GSP SPECIAL  »  STIRI EXTRASPORT  »  METROSPORT

FOTO „Feriți-vă să plecați undeva cu mine!” » Crina Abrudan a dezvăluit de ce e nevoită să călătorească singură

Crina Abrudan a dezvăluit motivul pentru care alege să meargă singură în vacanțe. Foto: Instagram +49   FOTO

Articol de GSP - Publicat miercuri, 03 mai 2023 13:22 / Actualizat miercuri, 03 mai 2023 13:42

Crina Abrudan (45 de ani) și Gabi Popescu (49), fostul internațional craiovean, sunt împreună de 15 ani, iar în 2017 s-au căsătorit civil. Cei doi formează un cuplu solid, însă aparițiile lor împreună în public sunt extrem de rare. Prezentatoarea TV iubește călătoriile, dar recunoaște că soțul ei nu o poate însoți de fiecare dată.

Lui Gabi Popescu nu îi plac zborurile lungi cu avionul, altfel nu ar avea nimic împotrivă să o însoțească pe soția lui în destinațiile pe care aceasta vrea să le viziteze.

Crina Abrudan. Foto: Instagram @crinaabrudan
+45 FOTO

„Am fost în Maldive, dar nu cred că o să mai mergem în grabă, așa cum am facut-o în trecut. Pentru că este destul de departe pentru soțul meu. Eu aș pleca. Pentru el e mai complicat. Noi am mers în Maldive pentru că eram în Dubai și era aproape, așa că am zis să mergem câteva zile și acolo.

Dacă ar fi după mine eu aș călători foarte mult, îmi place să călătoresc, dar nu neapărat să iau fiecare călătorie ca pe o vacanță. Una este vacanța, alta e călătoria. În vacanță e ok să te duci să stai la plajă, la soare, așa într-o călătorie e altceva”, a povestit Crina Abrudan pentru Ego.

„Niciun bărbat nu face pasiuni pentru femei cumsecade” » Iuliana, cea mai sexy prezentatoare din România: „Am fost foarte bună la sprint”
ANTENA 1

Crina Abrudan: „Dacă merg singură undeva, clar am parte de peripeții”

În aceste condiții, Crina Abrudan nu are nicio problemă să călătorească singură.

„Mi-a plăcut foarte mult când am fost în Peru. Am fost câteva zile și în Mexic. Acum în Dominicană mi-ar fi plăcut să ies mai mult din resortul în care am stat în ultimele zile și să văd zona, dar este destul de periculos acolo. Eu mă bucuram că am mai stat câteva zile după ce am ieșit din Survivor, dar am stat cumva degeaba pentru că nu e o zonă sigură unde să poți să ieși.

Mie îmi place să călătoresc, să merg în diverse locuri din lume și să văd cum trăiesc oamenii, să aflu mai mult despre cultura locurilor, despre ceea ce mănâncă oamenii în zonele respective, despre civilizația de acolo, despre istoria lor. Mi-ar plăcea să călătoresc mai mult, dar e mai complicat cu soțul meu”, a povestit Crina.

Crina Abrudan a oferit detalii: „Eu dacă merg singură undeva clar am parte de peripeții. Adică feriți-vă să plecați undeva cu mine că sigur se întâmplă ceva. Am rămas blocată în Peru două zile pentru că a fost un accident pe aeroportul din Lima și fiind o singură pistă acolo nu decolau și nu aterizau avioane. A trebuit să stau.

Așa dacă mergi și zici că vrei să stai în Lima trei zile este ok, știi că stai de bunăvoie. Dar când stai fără să ai idee când poți să pleci, nu e așa de plăcut. Nu mai aveam răbdare. Nici nu este Lima vreun oraș în care să vezi foarte multe. Deja stăteam de două zile acolo, văzusem ce era de văzut. Când am văzut accidentul respectiv pe aeroport, am fost obligată să mai stau două zile jumătate și nu mai aveam stare”.

Crina Abrudan. Foto: Instagram @crinaabrudan
+45 FOTO

Citește și:

Fotbalistul care s-a iubit cu Mădălina Ghenea explică de ce își înșela partenerele

Andreea Raicu a povestit de ce s-a despărțit de Cristi Chivu

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”