Comentarii (47)
unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  03 Aprilie 2014, 13:08
Postat de armion pe 03 Aprilie 2014, 12:09

A nleles, inpresar, inplicat, anchisoare ! Unde dracu ai facut scoala ,analfabetule ?

ai dreptate, dar nu-l jigni foarte tare, nu toti cei de pe aici sunt doctori in litere. si-a spus si el parerea, cum a putut mai bine. no offence, e opinia mea.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  03 Aprilie 2014, 13:05
Postat de alegsandru pe 03 Aprilie 2014, 13:05

in nemarginita ta intelepciune juridica,imi poti da un exemplu de o speta din romania sau chiar caleea lactee,unde judecatorul da mai mult decat procurorul si unde pedeapsa se face din 2 coduri penale ?

e cu totul altceva. intrebarea ta excede topicului de fata.

alegsandru
alegsandru  •  03 Aprilie 2014, 13:05
Postat de unico_biancorossi pe 03 Aprilie 2014, 12:54

intrucat nimeni nu a postat ontopic, ma voi stradui sa o fac eu, mai ales ca am si eu cateva notiuni juridice (..!!). Ipoteza : Curtea s-a orientat spre o pedeapsă principală redusă sub minimul special prevăzut de lege, spre limita minimă permisă de lege (o treime din minimul special de 10 ani, aşadar, o pedeapsă de 3 ani si 6 luni închisoare şi 2 ani pedeapsa complementară) Teza : a fost data o pedeapsa sub minimul special de 10 ani dar nu mai jos de limita minima permisa, adica 1/3 din minimul special de 10 ani. Concluzia : calculul pedepsei este foarte corect. condamnatul putea primi orice pedeapsa cuprinsa intre 3 ani si 4 luni si 10 ani. a scapat ieftin.

in nemarginita ta intelepciune juridica,imi poti da un exemplu de o speta din romania sau chiar caleea lactee,unde judecatorul da mai mult decat procurorul si unde pedeapsa se face din 2 coduri penale ?

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  03 Aprilie 2014, 13:03
Postat de unico_biancorossi pe 03 Aprilie 2014, 12:54

intrucat nimeni nu a postat ontopic, ma voi stradui sa o fac eu, mai ales ca am si eu cateva notiuni juridice (..!!). Ipoteza : Curtea s-a orientat spre o pedeapsă principală redusă sub minimul special prevăzut de lege, spre limita minimă permisă de lege (o treime din minimul special de 10 ani, aşadar, o pedeapsă de 3 ani si 6 luni închisoare şi 2 ani pedeapsa complementară) Teza : a fost data o pedeapsa sub minimul special de 10 ani dar nu mai jos de limita minima permisa, adica 1/3 din minimul special de 10 ani. Concluzia : calculul pedepsei este foarte corect. condamnatul putea primi orice pedeapsa cuprinsa intre 3 ani si 4 luni si 10 ani. a scapat ieftin.

sub stelute se afla cuvantul "ani". un biet si parapadit cuvant nevinovat, foarte neaos si stramosesc. ciudatilor...

alegsandru
alegsandru  •  03 Aprilie 2014, 13:02
Postat de botizan pe 03 Aprilie 2014, 12:55

Bun si daca nu ii condamnau atunci si ii condamnau azi ? Tot vinovati erau si tot la inchisoare mergeau Sau tu spui ca de fapt toti sunt nevinovati dar Basescu si Burleanu i-au bagat la inchisoare :))) Vai si amar ce tara si ce oameni avem :))

eu nu zic ca sunt vinovati sau nevinovati ca doar nu sunt divina justitie romana.Dar niste intrebari pot sa imi pun si eu despre sfanta justitie,bineinteles facand o blasfemie. Eu stiu ca romanii in nemarginita lor inteligenta si obedienta spun "unde-i lege nu-i tocmeala domne'" dar eu vreau sa fiu mai putin roman si sa ma intreb cum de sentinta a fost data data cu o zi inainte de alegerile frf unde candida si fostul consilier al lui basescu.Cum de eu nu am mai auzit afara de cazul asta ca procurorul sa ceara mai putin decat da judecatorul si cum s-a facut condamnarea dupa 2 coduri penale ?

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  03 Aprilie 2014, 13:02
Postat de unico_biancorossi pe 03 Aprilie 2014, 12:54

intrucat nimeni nu a postat ontopic, ma voi stradui sa o fac eu, mai ales ca am si eu cateva notiuni juridice (..!!). Ipoteza : Curtea s-a orientat spre o pedeapsă principală redusă sub minimul special prevăzut de lege, spre limita minimă permisă de lege (o treime din minimul special de 10 ani, aşadar, o pedeapsă de 3 ani si 6 luni închisoare şi 2 ani pedeapsa complementară) Teza : a fost data o pedeapsa sub minimul special de 10 ani dar nu mai jos de limita minima permisa, adica 1/3 din minimul special de 10 ani. Concluzia : calculul pedepsei este foarte corect. condamnatul putea primi orice pedeapsa cuprinsa intre 3 ani si 4 luni si 10 ani. a scapat ieftin.

Ziaristii astia facuti pe banii parintilor, analfabeti, semidocti, ignoranti, inculti, agramati, dar tupeisti si aflati ei insisi deasupra legilor, confunda un act de justitie cu mersul la piata, cu un mercurial. Acesti tinerei/tinerele imberbi/e care au impresia tot ce zboara intra in cratita considera ca Justitia se face dupa Mercurial. Nu, Justitia nu e Mall si nici Facebook++. o pedeapsa se dozeaza intre anumite limite speciale, in functie de gravitatea faptei, imprejurarile concrete, situatia inculpatului, atitudinea lui fata de fapta si urmarile ei, etc. Justitia nu e Mall, McD, FaceBook++, Nightclub pentru drogati sau Televiziune de prostitutie mascata.

botizan
botizan  •  03 Aprilie 2014, 12:55
Postat de alegsandru pe 03 Aprilie 2014, 12:45

sigur,si intarzierea sentintei in mod absolut deliberat cu o saptamana pana cu o zi inainte de alegerile frf unde participa in mod absolut intamplator un fost consilier basist pe langa gica popescu tot intamplator a fost.

Bun si daca nu ii condamnau atunci si ii condamnau azi ? Tot vinovati erau si tot la inchisoare mergeau Sau tu spui ca de fapt toti sunt nevinovati dar Basescu si Burleanu i-au bagat la inchisoare :))) Vai si amar ce tara si ce oameni avem :))

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  03 Aprilie 2014, 12:54

intrucat nimeni nu a postat ontopic, ma voi stradui sa o fac eu, mai ales ca am si eu cateva notiuni juridice (..!!). Ipoteza : Curtea s-a orientat spre o pedeapsă principală redusă sub minimul special prevăzut de lege, spre limita minimă permisă de lege (o treime din minimul special de 10 ani, aşadar, o pedeapsă de 3 ani si 6 luni închisoare şi 2 ani pedeapsa complementară) Teza : a fost data o pedeapsa sub minimul special de 10 ani dar nu mai jos de limita minima permisa, adica 1/3 din minimul special de 10 ani. Concluzia : calculul pedepsei este foarte corect. condamnatul putea primi orice pedeapsa cuprinsa intre 3 ani si 4 luni si 10 ani. a scapat ieftin.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  03 Aprilie 2014, 12:46
Postat de botizan pe 03 Aprilie 2014, 12:32

Pe site-ul Luju scriu jurnalisti probabil juristi care de frustrare ca nu au ajuns in magistratura , behaie cu articole ... Pe cine sa credem ? PE magistrati sau pe cei care nu au intrat in magistratura si au devenit niste parliti de jurnalisti :))

..)) nu esti departe de adevar, de data asta.

alegsandru
alegsandru  •  03 Aprilie 2014, 12:45
Postat de botizan pe 03 Aprilie 2014, 12:30

Corect ... pentru cine nu stie , MM e martorul principal in dosarul lui Basescu cu flota ... Asa ca trebuia eliminat :))) Basescu nici nu stie cine e MM :)) Toata lumea merge la inchisoare din cauza lui Basescu :))

sigur,si intarzierea sentintei in mod absolut deliberat cu o saptamana pana cu o zi inainte de alegerile frf unde participa in mod absolut intamplator un fost consilier basist pe langa gica popescu tot intamplator a fost.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează