Comentarii (119)
sexilian
sexilian  •  18 Iunie 2013, 13:47

pacat de zgaila ce om a fost ei,sa ajunga sa joace table si la jilava,in avion era altceva

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  18 Iunie 2013, 13:46
Postat de grande.balaci pe 18 Iunie 2013, 13:38

maestre,sper si eu sau vb lu tandd,fabulez!

..)) Stii, Il Grande... Esentialul este ca Stiinta sa renasca, nu conteaza metodele. Scopul scuza mijloacele, la urma urmei. Microbistii vechi si autentici stiu doar atat : Vrem Bania inapoi ! Stiinta in A ! E nevoie de sutele de mii de simpatizanti ai lor, de ambitiile si orgoliile lor, in peisajul din ce in ce mai sarac al unei Ligi din ce in ce mai slaba valoric.

fcsb.86
fcsb.86  •  18 Iunie 2013, 13:42
Postat de adrian008 pe 18 Iunie 2013, 13:33

bai omule cand s-a instituit sechestru erau bunuri ale craiovei.ce spui tu acolo cu masina vecinului?odata cu punerea sechestrului au devenit bunuri anaf. pt. o suma.steaua trebuia sa se duca la anaf si sa plateasca suma stabilita pt. sechestru.(in cazul prepelita 500000 de euro).de ce crezi ca sunt trimisi in judecata pt. scoaterea de bunuri de sub sechestru?

Tu ai dreptate in ce spui dar nu total. Anaf poate pune sechestru pe bunuri dar oamenii nu sunt "bunuri", exista drepturi. Dreptul la munca nu il poate lua nimeni. Vrajeala asta cum ca vrea Mititica sa ii plateasca cluburile banii pe jucatori e doar o gluma frumoasa. De vina sunt cei care i-au declarat liberi de contracte (pe ce baza au facut asta). Mai departe e doar cancan ...

tandd
tandd  •  18 Iunie 2013, 13:41
Postat de adrian008 pe 18 Iunie 2013, 13:33

bai omule cand s-a instituit sechestru erau bunuri ale craiovei.ce spui tu acolo cu masina vecinului?odata cu punerea sechestrului au devenit bunuri anaf. pt. o suma.steaua trebuia sa se duca la anaf si sa plateasca suma stabilita pt. sechestru.(in cazul prepelita 500000 de euro).de ce crezi ca sunt trimisi in judecata pt. scoaterea de bunuri de sub sechestru?

iar vorbesti prostii si ma doare mana sa zic a mia oara,de ce i-a dat in judecata ma doare la basca,oricum totul e o mascarada,citeste ce-am zis mai jos,anaf nu poate detine nici un drept asupra jucatorilor,poate obliga doar clubul sa nu-l vanda,daca jucatorul e declarat liber poate munci unde vrea fara sa ceara voie la nimeni,ca i-a declarat si de ce i-0a declarat e treaba lu mitica si lu sandu.Dar ti-am zis,daca jucatorul nu e platit e declarat liber de contract?ce face anaf atunci pe cine da in judecata?pe jucator,pe angajator sau pe basescu?

grande.balaci
grande.balaci  •  18 Iunie 2013, 13:41

jubileaza micul,o sa-l vedem zilnic pe sticla debitand tot felul de aberatii.....ce bine ar face sa vanda clubul si sa astepte despagubirile !

grande.balaci
grande.balaci  •  18 Iunie 2013, 13:38
Postat de ave_biancorossi pe 18 Iunie 2013, 13:34

aloha Il Grande.. pai ce reactie sa mai aiba? sunt criogenati..)))

maestre,sper si eu sau vb lu tandd,fabulez!

tandd
tandd  •  18 Iunie 2013, 13:36
Postat de albert01 pe 18 Iunie 2013, 13:29

nu stiu daca am inteles bine ce spui. atunci de ce sustine statul ca drepturile jucatorilor au fost scoase de sub sechestru?

ptr ca efectiv ele nici nu pot fi puse sub sechestru,am si explicat de ce,un jucator neplatit edeclarat liber de contract,anaf nu mai are parghia sa-l tina.Asta cu sechestru pe drepturile jucatorilor e o mare golanie irealizabila,cum poti pune sechestru pe contractele de munca ale unor anagajati de la o firma falimentara sa spunem?e cam acelasi lucru...aberant.Te poate obliga sa nu-l vinzi,nicidecum sa nu-l lasi sa plece

17.nentori
17.nentori  •  18 Iunie 2013, 13:36
Postat de vaalah pe 18 Iunie 2013, 12:52

Circul marca justitia lui Basinescu o sa dureze 5-8 ani . DNA avea asul in maneca in codul penal si codul de procedura penal : Arestarea preventiva. De ce nu au uzat de ea KOVESI DNA ? Premeditat ! Pt ca prezumtia de nevinovatie si statul si ROF-ul FRF prevad ca in aceasta situatie cei doi raman in functii . Doar UEFA mai poate descurca incurcatura asta si sa ceara demisiile sau dezafilierea FRF . Curios de ce a stat dosarul atatia ani la DNA si acum bubuie ? De ce acum si nu acum cativa ani ?

.......Dumnezeule, cum poti, mai baiatule, sa-ti dai cu parerea despre anumite lucruri, cand tu nici nu stii pe ce lume traiesti!? Ce treaba are UEFA cu schimbarea presedintilor forurilor de la noi, iarasi este o nebuloasa a minusculului tau creier. Nu numai ca chiar nu este treaba lor, dar te intreb pe tine: nu urlati, voi usl-istii, toata ziua ca nu trebuie sa se amestece Europa in treburile noastre? Esti incorigibil,mai baiatule!

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  18 Iunie 2013, 13:35
Postat de albert01 pe 18 Iunie 2013, 13:11

s-au crezut stat in stat.daca drepturile federative ale jucatorilor nu erau sub sub sechestru,nu cred ca se intimpla nimic.adevarul este ca s-au autodepasit in prostie

bingo, amigo.

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  18 Iunie 2013, 13:34
Postat de grande.balaci pe 18 Iunie 2013, 13:14

ai dreptate si reflecta pe deplin situatia actuala din societatea romaneasca..astept cu nerabdare o reactie din partea frf,o conferinta de presa sau macar o minuta!

aloha Il Grande.. pai ce reactie sa mai aiba? sunt criogenati..)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 12
Comentează