Comentarii (26)
radumatei
radumatei  •  22 Septembrie 2020, 13:16
Postat de Christian Ciuca pe 22 Septembrie 2020, 13:03

băi nene rău mai e occidentu ăsta ca ti-a dat de munca la 5 milioane de români fugiti la el si alte 4 direct acas la tine si ti-a luat si lipitorile plus borfasii cersatorii delincventii... daca nu era occidentu asta diabolic sa-ti dea păpică sute de miliarde pe daiboj, zeci de miliarde anual prin fondurile nerambursabile (sa nu chițăi de foame si sa-ti faci drumuri autostrazi scoli spitale legaturi feroviare cum e asta si poduri podețe pasaje trotuare piste ciclabile etc) spune tu cum faceai acuma, unde erai, prietene... problema noastra e mafia care-a pus ghiara pe toata tara, planu B al nomenclaturii "comuniste", ei cu odraslele lor, cu rubedeniile lor, cu mingiile la fileu, cu liftu care tre sa se-ntoarca, cu o mâna-spala-pe-alta, cu coruptia generalizata si baronii locali care taie si spinzura, nu Occidentu care ar vrea si el sa vada ca te-ai pus pe picioare si nu mai stai cu mâna-ntinsa si cu speranta ca macar echilibrezi situatia ca nu crede nimeni ca vei ajunge ca germania franta anglia italia olanda etc, sa dai banii tai din buzunar altora.

Prietene, văzând cu cât sârg lustruiești clanța occidentului, bag sama că româncuțele noastre din Bois de Boulogne au concurență serioasă.

1177177172317584
Christian Ciuca  •  22 Septembrie 2020, 13:03
Postat de utilizator șters pe 22 Septembrie 2020, 12:13

Iar treaba asta e foarte gravă. Pentru că societatea civilă nu are niciun control real asupra lor. În momentul în care toată clasa politică e prizoniera acestor servicii, democrația e în pericol. Să nu fim naivi: Occidentului îi place actuala stare de lucruri. Își dorește, în pofida discursului, o clasă politică slabă și coruptă, pentru că aceasta poate fi controlată și șantajată întru servirea intereselor lui. Liderii puternici care deschid gura sunt demonizați, ostracizați, înlăturați. Se văd binefacerile din țările care au scăpat de dictatori. Au crescut corupția și sărăcia, au scăzut educația și sănătatea. Libia, Egipt, Irak etc. Singura soluție pe care o văd este tot implicarea individuală: să ne educăm copiii bine, să încercăm să ne facem noi, fiecare în parte, treaba în alt spirit. Dacă va crește numărul românilor cu caracter, automat vor crește șansele să apară mai mulți politicieni capabili.

băi nene rău mai e occidentu ăsta ca ti-a dat de munca la 5 milioane de români fugiti la el si alte 4 direct acas la tine si ti-a luat si lipitorile plus borfasii cersatorii delincventii... daca nu era occidentu asta diabolic sa-ti dea păpică sute de miliarde pe daiboj, zeci de miliarde anual prin fondurile nerambursabile (sa nu chițăi de foame si sa-ti faci drumuri autostrazi scoli spitale legaturi feroviare cum e asta si poduri podețe pasaje trotuare piste ciclabile etc) spune tu cum faceai acuma, unde erai, prietene... problema noastra e mafia care-a pus ghiara pe toata tara, planu B al nomenclaturii "comuniste", ei cu odraslele lor, cu rubedeniile lor, cu mingiile la fileu, cu liftu care tre sa se-ntoarca, cu o mâna-spala-pe-alta, cu coruptia generalizata si baronii locali care taie si spinzura, nu Occidentu care ar vrea si el sa vada ca te-ai pus pe picioare si nu mai stai cu mâna-ntinsa si cu speranta ca macar echilibrezi situatia ca nu crede nimeni ca vei ajunge ca germania franta anglia italia olanda etc, sa dai banii tai din buzunar altora.

utilizator șters
utilizator șters  •  22 Septembrie 2020, 12:26

Noi trebuie să avem grijă, ca societate civilă, să nu fim fanatizați politic, ci să reacționăm atunci când drepturile noastre fundamentale ne sunt puse în pericol, indiferent de partidul care o face. Dacă ești într-o tabără ai tendința de a fi letargic, trezindu-te prea târziu. În vremea protestelor din 2017-2019 nu s-a ieșit împotriva lui Dragnea, așa cum au crezut mulți manipulați, ci în favoarea altora mai răi ca el și a securiștilor care se simțeau amenințați. Nu s-a putut schimba nimic în sistem: justiția e tot sub controlul și șantajul securiștilor, ceea ce face ca unii să fie protejați, alții urmăriți în gaură de șarpe, profiturile companiilor străine ies din țară tot insuficient impozitate, corupția e la locul ei, lumea interlopă prosperă, tinerii și specialiștii de orice fel pleacă etc. Sincer, de aproape un an de când e alt guvern, simți că s-a schimbat ceva semnificativ în bine? Prin urmare, nu avem altă șansă, ca români, decât să ne facem fiecare treaba cât mai bine și să dăm un alt exemplu celor din jur, în primul rând copiilor. Altminteri, scuze dacă am fost prea acid cu tine. Mi-ai răspuns elegant. Mersi.

utilizator șters
utilizator șters  •  22 Septembrie 2020, 12:13

Iar treaba asta e foarte gravă. Pentru că societatea civilă nu are niciun control real asupra lor. În momentul în care toată clasa politică e prizoniera acestor servicii, democrația e în pericol. Să nu fim naivi: Occidentului îi place actuala stare de lucruri. Își dorește, în pofida discursului, o clasă politică slabă și coruptă, pentru că aceasta poate fi controlată și șantajată întru servirea intereselor lui. Liderii puternici care deschid gura sunt demonizați, ostracizați, înlăturați. Se văd binefacerile din țările care au scăpat de dictatori. Au crescut corupția și sărăcia, au scăzut educația și sănătatea. Libia, Egipt, Irak etc. Singura soluție pe care o văd este tot implicarea individuală: să ne educăm copiii bine, să încercăm să ne facem noi, fiecare în parte, treaba în alt spirit. Dacă va crește numărul românilor cu caracter, automat vor crește șansele să apară mai mulți politicieni capabili.

utilizator șters
utilizator șters  •  22 Septembrie 2020, 12:06

Cu toate astea, e clar că nici USR-ul nu are oameni, pentru că marea problemă o reprezintă prăbușirea educației în țara asta. Treabă la care s-a lucrat de 30 de ani. Nu ducem lipsă de inteligență, cât de caractere. Pentru că nu prea găsești oameni care să cumuleze priceperea cu loialitatea, s-a ajuns ca să fie promovați oameni ca Dăncilă doar pe criterii de loialitate, pentru că un Grindeanu, cu alură intelectuală, a trădat. Totuși, chiar și Dăncilă a ajuns să-l trădeze pe cel care a promovat-o. USR-ul a fost prea preocupat să atace PSD-ul și prea puțin atent la construirea sa, la alegerea atentă a oamenilor. Plus că liderii lui s-au hazardat în a marșa pe niște teme fără priză la poporul român( mă refer la agenda LGBT). Ei vin cu un discurs care promovează mai mult respectarea legalității, dar dacă nu-i selectezi atent pe cei care intră în rândurile tale, ajungi să fii expus. Prin urmare, avem o criză de valori și de oameni implicați, dar și mai grav, o infestare cu securiști a tuturor partidelor.

277708536361513
Cristi Sorin  •  22 Septembrie 2020, 12:00
Postat de stoichkov10 pe 22 Septembrie 2020, 11:11

nu mai scapam de ciuma rosie. ei compara pe Iohannis cu Dancila. ireal

Tu esti la el ca personajul pe care-l venerezi, mah.Mintea ta nu poate sa reproduca decat lozincile lansate de altii (Ciuma Rosie).

utilizator șters
utilizator șters  •  22 Septembrie 2020, 11:56
Postat de stoichkov10 pe 22 Septembrie 2020, 11:20

nu sunt "fanatizat". nu-i trebuia dezbaterea aia. pentru ce? am inteles ca nu esti cu Iohannis, nici psdist... dar iti place de cineva? pe cine ai vrea presedinte? asa parerea ta

Trebuia făcută dezbaterea, pentru că așa e cutuma în toate democrațiile. A fost un gest complet neelegant din partea lui, mai ales că a lăsat să se înțeleagă faptul că refuză dezbaterea pentru că el este superior și nu merită se confrunte cu un adversar atât de jos. De fapt, el e un politician care-i bine consiliat de către cei care l-au promovat întru slujirea anumitor interese. Aceștia-i știu limitele, știu că nu poate face față dezbaterilor pentru că dă cu bâta-n baltă. Mă întrebi de președinte bun, eu îți spun că sistemul promovează numai oameni dintre care nu ai ce să alegi. De la eșecul CDR-ului, când i-am votat cu toată încrederea pe Constantinescu și ai lui, mi-am dat seama că suntem condamnați să avem permanent o clasă politică de proastă calitate. De atunci, am votat sporadic și fără șanse. În 2000 pe Stolojan, în 2009 pe Crin Antonescu, în 2014 pe Marian Munteanu. Mai mult ca să nu voteze alții pe CNP-ul meu. La apariția USR-ului am crezut că se va schimba ceva, dar mi-am dat repede seama că și asta-i o construcție securistică obscură( finalmente, USR-ul are și cele mai puține pete, tocmai pentru că n-a guvernat).

stoichkov10
stoichkov10  •  22 Septembrie 2020, 11:20
Postat de utilizator șters pe 22 Septembrie 2020, 11:16

Da, Iohannis nu-i mai inteligent și mai bun cunoscător al limbii române decât Dăncilă. Argumente sunt destule. În plus, a fost atât de laș încât să evite confruntarea cu Dăncilă, ceea ce n-a mai făcut nimeni. Treabă pe care o făcea și atunci când candida la Primăria Sibiului. Dar pentru voi nu-i valabil niciun argument. Nu sunteți dispuși să gândiți, sunteți prea fanatizați.

nu sunt "fanatizat". nu-i trebuia dezbaterea aia. pentru ce? am inteles ca nu esti cu Iohannis, nici psdist... dar iti place de cineva? pe cine ai vrea presedinte? asa parerea ta

utilizator șters
utilizator șters  •  22 Septembrie 2020, 11:16
Postat de stoichkov10 pe 22 Septembrie 2020, 11:11

nu mai scapam de ciuma rosie. ei compara pe Iohannis cu Dancila. ireal

Da, Iohannis nu-i mai inteligent și mai bun cunoscător al limbii române decât Dăncilă. Argumente sunt destule. În plus, a fost atât de laș încât să evite confruntarea cu Dăncilă, ceea ce n-a mai făcut nimeni. Treabă pe care o făcea și atunci când candida la Primăria Sibiului. Dar pentru voi nu-i valabil niciun argument. Nu sunteți dispuși să gândiți, sunteți prea fanatizați.

stoichkov10
stoichkov10  •  22 Septembrie 2020, 11:11

nu mai scapam de ciuma rosie. ei compara pe Iohannis cu Dancila. ireal

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează