INTERNATIONAL  »  CM 2014  »  ELVEŢIA - ECUADOR

VIDEO şi FOTO Meciul şi eroarea la Campionatul Mondial! » Gol anulat pe nedrept la Elveţia - Ecuador!

foto: twitter
foto: twitter

Articol de GSP - Publicat duminica, 15 iunie 2014 00:00 / Actualizat duminica, 15 iunie 2014 21:19

Elveţia şi Ecuador au fost aproape de o remiză la debutul de la Campionatul Mondial din Brazilia, dar Seferovici a adus victoria europenilor la ultima fază a meciului.

Elveţienii au fost şi dezavantajaţi în repriza secundă! În minutul 72, asistentul a semnalizat ofsaid la Drmici!

VEZI AICI VIDEO CU FAZA!

Tînărul atacant reuşise să înscrie după centrarea lui Ricardo Rodriguez, însă reuşita a fost anulată. Arbitrul a crezut că Xhaka intervine şi atinge mingea trimisă de Rodriguez, moment în care Drmici era în afara jocului, dar balonul fusese atins de fapt de ecuadorianul Guagua, ceea ce face reuşita elveţianului una perfect corectă, pentru că nu era în ofsaid cînd a plecat centrarea din gheata coechipierului său de pe partea stîngă.

Brigada care a condus partida dintre Elveţia şi Ecuador a avut arbitri din Uzbekistan şi Kîrghistan. "Centralul" a fost Ravşan Irmatov (Uzbekistan), iar asistenţii Abduxamidullo Rasulov (Uzbekistan), Bakhadir Kochkarov (Kîrghistan).

Mondial special AICI » Meciuri live, statistici real-time, infografii spectaculoase

 

Playtech: Laurențiu Reghecampf a IERTAT! ”Am avut o discuție, mi-am dat seama că au înțeles”


Comentarii (27)
clucinschi
clucinschi  •  16 Iunie 2014, 14:48
Postat de cipinho79 pe 16 Iunie 2014, 13:54

gresit!!!! nu e offside. in momentul pasei, niciun jucator nu e in offside, gol regulamentar. idea de influentare a fazei ar fi intervenit daca jucatorul care a sarit peste balon ar fi fost in offside in momentul pasei. cred ca tusierul n-a vazut cine a deviat mingea, respectiv fundasul ecuadorian.

Bravo! Uite cineva care a inteles exact regula offside-ului!

clucinschi
clucinschi  •  16 Iunie 2014, 14:46
Postat de falco pe 16 Iunie 2014, 11:53

Sa stii ca nu impresionezi daca scrii cu majuscule. Eu unul am invatat si va recomand tuturor Laws of the Game de pe siteul Fifa unde puteti studia linistiti regulamentul. Este gratis. Se considera pasa momentul cand elvetianul sare peste minge, desi n-o atinge, pentru ca influenteaza clar faza. Apoi devierea fundasului nu este pasa ca se considere ca a venit de la adversar. In concluzie, offside. Oricum, eu sunt un pic socat ca multi jurnalisti si prezentatori de televiuziune habar n-au regulamentul in situatii de genul asta.

Nu am scris cu majuscule ca sa impresionez pe cineva, ci doar sa subliniez / sa evidentiez ceea ce era esential. Sa stii ca am analizat regulamentul si il cunosc cap-coada foarte bine. Mai mult, urmaresc toate modificarile survenite (ultima din 2013 cu referire la offside). Intr-adevar, modificarea mi se pare prosteasca pt ca da nastere la astfel de situatii. Insa, orice exceptie pleaca de la o regula. Iar regula offside-ului e clara. Atacantul se afla in offside daca la ultima atingere a balonului (atentie! de catre un coechipier) se afla intre portar si fundas sau 2 fundasi daca portarul este in spatele mingii. Si atunci, ar fi aberant sa spui ca e offside cand mingea vine de la adversar.

cipinho79
cipinho79  •  16 Iunie 2014, 13:54
Postat de flysnail pe 16 Iunie 2014, 10:47

E offside: elvetianul care nu atinge mingea influenteaza faza, in momentul cand lasa mingea sa treca printre picioare autorul golului este in offside.

gresit!!!! nu e offside. in momentul pasei, niciun jucator nu e in offside, gol regulamentar. idea de influentare a fazei ar fi intervenit daca jucatorul care a sarit peste balon ar fi fost in offside in momentul pasei. cred ca tusierul n-a vazut cine a deviat mingea, respectiv fundasul ecuadorian.

Vezi toate comentariile (27)
Comentează