Comentarii (70)
ticbis
ticbis  •  27 August 2016, 15:06
Postat de wwerko80 pe 27 August 2016, 14:21

Haha, ce mamaliga. Normal ca scoate cand si cat vrea el. Daca vroia ca Steaua sa fie puternica, nu il vindea pe Stanciu. Din contra, ar investii 10 milioane ca sa iasa din grupe si sa faca mai multi bani din Europa. El ii ia ieftin, dupa cativa ani si umflati de presa ii vinde pe milioane. Nu vezi cum vorbeste? Jucatorii sunt doar "marfa" pt el. Nu il intereseaza ce face echipa, el vinde si isi ia bani. Daca echipa nu merge bine, da vina pe Reghecampf sau aduce alti jucatori mai tineri pe care in cativa ani o sa ii vanda iar pe milioane. Si dupa oamenii se intreaba de ce Steaua are 21 de meciuri fara victorie in shampions lig. Steaua e un business. Chiar daca Becali nu ii scoate, sa fii sigur ca nu va investii 1 leu in echipa. Poate doar din banii bonus din Europa o sa investeasca 1-2 milioane, cum a facut cu ala de la Viitoru cu banii din bilete, aia 10 milioane de pe Stanciu se duc direct in buzunarul lui Becali. Voi in loc sa il criticati ca nu investeste milioanele, il aparati ca Steaua e cea mai tare. Sa vedem cat de tare e steluta, Astra e mai puternica pana acum :)

Esti naiv, ca sa nu spun altfel. La nivelul fotbalului nostru, o investitie anuala de 3 mil in cumpararea de jucatori iti garanteaza 90% titlul de campioana. Daca Becali ar fi cumparat jucatori de 10 mil, garantia castigarii campionatului ar fi crescut la 99%, insa pe plan international in UCL asta e apa de ploaie, o picatura intr-un ocean. Daca stam sa ne gandim bine, diferenta intre 3 mil si 10 mil ar fi aceea ca in loc de 5-0 Steaua ar fi pierdut meciul cu Man City cu doar 4-0. Mai mult, daca ar fi cheltuit 10 mil de euro in jucatori noi, ar fi insemnat ca pe langa Boldrin, De Amorim, Tanase si Mitrea ar mai aparut Alibec, Budescu, Ivan, Nistor si Rotariu. Astia inseamna 10 mil de euro; ti se pare ca astia ar fi eliminat Man City? Iti garantez eu ca nu! Steaua procedeaza foarte bine asa: cumpara ca sa-si asigure suprematia in campionat si se bazeaza pe banii obtinuti in urma calificarilor in grupele europene. Asa se tine in viata o societate privata, nu bazandu-te strict pe banii din drepturile tv! Sigur, nu putem avea pretentii la topul valorilor fotbalului european, dar jucam acolo, suntem acolo! Asta e tot ceea ce conteaza! Ai impresia ca daca in sezonul urmator Dinamo va ajunge in preliminariile cupelor europene va cheltui cineva un leu in plus pentru intarirea echipei? Te asigur ca nu! De altfel, iti dai cu parerea aici in conditiile in care fanii dinamovisti au tocit dvd-ul cu "minunea de la Librec" rulandu-l ani de zile pe pc-uri in lipsa de altceva!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  27 August 2016, 14:59
Postat de martinpen pe 27 August 2016, 14:59

Eu cred ca tu uiti care e subiectul, dar nu imi pierd timpul cu tine, ti-am dat un citat din actul original de oferta si tu o tii pe a ta. Credeam ca poti sa sa intelegi ***, dar cred ca cer prea mult, sau nu ?

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

martinpen
martinpen  •  27 August 2016, 14:59
Postat de adi_stelistul pe 27 August 2016, 14:54

Draguta, nu prea intelegi ce vorbeste lumea... ce treaba are ce-am zis eu cu cat valoreaza Stanciu sau cat se da pe el? Era vorba despre cum presa sportiva a influentat ofertele primite de Becali pentru jucatorii Stelei. Cred ca daca te concentrezi poti sa intelegi. Sau nu?

Eu cred ca tu uiti care e subiectul, dar nu imi pierd timpul cu tine, ti-am dat un citat din actul original de oferta si tu o tii pe a ta. Credeam ca poti sa sa intelegi ***, dar cred ca cer prea mult, sau nu ?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  27 August 2016, 14:54
Postat de martinpen pe 27 August 2016, 14:50

Nu te mai enerva, oferta maxima pt Stanciu e mult mai mica... UIte aici oferta : TERMS Purchase by *** of the 100% of federative and 60% economic rights of the player for the total amount of EUR 2.500.000,000 = (two million five hundred thousand euros) payable as follows: · EUR 1,250,000 = (one million two hundred thousand and fifty euros), · EUR 1,250,000 = (one million two hundred thousand and fifty euros), before August 1 of 2,017.

Draguta, nu prea intelegi ce vorbeste lumea... ce treaba are ce-am zis eu cu cat valoreaza Stanciu sau cat se da pe el? Era vorba despre cum presa sportiva a influentat ofertele primite de Becali pentru jucatorii Stelei. Cred ca daca te concentrezi poti sa intelegi. Sau nu?

martinpen
martinpen  •  27 August 2016, 14:53
Postat de martinpen pe 27 August 2016, 14:50

Nu te mai enerva, oferta maxima pt Stanciu e mult mai mica... UIte aici oferta : TERMS Purchase by *** of the 100% of federative and 60% economic rights of the player for the total amount of EUR 2.500.000,000 = (two million five hundred thousand euros) payable as follows: · EUR 1,250,000 = (one million two hundred thousand and fifty euros), · EUR 1,250,000 = (one million two hundred thousand and fifty euros), before August 1 of 2,017.

Au sters numele moderatorii... probabil nu vor sa se afle...

martinpen
martinpen  •  27 August 2016, 14:50
Postat de adi_stelistul pe 27 August 2016, 14:43

Exact, ai spus ca ii vinde pe milioane "umflati de presa" (citat).

Nu te mai enerva, oferta maxima pt Stanciu e mult mai mica... UIte aici oferta : TERMS Purchase by *** of the 100% of federative and 60% economic rights of the player for the total amount of EUR 2.500.000,000 = (two million five hundred thousand euros) payable as follows: · EUR 1,250,000 = (one million two hundred thousand and fifty euros), · EUR 1,250,000 = (one million two hundred thousand and fifty euros), before August 1 of 2,017.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  27 August 2016, 14:43
Postat de wwerko80 pe 27 August 2016, 14:31

Asta am spus? Ca aia fac transferuri bazandu-se pe articolele gsp?

Exact, ai spus ca ii vinde pe milioane "umflati de presa" (citat).

adi_stelistul
adi_stelistul  •  27 August 2016, 14:41
Postat de sibelius pe 27 August 2016, 14:25

Da, da...toti presedintii cluburilor de afara invata limba romana ca sa poata citi presa sportiva de la noi online si fac transferurile dupa articolele de aici.

Si cred ca si comentariile conteaza, sa nu neglijam importanta comentariilor... :-)))

haideusicfr
haideusicfr  •  27 August 2016, 14:32
Postat de kenzo4play pe 27 August 2016, 14:02

Steaua a pierdut calificarea in UCL fiind invinsa de catre Manchester City. Astra a pierdut calificarea in UCL fiind invinsa de catre FC Copenhaga. Intelegi chestiile astea? Ambele s-au calificat in EL dupa ce au trecut de Sparta Praga, respectiv West Ham. Hai ca te-am ajutat sa mai inveti niste chestii. Stiu ca voi in zona aia ganditi mai incet, pana in vara te prinzi tu de cum au stat treburile ;). Cu placere!

Nu te-ai *prins * tu de ce am vrut sa spun .Vinovat de cele ce s-au intamplat e Becali et.co.Care au creat atmosfera razbunatoare in urma meciului cu City.In loc sa fie corecti ,sa le fie ciuda pe ei insisi au dat vina pe coregrafia dinamovistilor. Nici acum dupa acete evenimente nu declara nimica .Parca mai intereseaza pe cineva daca si cu cat il vide pe x sau y. Oricum sunt banii lui si nu ai vostri. A voastra e rusinea crimei. Au gasit acum un tap ispasitor: Rapidul care nici numai exista.

wwerko80
wwerko80  •  27 August 2016, 14:31
Postat de sibelius pe 27 August 2016, 14:25

Da, da...toti presedintii cluburilor de afara invata limba romana ca sa poata citi presa sportiva de la noi online si fac transferurile dupa articolele de aici.

Asta am spus? Ca aia fac transferuri bazandu-se pe articolele gsp?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează