Comentarii (645)
iobag
iobag  •  05 Aprilie 2017, 00:36
Postat de timm pe 05 Aprilie 2017, 00:23

Prost esti tu. Are 2 declaratii una in 2015 alta in 2017. Si sunt contradictorii. La inscrierea Stelei va trebui sa ia o hotarare oficiala. Si va raspunde in fata legii daca greseste. Are timp sa-si consulte juristii si sa stie la ce se expune daca incalca legea.

Asteapta :)))) realitatea e mult mai simpla decat ce visezi tu. Fcsb e steaua si steaua cum e si CCA sau ASA si Uefa spune la cine e palmaresul . Astia ca tine care'l pupa in fund pe talpan sunt la fel de prosti ca aia care l pupa pe razboinicu luminii.

timm
timm  •  05 Aprilie 2017, 00:35
Postat de baddog2 pe 05 Aprilie 2017, 00:30

Am incheiat orice discutie cu tine, eu te intreb cum te cheama si tu imi raspunzi ca stai in Bucuresti!

Daca nu intelegi ca sunt lucruri diferite. Ti-am explicat frumos. Talpan a incheiat contractele de inchiriere conform legii. A evacuat acea societate conform legii.

baddog2
baddog2  •  05 Aprilie 2017, 00:30
Postat de timm pe 05 Aprilie 2017, 00:28

Nu. Gresesti. Cand inchei un contract treci in contract datele cu care este inregistrata la registrul comertului acea societate. Si in acelasi timp te judeci sa radiezi numele acelei societati si sa-i ceri daune. Sunt 2 lucruri diferite. Cand gigi a intarziat cu chiria Talpan la evacuat de pe Ghencea.

Am incheiat orice discutie cu tine, eu te intreb cum te cheama si tu imi raspunzi ca stai in Bucuresti!

timm
timm  •  05 Aprilie 2017, 00:28
Postat de baddog2 pe 05 Aprilie 2017, 00:19

Daca imi rapunzi la urmatoarea intrebare promit ca nu mai comentez nimic.Bun sa zicem ca Talpan are dreptate si BEcali a folosit marca Steaua cu tot ce implica ilegal.Bun atunci de ce timp de 10-12 ani Talpan a semnat chair domnia sa contracte de inchiriere cu asocitia condusa de BEcali?Daca stia ca s-a comis o ilegalitate asta inseamna ca si el a comis mai multe ilegalitati semnand acele contracte.Adevarat sau nu?

Nu. Gresesti. Cand inchei un contract treci in contract datele cu care este inregistrata la registrul comertului acea societate. Si in acelasi timp te judeci sa radiezi numele acelei societati si sa-i ceri daune. Sunt 2 lucruri diferite. Cand gigi a intarziat cu chiria Talpan la evacuat de pe Ghencea.

crimson.veritas
crimson.veritas  •  05 Aprilie 2017, 00:27
Postat de timm pe 05 Aprilie 2017, 00:15

Esti cam nervos. Tu stii ca razboiul e pierdut, si acum esti frustrat ca nu ai avut dreptate. Dreptul nu e pentru toti.

nu pe tine si pe talpan ... voi trebuie sa fiti compatimiti si sa vi se ofere ajutor de specialitate ... sunteti pacienti off-the-meds ... faceti rute zilnice ... intre paranoie si delir ...:)) Daca sunt nervos ... sunt pe o societate ... care nu va pune la dispozitie ... tratamentul necesar ... din continuare ... va agraveaza conditia ...:)) GSP-ul pare ca un Medic-Psihopat ... care face experimente pe voi ... in loc sa va trateze ... iar altadata ... cand ... picteaza *** ... pare ca ar intrpeta Salam ... un doctorat in drept comercial comaparat ... cu partzpa-partzapa ...:))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

baddog2
baddog2  •  05 Aprilie 2017, 00:26
Postat de timm pe 05 Aprilie 2017, 00:20

CSA detine 1)sigla Steaua, 2)Marca Steaua, 3)nume Steaua, 4)palmares Steaua. Sunt 4 drepturi patrimoniale distincte, CSA poate sa le vanda pe toate 4 sau doar 1, doar 2 sau 3. Csa nu a vandut nici unul dintre ele. De aceea Steaua nu a jucat intre 2003-2017 si acest lucru va scrie in palmaresul Stelei. Dar poate va cumpara palmaresul fcsb.

Inteleg treaba cu sigla cu marca dar nu inteleg cum poate cineva sa detina drepturi de autor pentru un nume.Sincer cum sa vina talan sa interzica cuiva sa se numeasca Steaua.Pai spre exemplu in Spania exista vreo 3-4 echipe cu numele de Real.Cele mai sonore fiind Real MAdrid si Real Sociedad.Bun la aia nu e o problema ca se numesc ambele Real dar la noi e o problema.Bun intelegeam daca nu mai aveau voie sa se numeasca Steaua Bucuresti insa sa le fie interzis numele de Steaua e o aberatie!

supereduardo10
supereduardo10  •  05 Aprilie 2017, 00:25

Omul are dreptate Burleanu ori se face ori e facut qramada ...pai ba nene marca inseamna nume siqla culori...cumsa detii palamresu cand ianinte de revolutie ec5ipa era STEAUA ...sunteti bolnavi marca inseamna absolut ce inseamna steaua ..nume palmares culori siqla tot puneti mana pe carte incultilor...

timm
timm  •  05 Aprilie 2017, 00:23
Postat de iobag pe 05 Aprilie 2017, 00:19

Ca inainte nu te umflai ca prostu' ca burleanu a zis ca palmaresul e la cca. Acum sunt doar declaratii :)))

Prost esti tu. Are 2 declaratii una in 2015 alta in 2017. Si sunt contradictorii. La inscrierea Stelei va trebui sa ia o hotarare oficiala. Si va raspunde in fata legii daca greseste. Are timp sa-si consulte juristii si sa stie la ce se expune daca incalca legea.

timm
timm  •  05 Aprilie 2017, 00:20
Postat de baddog2 pe 05 Aprilie 2017, 00:13

PAi cum sa il cumpere, de unde, de la cine.Ti-am dat mura-n gura dar tu batman, batman.Am zis si mai devreme Talpan nu e interesat de perioada 98-2003 ci doar dupa ce echipa a fost preluata de Becali.Scopul lui Talpan si a celor care se afla in spatele juristului(pentru ca nu a facut el doar de capul lui fara acordul superiorilor) este distrugerea prin orice mijloace a lui Becali.

CSA detine 1)sigla Steaua, 2)Marca Steaua, 3)nume Steaua, 4)palmares Steaua. Sunt 4 drepturi patrimoniale distincte, CSA poate sa le vanda pe toate 4 sau doar 1, doar 2 sau 3. Csa nu a vandut nici unul dintre ele. De aceea Steaua nu a jucat intre 2003-2017 si acest lucru va scrie in palmaresul Stelei. Dar poate va cumpara palmaresul fcsb.

iobag
iobag  •  05 Aprilie 2017, 00:19
Postat de timm pe 05 Aprilie 2017, 00:05

Eu nu-l injur. In 2015 dupa sentinta ICCJ si dupa ce a consultat juristii FRF, Burleanu a declarat ca palmaresul Stelei e la CSA. Acum a declarat ca e la fcsb. Sunt declaratii. La inscrierea echipei Steaua in campionatul 2017-2018 se va cere trecerea palmaresului 1947-2003 la Steau si radierea de la fcsb. Atunci pe baza actelor sunt obligati sa ia o hatarare. Si vor raspunde in fata legii apoi, daca vor incalca legea. Eu sunt foarte linistit.

Ca inainte nu te umflai ca prostu' ca burleanu a zis ca palmaresul e la cca. Acum sunt doar declaratii :)))

  • 1
  • •••
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • •••
  • 65
Comentează