Comentarii (58)
istet10
istet10  •  20 Iulie 2022, 14:50
Postat de DoarDiviziaB pe 20 Iulie 2022, 10:59

eu cred ca tu esti *** functional. "cu consecinţa decesului victimei care a survenit la data de 17.11.2018". poate o sa fiu banat de sistem dar cred ca cei care nu sunt in stare sa citeasca 2 randuri si sa inteleaga sensul cuvintelor ar trebui sa nu aiba drept de postare. nici macar nu trebuia sa fie omor calificat. a fost crima cu premeditare pentru ca s-a intors sa il omoare dupa ce il batuse deja inainte. a fost clar premeditare in actiune. eu nu stiu ce justitie este asta dar mi se pare o justitie cu dedicatie.

Nu, nu sunt ***. Tu? Nu ai habar ce inseamna crima cu premeditare. Verifica Codul penal. Da, actiunea de a-l bate a fost fara discutie premeditata. Dar, legea distinge . Una este omorul calificat, alta este fapta de LCM. Si una si alta sunt fapte comise cu buna stiinta, cu premeditare. Dar sunt fapte distincte, cu grad de gravitate diferit. Asa spune legea. Da, finalul tragic este acelasi si intr-un caz si in altul, dar legea distinge diferit. De ce? Nu e locul aici de explicat. Citeste.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

istet10
istet10  •  20 Iulie 2022, 14:32
Postat de sile007 pe 20 Iulie 2022, 00:11

Corect, a fost crima cu premeditare, minim 25 de ani privind gravitatea faptei fara posibilitatea eliberarii condiționate inainte de termen. Dar la militie ca la militie.

Nu a fost crima cu premeditare. Nici macar omor. Nefericitul a murit la ceva vreme dupa incident. Asta se incadreaza la lovituri cauzatoare de moarte. Fapta mai putin grava fata de omorul calificat. Nu evina militienilor sau a procurorilor. Citeste legile. Corect este ce spune legea, nu ce crezi tu ca e corect.

DoarDiviziaB
DoarDiviziaB  •  20 Iulie 2022, 10:59
Postat de istet10 pe 19 Iulie 2022, 18:06

Tu nu esti capabil sa citesti? Nu a fost omor.

eu cred ca tu esti *** functional. "cu consecinţa decesului victimei care a survenit la data de 17.11.2018". poate o sa fiu banat de sistem dar cred ca cei care nu sunt in stare sa citeasca 2 randuri si sa inteleaga sensul cuvintelor ar trebui sa nu aiba drept de postare. nici macar nu trebuia sa fie omor calificat. a fost crima cu premeditare pentru ca s-a intors sa il omoare dupa ce il batuse deja inainte. a fost clar premeditare in actiune. eu nu stiu ce justitie este asta dar mi se pare o justitie cu dedicatie.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

tataika
tataika  •  20 Iulie 2022, 05:58

Nu e singurul pușcăriaș în pch. Mai era unul care aducea prafuri pe la meciuri, a făcut și el câțiva ani.

boierasul
boierasul  •  20 Iulie 2022, 05:03
Postat de creeperno807 pe 19 Iulie 2022, 22:44

A omorat, dar a si facut!

))) ai dat în mintea fcsbisti lor??? doar ei au mentalitatea asta))

sile007
sile007  •  20 Iulie 2022, 00:11
Postat de istet10 pe 19 Iulie 2022, 18:06

Tu nu esti capabil sa citesti? Nu a fost omor.

Corect, a fost crima cu premeditare, minim 25 de ani privind gravitatea faptei fara posibilitatea eliberarii condiționate inainte de termen. Dar la militie ca la militie.

creeperno807
creeperno807  •  19 Iulie 2022, 22:44

A omorat, dar a si facut!

boierasul
boierasul  •  19 Iulie 2022, 20:44
Postat de vanbasten_85 pe 19 Iulie 2022, 11:56

Cata ipocrizie pe presa cancanista!!!Pai Lupu nu facuse puscarie si era prezent in fiecare zi pe paginile voastre?Nu l-ati promovat voi pe Lupu 4 ani de zile, zi de zi, in conditiile in care intra mort de beat la voi in emisiuni doar ca sa injure DDB?Unde MM Stoica?Familia Becali? Nu va e rusine?Daca a gresit, omul isi primeste pedeapsa ca oricare dintre noi.

"prietenii lui Ovidiu" au imunitate))) Ps- de băiatul lui nea'Gino ce se mai aude?? Recuperarea merge bine în Italia??? Justiția din România......

istet10
istet10  •  19 Iulie 2022, 18:06
Postat de pirusis pe 19 Iulie 2022, 15:11

Auzi 10 ani pentru crima cu premeditare. A plecat, apoi s-a intors si nu s-a oprit pana nu l-a omorat in bataie. Dupa 6 ani (2 pentru ca 4 i-a facut deja) este liber.

Tu nu esti capabil sa citesti? Nu a fost omor.

istet10
istet10  •  19 Iulie 2022, 17:38
Postat de elgabri pe 19 Iulie 2022, 10:19

Trebuia sa ia macar dublu a fost omor calificat !!!

Din nefericire a fost incadrat la LCM (lovituri cauzatoare de moarte). Asta pt ca victima a decedat la ceva vreme dupa agresiune. Dar si astfel de pedepse ar trebui mmult mai aspre pedepsite. In fapt orice violenta. Urat este ca din conducerea lui Dinamo nu s-au desolidarizta de el. Asa au intrat in aceeasi categorie cu criminalul.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează