Comentarii (308)
joze_maurinio
joze_maurinio  •  23 Iulie 2021, 19:04

Va dati seama ca aceasta motivare este VALABILA si la toate celelalte cluburi departamentale si de stat. Dinamo, e exact in aceeasi pozitie, deci echipa din Liga 1 este FCDB, pentru ca Ministerul de Interne nu i-a dat echipa lui Badea. Craiova Mititelului, nu e Stiinta dinainte, iar de echipa Craiolgutei nu mai discutam, echipa infiintata direct in Liga 2. Iar Rapidul falimentat de Copos, e o clona a Rapidului dinainte de Revolutie! BA, TOATE sunt false. TOATE! FABULOS! Unde sunt ba ziaristii sa puna aceste intrebari pertinente si sa verifice??? AAAA, sunt la palat, in pelerinaj si cu mana intinsa! Asta daca nu sunt in Pipera, cand iese Becali Coach de la antrenament! Si inca ceva, stelistii din Peluza Sud sa-i returneze banii luati moca Becalului, ca ei sustineau echipa in fals! Cum ce bani?? Fiscul stie!

maldini_1986
maldini_1986  •  23 Iulie 2021, 18:55
Postat de madalin2105 pe 23 Iulie 2021, 18:43

Conform motivatiei ***, Milan nu mai detine palmaresul castigat cu Berlusconi, Manchester U la fel.... si toate echipele care au schimbat patroni, sigle si alte lucruri!!! *** total!!!

Asa e bolovane, Man utd si Milan au schimbat dupa mintea ta seaca: sigla, marca, palmares, nume, culori, stadion exact ca Fc fcsb ? IN AFARA DE PATRON, NU AU SCHIMBAT ABSOLUT NIMIC, nu ne lua tu de fraeri fcsbistule

1947forumer
1947forumer  •  23 Iulie 2021, 18:44
Postat de ssil.vio pe 23 Iulie 2021, 18:35

Da, nu s-a facut un act prin care sa se transfere palmaresul. S-a considerat la acea vreme ca palmaresul e transferat implicit, si se subintelege. Dar se pare ca duamnele de la CAB au nevoie de documente explicite de transfer al palmaresului, pentru ca nu au avut chef sa se mai complice. Poti sa faci pe arogantul cat vrei, ca tot prost vei ramane dupa ce UEFA nu va tine cont de aceste decizii. Tot ce conteaza e "echipa de fotbal profesionist a fost transferată și și-a continuat activitatea". Bafta cu alte 7kg de hartii trimise catre Ceferin! :)))

Nu stiu ce s-a considerat, nu sunt convins ca ambele parti n-au stiut ca fac o manarie. Nu sunt deloc convins ca o parte a pacalit cealalta parte, dar deloc. Nu trimite Steaua nimic catre UEFA, FRF-ul are datoria asta. Sa vedem ce se intampla, reprezentanti de la FRF si LPF au zis undeva anul trecut ca nu pot comenta, ca asteapta intai decizia definitiva (finala), ca sa vada cum vor proceda. Ia-o logic, daca n-ar fi contat pt ei actiunea asta judecatoreaca, la ce o mai mentionau? Puteau sa ne spuna clar de atunci: "nu vom tine cont de ea, palmaresul e la echipa din Liga 1". N-au zis asta. Chiar crezi ca FRF nu va transmite la UEFA, la cat de fricos e Burlica? Se poate lasa cu fapte penale, nu-si asuma el asa ceva pentru voi. Iar despre aia de la UEFA, se stie ca rar fac anchete proprii, se bazeaza pe ce le transmit federatiile nationale, e si normal. Ramane de vazut cine are dreptate.

hermannstadtul
hermannstadtul  •  23 Iulie 2021, 18:37
Postat de ssil.vio pe 23 Iulie 2021, 18:35

Da, nu s-a facut un act prin care sa se transfere palmaresul. S-a considerat la acea vreme ca palmaresul e transferat implicit, si se subintelege. Dar se pare ca duamnele de la CAB au nevoie de documente explicite de transfer al palmaresului, pentru ca nu au avut chef sa se mai complice. Poti sa faci pe arogantul cat vrei, ca tot prost vei ramane dupa ce UEFA nu va tine cont de aceste decizii. Tot ce conteaza e "echipa de fotbal profesionist a fost transferată și și-a continuat activitatea". Bafta cu alte 7kg de hartii trimise catre Ceferin! :)))

*** :))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

smdb
smdb  •  23 Iulie 2021, 18:31

"Jurisprudența invocată nu statuează de plano asupra faptului că palmaresul unui club sportiv este preluat automat de o nouă entitate atunci când se transferă către aceasta echipa și activitatea sportivă." Lucrul asta, impreuna cu regulile FRF si LPF pentru participarea in Liga 1 si implicit in competitiile europene se traduce astfel: Daca CSA vrea in Liga 1 are doua variante. 1. Cedeaza echipa unui privat cu tot cu palmaresc, moment in care CSA renunta definitv si irevocabil la palmaresc, privatul are control 100%, lucru pe care generalii au declarat public ca nu-l vor mai face ("echipa va ramane la armata, nu va mai fi cedata"). 2. Cedeaza doar echipa, nu si palmaresul, unui naiv care conform unei alte hotarari definitive, va plati 3,7 mil. de euro pe an ca echipa lui din L1 se se numeasca Steaua, dar care va avea palmares zero, practic clona de manual. :)))) Felicitari talpanistilor si (in)justitiei din Romania pentru distrugerea unui brand. :))))))))

smdb
smdb  •  23 Iulie 2021, 18:27

"Jurisprudența invocată nu statuează de plano asupra faptului că palmaresul unui club sportiv este preluat automat de o nouă entitate atunci când se transferă către aceasta echipa și activitatea sportivă.". Ciudat e ca UEFA crede fix invers. Dar deh, cine e UEFA, (in)justitia din Romana, curata ca lacrima, care are ca si unic scop sa spele infractorii, stie mai bine :))) Vorbim de aceeasi justite care a dat zero condamnari in cazul Tandarei, despre ce vorbim aici....

roja_azul76
roja_azul76  •  23 Iulie 2021, 18:26

De ce, mah? Ce ati castigat? 5 ani minus la palmares? Tu nu vezi ca dupa aceasta decizie, toata lumea pierde?

smdb
smdb  •  23 Iulie 2021, 18:23

Daca ramane asa decizia, eu i-as da in judecata pe generali pentru inselaciune. Pai pentru ce ti-am preluat eu tie "datoriile si creantele" de dinainte de '98 daca nu mi-ai dat Steaua ci o echipa cu palmares zero?! I-as daca in judecata si le-as cere 37 mil. de euro :)))

1947forumer
1947forumer  •  23 Iulie 2021, 18:18
Postat de duar_dinamo_bucuresti pe 23 Iulie 2021, 18:15

talpanist, stai la matineu....si mai treci pe la Sala Polivalenta Dinamo ca sa vezi ce inseamna performanta la jocurile pe echipe

gigist, nu prostesti pe nimeni :))! Inteleg ca ti-e rusine cu clona FaciCeSpuneBecali 2003, cui nu i-ar fi?, dar macar nu-i mai face de ras pe dinamovisti, au si asa destule probleme pe cap. Apropo, cu toate problemele, si CS Dinamo da vreo 20 de sportivi la JO. Fecesebeaua?

1947forumer
1947forumer  •  23 Iulie 2021, 18:16

David Popovici, cel mai rapid om al planetei la inot 100 m liber, pe anul 2021, pana acum, sportivul Stelei. Astea sunt PERFORMANTE.

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 31
Comentează