Comentarii (119)
tandd
tandd  •  18 Iunie 2013, 13:25
Postat de adrian008 pe 18 Iunie 2013, 13:19

jucatorii aflati sub sechestru nu pot fi declarati jucatori liberi.drepturile federative sunt detinute de cineva.nu de universitatea craiova.tu ai dezafiliat craiova.ce nu intelegi?si orice regulament ar face FRF nu poate fi mai presus de legile tarii.si legile tari sunt destul de clare in privinta sechestrului.te rog sa dai o cautare pe google sa citesti.m-am saturat sa tot explic la tot felul de nepriceputi

habar nu ai ce vorbesti sau mai degraba sa intelegi ce-am zis eu dar ne trimiti pe toti pe google.Nici n-a sustinut nimeni altceva din ce-ai spus tu,am specificat ca e vorba doar de faptul ca nu poti pune sechestru pe un bun care de fapt nu-ti apartine,ba mai mult crezi ca anaf nu si-a dat acceptul ca jucatorii respectivi sa fie legitimati de cluburile respective???cum se procedeaza cand un jucator e pus sub sechestru de anaf dar el nu mai e platit de echipa respectiva si e declarat liber de contract???sau poate nu mai poate fi declarat liber,il punem sa munceasca ptr anaf sa plateasca datoriile angajatorului.Intr-un cuvant vorbeshti prostii,contractele jucatorilor nu0-s bunurile firmei

grande.balaci
grande.balaci  •  18 Iunie 2013, 13:23
Postat de tandd pe 18 Iunie 2013, 13:18

io astept sa-i bage la puscarie pe mitica si pe sandu,sa doneze echipa mititelu altcuiva,sa scada tva-ul si sa calatoresc pe marte......fabulez si io )))))

exista o farama de adevar in fabula ta,peste putin timp o sa poti calatori si pe marte!

albert01
albert01  •  18 Iunie 2013, 13:22
Postat de adrian008 pe 18 Iunie 2013, 13:19

jucatorii aflati sub sechestru nu pot fi declarati jucatori liberi.drepturile federative sunt detinute de cineva.nu de universitatea craiova.tu ai dezafiliat craiova.ce nu intelegi?si orice regulament ar face FRF nu poate fi mai presus de legile tarii.si legile tari sunt destul de clare in privinta sechestrului.te rog sa dai o cautare pe google sa citesti.m-am saturat sa tot explic la tot felul de nepriceputi

si eu m-am cam saturat problema este ca i-au declarat liberi dupa o decizie ilegala

14mai1948
14mai1948  •  18 Iunie 2013, 13:21
Postat de ko-ko pe 18 Iunie 2013, 13:07

Cluburile in cauza s-ar putea sa aiba o problema, sa fie considerati cumparatori de rea credinta. De exemplu daca tu cumperi de pe strada de la un etnic de culoare maro un handycam care in magazin e 1200 lei dar pe care tu dai 250 lei atunci risti sa ai probleme daca se da de urma proprietarului de drept si a camerei achizitioante de tine, si in cel mai bun caz acel bun ti se va confisca. Daca e vorba de bunuri de valoare mai mare atunci risti chiar dosar penal.(de ex. masini). Cluburile in cauza au legitimat acei jucatori in niste conditii neclare. In cel mai bun caz vina se va rasfrange asupra FRF si LPF. Cert e ca DNA nu intrau in Sandu si Mitica daca n-aveau un dosar cat de cat solid.

tu faci referire la bunuri furate ,aici nu e cazul ,nimeni nu a furat nimic si nimeni nu a cumparat bunuri furate , daca era sub sechestru anaf ,acestia trebuia sa se sesizeze si sa ceara bani cluburilor unde jucatorii siau gasit angajamente pt acoperirea datoriei craiovei fata de anaf ,dar dupa cite spun unii pe aici craiova luase licenta pt liga 2-a unde retrogradase sportiv ,in acest caz inseamna ca echipa craiova nu avea datorii catre stat ..mititelu e poaduche ,nu are bani nici de benzina si se agata de price poate se lipeste de ceva lovele .. singurii care trebuie sa raspunda de cazul craiova sint cei ce au votat dezafilierea si implicit desfintarea echipei ,in rest sint incercari d

albert01
albert01  •  18 Iunie 2013, 13:20
Postat de tandd pe 18 Iunie 2013, 13:14

daca am factura sau bon fiscal(cluburile aveau acceptul frf sa foloseasca jucatorii respectivi) ma doare fix la basca cu ce pret cumpar ,in ce priveste frf si liga,sa raspunda,sa-i bage la puscarie pe aman2 daca pot

si daca am factura sau bon fiscal de la un bun cumparat dintr-un magazin care l-a pus pe raft dupa ce patronul l-a furat din alta parte?

adrian008
adrian008  •  18 Iunie 2013, 13:19
Postat de tandd pe 18 Iunie 2013, 13:10

io capisci,tu nu capisci ce-am zis eu.Jucatorii erau sub sechestru anaf daca apartineau craiovei,prin dezafiliere ei nu mai erau sub contract cu nimeni,sau tu vrei sa-mi pui mie sechestru pe mashina vecinului ca ...sta langa mine.

jucatorii aflati sub sechestru nu pot fi declarati jucatori liberi.drepturile federative sunt detinute de cineva.nu de universitatea craiova.tu ai dezafiliat craiova.ce nu intelegi?si orice regulament ar face FRF nu poate fi mai presus de legile tarii.si legile tari sunt destul de clare in privinta sechestrului.te rog sa dai o cautare pe google sa citesti.m-am saturat sa tot explic la tot felul de nepriceputi

tandd
tandd  •  18 Iunie 2013, 13:18
Postat de grande.balaci pe 18 Iunie 2013, 13:14

ai dreptate si reflecta pe deplin situatia actuala din societatea romaneasca..astept cu nerabdare o reactie din partea frf,o conferinta de presa sau macar o minuta!

io astept sa-i bage la puscarie pe mitica si pe sandu,sa doneze echipa mititelu altcuiva,sa scada tva-ul si sa calatoresc pe marte......fabulez si io )))))

grande.balaci
grande.balaci  •  18 Iunie 2013, 13:16

numa intereseaza castigurile pe care le va obtine micul doar repunerea in drepturi a universitatii si eventual vanzarea ei de catre acest gropar!

grande.balaci
grande.balaci  •  18 Iunie 2013, 13:14
Postat de ave_biancorossi pe 18 Iunie 2013, 13:05

pai eu nu asta sustinusem in cateva comentarii anterioare ? ca sa vedeti si voi ce juristi dobitoci au in jurul lor. niste yesmeni plini de bani si ifose. dar cu facultati la ... bioterra, sali de cursuri ? prin terase si cafenele. ca tot era la ... bio, deci aia sunt juristi eco suta la suta. au creierul purificat complet, e curat ca lacrima, liber ca pasarea cerului. stiu de toate juristii lor, numai ce e aia teoria generala a dreptului, nu. stiu ce vreti voi, numai ca nu au habar sa interpreteze si sa aplice un act normativ, indiferent de gradul lui ierarhic pe scala juridicului. si daca ar sti, atunci nu au verticalitate, trebuiau sa le explice sefilor, nu va grabiti, ba !

ai dreptate si reflecta pe deplin situatia actuala din societatea romaneasca..astept cu nerabdare o reactie din partea frf,o conferinta de presa sau macar o minuta!

tandd
tandd  •  18 Iunie 2013, 13:14
Postat de ko-ko pe 18 Iunie 2013, 13:07

Cluburile in cauza s-ar putea sa aiba o problema, sa fie considerati cumparatori de rea credinta. De exemplu daca tu cumperi de pe strada de la un etnic de culoare maro un handycam care in magazin e 1200 lei dar pe care tu dai 250 lei atunci risti sa ai probleme daca se da de urma proprietarului de drept si a camerei achizitioante de tine, si in cel mai bun caz acel bun ti se va confisca. Daca e vorba de bunuri de valoare mai mare atunci risti chiar dosar penal.(de ex. masini). Cluburile in cauza au legitimat acei jucatori in niste conditii neclare. In cel mai bun caz vina se va rasfrange asupra FRF si LPF. Cert e ca DNA nu intrau in Sandu si Mitica daca n-aveau un dosar cat de cat solid.

daca am factura sau bon fiscal(cluburile aveau acceptul frf sa foloseasca jucatorii respectivi) ma doare fix la basca cu ce pret cumpar ,in ce priveste frf si liga,sa raspunda,sa-i bage la puscarie pe aman2 daca pot

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 12
Comentează