresiv ca tine ... pe subiectul asta! Te crezi instanta de drept, dai tu verdicte ... nu vezi ca esti partinitor, lipsit de obiectivitate, lipsit de cunostiinte juridice de fond, uni-dimensional ... mono-color ... lipsit de nuante ... etc ... Ce castigi tu efectiv din aceasta campanie andi-Steaua pro-MAPN? Iti pierzi timpul de pomana ... in cele din urma ce va decide instanta finala aia conteaza ... juridic ... o sa vedem! Sportiv, sentimentai ... fenomenul este mult mai complicat ... o sa vedem ce se cva intampla si pe acel plan! Deci ... take a break! ...:))

Ai inteles. E bine. Vorbeste cu Gigi sa pregateasca 37 de milioane, deoarece el iubeste foarte mult FCSB si nu vrea sa-i devina gropar.

timm
timm  •  23 Decembrie 2016, 01:14
Postat de timm pe 23 Decembrie 2016, 01:12

Agresiv??? Eu am adus dovezi cu pozitiile oficiale a celor care conteaza ICCJ si FRF. Tu intri pe net iei niste pasaje din legi si urlii nedreptate. Dupa ce instanta sa pronuntat deja. E distractiv. Aveai tema de casa de ce a castigat CSA la ICCJ cu toate ca pasajele tale din legi dadeau dreptate FCSB. Inca nu ai descoperit?

O speta juridica nu se judeca sentimental, doar legal.

timm
timm  •  23 Decembrie 2016, 01:12
Postat de crimson.veritas pe 23 Decembrie 2016, 01:03

bey timm, adriann ... sau cum vrei sa te mai numesti ... esti foarte agitat si nelinistit ... chiar si pentru un rapidist! ...:)) Esti portofonul lui Talpan pe GSP ... am inteles ... punctul vostru de vedere ... va bazati pe niste interpretari aburde ale unor hotarari judecatoresi ... genul 'marca urmareste palmaresul' sau pe *** ... sub-ofiter sau ofiter in Armata Tatara ... la faza cu 37 de milioane! ...:)) Hai sa vedem ce se decide ... si mai discutam dupa aia ... sa avem macar hotarari irevocabile pe subiecte ... ce sen are sa trollezi fiecare user care isi da cu pararea aici ... cu proprile tale interpretari datorate unei limitari evidente in intelegere juridica si semantica! ...:)) Ai mai vazut pe cineva ... aici care sa se comporte atat de agresiv ca tine ... pe subiectul asta! Te crezi instanta de drept, dai tu verdicte ... nu vezi ca esti partinitor, lipsit de obiectivitate, lipsit de cunostiinte juridice de fond, uni-dimensional ... mono-color ... lipsit de nuante ... etc ... Ce castigi tu efectiv din aceasta campanie andi-Steaua pro-MAPN? Iti pierzi timpul de pomana ... in cele din urma ce va decide instanta finala aia conteaza ... juridic ... o sa vedem! Sportiv, sentimentai ... fenomenul este mult mai complicat ... o sa vedem ce se cva intampla si pe acel plan! Deci ... take a break! ...:))

Agresiv??? Eu am adus dovezi cu pozitiile oficiale a celor care conteaza ICCJ si FRF. Tu intri pe net iei niste pasaje din legi si urlii nedreptate. Dupa ce instanta sa pronuntat deja. E distractiv. Aveai tema de casa de ce a castigat CSA la ICCJ cu toate ca pasajele tale din legi dadeau dreptate FCSB. Inca nu ai descoperit?

crimson.veritas
crimson.veritas  •  23 Decembrie 2016, 01:03

bey timm, adriann ... sau cum vrei sa te mai numesti ... esti foarte agitat si nelinistit ... chiar si pentru un rapidist! ...:)) Esti portofonul lui Talpan pe GSP ... am inteles ... punctul vostru de vedere ... va bazati pe niste interpretari aburde ale unor hotarari judecatoresi ... genul 'marca urmareste palmaresul' sau pe *** ... sub-ofiter sau ofiter in Armata Tatara ... la faza cu 37 de milioane! ...:)) Hai sa vedem ce se decide ... si mai discutam dupa aia ... sa avem macar hotarari irevocabile pe subiecte ... ce sen are sa trollezi fiecare user care isi da cu pararea aici ... cu proprile tale interpretari datorate unei limitari evidente in intelegere juridica si semantica! ...:)) Ai mai vazut pe cineva ... aici care sa se comporte atat de agresiv ca tine ... pe subiectul asta! Te crezi instanta de drept, dai tu verdicte ... nu vezi ca esti partinitor, lipsit de obiectivitate, lipsit de cunostiinte juridice de fond, uni-dimensional ... mono-color ... lipsit de nuante ... etc ... Ce castigi tu efectiv din aceasta campanie andi-Steaua pro-MAPN? Iti pierzi timpul de pomana ... in cele din urma ce va decide instanta finala aia conteaza ... juridic ... o sa vedem! Sportiv, sentimentai ... fenomenul este mult mai complicat ... o sa vedem ce se cva intampla si pe acel plan! Deci ... take a break! ...:))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

timm
timm  •  23 Decembrie 2016, 00:48
Postat de crimson.veritas pe 23 Decembrie 2016, 00:42

150 de odrasle mapn-iste de la sud care au coborat in fata blocului in slapi? ...:)) Sunt la fel ca mukosii care au iesit sa dea jos guvernul dupa colectiv, profitand de stiupoarea poporului ... cand vorbim noi ... adica cand conteaza ... mukosii aia se dizolva ... in mini-molecule ...:))

Ai un exemplu la Timisoara unde echipa din liga a4-a avea multi mai multi suporteri decat cea din liga 1.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 13
Comentează