Comentarii (93)
flo_ax
flo_ax  •  03 Noiembrie 2013, 04:02

asta cu faultul in atac e fumata rau... e acoperita regulamentar oricand. Multi arbitri fluiera doar ca sa fie "safe". La fel regula hentului in careu si pozitia iminenta de a marca. Au facut muci regulamentul, orice i se scoala arbitrului e acoperit. Sa fim seriosi

apoca
apoca  •  03 Noiembrie 2013, 02:55
Postat de alenb pe 03 Noiembrie 2013, 01:44

am mai vazut o data faza. kapetanos nu sare pe fundas cum am crezut ci il impinge cu mainile sa-si creeze avantaj. Poti sa ma scoti cat de antistelist vrei darchiar trebuia dat fault in atac. Decizia arbitrului (inteleg ca tusierul a sesizat) a fost corecta.

da fault clar. La 11 am e 50/50 da' aici se vede ca il impinge in timp ce "brasoveanul" e in aer.

alenb
alenb  •  03 Noiembrie 2013, 01:44
Postat de robotzel pe 03 Noiembrie 2013, 01:16

cum spuneai si tu mai devreme: in nici un campionat sanatos nu s-ar fi dat fault in atac insa a fost acoperit regulamentar. de asemenea in campionate sanatoase este posibil totusi sa se fi dat 11m la faza asta. spun doar posibil. in campionate ca cel am nostru, orice contact se sanctioneaza de arbitrii de frica sa nu sara de cur in sus unul ca mm si nu numai + ca jucatorii din campionatul nostru sunt destul de apropiati de fetitele de pe matasari si foarte aproape ca circarii cand vine vorba sa se arunce in careu. consider ca ambele faze au fost judecate la limita si pana la urma una a fost in favoarea unei echipe (corect dar la limita) iar a doua in favoarea celeilalte (corect si la limita

am mai vazut o data faza. kapetanos nu sare pe fundas cum am crezut ci il impinge cu mainile sa-si creeze avantaj. Poti sa ma scoti cat de antistelist vrei darchiar trebuia dat fault in atac. Decizia arbitrului (inteleg ca tusierul a sesizat) a fost corecta.

nicolas_blu
nicolas_blu  •  03 Noiembrie 2013, 01:32
Postat de robotzel pe 03 Noiembrie 2013, 00:28

umar la umar cu mana pe mana jucatorului. si atunci te intreb de ce nu a fost umar la umar si la kapetanos? de cand tinerea de mana se considera umar la umar? nu a pus mana pe el. uita-te la a doua poza si o sa vezi ca il tine de mana. este total diferit de ce spui tu. ai puterea sa recunoasti ca ai gresit? serios ... de ce o impingere este fault in atac si o tinere de mana nu este 11m? explica-mi tu si te cred. atentie nu a fost umar la umar pentru ca nu avea cum fizic. unul era mai jos altul mai sus. brasoveanul in cadere s-a tinut pur si simplu de chipciu si astfel al nostru a cazut. ce vroiai sa faca? sa plece taras cu brasoveanul dupa el? a fost 11m clar.

sti si tu fotbal ma???? si atunci cum explici caderea dupa un metru de la clinciu cu fundasul ala...dupa parerea mea cartonas galben pentru simulare...ce bagabonteala de meci...!!! plus ratarea stelistului Popa de la Concordia din ultmul minut...Huaaaa !!!

alenb
alenb  •  03 Noiembrie 2013, 01:32
Postat de robotzel pe 03 Noiembrie 2013, 01:16

cum spuneai si tu mai devreme: in nici un campionat sanatos nu s-ar fi dat fault in atac insa a fost acoperit regulamentar. de asemenea in campionate sanatoase este posibil totusi sa se fi dat 11m la faza asta. spun doar posibil. in campionate ca cel am nostru, orice contact se sanctioneaza de arbitrii de frica sa nu sara de cur in sus unul ca mm si nu numai + ca jucatorii din campionatul nostru sunt destul de apropiati de fetitele de pe matasari si foarte aproape ca circarii cand vine vorba sa se arunce in careu. consider ca ambele faze au fost judecate la limita si pana la urma una a fost in favoarea unei echipe (corect dar la limita) iar a doua in favoarea celeilalte (corect si la limita

am zis nu s-ar fi dat in anglia. hai si in germania. cat despre penalty s-ar fi dat ordiunde. dar doar pentru echipele mari. doar grangurii pot primi asemenea penalty

nicolas_blu
nicolas_blu  •  03 Noiembrie 2013, 01:30

ce a fost ala ma ..penalty? nici intr-o mie de ani nu e penalty acolo :)))) plus ca Popa ala de la Corona care a rata in ultimul minut ..nu zice nimeni de el ca e un mare fan steaua!!! Ce panarama de meci!!!

robotzel
robotzel  •  03 Noiembrie 2013, 01:16
Postat de alenb pe 03 Noiembrie 2013, 01:10

serios, daca argesul meu (care nu mai exista) primea un penalty ca asta ziceam sarumana domn arbitru si ma bucuram de penalty. Da, tinerea se penalizeaza cf regulamentului, ce te astepti sa scrie in regulament? Cedez eu, a fost penalty si gata

cum spuneai si tu mai devreme: in nici un campionat sanatos nu s-ar fi dat fault in atac insa a fost acoperit regulamentar. de asemenea in campionate sanatoase este posibil totusi sa se fi dat 11m la faza asta. spun doar posibil. in campionate ca cel am nostru, orice contact se sanctioneaza de arbitrii de frica sa nu sara de cur in sus unul ca mm si nu numai + ca jucatorii din campionatul nostru sunt destul de apropiati de fetitele de pe matasari si foarte aproape ca circarii cand vine vorba sa se arunce in careu. consider ca ambele faze au fost judecate la limita si pana la urma una a fost in favoarea unei echipe (corect dar la limita) iar a doua in favoarea celeilalte (corect si la limita

alenb
alenb  •  03 Noiembrie 2013, 01:15
Postat de robotzel pe 03 Noiembrie 2013, 01:10

daca tu imi spui unde scrie in regulament asta sunt de acord cu tine. cum spuneam si mai jos am vb cu un arbitru si orice tinere se penalizeaza. nu poti ca arbitru sa sti cat de tare sau cat de incet a fost tinut un jucator.

nu poti arbitra rigid strict dupa regulament. Cam la fiecare corner trebuie sa dai fie penalty sau fault in atac. Ajungi sa elimini 4-5 jucatori si sa dai vreo 20 de galbene. Protestele se sanctioneaza nu?

alenb
alenb  •  03 Noiembrie 2013, 01:10
Postat de robotzel pe 03 Noiembrie 2013, 01:04

il tine de mana stanga. nu este o mana pusa. il tine, in strange sa nu il lase sa plece. serios ... nu are rost. ma dau batut. sper ca argesul cand o sa mai aiba meciuri sa nu primeasca nici o lovitura de la 11m la tineri de mana similare cu asta. sa te vad atunci cum o sa gandesti. bafta si nu mai am chef sa mai iti explic ce scrie in regulament. si gresesti oricum ... orice tinere se penalizeaza cu lovitura. macar de ai citii regulamentul. iti spun pentru ca tocmai a trebuit sa il trezesc pe un prieten din somn care este arbitru sa il intreb asta. mi-a confirmat ce iti spun acum. orice tinere de tricou, sort sau orice alta parte a corpului se penalizeaza cu lovitura si cartonas.

serios, daca argesul meu (care nu mai exista) primea un penalty ca asta ziceam sarumana domn arbitru si ma bucuram de penalty. Da, tinerea se penalizeaza cf regulamentului, ce te astepti sa scrie in regulament? Cedez eu, a fost penalty si gata

robotzel
robotzel  •  03 Noiembrie 2013, 01:10
Postat de alenb pe 03 Noiembrie 2013, 01:07

cele 2 faze sunt diferite. Da a fost fault la kapetanos, dar multi arbitrii nu l-ar fi dat. In anglia rareori e penalizata o asemenea faza. Asta e , atacantul cand sare mai darama si un fundas. Dar decizia arbitrului e totusi corecta. La penalty te legi de acea mana pe chipciu, tinerea cum ii spui. Eu zic ca nu are durata, intensitate s-o penalizezi. Tinere serioasa a fost cea a luio Gardos de la golul 2 din etapa trecuta cu FC Brasov

daca tu imi spui unde scrie in regulament asta sunt de acord cu tine. cum spuneam si mai jos am vb cu un arbitru si orice tinere se penalizeaza. nu poti ca arbitru sa sti cat de tare sau cat de incet a fost tinut un jucator.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 10
Comentează